ah ach zoquote:
Ah kennelijk nu dus welquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Fok was daar er vandaag geen van
Dankjequote:Op dinsdag 14 september 2010 21:53 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
even de wiki lezen linkje in de op
ah juistquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:52 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
staats bank = overheid = nog steeds soort van ambtenaar
quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Fok was daar er vandaag geen van
nog minder zelfsquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:21 schreef DaMart het volgende:
Volgens mij heb ik vandaag 10 posts in de KSC, met een gemiddelde van 1 post per topic.
nog niet echt maar ik heb even niets nuttigs te doenquote:
ik begin een real life te krijgenquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:55 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
het bewijs is dus weer geleverd, je bent nooit te oud om te leren
En dit wil je iets wat niet nuttig is noemen?quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
nog niet echt maar ik heb even niets nuttigs te doen
wat weerhoudt je ervan snoetje?quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:57 schreef suikertaartje het volgende:
Eigenlijk moet ik gewoon nu gaan strijken, douchen en slapen
nu nog strijken?quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:57 schreef suikertaartje het volgende:
oeh, douchen, ik kom eraan, laat dat strijken maar zitten.quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:57 schreef suikertaartje het volgende:
whehehe mja waarom nie ??quote:
Jijquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Alleen mijn jurkje voor morgen maarquote:
Even stel op je bed kan toch wel?quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Alleen mijn jurkje voor morgen maar
Aaaah. Gezelligquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:20 schreef AskMe het volgende:
[..]
ik kwam altijd in onz-sc met de vriendjes van hieren ik hou van gezelligheid en die is hier wel te vinden
quote:
Hihi... Jij met je toyboymaniequote:
Have you tried turning it on and off again (3G-cinnectie, that is)?quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat ik ergens voor betaal maar het doet het niet
Jij hebt de perfecte leeftijdquote:
WIkilink in de OP volgen of via mijn SIG...quote:
jurkje ?quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Waar voor heb jij je jurkje morgen nodig?quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jij
Wat liefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. 2011 13" i5 ...
Zullen we doen 'Raad eens hoeveel ik van je hou'?quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:00 schreef wel.o.k het volgende:
oeh, douchen, ik kom eraan, laat dat strijken maar zitten.
douchen, tanden poetsen en naar bed![]()
welk boekje doen we vandaag?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |