Slaap lekker Liebchenquote:Op dinsdag 14 september 2010 22:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
Kom alleen nog even welterusten zeggenGa lekker op bed naar de regen liggen luisteren
Slaap lekker allemaal
wat een quote fail...quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:35 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[quote]Op dinsdag 14 september 2010 22:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je maakt het zelf een groot probleem hoor
[..]
>.< ik weet het ben ik erg goed in
iemand al een Resident Evil : Afterlife R5 je gespot ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
fixedquote:
Ik jou OOOOOOOOOOOOOOOOOK!quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik vind jullie allemaal zo lief!
wij jou ookquote:Op dinsdag 14 september 2010 22:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
Komt omdat jij dat bentquote:Op dinsdag 14 september 2010 22:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:37 schreef LovelyLady het volgende:
Nu echt wegciaoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#Gomorra
O’ terremot è vuler’ ‘e Dio, fa ben’ alla terra. Comm’ quann’ na persona sta mal’: accumula, accumula, finchè o s’ libera e sfoga, o mor!
Ik jou ookquote:Op dinsdag 14 september 2010 22:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:37 schreef LovelyLady het volgende:
Nu echt wegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
Slaap lekker en tot morgenquote:Op dinsdag 14 september 2010 22:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
Dank voor de liefde, had ik nodig![]()
Nu echt lekker slapenTot morgen lieve mensen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Moet je een pimp abo pakken, daarmee kan hetquote:Op dinsdag 14 september 2010 22:30 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
nouuuuuuuuuuu doe es lief
ik wil gewoon alleen een ander naampje
rly ?quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moet je een pimp abo pakken, daarmee kan het
slaap zequote:Op dinsdag 14 september 2010 22:40 schreef Trevland het volgende:
Omdat ik al moe ben en al dat gepraat over slaap ga ik ook maar eens![]()
Slaap Lekker Lui![]()
slaap ze trevquote:Op dinsdag 14 september 2010 22:40 schreef Trevland het volgende:
Omdat ik al moe ben en al dat gepraat over slaap ga ik ook maar eens![]()
Slaap Lekker Lui![]()
iddquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |