En de laatste reacties uit het vorige topic:quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:53 schreef Shuraa het volgende:
Wel eens iets meegemaakt of gehoord wat echt NIET te verklaren was? Meld ze hier en zet anderen aan het denken!
Voorbeeld: Johnny boer van de Librije werd 's nachts wakker met een slecht gevoel, hij ging naar z'n restaurant en wat bleek: er was brand aan het ontstaan. Als hij niet wakker was geworden en niet op zijn intuïtie afgegaan dan was z'n restaurant misschien in vlammen opgegaan..
Voorbeeld 2: een vriend van mij was nogal ziek geworden op vakantie, zijn moeder belde ineens op en zei: ik heb ineens heel sterk het gevoel dat het niet goed met je gaat..
Post please!!
quote:Op dinsdag 14 september 2010 19:26 schreef 1989kimmie het volgende:
Paar weken geleden iets vreemds mee gemaakt..
Werd 's nachts wakker en liep naar t toilet.. Maar moet daarvoor eerst de woonkamer door. Kwam de woonkamer binnen stond de televisie aan..Maar niemand in de woonkamer. Ik de televisie uit gedaan en naar t toilet gegaan. Kom ik van het toilet staat de televisie weer aan..Ik hem weer uitgedaan en liep door naar mijn kamer. Licht uit en lekker gaan liggen..Toen hoorde ik een KLIK, deed mijn ogen open en was mijn kamer verlicht! Maar hoorde ook wat geluiden uit de woonkamer komen..Ik weer kijken..was de televisie weer aangegaan maar dit keer ook de lampen.
Ondertussen mijn ma al wakker gemaakt met mijn geloop door het huis. Dus ik mijn verhaal uitgelegd..kwam ze met een briefje aan waarop mijn zusje had geschreven dat de stroom 's nachts uitgevallen was toen zij tv aan het kijken was..
Maar HOE kan het dan dat de televisie aanstond op het moment dat ik de eerste keer binnen kwam lopen en de lichten niet? En dat ik van t toilet afkwam dat ook alleen de televisie aan stond?? De stroom was toch uitgevallen? Hoezo doet alleen de televisie het dan en waren de lampen de eerste twee keer uit?
En het licht in mijn kamer?!? Ik slaap nooit met het licht aan dus hoezo als de stroom het weer doet springt mijn licht ook aan..?
Ik snap het nog steeds niet.
quote:Op dinsdag 14 september 2010 19:31 schreef Ungkai het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je zusje een briefje geeft met daarop dat de stroom uit was gevallen in de nacht toen zij tv aan het kijken was?
En dan had je haar toch moeten zien zitten tv kijken?
Een plaatje om de OP wat op te fleuren:quote:Op dinsdag 14 september 2010 19:44 schreef 1989kimmie het volgende:
Ze had het niet gegeven maar neergelegd..De volgende ochtend hoorde ik van haar dat ze om één uur televisie aan t kijken was en dat toen de stroom uitviel. Zij is daarna gelijk naar bed gegaan,.Ik was rond half vier wakker en ben haar dus helemaal niet tegengekomen.
Oh misschien niet duidelijk..mijn ma kwam met het briefje aan. Niet mijn zusje.
Dat noem je rustig? Als iemand aan je dekens trekt?quote:Op woensdag 15 september 2010 11:31 schreef DjinN het volgende:
Het is de afgelopen week nogal rustig hierIk heb alleen wat schimmen gezien, en was een paar keer wakker geworden omdat er "iemand" aan mijn dekens trok. Verder zijn er alleen wat spulletjes verdwenen die op rare plekken weer opdoken
Ja, dat is idd rustigquote:Op dinsdag 21 september 2010 16:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat noem je rustig? Als iemand aan je dekens trekt?
Dat je daar nog durft te slapen
The horrorquote:Op dinsdag 21 september 2010 17:15 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ja, dat is idd rustigWanneer het niet rustig is slaan de deuren soms dicht, word ik soms gek van het geklop op de deur, gaat mijn bureaustoel spontaan draaien met mij erop, schuiven drinkflesjes spontaan voorbij of zie ik door het gat in mijn deur voeten voorbij komen (dat gat is speciaal voor mijn kater dat ie makkelijk in en uit mijn kamer kan, soort geïmproviseerd kattenluik zeg maar
)
Ja ach, ik kan er wel om lachen soms, heb nog niet echt hele enge dingen meegemaakt ofzo
mja dat dacht ik in het begin ook, toen we hier net woondenquote:Op dinsdag 21 september 2010 18:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
The horror
Ik zou naar mijn ouders rennen en tussen hen in gaan liggen en nooit meer terug naar dat huis, wat een verschrikking
Hoe gaat het verder met je Manke?quote:Op dinsdag 21 september 2010 18:58 schreef Manke het volgende:
Ik weet nu de naam van 2 geesten die bij me zitten: Sitag en Taaterik (oid), verklaart waarom er 1 Erik genoemd wou worden.
Te horen gekregen van iemand die zag dat ik demonen bij me heb.
Ken je mensen die Sitag (is het geen Sita?) Taaterik heten? (dirk Taatquote:Op dinsdag 21 september 2010 18:58 schreef Manke het volgende:
Ik weet nu de naam van 2 geesten die bij me zitten: Sitag en Taaterik (oid), verklaart waarom er 1 Erik genoemd wou worden.
Ik keek voor Taaterik, taatrik, taartrik enz.quote:Op dinsdag 21 september 2010 18:58 schreef Manke het volgende:
filmpjes anders is het niet waar.quote:Op dinsdag 21 september 2010 17:15 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ja, dat is idd rustigWanneer het niet rustig is slaan de deuren soms dicht, word ik soms gek van het geklop op de deur, gaat mijn bureaustoel spontaan draaien met mij erop, schuiven drinkflesjes spontaan voorbij of zie ik door het gat in mijn deur voeten voorbij komen (dat gat is speciaal voor mijn kater dat ie makkelijk in en uit mijn kamer kan, soort geïmproviseerd kattenluik zeg maar
)
Ja ach, ik kan er wel om lachen soms, heb nog niet echt hele enge dingen meegemaakt ofzo
Ik kom nooit bij jou slapen..quote:Op dinsdag 21 september 2010 17:15 schreef DjinN het volgende:
[..]
)
Ja dat ken ik...quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:17 schreef BlueMage het volgende:
Ik weet niet, ik vind mezelf niet paranormaal begaafd ofzo en geloof er zelf ook nauwelijks in maar ik heb wel een keer toch een raar moment gehad. We waren in Frankrijk op vakantie (ouders & ik) en we hadden onze camper vrij dicht bij een lange rechte en overzichtelijke weg geparkeerd op de camping. ik vond dat ze niet zo dicht bij de weg een plek moesten zoeken "er gebeurt dadelijk een ongeluk" m'n ouders lachen...zitten we 's avonds in de camper, hoop herrie, gierende remmen....natuurlijk een ongeluk.
...en vaak heb ik ook dat ik gewoon weet dat iemand gaat bellen maar da's op zich niet zo vreemd want de meeste vrienden/vriendinnen bellen eigenlijk wel op redelijk vaste tijden.
Nee, dat heet dromen herinneren!quote:
Oh, dat heb ik ook regelmatig. Dan heb ik vaak ook een soort interface waarmee ik het kan beeindigen wanneer ik het wil, maar soms lukt dat niet en dan ben ik in mijn droom aan het zoeken naar de manier waarop het wel kan. Heel vaagquote:Op maandag 27 september 2010 09:52 schreef Maharajah het volgende:
[..]
Nee, dat heet dromen herinneren!
Lucide droom houd in dat je tijdens het dromen doorhebt dat je droomt en dus zeg maar regisseur van je eigen droom word... je kan alles doen wat je wilt. Vaak op 't moment dat dit niet meer lukt word je ook direct wakker...
Ik denk een kaboutert.quote:Op maandag 27 september 2010 14:16 schreef pinine het volgende:
jaren geleden had ik een zomerhuisje op een volkstuincomplex en sliep daar ook regelmatig, op een keer kwam ik daar aan om half één 's nachts, het was stikdonker en doodstil en ik wilde het hekje van de tuin opendoen en hoorde fluitspelen in mijn eigen tuin
eerst keek ik goed om me heen of er buren op waren maar alles was stil en donker, ik heb toen nog een tijdje geluisterd en ging uiteindelijk de tuin in, het fluitspelen stopte direkt en na een onderzoek in de tuin en kijkend naar de tuinen van de buren was er niets te ontdekken
wat zou dat nou geweest kunnen zijn?, een elfje of zo??
quote:Dat slaapwandelen had ik vroeger ook, ben wel eens de trap afgelopen, op de bank gaan zitten naast mijn vader, en weer terug naar boven gelopen en in bed gaan liggen.Op maandag 27 september 2010 09:30 schreef Zwappel het volgende:
...
Ook heb ik wel eens last van slaapwandelen, maar nooit echt meer gedaan volgens mij sinds mijn 14e. Het schijnt ook dat ik met regelmaat een vreemde taal spreek in mijn slaap. Mijn ouders hoorden mij dan altijd praten en gingen dan bij mijn deur luisteren maar dan hield ik altijd automatisch op. Schijnbaar leek het op Pools of iets anders uit die richtingen. Ik heb ze een keer gevraagd om het op te nemen maar ik heb het niet meer gedaan sindsdien volgens mij. Ook herinner ik me dat ik een keer s'nachts naar beneden ging in mijn slaap, en mijn vader zat nog beneden. Ik liep naar de keuken en mijn vader vroeg: 'wat doe je hier?' en ik pakte een glas en schonk melk in, terwijl ik nooit melk drink. En toen klopte mijn vader op mijn schouder en schoot ik opeens wakker.
..
quote:Mooi verhaal.Op woensdag 27 oktober 2010 22:48 schreef hans1988 het volgende:
De laatste 10 seconden kwam hij uit zijn bed omhoog en stak allebei zijn armen in de lucht richting de vitrine-kast en maakt een beweging met zn handen of hij een soort van hand vastpakte. Toen zakte hij in elkaar, dood. Hoe erg ik het ook vond, tegelijkertijd vond ik het ook heel speciaal!
Dit kan nog wel verklaard worden door de kou die vanuit je raam komt. (Ook al is je raam dicht. Bij mij thuis bij de voorruit kan je ook koude lucht voelen)quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 16:32 schreef summer2bird het volgende:
Als ik hier in de huiskamer op de bank ga zitten (ik heb er 3) die het dichtst bij het raam staat krijg ik koude rillingen en heb ik heel stek het gevoel dat er iemand achter mij staat. Alsof iemand je aanraakt. Ook heb ik een keer een geest gezien (geen drugs/alcohol/schizofrenie). Soms doodeng.
Een keer werd ik na een nachtmerrie wakker en had ik 2 handafdrukken die groter waren dan mijn handen op mijn enkels. Brrr.
Nee, echt alsof iemand achter je je aanraakt ofzo. Geen koude lucht maar gewoon voelen alsof je aangeraakt word.quote:Op donderdag 11 november 2010 17:43 schreef Romanus het volgende:
[..]
Dit kan nog wel verklaard worden door de kou die vanuit je raam komt. (Ook al is je raam dicht. Bij mij thuis bij de voorruit kan je ook koude lucht voelen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |