2e kans is ook gewoon 2-2 hoorquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:18 schreef thettes het volgende:
Ze zitten echt professioneel te spelen zeg, ook echt maar 1 kans tegen gehad
dan moet Feyenoord goed positiespel spelen en dat lukt ze nietquote:
quote:
Douglas in NL selectiequote:Op dinsdag 14 september 2010 21:18 schreef superbad het volgende:
Ruiz speelde in het eerste kwartier slecht Janssen is wel goed bezig. In NL selectie?
dat scheelde héél weinigquote:
Het is net Isaksson.quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:21 schreef Sportex het volgende:
Michailov kan echt niet meevoetballen
Hoe hij zo naar achter loopt om de bal beter te denken raken.
Dit dus. Het wordt al minder.quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:21 schreef Harwich het volgende:
ik ben bang dat twente dit overmoedige tempo niet kan volhouden..
Dan kunnen ze straks chillen wanneer Inter moetquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:21 schreef Harwich het volgende:
ik ben bang dat twente dit overmoedige tempo niet kan volhouden..
Hmm, maar Twente wint het nu natuurlijk op inzet, Inter is kwalitatief beter.quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:22 schreef msnk het volgende:
[..]
Dan kunnen ze straks chillen wanneer Inter moet
quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:21 schreef Baalhaar het volgende:
heerlijk zeg, lekker een wedstrijdje kijken met FOK! aan.
Het voelt net alsof ik met echte vrienden op de bank met een pilsje de wedstrijd volg.
quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:23 schreef CaptainCookie het volgende:
Het zou leuk zijn als Twente wint, maar boh wat kan Inter voetballen
quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:23 schreef tong80 het volgende:
Preud'home wilde het middenbeld bezwaren. Maar hij had dikke Theo al.
chillen tegen interquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:22 schreef msnk het volgende:
[..]
Dan kunnen ze straks chillen wanneer Inter moet
Inderdaad! Gewoon onbevangen en vol overgave. Als je dan verliest kun je in ieder geval met opgeheven hoofd van het veld stappen.quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:23 schreef DeBlauweWafel het volgende:
Leuk voor het Nederlandse voetbal n helemaal leuk voor Twente! Als Ajaxfan kan ik hier echt van genieten, ik hoop dan ook dat Ajax morgen ook zo speelt!
Voor ajax zou het heel mooi zijn! Maar ik denk dat R.Madrid iets te sterk isquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:23 schreef DeBlauweWafel het volgende:
Leuk voor het Nederlandse voetbal n helemaal leuk voor Twente! Als Ajaxfan kan ik hier echt van genieten, ik hoop dan ook dat Ajax morgen ook zo speelt!
Slecht verdedigd bedoel je.quote:
Ik vraag het me af..quote:
Volgens mij snap jij iets nietquote:
Dat is zijn achternaam prutserquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:26 schreef Harwich het volgende:
welke ouder noemt zn kind dat ook eto..
de fiat eto o..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |