quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:43 schreef Ferb het volgende:
[..]
Wat is je probleem eigenlijk?
Geen 3G?
Voor fokken snel genoegquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:42 schreef Ferb het volgende:
[..]
Op school, andere plaatsen waar ik kom en de tijd heb om even to Fokken!, heb ik meestal WiFi.
Desnoods 3G maar dat is echt traag![]()
T-mobile, die het bij mij ook niet.quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb T mobile maar het kan ook wel hier aan de omgeving liggen
Er komt een dag dat we even snel kunnen internetten op onze mobiel als op de pcquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:42 schreef Ferb het volgende:
[..]
Op school, andere plaatsen waar ik kom en de tijd heb om even to Fokken!, heb ik meestal WiFi.
Desnoods 3G maar dat is echt traag![]()
Maar voor de rest heb ik geen netwerk problemen dus ik niet snap waarom nietquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:44 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
T-mobile, die het bij mij ook niet.
de zaak had zo een mooie aanbieding, korting op abonnement en lagere bel kosten.
Nog voordat jij zo oud bent als ikquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:45 schreef AskMe het volgende:
Er komt een dag dat we even snel kunnen internetten op onze mobiel als op de pcalleen de vraag is wanneer
eergisterquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:45 schreef AskMe het volgende:
[..]
Er komt een dag dat we even snel kunnen internetten op onze mobiel als op de pcalleen de vraag is wanneer
Jij bent toch heeeeuul niet oudquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nog voordat jij zo oud bent als ik
quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nog voordat jij zo oud bent als ik
quote:
met mij altijdquote:
What up ??quote:
vertel vertelquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:42 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik bedacht me laatst dat we helemaal geen ex collega´s zijn
quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:49 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
met mij altijd![]()
[..]
What up ??![]()
[..]
vertel vertel
quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:10 schreef Ferb het volgende:
Alle pauperts op een stokje![]()
Ik lekker naar boogschieten, beetje wind maar droog.
Dus ik lekker fietsen, halverwegen KEIHARD regenen..
Kom daar aan, beetje miezer maar niemand is aan het schieten.
Eventjes gewacht tot iemand zei, dat wordt niks.
Dus ik door de regen weer naar huis![]()
Lekker een tour van 20 km door Goes voor gerrit![]()
Dus..
Hoe was jullie dag?
staats bank = overheid = nog steeds soort van ambtenaarquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:49 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
met mij altijd![]()
[..]
What up ??![]()
[..]
vertel vertel
die snap ik nietquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
fuck ik moet wel een hele hoop MPGen
Begin er maar niet aan, doe ik ook nietquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
prioriteiten stellen GF prioriteitenquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
doe ik dus ook maar nietquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Begin er maar niet aan, doe ik ook niet
dat is niet om te lachen hoorquote:
Ik bedoelde meer : succesquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
doe ik dus ook maar niet![]()
[..]
dat is niet om te lachen hoor
Fok was daar er vandaag geen vanquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:52 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
prioriteiten stellen GF prioriteiten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |