Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Haha, heel erg fanatieke aardappelschillers dusquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat is lief
Van mij mochten ze ook aardappels aangeven enzo
Nu willen ze t meeste wel doen, alleen aardappels schillen nietDat duurt 10x zo lang en ik houd geen aardappels over
Goh dat lijkt wel als ik ze schilquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat is lief
Van mij mochten ze ook aardappels aangeven enzo
Nu willen ze t meeste wel doen, alleen aardappels schillen nietDat duurt 10x zo lang en ik houd geen aardappels over
Echt leukquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:15 schreef suikertaartje het volgende:
Oeh, en AskMe: hij is al twee![]()
LL: hij ging heel schattig stampvoeten vandaag. Ik deed:
quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:15 schreef Trevland het volgende:
[..]
Goh dat lijkt wel als ik ze schil
mijne zet het op een brullen... heeft hij van zijn grote broer geleerdquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:15 schreef suikertaartje het volgende:
Oeh, en AskMe: hij is al twee![]()
LL: hij ging heel schattig stampvoeten vandaag. Ik deed:
je frituurt ze?quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:16 schreef MPG het volgende:
[..]
.
Ik schijn dobbelstenen te schillen. Boeit niet, ze smaken prima.
Mee eenschquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:16 schreef MPG het volgende:
[..]
.
Ik schijn dobbelstenen te schillen. Boeit niet, ze smaken prima.
Specs!quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:18 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja doe is naam rugnummer afkomst etc
ik kwam altijd in onz-sc met de vriendjes van hierquote:
Matthijs, 19, utrechtquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:18 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja doe is naam rugnummer afkomst etc
Doe je goedquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:21 schreef DaMart het volgende:
Volgens mij heb ik vandaag 10 posts in de KSC, met een gemiddelde van 1 post per topic.
kort maar krachtig dusquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:21 schreef DaMart het volgende:
Volgens mij heb ik vandaag 10 posts in de KSC, met een gemiddelde van 1 post per topic.
Intimi, dat heb je toch gezien van suikertaartje.quote:
veel ouder?quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:23 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Intimi, dat heb je toch gezien van suikertaartje.![]()
o ja, en oud(er)
En vergeet je operatie stofwolk nietquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:23 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Intimi, dat heb je toch gezien van suikertaartje.![]()
o ja, en oud(er)
Dat was al de tweede keer achter elkaar hequote:Op dinsdag 14 september 2010 21:26 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
moguh >.<
excuus voor het niet aan maken van een nieuw topic na de lapo ....
ik moest me even heel snel naar het station bewegen ...
Avond Fubarquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:26 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
moguh >.<
Hoiquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:26 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
moguh >.<
Hey Furbarquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:26 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
moguh >.<
Ook dat is waar, wij zijn gezegend met iets meer vrije tijd, voorlopigquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, jullie spammen te hard voor werkende mensen.
Het is schandalig...quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:26 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
moguh >.<
quote:
Ik snap wat je bedoelt, ik mis overdag ook al een hele topicquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, jullie spammen te hard voor werkende mensen.
Mobiel Fok!quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:30 schreef AskMe het volgende:
[..]
Ook dat is waar, wij zijn gezegend met iets meer vrije tijd, voorlopig
niet zo huilen johquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:30 schreef Trevland het volgende:
Ik snap wat je bedoelt, ik mis overdag ook al een hele topic
Dat had ik laatst tussen 22:00 en 10:00quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:30 schreef Trevland het volgende:
Ik snap wat je bedoelt, ik mis overdag ook al een hele topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |