2e kans is ook gewoon 2-2 hoorquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:18 schreef thettes het volgende:
Ze zitten echt professioneel te spelen zeg, ook echt maar 1 kans tegen gehad
dan moet Feyenoord goed positiespel spelen en dat lukt ze nietquote:
quote:
Douglas in NL selectiequote:Op dinsdag 14 september 2010 21:18 schreef superbad het volgende:
Ruiz speelde in het eerste kwartier slecht Janssen is wel goed bezig. In NL selectie?
dat scheelde héél weinigquote:
Het is net Isaksson.quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:21 schreef Sportex het volgende:
Michailov kan echt niet meevoetballen
Hoe hij zo naar achter loopt om de bal beter te denken raken.
Dit dus. Het wordt al minder.quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:21 schreef Harwich het volgende:
ik ben bang dat twente dit overmoedige tempo niet kan volhouden..
Dan kunnen ze straks chillen wanneer Inter moetquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:21 schreef Harwich het volgende:
ik ben bang dat twente dit overmoedige tempo niet kan volhouden..
Hmm, maar Twente wint het nu natuurlijk op inzet, Inter is kwalitatief beter.quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:22 schreef msnk het volgende:
[..]
Dan kunnen ze straks chillen wanneer Inter moet
quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:21 schreef Baalhaar het volgende:
heerlijk zeg, lekker een wedstrijdje kijken met FOK! aan.
Het voelt net alsof ik met echte vrienden op de bank met een pilsje de wedstrijd volg.
quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:23 schreef CaptainCookie het volgende:
Het zou leuk zijn als Twente wint, maar boh wat kan Inter voetballen
quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:23 schreef tong80 het volgende:
Preud'home wilde het middenbeld bezwaren. Maar hij had dikke Theo al.
chillen tegen interquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:22 schreef msnk het volgende:
[..]
Dan kunnen ze straks chillen wanneer Inter moet
Inderdaad! Gewoon onbevangen en vol overgave. Als je dan verliest kun je in ieder geval met opgeheven hoofd van het veld stappen.quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:23 schreef DeBlauweWafel het volgende:
Leuk voor het Nederlandse voetbal n helemaal leuk voor Twente! Als Ajaxfan kan ik hier echt van genieten, ik hoop dan ook dat Ajax morgen ook zo speelt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |