Die keeper is nog niet eens zo slecht, dit was gewoon kansloos voor een keeper.quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:27 schreef Bolter het volgende:
Die keeper is wel redelijk kut of niet?
Zijn matige trap was de indirecte inleidingquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:27 schreef Bolter het volgende:
Die keeper is wel redelijk kut of niet?
quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:27 schreef Baalhaar het volgende:
volgens mij was iedereen een reply aan het typen toen de goal viel, en zaten jullie zo van: SHIT BACKSPACEEEEEEE IK WIL DE EERSTE ZIJN DIE ZEGT DAT HET 2-2 STAAT!
Hij staat zo strak op de lijn dat hij nooit het hele doel kan dekken.quote:
www.tt.nl werkt ook niet meerquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:28 schreef DennisDeBengel het volgende:
Grr, het NOS livescorebord werkt weer eens niet. Waarom moesten ze dat nou weer veranderen, dat oude was veel beter
True die bal misschien. Maar hij straalt geen vertrouwen uit en inderdaad die uittrap. Heb hem nog niet zoveel zien spelen (zit in het buitenland) dus dit was meer eerste indruk.quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:27 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Die keeper is nog niet eens zo slecht, dit was gewoon kansloos voor een keeper.
Radio1quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:27 schreef Baalhaar het volgende:
volgens mij was iedereen een reply aan het typen toen de goal viel, en zaten jullie zo van: SHIT BACKSPACEEEEEEE IK WIL DE EERSTE ZIJN DIE ZEGT DAT HET 2-2 STAAT!
Jij bent vrouw dus hebt bij voorbaat geen gelijk wanneer het over voetbal gaat.quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:28 schreef Jojoortje het volgende:
De keeper kon bij dat schot idd niks aan doen, maar het begon bij die UITTRAP
Al stond hij er 4 meter voor de goal, hij had hem nooit gehad.quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:28 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Hij staat zo strak op de lijn dat hij nooit het hele doel kan dekken.
HD ftwquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:29 schreef Urquhart het volgende:
Is bij jullie trouwens ook het geluid kut? Of ligt het aan me tv?
Als jij zegt dat ik geen gelijk heb, ben je nog dommer dan ik dacht.quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:29 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Jij bent vrouw dus hebt bij voorbaat geen gelijk wanneer het over voetbal gaat.
Dat is publiek wat je hoort, is misschien even wennenquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:29 schreef Urquhart het volgende:
Ja het klinkt alsof het zwaar overcompressed is. Niet om aan te horen.quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:29 schreef Urquhart het volgende:
Vrouwen die denken verstand van voetbal te hebbenquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:30 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Als jij zegt dat ik geen gelijk heb, ben je nog dommer dan ik dacht.
Zelfs ik heb op mijn ieniemienie tv perfect scherp beeld en geluidquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |