Ik heb wel eens rare dingen meegemaakt... Meestlal kleine nutteloze dingetjes, maar de meest boeiende zal ik hier vertellen:
Ik lag heerlijk te slapen tot ik rond een uurtje of half drie 's nachts wakker werd. Ik staarde naar mijn wekkerradio (die ik vanuit liggende positie kon zien toen) en besefte me dat ik nog heerlijk wat uurtjes kon gaan slapen

Vroeg me nog even af waarom ik wakker werd, aangezien ik niets hoorde en ook niet naar de wc moest...
Dus ik doe m'n ogen dicht en precies op dat moment voel (en hoorde...) ik een keiharde *POF* tussen mijn benen. Ik lag lekker lomp in bed, het hele bed claimende, en dit was net alsof iemand een vuist tussen m'n benen op het bed sloeg.
Natuurlijk schrok ik mij kapot en besloot even met mijn ogen wijd open naar de wekker te staren en te luisteren... Ik hoorde niets, dus ik trok de conclusie dat het zo'n ''wakker schrik'' half droompje was.
Ik sluit wederom mijn ogen en meteen was het weer raak! Het viel me op dat ik de plof ook daadwerkelijk hoorde en dat m'n dekens tussen m'n benen wat ''aangeduwd'' waren.
Nu had ik overal kippenvel en het was sinds dat ik wakker was geworden nog geen 2 minuten later... Na 5 minuten naar de wekker gestaard te hebben besloot ik de lamp aan te knippen en te kijken (wat ik echt doodseng vond). Conclusie: er was niets te zien of te horen, behalve dan dus dat m'n dekens wat strakker om m'n benen lagen dan eerst.
Licht uit. En dit keer nog voor ik m'n ogen dicht deed 2 keer zo'n slag. Ik was echt doodsbang, ookal was het waarschijnlijk niets gevaarlijks (dan was er wel wat gebeurd) durfde ik me niet te bewegen... Paar uur naar de wekker gestaard tot ik uiteindelijk echt in slaap viel...
------------------------------
Freaky fact: ik vertelde dit de volgende ochtend aan mijn moeder en die wist mij te vertellen dat ze 't geloofde, aangezien zij zelf ook al een paar nachten rond die tijd wakker werd en bijvoorbeeld het gevoel had dat er een man over d'r heen ging hangen terwijl ze naar d'r wekker staarde... Terwijl mijn vader nachtdienst had en dus niet thuis was... Of een kat op bed voelde springen (en zo spelen met die klauwtjes voor ze gaan liggen weet je wel

)... En wij hebben geen kat...