abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 11 november 2010 @ 18:31:08 #51
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_88603488
Waarom overkomt mij nooit zoiets? Lijkt me juist interessant.
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
pi_88612835
Ik hen ook eens zoiets raars meegemaakt!

Een 9-tal jaar geleden woonde ik nog thuis. Mijn vriend woonde in het centrum van de stad. In het weekend mocht ik bij hem blijven slapen.
Er waren 's avonds net wat vrienden toegekomen. We zaten allemaal samen in huis voor tv en we speelden elk om beurt op de Playstation.
Naast de tv stond zo'n staanlamp die je kon dimmen. Ineens brandde die lamp harder. En dan ineens weer zachter. Zonder dat er iemand in de buurt van die lamp geweest was!
Na een 10-tal minuten viel de Playstation ineens uit.
Nog een tijdje later ging het grote licht aan.
Daarna was het stil voor ongeveer een uurtje. Na een uur hoorden we ineens iets in de keuken! De kraan van de gootsteen was VOLLEDIG opengedraaid! En opnieuw was er niemand in de keuken, want iedereen zat ondertussen terug voor de tv!

Echt raar!!!!
  donderdag 11 november 2010 @ 22:39:56 #53
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_88615807
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 21:38 schreef jokentje het volgende:
Ik hen ook eens zoiets raars meegemaakt!

Een 9-tal jaar geleden woonde ik nog thuis. Mijn vriend woonde in het centrum van de stad. In het weekend mocht ik bij hem blijven slapen.
Er waren 's avonds net wat vrienden toegekomen. We zaten allemaal samen in huis voor tv en we speelden elk om beurt op de Playstation.
Naast de tv stond zo'n staanlamp die je kon dimmen. Ineens brandde die lamp harder. En dan ineens weer zachter. Zonder dat er iemand in de buurt van die lamp geweest was!
Na een 10-tal minuten viel de Playstation ineens uit.
Nog een tijdje later ging het grote licht aan.
Daarna was het stil voor ongeveer een uurtje. Na een uur hoorden we ineens iets in de keuken! De kraan van de gootsteen was VOLLEDIG opengedraaid! En opnieuw was er niemand in de keuken, want iedereen zat ondertussen terug voor de tv!

Echt raar!!!!
Was dat in Koog aan de Zaan?
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
pi_88675077
ik was een keer lang geleden op vakantie in mijn moederland. Wat gebruikelijk was daar dat de jeugd in de zomer laat opbleven ergens buiten. Nu besloten ik en een oom van mij en een aantal van zijn vrienden naar een huis van mijn opa te gaan. Dit huis was van binnen nog niet af, dus overal nog cementzakken etc. en dus nog niet bewoond.
wij naar binnen na middernacht en regelden kaarsen en een paar kranten en houten pallets om op te zitten. Mijn oom had zijn gitaar meegenomen waar hij graag op wilde spelen deze nacht.
uren gingen voorbij onder het genot van gitaarmuziek, kaarlicht en geklets over alles en nog wat.
op een gegeven moment begon een van de jongens over demonen te praten (het was onderhand zo'n 04:00 uur). Eerst begon iedereen ervaringen mee te delen in de groep. Ging eerst respectvol en rustig aan toe, maar na een tijdje vond een van de boy's het nodig om opeens demonen uit te schelden en te zeggen dat hij toch niet bang was voor ze. Dit was een huis van 4 verdiepingen zonder verlichting volledig nog in aanbouw. De betreffende jongen bleef doorgaan met zijn beledigingen en stoere praatjes totdat opeens de ijzeren deur van de kamer waar wij inzaten opeens openging en vervolgens weer dicht. iedereen in de kamer met grote wijde ogen en mond open staren naar de deur, waarop iemand vervolgens zegt "ze zijn er". Mijn oom was destijds bodybuilder en de stoerste in de groep en zegt vervolgens "fuck hun"in eigen taal natuurlijk en wilde vervolgens weer verder spelen met zijn gitaar. maar voordat hij dat kon werd opeens zijn gitaar uit zijn handen gerukt door iets onzichtbaars en in 10 stukken gebroken. Toen brak de pleuris uit want sommige jongens kregen klappen, en iedereen ging schreeuwen. Mijn oom probeerde met man en macht zijn gitaar of wat er van over was terug te vorderen van dit onzichtbare iets, wat hem ook lukte uiteindelijk maar ook hij heeft klappen gehad. omdat de deur dicht was sprongen wij allemaal uit het raam naarbuiten. gelukkig maar zaten we niet zo hoog ongeveer 3 meter. buiten gingen 2 jongens volledig door het dak en begonnen hun kleren te verscheuren totdat ze letterlijk naakt rondliepen te slaan alsof ze iets van hun af wilden slaan. ik en mijn oom direct rennen naar ons andere huis die wel bewoond is. mijn oom had maanden lang daarna nog last van woedeaanvallen en vooral s/avonds sloegen zijn ogen dan naar achteren of opzij want dan zag je alleen het witte van zijn ogen. echt enge shit man. Die jongens die met ons waren kwam ik na een week weer tegen maar niemand die erover wilde praten of beginnen.
pi_88675332
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 22:39 schreef ShevaJB het volgende:

[..]

Was dat in Koog aan de Zaan?
:?
pi_88680088
Gisteren wat eerder naar bed gegaan omdat ik er vroeg uit moest, was ook totaal niet moe ofzo.
Ik ga dus in bed liggen, kruip onder mijn dekens, en doe mijn lampje uit.
Meteen nadat ik het licht heb uitgedaan voel ik iemand op mijn benen zitten, het leek op een volwassen iemand met het gewicht van een kind van 10.

Schrik me de tering, doe het licht aan en zie niemand op mijn bed zitten.....Weird.. :{

Ook heb ik veel Déjà vu's ? Ik kom op plekken waarvan ik weet dat ik er nog nooit eerder ben geweest.
En toch heb ik heeel sterk het gevoel dat het wel zo is, de omgeving ken ik dan heel goed en voelt ook heel bekend aan, alsof ik er al jaren kom.
Toch heel raar dat je zeker weet dat je het kent, en er eigenlijk nog nooit van je leven bent geweest.
I are Baboon
pi_88680853
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 20:17 schreef pindaplukker het volgende:
Gisteren wat eerder naar bed gegaan omdat ik er vroeg uit moest, was ook totaal niet moe ofzo.
Ik ga dus in bed liggen, kruip onder mijn dekens, en doe mijn lampje uit.
Meteen nadat ik het licht heb uitgedaan voel ik iemand op mijn benen zitten, het leek op een volwassen iemand met het gewicht van een kind van 10.

Schrik me de tering, doe het licht aan en zie niemand op mijn bed zitten.....Weird.. :{

Ook heb ik veel Déjà vu's ? Ik kom op plekken waarvan ik weet dat ik er nog nooit eerder ben geweest.
En toch heb ik heeel sterk het gevoel dat het wel zo is, de omgeving ken ik dan heel goed en voelt ook heel bekend aan, alsof ik er al jaren kom.
Toch heel raar dat je zeker weet dat je het kent, en er eigenlijk nog nooit van je leven bent geweest.
Dat is zeker schrikken, jemig.
Kon je nog wel slapen daarna? Met het licht aan zeker?

Heb een keer een deja vu gehad op vakantie naar de Provence, we kwamen Bedoin in, en ik dacht: hier hoor ik. Dat gevoel heb ik de hele vakantie gehouden. De geuren, de kleuren, alles voelde goed en vertrouwd. Vreemd he?
pi_88681215
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 17:37 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

:?
Hendrik!
pi_88685014
quote:
10s.gif Op zaterdag 13 november 2010 21:00 schreef twaalf het volgende:

[..]

Hendrik!
Ja, nu is het me volkomen duidelijk......not -O-
pi_88685214
Dag mevrouw Vervoort,
Hebt u 't al gehoord
Hendrik Haan uit Koog Aan De Zaan
Heeft de kraan open laten staan
Uren, uren stond 'ie open
Heel de keuken is onder gelopen
Denkt u toch eens even
't Zeil was net gewreven

Dag mevrouw Van Dore
Moet u toch 'ns hore
Zeven dagen stond 'ie open
Heel het huis is onder gelopen
Denkt u toch eens even
Alle meubels dreven

Dag mevrouw Van Wal
Weet u 't nieuwtje al
Zeven weken stond 'ie open
Heel de straat is onder gelopen
Denkt u toch eens even
Alle auto's dreven

Dag mevrouw Van Kamp
Weet u 't van de ramp
Zeven maanden stond 'ie open
Heel de stad is onder gelopen
Denkt u toch eens even
Niemand meer in leven (Allemaal verzopen)

Kijk, wie komt daar aan?
Hendrik, hoe is 't gegaan?
Had je de kraan open laten staan?
"O", zei Hendrik, " 't Was maar even
't Hele verhaal is overdreven
De keukenmat een tikkie nat,
Onverwijld opgedweild
Zo gebeurt, zo gedaan"
Zei Hendrik Haan

Alle dames gingen vlug
Teleurgesteld naar huis terug.
pi_88687278
@ twaalf : goed gedicht _O_
pi_88687307
Truste folks :z
  zondag 14 november 2010 @ 02:43:46 #63
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_88691042
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 september 2010 19:26 schreef 1989kimmie het volgende:
Paar weken geleden iets vreemds mee gemaakt..

Werd 's nachts wakker en liep naar t toilet.. Maar moet daarvoor eerst de woonkamer door. Kwam de woonkamer binnen stond de televisie aan..Maar niemand in de woonkamer. Ik de televisie uit gedaan en naar t toilet gegaan. Kom ik van het toilet staat de televisie weer aan.. :? Ik hem weer uitgedaan en liep door naar mijn kamer. Licht uit en lekker gaan liggen..Toen hoorde ik een KLIK, deed mijn ogen open en was mijn kamer verlicht! Maar hoorde ook wat geluiden uit de woonkamer komen..Ik weer kijken..was de televisie weer aangegaan maar dit keer ook de lampen.

Ondertussen mijn ma al wakker gemaakt met mijn geloop door het huis. Dus ik mijn verhaal uitgelegd..kwam ze met een briefje aan waarop mijn zusje had geschreven dat de stroom 's nachts uitgevallen was toen zij tv aan het kijken was..

Maar HOE kan het dan dat de televisie aanstond op het moment dat ik de eerste keer binnen kwam lopen en de lichten niet? En dat ik van t toilet afkwam dat ook alleen de televisie aan stond?? De stroom was toch uitgevallen? Hoezo doet alleen de televisie het dan en waren de lampen de eerste twee keer uit?
En het licht in mijn kamer?!? Ik slaap nooit met het licht aan dus hoezo als de stroom het weer doet springt mijn licht ook aan..?

Ik snap het nog steeds niet. -O-
Je zusje keek die film, en was in de keuken toen je naar de tv liep. Je deed hem uit, en toen ging de stroom er toevallig uit. Want je had je licht aan gedaan toen je naar het toilet moest. Die sprong aan toen de stroom er weer op kwam.
pi_88692173
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 15:20 schreef baaart het volgende:
D'r tweede gave is dat ze brandwonden kan voorkomen. Op het moment dat iemand zichzelf verbrand (vuur/kokend water/hete pan, whatever) en zij legt dan haar handen hier op, (vlak) na het verbranden, dan komen er geen brandworden/littekens. Al meerdere malen bewezen dat dit echt het geval is, toendertijdse stiefbroer kreeg kokend water over z'n arm, vellen hingen er nog maar half aan, m'n ma heeft dr 'trucje' gedaan... NIKS aan over gehouden... en zo nog meer (kleinere) voorvallen geweest. Als ik mezelf pijn deed aan iets als kind zijnde kon ze op dezelfde manier ook de pijn wegnemen. Erg vaag gevoel.. de pijn vloeit dan zo weg.
Schijnbaar heeft een vrouw die m'n ouders kende ook bij mij een keer de pijn afgebeden toen ik m'n hand op een gloeiende plaat van een kachel had gelegd als kind. Heb er idd geen littekens aan overgehouden dus 't heeft toch wel min of meer geholpen. (ik kan natuurlijk nooit bewijzen of ik überhaupt iets aan 't voorval zou hebben overgehouden aangezien ik m'n hand schijnbaar ook heel snel in een reactie weer terugtrok)
Hallon!
  zondag 14 november 2010 @ 07:56:36 #65
8372 Bastard
Persona non grata
pi_88692204
Ik herriner mij het verhaal van mijn ouders over mijzelf nog wel voor dit topic.
Als kleine B had ik zo'n loopauto waar je in kon zitten, met de benen trappelen en daarmee sjeesde ik door hele huis heen.
Op een gegeven ogenblik was de kelderdeur open blijven staan, en daarachter was een steile trap naar benede de kelder in.
Kleine B is naar binnen gereden, en als bij een wonder stond ik nog overeind onder aan de trap zonder een blauwe plek of schram, alleen wat te huilen omdat ik ineens in het donker stond.
The truth was in here.
  † In Memoriam † zondag 14 november 2010 @ 08:20:27 #66
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_88692266
quote:
3s.gif Op zondag 14 november 2010 07:56 schreef Bastard het volgende:
Ik herriner mij het verhaal van mijn ouders over mijzelf nog wel voor dit topic.
Als kleine B had ik zo'n loopauto waar je in kon zitten, met de benen trappelen en daarmee sjeesde ik door hele huis heen.
Op een gegeven ogenblik was de kelderdeur open blijven staan, en daarachter was een steile trap naar benede de kelder in.
Kleine B is naar binnen gereden, en als bij een wonder stond ik nog overeind onder aan de trap zonder een blauwe plek of schram, alleen wat te huilen omdat ik ineens in het donker stond.
Je had een engeltje op je schouder. *O* Jeetje zeg!
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
pi_88692399
quote:
3s.gif Op zondag 14 november 2010 07:56 schreef Bastard het volgende:
M'n vader is zo eens (straalbezopen :') ) achterover door een kelderraam en daarna van een steile keldertrap afgedonderd en ook hij had niks. (dit is natuurlijk geen aanmoediging om maar aan de drank te gaan zodat je niks meer overkomt :D ) Maar ik denk dat iedereen wel eens zulke dingen heeft gehad.
Hallon!
pi_88726454
Ik werk op een gesloten afdeling met dementerende mensen, en een aantal mensen hebben een bewegingsmelder op hun kamer staan.
Op kamer 49 staat geen bewegingsmelder, maar een aantal jaren geleden heeft er wel een vrouw op die kamer gezeten die wel een melder had. En heel vaak krijgen we ineens kamer 49 op onze telefoon, echt heel vreemd. Terwijl er helemaal geen melder staat en er geen andere melders verder op de afdeling zijn die op die kamer specifiek geprogrammeerd staan.
  maandag 15 november 2010 @ 13:56:16 #69
313320 telefoonmaatschappij
DM voor pokemon kaarten
pi_88736665
Ik heb steeds dromen over Dries Roelvinks zaad. en iets met een caravan, en 2 tokkies..
If she ain't a FOK!er, you shouldn't fok her
  donderdag 18 november 2010 @ 03:33:56 #70
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_88850612
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 17:27 schreef fikri het volgende:
ik was een keer lang geleden op vakantie in mijn moederland. Wat gebruikelijk was daar dat de jeugd in de zomer laat opbleven ergens buiten. Nu besloten ik en een oom van mij en een aantal van zijn vrienden naar een huis van mijn opa te gaan. Dit huis was van binnen nog niet af, dus overal nog cementzakken etc. en dus nog niet bewoond.
wij naar binnen na middernacht en regelden kaarsen en een paar kranten en houten pallets om op te zitten. Mijn oom had zijn gitaar meegenomen waar hij graag op wilde spelen deze nacht.
uren gingen voorbij onder het genot van gitaarmuziek, kaarlicht en geklets over alles en nog wat.
op een gegeven moment begon een van de jongens over demonen te praten (het was onderhand zo'n 04:00 uur). Eerst begon iedereen ervaringen mee te delen in de groep. Ging eerst respectvol en rustig aan toe, maar na een tijdje vond een van de boy's het nodig om opeens demonen uit te schelden en te zeggen dat hij toch niet bang was voor ze. Dit was een huis van 4 verdiepingen zonder verlichting volledig nog in aanbouw. De betreffende jongen bleef doorgaan met zijn beledigingen en stoere praatjes totdat opeens de ijzeren deur van de kamer waar wij inzaten opeens openging en vervolgens weer dicht. iedereen in de kamer met grote wijde ogen en mond open staren naar de deur, waarop iemand vervolgens zegt "ze zijn er". Mijn oom was destijds bodybuilder en de stoerste in de groep en zegt vervolgens "fuck hun"in eigen taal natuurlijk en wilde vervolgens weer verder spelen met zijn gitaar. maar voordat hij dat kon werd opeens zijn gitaar uit zijn handen gerukt door iets onzichtbaars en in 10 stukken gebroken. Toen brak de pleuris uit want sommige jongens kregen klappen, en iedereen ging schreeuwen. Mijn oom probeerde met man en macht zijn gitaar of wat er van over was terug te vorderen van dit onzichtbare iets, wat hem ook lukte uiteindelijk maar ook hij heeft klappen gehad. omdat de deur dicht was sprongen wij allemaal uit het raam naarbuiten. gelukkig maar zaten we niet zo hoog ongeveer 3 meter. buiten gingen 2 jongens volledig door het dak en begonnen hun kleren te verscheuren totdat ze letterlijk naakt rondliepen te slaan alsof ze iets van hun af wilden slaan. ik en mijn oom direct rennen naar ons andere huis die wel bewoond is. mijn oom had maanden lang daarna nog last van woedeaanvallen en vooral s/avonds sloegen zijn ogen dan naar achteren of opzij want dan zag je alleen het witte van zijn ogen. echt enge shit man. Die jongens die met ons waren kwam ik na een week weer tegen maar niemand die erover wilde praten of beginnen.
Oeh, eng verhaal :{

Ik zie overigens niet het verband tussen een woedeaanval hebben en vreemd rollen met de ogen.
pi_88855911
ik vind dat jullie allemaal de film Paranormal Activity moeten kijken...

dit soort shit is link!!
pi_88858228
Ik las her al een tijdje mee. Ik roep al sinds m'n 10e of zo dat ik zooo graag ook eens een geest zou willen zien... Ik heb vannacht voor het eerst in m'n leven iets heel griezeligs meegemaakt:

Ik lag te slapen. Ik heb altijd al lucide dromen gehad, dus ik ben me heel bewust van m'n dromen en kan ook dingen beïnvloeden. In m'n droom hoorde ik ineens een heel eng geluid, vooral in m'n linkeroor (ik kan het niet echt beschrijven, 't was een beetje alsof je een piepende radio heel luid zette).

Ik was gelijk m'n concentratie kwijt en werd wakker (ik word vaak wakker zodra ik me teveel ga concentreren op iets dat niet met m'n droom te maken heeft -.-'').
Ik had m'n ogen open en was al wakker, maar het enge geluid hield aan.
Ik voelde ineens iets heel engs op de linkerkant van m'n lichaam (ik lag op m'n rechterzijde).
Het was echt ee heel maf gevoel, alsof alle huid op die kant ineens werd aangeraakt en bewogen door iemand, of zo :S
Dus ik keek vanuit m'n ooghoeken, maar ik zag niets. Ik begon nu al aan geesten te denken maar probeerde tegelijkertijd ook een verklaring te zoeken.
Ik probeerde te bewegen, maar merkte dat ik verlamd was. -.-'' Normaal was ik nu in paniek geraakt, maar vreemd genoeg vond ik het wel een beetje ironisch.
"Kijk mij hier nu liggen, verlamd, geschrokken".

Direct toen ik begon te bedenken dat het eigenlijk wel een beetje grappig was, werd ik heen en weer geschud.
Dit vond ik eng - zoiets had ik nog nooit meegemaakt! Ik schudde dus heen en weer, was nog steeds verlamd, dat enge hoge geluid was erg luid in m'n oren en ik zag in m'n rechteroog een paar keer witte flitsen (van die flitsen die je ziet als iemand je op je oog slaat, weet je?)
Dit was echt te gek voor woorden! Ik hallucineer nooit, ben niet aan medicijnen en heb ook geen aandoeningen of zo.

Op dit moment realiseerde ik me dat dit iets bovennatuurlijks was.
Ik probeerde me te herinneren wat je ook alweer moest doen als je bang was vor geesten. Er schoot me vaag iets van "creëer een bol van licht en bescherming" te binnen maar I chickened out, dus ik bad in m'n hoofd een beetje van "PLEASE - God, kunt u me alstublieft helpen?"
Ik hoopte nergens op, maar het hield op. Kan toeval zijn geweest. Of niet.

Ik rolde m'n bed (hoogslaper -.-'') uit, greep een paar dekens en ging bij m'n moeder slapen :')
I know. Maar ik was bang okay?
  donderdag 18 november 2010 @ 13:36:16 #73
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_88860065
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 12:43 schreef HappyGirl91 het volgende:
Ik las her al een tijdje mee. Ik roep al sinds m'n 10e of zo dat ik zooo graag ook eens een geest zou willen zien... Ik heb vannacht voor het eerst in m'n leven iets heel griezeligs meegemaakt:

Ik lag te slapen. Ik heb altijd al lucide dromen gehad, dus ik ben me heel bewust van m'n dromen en kan ook dingen beïnvloeden. In m'n droom hoorde ik ineens een heel eng geluid, vooral in m'n linkeroor (ik kan het niet echt beschrijven, 't was een beetje alsof je een piepende radio heel luid zette).

Ik was gelijk m'n concentratie kwijt en werd wakker (ik word vaak wakker zodra ik me teveel ga concentreren op iets dat niet met m'n droom te maken heeft -.-'').
Ik voelde ineens iets heel engs op de linkerkant van m'n lichaam (ik lag op m'n rechterzijde).
Het was echt ee heel maf gevoel, alsof alle huid op die kant ineens werd aangeraakt en bewogen door iemand, of zo :S
Dus ik keek vanuit m'n ooghoeken, maar ik zag niets. Ik begon nu al aan geesten te denken maar probeerde tegelijkertijd ook een verklaring te zoeken.
Ik probeerde te bewegen, maar merkte dat ik verlamd was. -.-'' Normaal was ik nu in paniek geraakt, maar vreemd genoeg vond ik het wel een beetje ironisch.

Direct toen ik begon te bedenken dat het eigenlijk wel een beetje grappig was, werd ik heen en weer geschud.
Dit vond ik eng - zoiets had ik nog nooit meegemaakt! Ik schudde dus heen en weer, was nog steeds verlamd, dat enge hoge geluid was erg luid in m'n oren en ik zag in m'n rechteroog een paar keer witte flitsen (van die flitsen die je ziet als iemand je op je oog slaat, weet je?)
Dit was echt te gek voor woorden! Ik hallucineer nooit, ben niet aan medicijnen en heb ook geen aandoeningen of zo.

Ik probeerde me te herinneren wat je ook alweer moest doen als je bang was vor geesten. Er schoot me vaag iets van "creëer een bol van licht en bescherming" te binnen maar I chickened out, dus ik bad in m'n hoofd een beetje van "PLEASE - God, kunt u me alstublieft helpen?"

Ik rolde m'n bed (hoogslaper -.-'') uit, greep een paar dekens en ging bij m'n moeder slapen :')
Bovennatuurlijks ? :?
Slaapverlamming bedoel je.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Slaapverlamming

"Kenmerk van slaapverlamming is dat de spieren in het lichaam vlak voor het in slaap vallen of direct na het ontwaken verlamd zijn. De verlamming kan gepaard gaan met hallucinaties (zogeheten hypnagoge waarnemingsstoornissen)."
zzz
pi_88862237
slaapverlamming my ass, iedereen die het zelf meemaakt kan je verklaren dat dat een onzin theorie is. Je bent duidelijk in gezelschap van iets onzichtbaars dat iets van jouw wil. ik heb het zelf over de jaren heen meerdere keren gehad. de ene keer gaan ze agressiever te werk dan de andere. je wordt duidelijk aangevallen in je slaap door een wezen dat exact weet in welke spirituele toestand jij verkeert. ik heb weleens een theorie gehoord dat deze wezens energie van je proberen te stelen, aangezien zij ook uit energie bestaan.
ik heb inmiddels wel geleerd om ze te weren.
  donderdag 18 november 2010 @ 14:36:04 #75
31101 _Led_
pi_88862460
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 14:31 schreef fikri het volgende:
slaapverlamming my ass, iedereen die het zelf meemaakt kan je verklaren dat dat een onzin theorie is. Je bent duidelijk in gezelschap van iets onzichtbaars dat iets van jouw wil. ik heb het zelf over de jaren heen meerdere keren gehad. de ene keer gaan ze agressiever te werk dan de andere. je wordt duidelijk aangevallen in je slaap door een wezen dat exact weet in welke spirituele toestand jij verkeert. ik heb weleens een theorie gehoord dat deze wezens energie van je proberen te stelen, aangezien zij ook uit energie bestaan.
ik heb inmiddels wel geleerd om ze te weren.
Welk gedeelte van 'hallucineren' was het dat je niet begreep ?

Ach, ik weet natuurlijk wel dat het weinig nut heeft om in discussie te gaan met iemand die in gitaarversnipperende demonen gelooft... :')

Wel oppassen trouwens he, Sinterklaas is alweer in het land, straks neemt ie je mee naar Spanje ! :D
zzz
pi_88862894
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 14:36 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Welk gedeelte van 'hallucineren' was het dat je niet begreep ?

Ach, ik weet natuurlijk wel dat het weinig nut heeft om in discussie te gaan met iemand die in gitaarversnipperende demonen gelooft... :')

Wel oppassen trouwens he, Sinterklaas is alweer in het land, straks neemt ie je mee naar Spanje ! :D
_O_
  donderdag 18 november 2010 @ 15:10:33 #77
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_88863826
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 12:43 schreef HappyGirl91 het volgende:

misschien wel het begin van uittreden ?
wat kenmerken :

quote:
* Je hoort suizingen in je hersenen, waarbij alle richtingen mogelijk zijn: v.l.n.r., v.r.n.l., voor voren naar achteren, van achteren naar voren, van... (let op: geen oorsuizingen, maar echt in je hersenen).

* Je hoort knallen in je hersenen.

* Je hoort 'stemvork' geluiden in je hersenen. Andere 'vreemde' geluiden in je hersens zijn ook mogelijk.

* Je voelt en ziet jezelf door een gang glijden waarbij je heel realistisch ziet.

* Je hebt het gevoel dat je zweeft en je voelt jezelf als een speer door een bepaalde ruimte gaan.

* Je voelt dat je met je geest door materie heengaat: door deuren, ramen, muren.

* Je hebt een bijzondere aandacht voor een gebouw, een trap, een muur: je zit er met je neus zowat bovenop (laat staan erin) en al je aandacht gaat uit naar deze vormen.

* Je ziet dingen van een ander of van een andere ruimte die je niet had kunnen zien. Je ziet bijvoorbeeld je buurman de afwas doen, terwijl jij officieel in je bed ligt.

* Je wordt plotseling wakker, al dan niet met bonzend hart, en je voelt je totaal gedesoriënteerd; je weet bijgod niet meer waar je bent en kijkt verwilderd om je heen (verklaring: je was ver weg).

* Je wordt wakker waarbij je het gevoel hebt met een schok terug in je lichaam gevallen te zijn.

* Je voelt je heel licht in je lichaam alsof je ligt te kabbelen in je eigen lichaam.

* Je voelt je in je lichaam liggen, alsof je in een ruimtevaarderpak ligt en jij ligt er bewegingsloos in, of de variatie:

* Je voelt je totaal verlamd in je lichaam en je kunt niets bewegen, als ligt je lichaam in een ban. Je probeert te praten, te schreeuwen, je hand te bewegen, maar niets van dit alles lukt.

* Je ziet jezelf (op bed liggen of iets anders aan het doen).

* Als je op bed ligt en in een bepaalde staat raakt, zie je anderen, maar zij zien jou niet.

* Je probeert je uit alle macht bemerkbaar te maken, maar niemand merkt je op.

* Je probeert de deurklink te bewegen, het lichtknopje aan te knippen, het raam te openen, enzovoort, maar je merkt dat dit niet lukt (omdat je door de materie heen schiet en / of de materie niet op je reageert zoals je als mens gewend bent).

* Je vliegt 'tijdens een droom' boven steden en landschappen en denkt: hé, ik ben geheel bewust, ik weet waar ik me bevind (dit hoeft niet geografisch te zijn, maar in ieder geval visueel) en ik controleer mijn eigen bewegingen.

* Je hebt het gevoel dat je uit je bed wordt gedreven waarbij soms zelfs lakens, dekens, matras of heel het bed mee lijken te bewegen.

* Je voelt een dwingende energie om je lichaam die aan je lijkt te trekken.

* Je voelt energie over je lichaam lopen waarbij je erotisch en/of seksueel geprikkeld kunt raken.

* Je voelt tintelende energie om je heen, (intense) warmte, vibraties, lichtstralen, sensaties als die van wind.
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  donderdag 18 november 2010 @ 15:11:25 #78
31101 _Led_
pi_88863857
Ja dat zeg ik, slaapverlamming :)
zzz
pi_88863982
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 15:10 schreef Summers het volgende:

[..]

misschien wel het begin van uittreden ?
wat kenmerken :

[..]

mss best dat dat niet gebeurd is
pi_88870164
Nee, Summers, ik denk niet dat het een uittreding was. Zou wel heel cool zijn 8-) , maar nee. :N

[ Bericht 27% gewijzigd door HappyGirl91 op 18-11-2010 22:46:10 ]
  vrijdag 19 november 2010 @ 01:14:44 #81
172693 hans1988
weet ik veel...zeg et ma
pi_88888937
Weet nie wat het is, maar zo heel af en toe, probeer ik te slapen en opeens uit het niets, trekken al mn spieren samen, heb ik gevoel alsof er iemand op mn borstkas drukt en krijg ik voor een seconde of 10 geen lucht...

Om de een of andere reden krijg ik mn ogen dan ook niet open...ma zo gou ik zo openkrijg, is het plotseling weg en kan ik weer ademen...

Krijg er de kriebels van als ik eraan denk...

Wat me wel opvalt is dat sinds mijn opa hier gestorven is, deze "aanvallen" een stuk minder vaak voorkomen. Misschien 1x per maand ofzo, ervoor was het bijna elke dag...
  vrijdag 19 november 2010 @ 09:08:36 #82
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_88891603
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 17:48 schreef HappyGirl91 het volgende:
Nee, Summers, ik denk niet dat het een uittreding was. Zou wel heel cool zijn 8-) , maar nee. :N

Je herkent iets wel of niet , in tegenstelling tot andere mensen heb ik er alle vertrouwen in
dat mensen hun eigen ervaring op een gegeven moment zelf kunnen plaatsen en weten wat het wel of niet is of in welke richting ze het moeten zoeken

BTW ik had ook een keer dat ik in bed lag en plotseling werd mijn matras hevig heen en weer geschud en ik ben meteen opgestaan , heb mijn schoenen aangedaan en ben ergens anders gaan slapen .
pi_88891808
Klapte toen ook je bed dubbel zeg maar? Dan zou ik toch blij zijn dat ik niet meer in bed lag want gesandwiched worden om 3:00 is echt nooit leuk imo :)
  vrijdag 19 november 2010 @ 10:01:49 #84
31101 _Led_
pi_88892837
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 november 2010 09:08 schreef Summers het volgende:

[..]

Je herkent iets wel of niet , in tegenstelling tot andere mensen heb ik er alle vertrouwen in
dat mensen hun eigen ervaring op een gegeven moment zelf kunnen plaatsen en weten wat het wel of niet is of in welke richting ze het moeten zoeken

BTW ik had ook een keer dat ik in bed lag en plotseling werd mijn matras hevig heen en weer geschud en ik ben meteen opgestaan , heb mijn schoenen aangedaan en ben ergens anders gaan slapen .
Jemig, iemand vertelt iets en Summers heeft ook dat al weer meegemaakt.
Dat is nog nooit eerder voorgekomen, wat een verrassing !

:)
zzz
  vrijdag 19 november 2010 @ 10:28:47 #85
8372 Bastard
Persona non grata
pi_88893590
Thuis komen gisteren na het concert was ook een onverklaarbare gebeurtenis :7
The truth was in here.
  vrijdag 19 november 2010 @ 11:40:13 #86
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_88895652
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 10:01 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Jemig, iemand vertelt iets en Summers heeft ook dat al weer meegemaakt.
Dat is nog nooit eerder voorgekomen, wat een verrassing !

Tja , en jij hebt nooit iets meegemaakt , ook geen verassing want je doet het zelf .
  vrijdag 19 november 2010 @ 12:10:45 #87
31101 _Led_
pi_88896745
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 11:40 schreef Summers het volgende:

[..]

Tja , en jij hebt nooit iets meegemaakt , ook geen verassing want je doet het zelf .
je fantaseert het zelf idd.

zzz
  vrijdag 19 november 2010 @ 12:57:22 #88
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_88898323
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 12:10 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Je bent weer hard op weg om ook dít topic weer om zeep te helpen. Het houdt ook nooit op.
  vrijdag 19 november 2010 @ 13:23:55 #89
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_88899378
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 12:10 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Ik geloof je pas als je computerscherm ook het antwoord weet op de vraag wat ik een uur geleden deed en anders zou ik niet al te serieus nemen wat je scherm te vertellen heeft over andere ervaringen van andere mensen .
  vrijdag 19 november 2010 @ 14:44:08 #90
31101 _Led_
pi_88902665
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 13:23 schreef Summers het volgende:

[..]

Ik geloof je pas als je computerscherm ook het antwoord weet op de vraag wat ik een uur geleden deed en anders zou ik niet al te serieus nemen wat je scherm te vertellen heeft over andere ervaringen van andere mensen .
Dit is nou precies het punt - logica is gewoon niet je sterkste kant ! :D

Geeft verder niks hoor, jij bent misschien weer goed in de was doen.
zzz
  vrijdag 19 november 2010 @ 15:23:42 #91
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_88904415
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 14:44 schreef _Led_ het volgende:

[..]

He , wees gelukkig met jouw ervaringen , ik ben nog steeds gelukkig met de mijne
who cares dat jij het niet begrijpt .
pi_88904589
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 15:23 schreef Summers het volgende:

[..]

He , wees gelukkig met jouw ervaringen , ik ben nog steeds gelukkig met de mijne
who cares dat jij het niet begrijpt .
En zó is het.
Laat Led maar kletsen.
pi_88904629
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 14:44 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Led.. }:|
  vrijdag 19 november 2010 @ 15:42:00 #94
31101 _Led_
pi_88905181
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 15:28 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Led.. }:|
Nou ja, over onverklaarbaar gesproken, het is toch vrij onberklaarbaar dat er 1 iemand in TRU is die elke TRU-ervaring die andere mensen posten al een keer heeft meegemaakt ? :)
zzz
pi_88905838
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 15:42 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Nou ja, over onverklaarbaar gesproken, het is toch vrij onberklaarbaar dat er 1 iemand in TRU is die elke TRU-ervaring die andere mensen posten al een keer heeft meegemaakt ? :)
Daarom heet dit topic ook: onverklaarbare gebeurtenissen :P
Summer pikt blijkbaar alles op, op dit gebied.
  vrijdag 19 november 2010 @ 16:21:53 #96
31101 _Led_
pi_88906732
Daarom is ze zo speciaal ! :)
zzz
  vrijdag 19 november 2010 @ 16:46:11 #97
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_88907659
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 15:57 schreef Lavenderr het volgende:
Summers pikt alles op.
_Led_ pikt op alles.

:Y)
The truth may be out there, but the lies are in your head.
pi_88908134
He -edit-, ga eens on-topic

[ Bericht 21% gewijzigd door Lavenderr op 19-11-2010 17:27:08 ]
Liefde is... samen zeehondjes doodknuppelen..
pi_88908251
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 15:57 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ze pikt het niet alleen op of heeft heeft het al eens meegemaakt,maar ook nog altijd minimaal 3x zo erg of zo sterk. Ik vind dit ook nogal toevallig aan het worden allemaal nu ik er zo over nadenk. Ik dacht dat het allemaal zo speciaal en zo uniek was o0 ?
pi_88908965
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 november 2010 16:46 schreef R0N1N het volgende:

[..]

Summers pikt alles op.
_Led_ pikt op alles.

:Y)
Aan het einde van de week
uurtje of 3 give or take
gaat Led er eens goed voor zitten
om een beetje op Summers te gaan vitten

Summers, gewend als ze is aan esoterische zaken
laat zich door Led niet raken
Zij heeft haar ervaringen, en denkt: what the heck
als hij zo doorgaat sla ik hem op zijn bek.

Volgens Sint zijn ze stiekem gek op elkaar *;
en vliegen elkaar daarom wekelijks in het haar.
Een saaie vrijdagmiddag is er niet meer bij
dankzij Led en Summers, die zorgen voor stampij.

Sint wil jullie bedanken voor dit vrijdagmiddaggenoegen
en wil graag dat Led zich in Spanje komt vervoegen.
Summers mag thuisblijven, die krijgt niet met de roe
Led wel ~O> lekker puh boehoehoe :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')