Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Haha, heel erg fanatieke aardappelschillers dusquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat is lief
Van mij mochten ze ook aardappels aangeven enzo
Nu willen ze t meeste wel doen, alleen aardappels schillen nietDat duurt 10x zo lang en ik houd geen aardappels over
Goh dat lijkt wel als ik ze schilquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat is lief
Van mij mochten ze ook aardappels aangeven enzo
Nu willen ze t meeste wel doen, alleen aardappels schillen nietDat duurt 10x zo lang en ik houd geen aardappels over
Echt leukquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:15 schreef suikertaartje het volgende:
Oeh, en AskMe: hij is al twee![]()
LL: hij ging heel schattig stampvoeten vandaag. Ik deed:
quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:15 schreef Trevland het volgende:
[..]
Goh dat lijkt wel als ik ze schil
mijne zet het op een brullen... heeft hij van zijn grote broer geleerdquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:15 schreef suikertaartje het volgende:
Oeh, en AskMe: hij is al twee![]()
LL: hij ging heel schattig stampvoeten vandaag. Ik deed:
je frituurt ze?quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:16 schreef MPG het volgende:
[..]
.
Ik schijn dobbelstenen te schillen. Boeit niet, ze smaken prima.
Mee eenschquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:16 schreef MPG het volgende:
[..]
.
Ik schijn dobbelstenen te schillen. Boeit niet, ze smaken prima.
Specs!quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:18 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja doe is naam rugnummer afkomst etc
ik kwam altijd in onz-sc met de vriendjes van hierquote:
Matthijs, 19, utrechtquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:18 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja doe is naam rugnummer afkomst etc
Doe je goedquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:21 schreef DaMart het volgende:
Volgens mij heb ik vandaag 10 posts in de KSC, met een gemiddelde van 1 post per topic.
kort maar krachtig dusquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:21 schreef DaMart het volgende:
Volgens mij heb ik vandaag 10 posts in de KSC, met een gemiddelde van 1 post per topic.
Intimi, dat heb je toch gezien van suikertaartje.quote:
veel ouder?quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:23 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Intimi, dat heb je toch gezien van suikertaartje.![]()
o ja, en oud(er)
En vergeet je operatie stofwolk nietquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:23 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Intimi, dat heb je toch gezien van suikertaartje.![]()
o ja, en oud(er)
Dat was al de tweede keer achter elkaar hequote:Op dinsdag 14 september 2010 21:26 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
moguh >.<
excuus voor het niet aan maken van een nieuw topic na de lapo ....
ik moest me even heel snel naar het station bewegen ...
Avond Fubarquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:26 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
moguh >.<
Hoiquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:26 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
moguh >.<
Hey Furbarquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:26 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
moguh >.<
Ook dat is waar, wij zijn gezegend met iets meer vrije tijd, voorlopigquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, jullie spammen te hard voor werkende mensen.
Het is schandalig...quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:26 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
moguh >.<
quote:
Ik snap wat je bedoelt, ik mis overdag ook al een hele topicquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, jullie spammen te hard voor werkende mensen.
Mobiel Fok!quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:30 schreef AskMe het volgende:
[..]
Ook dat is waar, wij zijn gezegend met iets meer vrije tijd, voorlopig
niet zo huilen johquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:30 schreef Trevland het volgende:
Ik snap wat je bedoelt, ik mis overdag ook al een hele topic
Dat had ik laatst tussen 22:00 en 10:00quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:30 schreef Trevland het volgende:
Ik snap wat je bedoelt, ik mis overdag ook al een hele topic
Doe ik ook niet, het is meer dat ik even wat moet fiksen met mijn foon, internet doet het niet meerquote:
neeeeeee gister had ik heul lief gevraagd of ze hem wou makenquote:
Ik weet wel zeker dat ik de komende dagen ook een aantal topics misquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat had ik laatst tussen 22:00 en 10:00
maar dan heb je ook andere dingen te doenquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat had ik laatst tussen 22:00 en 10:00
'savonds ookquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:33 schreef Ferb het volgende:
[..]
Overdag is het altijd gezellig, wat ik terug lees tenminste
oh noessssssss!!!!!! ben je eindelijk verslaafd aan mobiel fokken doettie het niet meerquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Doe ik ook niet, het is meer dat ik even wat moet fiksen met mijn foon, internet doet het niet meer
Ik heb nog niet eens de tijd voor gehad om er verslaaft aan te rakenquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
'savonds ook
[..]
oh noessssssss!!!!!! ben je eindelijk verslaafd aan mobiel fokken doettie het niet meer
quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
'savonds ook
[..]
oh noessssssss!!!!!! ben je eindelijk verslaafd aan mobiel fokken doettie het niet meer
what's the problem?quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb nog niet eens de tijd voor gehad om er verslaaft aan te raken
Dat is waarquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:34 schreef wel.o.k het volgende:
maar dan heb je ook andere dingen te doen
Met 3G werkt het hier sowieso niet want dat zuigt in Zeeland.quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:38 schreef AskMe het volgende:
ik vind mobiel fokken toch niet echt werken
Hij deed het hier wel maar nu dus niet meerquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:39 schreef Ferb het volgende:
[..]
Met 3G werkt het hier sowieso niet want dat zuigt in Zeeland.
Maar WiFi werkt prima
hehequote:Op dinsdag 14 september 2010 21:39 schreef Ferb het volgende:
[..]
Met 3G werkt het hier sowieso niet want dat zuigt in Zeeland.
Maar WiFi werkt prima
Welke winkel zit je?quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hij deed het hier wel maar nu dus niet meer
Ik heb T mobile maar het kan ook wel hier aan de omgeving liggenquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:41 schreef Ferb het volgende:
[..]
Welke winkel zit je?
Hier bij Vodafone zijn ze heel klantvriendelijk en is je probleem binnen 2 dage opgelost. ( Als het niet te moeilijk is )
KPN deed er 4 weken over om een unlock code te sturen
Op school, andere plaatsen waar ik kom en de tijd heb om even to Fokken!, heb ik meestal WiFi.quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:40 schreef AskMe het volgende:
[..]
heheja wifi, maar dan zit ik toch liever achter een laptop/desktop
ik bedacht me laatst dat we helemaal geen ex collega´s zijnquote:
Wat is je probleem eigenlijk?quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb T mobile maar het kan ook wel hier aan de omgeving liggen
quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:43 schreef Ferb het volgende:
[..]
Wat is je probleem eigenlijk?
Geen 3G?
Voor fokken snel genoegquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:42 schreef Ferb het volgende:
[..]
Op school, andere plaatsen waar ik kom en de tijd heb om even to Fokken!, heb ik meestal WiFi.
Desnoods 3G maar dat is echt traag![]()
T-mobile, die het bij mij ook niet.quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb T mobile maar het kan ook wel hier aan de omgeving liggen
Er komt een dag dat we even snel kunnen internetten op onze mobiel als op de pcquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:42 schreef Ferb het volgende:
[..]
Op school, andere plaatsen waar ik kom en de tijd heb om even to Fokken!, heb ik meestal WiFi.
Desnoods 3G maar dat is echt traag![]()
Maar voor de rest heb ik geen netwerk problemen dus ik niet snap waarom nietquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:44 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
T-mobile, die het bij mij ook niet.
de zaak had zo een mooie aanbieding, korting op abonnement en lagere bel kosten.
Nog voordat jij zo oud bent als ikquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:45 schreef AskMe het volgende:
Er komt een dag dat we even snel kunnen internetten op onze mobiel als op de pcalleen de vraag is wanneer
eergisterquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:45 schreef AskMe het volgende:
[..]
Er komt een dag dat we even snel kunnen internetten op onze mobiel als op de pcalleen de vraag is wanneer
Jij bent toch heeeeuul niet oudquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nog voordat jij zo oud bent als ik
quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nog voordat jij zo oud bent als ik
quote:
met mij altijdquote:
What up ??quote:
vertel vertelquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:42 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik bedacht me laatst dat we helemaal geen ex collega´s zijn
quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:49 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
met mij altijd![]()
[..]
What up ??![]()
[..]
vertel vertel
quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:10 schreef Ferb het volgende:
Alle pauperts op een stokje![]()
Ik lekker naar boogschieten, beetje wind maar droog.
Dus ik lekker fietsen, halverwegen KEIHARD regenen..
Kom daar aan, beetje miezer maar niemand is aan het schieten.
Eventjes gewacht tot iemand zei, dat wordt niks.
Dus ik door de regen weer naar huis![]()
Lekker een tour van 20 km door Goes voor gerrit![]()
Dus..
Hoe was jullie dag?
staats bank = overheid = nog steeds soort van ambtenaarquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:49 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
met mij altijd![]()
[..]
What up ??![]()
[..]
vertel vertel
die snap ik nietquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
fuck ik moet wel een hele hoop MPGen
Begin er maar niet aan, doe ik ook nietquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
prioriteiten stellen GF prioriteitenquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
doe ik dus ook maar nietquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Begin er maar niet aan, doe ik ook niet
dat is niet om te lachen hoorquote:
Ik bedoelde meer : succesquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
doe ik dus ook maar niet![]()
[..]
dat is niet om te lachen hoor
Fok was daar er vandaag geen vanquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:52 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
prioriteiten stellen GF prioriteiten
ah ach zoquote:
Ah kennelijk nu dus welquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Fok was daar er vandaag geen van
Dankjequote:Op dinsdag 14 september 2010 21:53 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
even de wiki lezen linkje in de op
ah juistquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:52 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
staats bank = overheid = nog steeds soort van ambtenaar
quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Fok was daar er vandaag geen van
nog minder zelfsquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:21 schreef DaMart het volgende:
nog niet echt maar ik heb even niets nuttigs te doenquote:
ik begin een real life te krijgenquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:55 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
het bewijs is dus weer geleverd, je bent nooit te oud om te leren
En dit wil je iets wat niet nuttig is noemen?quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
nog niet echt maar ik heb even niets nuttigs te doen
wat weerhoudt je ervan snoetje?quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:57 schreef suikertaartje het volgende:
Eigenlijk moet ik gewoon nu gaan strijken, douchen en slapen
nu nog strijken?quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:57 schreef suikertaartje het volgende:
oeh, douchen, ik kom eraan, laat dat strijken maar zitten.quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:57 schreef suikertaartje het volgende:
whehehe mja waarom nie ??quote:
Jijquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Alleen mijn jurkje voor morgen maarquote:
Even stel op je bed kan toch wel?quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Alleen mijn jurkje voor morgen maar
Aaaah. Gezelligquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:20 schreef AskMe het volgende:
[..]
ik kwam altijd in onz-sc met de vriendjes van hieren ik hou van gezelligheid en die is hier wel te vinden
quote:
Hihi... Jij met je toyboymaniequote:
Have you tried turning it on and off again (3G-cinnectie, that is)?quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat ik ergens voor betaal maar het doet het niet
Jij hebt de perfecte leeftijdquote:
WIkilink in de OP volgen of via mijn SIG...quote:
jurkje ?quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Waar voor heb jij je jurkje morgen nodig?quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jij
Wat liefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. 2011 13" i5 ...
Zullen we doen 'Raad eens hoeveel ik van je hou'?quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:00 schreef wel.o.k het volgende:
oeh, douchen, ik kom eraan, laat dat strijken maar zitten.
douchen, tanden poetsen en naar bed![]()
welk boekje doen we vandaag?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
Yup, morgen op het werk maar eens proberen want hier gaat die via wifiquote:Op dinsdag 14 september 2010 22:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Have you tried turning it on and off again (3G-cinnectie, that is)?
MMMMMMMEEEEEGGAAAA POSTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTquote:Op dinsdag 14 september 2010 22:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Aaaah. Gezellig. Maar denk er wel aan dat dit geen ONZ is en dat hier ook mensen rondlopen die al 3 jaar in deze SC meeposten
.
[..]
. Nog écht jong dus
.
[..]
Hihi... Jij met je toyboymanie....
[..]
[..]
Jij hebt de perfecte leeftijd....
[..]
WIkilink in de OP volgen of via mijn SIG...
Heeft u een multi-quote knop ofso?quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Aaaah. Gezellig. Maar denk er wel aan dat dit geen ONZ is en dat hier ook mensen rondlopen die al 3 jaar in deze SC meeposten
.
[..]
. Nog écht jong dus
.
[..]
Hihi... Jij met je toyboymanie....
[..]
[..]
Jij hebt de perfecte leeftijd....
[..]
quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HET jurkjequote:Op dinsdag 14 september 2010 22:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Alleen mijn jurkje voor morgen maar?
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Omdat ik morgen lekker naar leuk werk magquote:Op dinsdag 14 september 2010 22:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
Waar voor heb jij je jurkje morgen nodig?
Ja snap ik, ik hoop dat ik er in de loop der tijd ook tussen pasquote:Op dinsdag 14 september 2010 22:02 schreef MPG het volgende:
[..]
.
[..]
. Nog écht jong dus
.
[..]
Dat is fijnquote:Op dinsdag 14 september 2010 22:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Omdat ik morgen lekker naar leuk werk mag
quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:02 schreef AskMe het volgende:
[..]
Wat liefIk ga zo ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
Ik doe gewoon multiquoten met de multiquoteknop jaquote:Op dinsdag 14 september 2010 22:04 schreef Ferb het volgende:
[..]
Heeft u een multi-quote knop ofso?
Of klik je op quote en kopieer je die?
OAiaanse Multiquote heet zoiets. Zie de link in mijn sig, of de wikilink in de OP.quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:03 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
MMMMMMMEEEEEGGAAAA POSTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Yup, morgen op het werk maar eens proberen want hier gaat die via wifi
.quote:
Die heb ik nietquote:Op dinsdag 14 september 2010 22:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik doe gewoon multiquoten met de multiquoteknop ja. Duh.
[..]
OAiaanse Multiquote heet zoiets. Zie de link in mijn sig, of de wikilink in de OP.
[..]
![]()
[..]
.
Hij bedoelt een vluggertje, maar hij komt niet helemaal uit zijn woorden... 't Is ook wat, als je 14 bent......
Jeej voor leuk werkquote:Op dinsdag 14 september 2010 22:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Omdat ik morgen lekker naar leuk werk mag
Quickreply en Quickquote aanzetten in je optiesquote:
quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:04 schreef MPG het volgende:
![]()
Ik had hem gemistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, ik denk het welquote:HET jurkje?
![]()
Maar dan nu met panty en vestje en laarzen
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
sorryquote:Op dinsdag 14 september 2010 22:08 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
nah lekker weer iedereen smeert hem zo weer ......
Nog veel vakerquote:Op dinsdag 14 september 2010 22:05 schreef Trevland het volgende:
Dat is fijnen voor een keer of daarna nog vaker?
quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik had hem gemist
Awww.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oehquote:[..]
Ja, ik denk het wel![]()
Maar dan nu met panty en vestje en laarzen![]()
.
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zullen we doen 'Raad eens hoeveel ik van je hou'?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.goed idee
dan ga ik nu afsluitenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
nouja iedereen heeft oog voor suikertaartje.. en en en ik ben er ook nog enzoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
niet iedereenquote:Op dinsdag 14 september 2010 22:08 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
nah lekker weer iedereen smeert hem zo weer ......
quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik had hem gemist
oeh, doe eens nieuwe bureaublad achtergrond mailenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ja, ik denk het wel![]()
Maar dan nu met panty en vestje en laarzen![]()
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nouja iedereen heeft oog voor suikertaartje.. en en en ik ben er ook nog enzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LLSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
2011 13" i5 ...
[..]
nouja iedereen heeft oog voor suikertaartje.. en en en ik ben er ook nog enzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.niet iedereen hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
[..]
nouja iedereen heeft oog voor suikertaartje.. en en en ik ben er ook nog enzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar als jij nauwelijks post dan weten wij toch niet dat jij er bentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
nouja iedereen heeft oog voor suikertaartje.. en en en ik ben er ook nog enzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee hoor ik heb oog voor iedereenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#Gomorra
O’ terremot è vuler’ ‘e Dio, fa ben’ alla terra. Comm’ quann’ na persona sta mal’: accumula, accumula, finchè o s’ libera e sfoga, o mor!
[..]
nouja iedereen heeft oog voor suikertaartje.. en en en ik ben er ook nog enzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.o sorry schatjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Dat valt toch wel mee..quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:12 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar als jij nauwelijks post dan weten wij toch niet dat jij er bent
quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:09 schreef MPG het volgende:
Awww.Hmhm. Hij is liefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuk wel ja? Denk je?quote:Oeh![]()
.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:12 schreef Trevland het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:12 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
nee hoor ik heb oog voor iedereen
slijmersquote:
ok ok voor dat mensen rare dingen gaan denkenquote:Op dinsdag 14 september 2010 22:12 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
nee hoor ik heb oog voor iedereen
quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:10 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
goed idee
dan ga ik nu afsluitenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
kom je?ils qui sont décédés
ne sont pas partis
hoor ik daar een lama schijtenquote:
quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:14 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
ok ok voor dat mensen rare dingen gaan denken![]()
![]()
voor alle vrouwen !![]()
mannen plx move along
quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:14 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
hoor ik daar een lama schijten
Hm,quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
Misschien komt het ook wel omdat mijn ogen bijna dicht vallen
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 14 september 2010 22:15 schreef Ferb het volgende:
[..]
Hm,
Nu je het zegt..
Ik ga maar eens richting bed![]()
Truste, en fijne avond iedereen![]()
ik was eerderquote:Op dinsdag 14 september 2010 22:14 schreef Trevland het volgende:
[..]
Jaloers dat je zelf niet op tijd was?
nouja iedereen heeft oog voor suikertaartje.. en en en ik ben er ook nog enzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik praat weer teveel he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
voor mij
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
laterz Ferbquote:Op dinsdag 14 september 2010 22:15 schreef Ferb het volgende:
[..]
Hm,
Nu je het zegt..
slaap zequote:Op dinsdag 14 september 2010 22:15 schreef Ferb het volgende:
[..]
Hm,
Nu je het zegt..
tot morgen wokquote:Op dinsdag 14 september 2010 22:14 schreef wel.o.k het volgende:
accu op en suikertaartje heeft al een boekje gekozen
volgens mij hou je wel een beetje vanquote:Op dinsdag 14 september 2010 22:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik praat weer teveel he?
voor mij
sssstttttttquote:
trustequote:Op dinsdag 14 september 2010 22:15 schreef Ferb het volgende:
[..]
Hm,
Nu je het zegt..
nee, want ik ben een mietjequote:Op dinsdag 14 september 2010 22:16 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
volgens mij hou je wel een beetje van![]()
![]()
eerlijk alles samen delenquote:
Ja maar wat moet ik zeggen dan als er zoveel gekleft wordtquote:Op dinsdag 14 september 2010 22:12 schreef Trevland het volgende:
[..]
Niet?quote:
slijmjurkquote:
O-Rly ??quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, want ik ben een mietje
gelukkig nietquote:Op dinsdag 14 september 2010 22:16 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
eerlijk alles samen delen![]()
heeft je mamma je dat nie geleerd
quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hmhm. Hij is lief
JazekerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Leuk wel ja? Denk je?.
Maakt je een nog mooier suikertaartje.
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
Weet ik tochquote:Op dinsdag 14 september 2010 22:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja maar wat moet ik zeggen dan als er zoveel gekleft wordt
Ik zat weer te f5-en op pagina 3
Dat gebeurd dus wel vaker
[..]
Niet?
[..]
slijmjurk
@suikertaartje niks persoonlijks
Ah zo, nee dan schiet het niet op maar je had zeker ook wel andere dingen te doenquote:Op dinsdag 14 september 2010 22:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja maar wat moet ik zeggen dan als er zoveel gekleft wordt
Ik zat weer te f5-en op pagina 3
Dat gebeurd dus wel vaker
je bent een schatquote:Op dinsdag 14 september 2010 22:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik praat weer teveel he?
voor mij
En de busdeurrubbers danquote:Op dinsdag 14 september 2010 22:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, want ik ben een mietje
juist ook niet een klein beetjequote:
Ja ik ben ook muziek downloaden luisteren = heel belangrijk enzoquote:Op dinsdag 14 september 2010 22:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ah zo, nee dan schiet het niet op maar je had zeker ook wel andere dingen te doen
Hah. ZOveel ouderquote:Op dinsdag 14 september 2010 22:18 schreef LovelyLady het volgende:
je bent een schat
ik ben ouder, dus ik hou het niet zo snel meer bij als jij
ik heb een roze UI. Ik doe van hihihihi. Ik ben niet van pijnquote:Op dinsdag 14 september 2010 22:19 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
juist ook niet een klein beetje
kinkyquote:
Maar maar maar, je bijt je toyboys welquote:Op dinsdag 14 september 2010 22:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik heb een roze UI. Ik doe van hihihihi. Ik ben niet van pijn
juistem moet ook kunnenquote:Op dinsdag 14 september 2010 22:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Kloptquote:Op dinsdag 14 september 2010 22:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja ik ben ook muziek downloaden luisteren = heel belangrijk enzo
dat doe ik wel onder werk tijdquote:Op dinsdag 14 september 2010 22:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja ik ben ook muziek downloaden luisteren = heel belangrijk enzo
Ja dat scheelt toch, dat zie je maar weerquote:Op dinsdag 14 september 2010 22:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hah. ZOveel ouder![]()
En je bent zelf een schat
hihihiquote:Op dinsdag 14 september 2010 22:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
quote:
om ze te laten zien wie er de baas isquote:Op dinsdag 14 september 2010 22:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Maar maar maar, je bijt je toyboys wel![]()
...
Ja. Maar dan heb ik geen pijnquote:Op dinsdag 14 september 2010 22:21 schreef MPG het volgende:
Maar maar maar, je bijt je toyboys wel![]()
...
Slaap lekker snoetepetoetjequote:Op dinsdag 14 september 2010 22:24 schreef AskMe het volgende:
Ik ga ook richting bed!moeee
fijne avond verdertrusten
truste vraagjequote:Op dinsdag 14 september 2010 22:24 schreef AskMe het volgende:
Ow. Zit het zoquote:Op dinsdag 14 september 2010 22:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja. Maar dan heb ik geen pijn
opnieuw beginnen?quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:25 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
mehhhh ik wil een nieuwe nick .....
maar wil niet opnieuw beginnen
Slaap Zequote:Op dinsdag 14 september 2010 22:24 schreef AskMe het volgende:
slaap lekkerquote:Op dinsdag 14 september 2010 22:24 schreef AskMe het volgende:
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 14 september 2010 22:24 schreef AskMe het volgende:
trustenquote:Op dinsdag 14 september 2010 22:24 schreef AskMe het volgende:
ja post historie enzoquote:
Nou, ik val nu anders om van de moequote:Op dinsdag 14 september 2010 22:23 schreef LovelyLady het volgende:
Ja dat scheelt toch, dat zie je maar weer
hihihihihihi!quote:hihihi
om dat deze zuigt als een baksteen!quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
boeiend? waarom wil je zo graag een nieuwe nick?
Daarom.quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:25 schreef MPG het volgende:
Ow. Zit het zo.
Maar de likjes maken alles goed![]()
.
je UI kan je wel veranderenquote:Op dinsdag 14 september 2010 22:27 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
om dat deze zuigt als een baksteen!
deze is zo 1999
ja maar ja maar dat wil ik niequote:Op dinsdag 14 september 2010 22:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
je UI kan je wel veranderen
like care?quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:27 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
om dat deze zuigt als een baksteen!
deze is zo 1999
ja maar ja maar daar staat je nick ook in!quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:29 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
ja maar ja maar dat wil ik nie![]()
ik wil een nick change
Opgelostquote:Op dinsdag 14 september 2010 22:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Daarom.
En ik mag ook wel gebeten worden![]()
nouuuuuuuuuuu doe es liefquote:Op dinsdag 14 september 2010 22:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
like care?
Je hebt met dit account vanaf 2003 amper 4000 posts gemaakt
En je kan toch een nieuwe nick nemen en daar onder posten, en als je iets uit je history wilt halen dan log je in op je oude acc
Snap het probleem niet helemaal
ik ben lief ik zeg alleen wat ik vind, zo boeiend is het toch niet?quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:30 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
nouuuuuuuuuuu doe es lief
ik wil gewoon alleen een ander naampje
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 14 september 2010 22:30 schreef suikertaartje het volgende:
Maar ik ga lekker douchen en slapen..
morgen moet ik wel lekker wakker zijn voor het leukste werk OOIT![]()
![]()
Da kan niequote:Op dinsdag 14 september 2010 22:29 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
ja maar ja maar dat wil ik nie![]()
ik wil een nick change
Dat slaan hoeft van mij alleen niet zoquote:
Wat ga je doen?quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:30 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
geen idee eigenlijkquote:Op dinsdag 14 september 2010 22:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik ben lief ik zeg alleen wat ik vind, zo boeiend is het toch niet?
Slaap lekker lief mooi suikertaartjequote:Op dinsdag 14 september 2010 22:30 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
OKquote:Op dinsdag 14 september 2010 22:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat slaan hoeft van mij alleen niet zo
Weer bij de drogistquote:Op dinsdag 14 september 2010 22:31 schreef LovelyLady het volgende:
Wat ga je doen?
Douche-ze en slaap-ze lieverd
alles kanquote:
Fijn dromen lief schattepatatjequote:Op dinsdag 14 september 2010 22:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Slaap lekker lief mooi suikertaartje![]()
En werk ze morgen (met de übertoffebrievenopenmasjiene?).
Je maakt het zelf een groot probleem hoorquote:
Veel plezierquote:
Dankje, jij ook met autorijdenquote:Op dinsdag 14 september 2010 22:33 schreef LovelyLady het volgende:
Veel plezier![]()
Ik ga ook maar eens mijn bedje opzoeken, ik moet morgenochtend weer autorijden
trusten STquote:Op dinsdag 14 september 2010 22:30 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
Slaap Lekker LLquote:Op dinsdag 14 september 2010 22:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je maakt het zelf een groot probleem hoor
[..]
Veel plezier![]()
Ik ga ook maar eens mijn bedje opzoeken, ik moet morgenochtend weer autorijden
Je mag mijn postcount wel hebben voor je nieuwe nickquote:Op dinsdag 14 september 2010 22:33 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
alles kan
waar een wil is is een weg ...
nu nog iemand manupileren vinden die het gaat bewerkstelligen
Slaap Lekker Marijkequote:Op dinsdag 14 september 2010 22:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
Kom alleen nog even welterusten zeggenGa lekker op bed naar de regen liggen luisteren
Slaap lekker allemaal
Slaap lekker liefjequote:Op dinsdag 14 september 2010 22:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
Kom alleen nog even welterusten zeggenGa lekker op bed naar de regen liggen luisteren
Slaap lekker allemaal
slaap ze marijkequote:Op dinsdag 14 september 2010 22:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
Slaap lekker allemaal
Ik weet al over wiequote:Op dinsdag 14 september 2010 22:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Fijn dromen lief schattepatatje![]()
Jeejquote:Jaaaaa, met die!![]()
Ik hoop dat er veel post komt
weltruste Marijkequote:Op dinsdag 14 september 2010 22:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
Slaap lekker allemaal
Dank je snoesquote:Op dinsdag 14 september 2010 22:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dankje, jij ook met autorijden![]()
Dank jequote:Op dinsdag 14 september 2010 22:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Slaap Lekker LL![]()
en rij ze morgen
>.< ik weet het ben ik erg goed inquote:Op dinsdag 14 september 2010 22:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
slaap lekkerquote:Op dinsdag 14 september 2010 22:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
Slaap lekker allemaal
Slaap lekker Liebchenquote:Op dinsdag 14 september 2010 22:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
Slaap lekker allemaal
wat een quote fail...quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:35 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[quote]Op dinsdag 14 september 2010 22:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
>.< ik weet het ben ik erg goed in
iemand al een Resident Evil : Afterlife R5 je gespot ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
fixedquote:
Ik jou OOOOOOOOOOOOOOOOOK!quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik vind jullie allemaal zo lief!
wij jou ookquote:Op dinsdag 14 september 2010 22:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
Komt omdat jij dat bentquote:Op dinsdag 14 september 2010 22:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:37 schreef LovelyLady het volgende:
Nu echt wegciaoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#Gomorra
O’ terremot è vuler’ ‘e Dio, fa ben’ alla terra. Comm’ quann’ na persona sta mal’: accumula, accumula, finchè o s’ libera e sfoga, o mor!
Ik jou ookquote:Op dinsdag 14 september 2010 22:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:37 schreef LovelyLady het volgende:
Nu echt wegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
Slaap lekker en tot morgenquote:Op dinsdag 14 september 2010 22:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
Dank voor de liefde, had ik nodig![]()
Nu echt lekker slapenTot morgen lieve mensen
ne sont pas partis
Moet je een pimp abo pakken, daarmee kan hetquote:Op dinsdag 14 september 2010 22:30 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
nouuuuuuuuuuu doe es lief
ik wil gewoon alleen een ander naampje
rly ?quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moet je een pimp abo pakken, daarmee kan het
slaap zequote:Op dinsdag 14 september 2010 22:40 schreef Trevland het volgende:
Omdat ik al moe ben en al dat gepraat over slaap ga ik ook maar eens![]()
Slaap Lekker Lui![]()
slaap ze trevquote:Op dinsdag 14 september 2010 22:40 schreef Trevland het volgende:
Omdat ik al moe ben en al dat gepraat over slaap ga ik ook maar eens![]()
Slaap Lekker Lui![]()
iddquote:
quote:
quote:
Was het zo lastig?quote:Op dinsdag 14 september 2010 23:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
hehe eindelijk gelukt met de advertenties te zetten
de betaling via sms wilde maar niet lukkenquote:
giertjequote:
heey GFquote:
waarom zet je zelf niet zo iets op ?quote:Op dinsdag 14 september 2010 23:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
de betaling via sms wilde maar niet lukken
vervelendquote:Op dinsdag 14 september 2010 23:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
de betaling via sms wilde maar niet lukken
geen tijd voorquote:Op dinsdag 14 september 2010 23:17 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
waarom zet je zelf niet zo iets op ?
zeg dat welquote:
damn daar kan je binnen een jaar als je tijd hebt zelf zo iets idd voor op zetten :Squote:Op dinsdag 14 september 2010 23:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
geen tijd voor![]()
[..]
zeg dat wel
12 euro in het putje
iddquote:Op dinsdag 14 september 2010 23:43 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
damn daar kan je binnen een jaar als je tijd hebt zelf zo iets idd voor op zetten :S
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 14-09-2010
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 155 suikertaartje
02. 128 MPG
03. 093 LovelyLady
04. 080 Marijkezwolle
05. 078 _F.U.B.A.R_
06. 075 Trevland
07. 065 wel.o.k
08. 058 AskMe
09. 054 goldfinger1963
10. 047 Ferb
11. 037 Muck
12. 036 TJDoornbos
13. 035 Pheno
14. 023 Dr_Flash
15. 022 Giertje
16. 018 Panda72
17. 012 JaniesBrownie
18. 011 friemelaar
19. 009 KapiteinGasthof
20. 008 es70
Reeks-statistieken!
en danquote:
Dan heb ik toch nog ff 2 keer gepost in topic 1950quote:
Avondquote:
quote:Op woensdag 15 september 2010 00:30 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dan heb ik toch nog ff 2 keer gepost in topic 1950
5x nu dan he. Als iedereen me maar niet vergeetquote:
quote:Top 100 van dinsdag 14 september 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
14. 160 suikertaartje
15. 157 naatje_1
22. 137 MPG
31. 119 LovelyLady
66. 084 Marijkezwolle
75. 078 _F.U.B.A.R_
77. 077 Trevland
78. 076 goldfinger1963
98. 065 wel.o.k
slapers zijn hetquote:
iddquote:Op woensdag 15 september 2010 00:33 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
5x nu dan he. Als iedereen me maar niet vergeet
Verzakerts jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |