Ban die mongool eensquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:30 schreef Harwich het volgende:
[..]
dat waren ze bij ajax gisteravond bijna ook
Jojoortje loopt hier al wat langer rond hoorquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:31 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Vrouwen die denken verstand van voetbal te hebben![]()
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:30 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Dat is publiek wat je hoort, is misschien even wennen
Jajaquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:30 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Als jij zegt dat ik geen gelijk heb, ben je nog dommer dan ik dacht.
Slijmjurkquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:32 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Jojoortje loopt hier al wat langer rond hoor
Verboten.quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:32 schreef Baalhaar het volgende:
waar blijven trouwens de vuvuzela's?
Weinigquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:31 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wat heeft dat er nou weer mee temaken
niet spotten met de doodquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:30 schreef Harwich het volgende:
[..]
dat waren ze bij ajax gisteravond bijna ook
Simpele zielquote:
Voorzet was iets te hoog, was moeilijk om gericht te koppen als je goed kijkt.quote:
Ik-lekker-ookquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:33 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Weinig
Verkapte ik-heb-HD-en-jullie-lekker-niet post
Nou wat een beesten.quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:33 schreef j0rdiiii het volgende:
Allemaal beesten achterin bij Inter
quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:34 schreef fioooon het volgende:
Goh wat een super leuke wedstrijd!! Als beloning ga ik alle reclames bekijken!!
Wat ben jij een ongelooflijke sukkel zeg, bahquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:34 schreef Harwich het volgende:
gasten.. wat een care hier zeg..
over een maand vinden jullie de opmerking wel grappig..
nee joh. sinds wanneer?quote:
Pleur op jongequote:Op dinsdag 14 september 2010 21:34 schreef Harwich het volgende:
gasten.. wat een care hier zeg..
over een maand vinden jullie de opmerking wel grappig..
Inderdaad, Twente was de eerste helft gewoon veel beter!!! Ze hadden zoveel kansen... het had wel 4 -1 kunnen staan!quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:34 schreef Breekfast het volgende:
Twente speelt fantastisch![]()
![]()
Verdedigend nog iets scherper en we maken best een kans om deze pot te winnen.![]()
Mja zie het aan de andere kant ook wel gebeuren dat inter er met 3 doelpunten overheen gaat
wil je op mijn schoot uithuilen? ahhh koetjie koetjieeeequote:Op dinsdag 14 september 2010 21:35 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Wat ben jij een ongelooflijke sukkel zeg, bah
stoer. geef nou maar weer toe dat je vergeten was een HD-abonnement aan te schaffenquote:
Ik zit in Polen dus kijk via een stream in een hotel.quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:33 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Weinig
Verkapte ik-heb-HD-en-jullie-lekker-niet post
Sjiek in Polenquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:36 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik zit in Polen dus kijk via een stream in een hotel.
Onverkapte "kijk-mij-op-sjiek-in-Polen-zijn" post![]()
Een Nederlander die in Polen zit?quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:36 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik zit in Polen dus kijk via een stream in een hotel.
Onverkapte "kijk-mij-op-sjiek-in-Polen-zijn" post![]()
quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:38 schreef horned_reaper het volgende:
Vol![]()
[UEFA CL] Twente - Inter Milaan #3 Rust en Gelijk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |