Mensen die analoog kijken in de tijd van HDquote:
Ik hoor ook niks vreemdsquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:40 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat er zo anders aan is?
True.quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:42 schreef horned_reaper het volgende:
Zolang ze maar niet gaan stoppen met drukzetten..... als ze uiteindelijk moe worden dan zie ik het somber in.
Als ze doorgaan als in de eerste helft kan het wel eens super worden!
En zo zat als een aap gisteren. Naar huis gebracht omdat lopen niet echt meer gingquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:38 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Een Nederlander die in Polen zit?
Omgekeerde wereld
Werk je er al in de bouw?quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:43 schreef leolinedance het volgende:
[..]
En zo zat als een aap gisteren. Naar huis gebracht omdat lopen niet echt meer ging![]()
Echt omgekeerde wereld dus
Kijk, dat is nou integratiequote:Op dinsdag 14 september 2010 21:43 schreef leolinedance het volgende:
[..]
En zo zat als een aap gisteren. Naar huis gebracht omdat lopen niet echt meer ging![]()
Echt omgekeerde wereld dus
Ik kijk niet analoog hoor, ik vroeg het me alleen af.quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:43 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Mensen die analoog kijken in de tijd van HD
Gisteren gedaan, samen met een paar flinke Tyskie's goed voor een flinke kater vanmorgenquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:39 schreef Bolter het volgende:
[..]
Ik zou zeggen zuip een paar flessen Wodka leeg, zet je muziek op standje 10!
Wat is je aanbieder dan?quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:45 schreef Me_Wesley het volgende:
Nee het ligt echt aan NL3, het geluid is zwaar distorted. Dacht eerst dat het aan mijn TV danwel bekabeling lag, maar er schijnen meer mensen dit probleem te hebben. Zal wel aan de aanbieder liggen dan..
Haha, nee. Heb een mooie tv op me kamerquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:45 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik kijk niet analoog hoor, ik vroeg het me alleen af.
Hier zowel via Ziggo als KPN geen problemenquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:45 schreef Me_Wesley het volgende:
Nee het ligt echt aan NL3, het geluid is zwaar distorted. Dacht eerst dat het aan mijn TV danwel bekabeling lag, maar er schijnen meer mensen dit probleem te hebben. Zal wel aan de aanbieder liggen dan..
UPC hier ook geen probleem (HD).quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:46 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Hier zowel via Ziggo als KPN geen problemen
Kabel Televisie Pijnacker (quote:
Volgens mij werd er net gezegd dat hierna de samenvatting kwamenquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:46 schreef j0rdiiii het volgende:
Komen er samenvattingen hierna trouwens of doen ze alle wedstrijden morgen zoals voorgaande jaren?
CAIWAYquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:47 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Kabel Televisie Pijnacker () / CAIWAY.
Ik ga zo maar naar beneden, daar kan ik wel digitaal kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |