Was dat in Koog aan de Zaan?quote:Op donderdag 11 november 2010 21:38 schreef jokentje het volgende:
Ik hen ook eens zoiets raars meegemaakt!
Een 9-tal jaar geleden woonde ik nog thuis. Mijn vriend woonde in het centrum van de stad. In het weekend mocht ik bij hem blijven slapen.
Er waren 's avonds net wat vrienden toegekomen. We zaten allemaal samen in huis voor tv en we speelden elk om beurt op de Playstation.
Naast de tv stond zo'n staanlamp die je kon dimmen. Ineens brandde die lamp harder. En dan ineens weer zachter. Zonder dat er iemand in de buurt van die lamp geweest was!
Na een 10-tal minuten viel de Playstation ineens uit.
Nog een tijdje later ging het grote licht aan.
Daarna was het stil voor ongeveer een uurtje. Na een uur hoorden we ineens iets in de keuken! De kraan van de gootsteen was VOLLEDIG opengedraaid! En opnieuw was er niemand in de keuken, want iedereen zat ondertussen terug voor de tv!
Echt raar!!!!
Dat is zeker schrikken, jemig.quote:Op zaterdag 13 november 2010 20:17 schreef pindaplukker het volgende:
Gisteren wat eerder naar bed gegaan omdat ik er vroeg uit moest, was ook totaal niet moe ofzo.
Ik ga dus in bed liggen, kruip onder mijn dekens, en doe mijn lampje uit.
Meteen nadat ik het licht heb uitgedaan voel ik iemand op mijn benen zitten, het leek op een volwassen iemand met het gewicht van een kind van 10.
Schrik me de tering, doe het licht aan en zie niemand op mijn bed zitten.....Weird..![]()
Ook heb ik veel Déjà vu's ? Ik kom op plekken waarvan ik weet dat ik er nog nooit eerder ben geweest.
En toch heb ik heeel sterk het gevoel dat het wel zo is, de omgeving ken ik dan heel goed en voelt ook heel bekend aan, alsof ik er al jaren kom.
Toch heel raar dat je zeker weet dat je het kent, en er eigenlijk nog nooit van je leven bent geweest.
Je zusje keek die film, en was in de keuken toen je naar de tv liep. Je deed hem uit, en toen ging de stroom er toevallig uit. Want je had je licht aan gedaan toen je naar het toilet moest. Die sprong aan toen de stroom er weer op kwam.quote:Op dinsdag 14 september 2010 19:26 schreef 1989kimmie het volgende:
Paar weken geleden iets vreemds mee gemaakt..
Werd 's nachts wakker en liep naar t toilet.. Maar moet daarvoor eerst de woonkamer door. Kwam de woonkamer binnen stond de televisie aan..Maar niemand in de woonkamer. Ik de televisie uit gedaan en naar t toilet gegaan. Kom ik van het toilet staat de televisie weer aan..Ik hem weer uitgedaan en liep door naar mijn kamer. Licht uit en lekker gaan liggen..Toen hoorde ik een KLIK, deed mijn ogen open en was mijn kamer verlicht! Maar hoorde ook wat geluiden uit de woonkamer komen..Ik weer kijken..was de televisie weer aangegaan maar dit keer ook de lampen.
Ondertussen mijn ma al wakker gemaakt met mijn geloop door het huis. Dus ik mijn verhaal uitgelegd..kwam ze met een briefje aan waarop mijn zusje had geschreven dat de stroom 's nachts uitgevallen was toen zij tv aan het kijken was..
Maar HOE kan het dan dat de televisie aanstond op het moment dat ik de eerste keer binnen kwam lopen en de lichten niet? En dat ik van t toilet afkwam dat ook alleen de televisie aan stond?? De stroom was toch uitgevallen? Hoezo doet alleen de televisie het dan en waren de lampen de eerste twee keer uit?
En het licht in mijn kamer?!? Ik slaap nooit met het licht aan dus hoezo als de stroom het weer doet springt mijn licht ook aan..?
Ik snap het nog steeds niet.
Schijnbaar heeft een vrouw die m'n ouders kende ook bij mij een keer de pijn afgebeden toen ik m'n hand op een gloeiende plaat van een kachel had gelegd als kind. Heb er idd geen littekens aan overgehouden dus 't heeft toch wel min of meer geholpen. (ik kan natuurlijk nooit bewijzen of ik überhaupt iets aan 't voorval zou hebben overgehouden aangezien ik m'n hand schijnbaar ook heel snel in een reactie weer terugtrok)quote:Op donderdag 11 november 2010 15:20 schreef baaart het volgende:
D'r tweede gave is dat ze brandwonden kan voorkomen. Op het moment dat iemand zichzelf verbrand (vuur/kokend water/hete pan, whatever) en zij legt dan haar handen hier op, (vlak) na het verbranden, dan komen er geen brandworden/littekens. Al meerdere malen bewezen dat dit echt het geval is, toendertijdse stiefbroer kreeg kokend water over z'n arm, vellen hingen er nog maar half aan, m'n ma heeft dr 'trucje' gedaan... NIKS aan over gehouden... en zo nog meer (kleinere) voorvallen geweest. Als ik mezelf pijn deed aan iets als kind zijnde kon ze op dezelfde manier ook de pijn wegnemen. Erg vaag gevoel.. de pijn vloeit dan zo weg.
Je had een engeltje op je schouder.quote:Op zondag 14 november 2010 07:56 schreef Bastard het volgende:
Ik herriner mij het verhaal van mijn ouders over mijzelf nog wel voor dit topic.
Als kleine B had ik zo'n loopauto waar je in kon zitten, met de benen trappelen en daarmee sjeesde ik door hele huis heen.
Op een gegeven ogenblik was de kelderdeur open blijven staan, en daarachter was een steile trap naar benede de kelder in.
Kleine B is naar binnen gereden, en als bij een wonder stond ik nog overeind onder aan de trap zonder een blauwe plek of schram, alleen wat te huilen omdat ik ineens in het donker stond.
M'n vader is zo eens (straalbezopenquote:Op zondag 14 november 2010 07:56 schreef Bastard het volgende:
Ik herriner mij het verhaal van mijn ouders over mijzelf nog wel voor dit topic.
Als kleine B had ik zo'n loopauto waar je in kon zitten, met de benen trappelen en daarmee sjeesde ik door hele huis heen.
Op een gegeven ogenblik was de kelderdeur open blijven staan, en daarachter was een steile trap naar benede de kelder in.
Kleine B is naar binnen gereden, en als bij een wonder stond ik nog overeind onder aan de trap zonder een blauwe plek of schram, alleen wat te huilen omdat ik ineens in het donker stond.
Oeh, eng verhaalquote:Op zaterdag 13 november 2010 17:27 schreef fikri het volgende:
ik was een keer lang geleden op vakantie in mijn moederland. Wat gebruikelijk was daar dat de jeugd in de zomer laat opbleven ergens buiten. Nu besloten ik en een oom van mij en een aantal van zijn vrienden naar een huis van mijn opa te gaan. Dit huis was van binnen nog niet af, dus overal nog cementzakken etc. en dus nog niet bewoond.
wij naar binnen na middernacht en regelden kaarsen en een paar kranten en houten pallets om op te zitten. Mijn oom had zijn gitaar meegenomen waar hij graag op wilde spelen deze nacht.
uren gingen voorbij onder het genot van gitaarmuziek, kaarlicht en geklets over alles en nog wat.
op een gegeven moment begon een van de jongens over demonen te praten (het was onderhand zo'n 04:00 uur). Eerst begon iedereen ervaringen mee te delen in de groep. Ging eerst respectvol en rustig aan toe, maar na een tijdje vond een van de boy's het nodig om opeens demonen uit te schelden en te zeggen dat hij toch niet bang was voor ze. Dit was een huis van 4 verdiepingen zonder verlichting volledig nog in aanbouw. De betreffende jongen bleef doorgaan met zijn beledigingen en stoere praatjes totdat opeens de ijzeren deur van de kamer waar wij inzaten opeens openging en vervolgens weer dicht. iedereen in de kamer met grote wijde ogen en mond open staren naar de deur, waarop iemand vervolgens zegt "ze zijn er". Mijn oom was destijds bodybuilder en de stoerste in de groep en zegt vervolgens "fuck hun"in eigen taal natuurlijk en wilde vervolgens weer verder spelen met zijn gitaar. maar voordat hij dat kon werd opeens zijn gitaar uit zijn handen gerukt door iets onzichtbaars en in 10 stukken gebroken. Toen brak de pleuris uit want sommige jongens kregen klappen, en iedereen ging schreeuwen. Mijn oom probeerde met man en macht zijn gitaar of wat er van over was terug te vorderen van dit onzichtbare iets, wat hem ook lukte uiteindelijk maar ook hij heeft klappen gehad. omdat de deur dicht was sprongen wij allemaal uit het raam naarbuiten. gelukkig maar zaten we niet zo hoog ongeveer 3 meter. buiten gingen 2 jongens volledig door het dak en begonnen hun kleren te verscheuren totdat ze letterlijk naakt rondliepen te slaan alsof ze iets van hun af wilden slaan. ik en mijn oom direct rennen naar ons andere huis die wel bewoond is. mijn oom had maanden lang daarna nog last van woedeaanvallen en vooral s/avonds sloegen zijn ogen dan naar achteren of opzij want dan zag je alleen het witte van zijn ogen. echt enge shit man. Die jongens die met ons waren kwam ik na een week weer tegen maar niemand die erover wilde praten of beginnen.
Bovennatuurlijks ?quote:Op donderdag 18 november 2010 12:43 schreef HappyGirl91 het volgende:
Ik las her al een tijdje mee. Ik roep al sinds m'n 10e of zo dat ik zooo graag ook eens een geest zou willen zien... Ik heb vannacht voor het eerst in m'n leven iets heel griezeligs meegemaakt:
Ik lag te slapen. Ik heb altijd al lucide dromen gehad, dus ik ben me heel bewust van m'n dromen en kan ook dingen beïnvloeden. In m'n droom hoorde ik ineens een heel eng geluid, vooral in m'n linkeroor (ik kan het niet echt beschrijven, 't was een beetje alsof je een piepende radio heel luid zette).
Ik was gelijk m'n concentratie kwijt en werd wakker (ik word vaak wakker zodra ik me teveel ga concentreren op iets dat niet met m'n droom te maken heeft -.-'').
Ik had m'n ogen open en was al wakker, maar het enge geluid hield aan.
Ik voelde ineens iets heel engs op de linkerkant van m'n lichaam (ik lag op m'n rechterzijde).
Het was echt ee heel maf gevoel, alsof alle huid op die kant ineens werd aangeraakt en bewogen door iemand, of zo :S
Dus ik keek vanuit m'n ooghoeken, maar ik zag niets. Ik begon nu al aan geesten te denken maar probeerde tegelijkertijd ook een verklaring te zoeken.
Ik probeerde te bewegen, maar merkte dat ik verlamd was. -.-'' Normaal was ik nu in paniek geraakt, maar vreemd genoeg vond ik het wel een beetje ironisch.
"Kijk mij hier nu liggen, verlamd, geschrokken".
Direct toen ik begon te bedenken dat het eigenlijk wel een beetje grappig was, werd ik heen en weer geschud.
Dit vond ik eng - zoiets had ik nog nooit meegemaakt! Ik schudde dus heen en weer, was nog steeds verlamd, dat enge hoge geluid was erg luid in m'n oren en ik zag in m'n rechteroog een paar keer witte flitsen (van die flitsen die je ziet als iemand je op je oog slaat, weet je?)
Dit was echt te gek voor woorden! Ik hallucineer nooit, ben niet aan medicijnen en heb ook geen aandoeningen of zo.
Op dit moment realiseerde ik me dat dit iets bovennatuurlijks was.
Ik probeerde me te herinneren wat je ook alweer moest doen als je bang was vor geesten. Er schoot me vaag iets van "creëer een bol van licht en bescherming" te binnen maar I chickened out, dus ik bad in m'n hoofd een beetje van "PLEASE - God, kunt u me alstublieft helpen?"
Ik hoopte nergens op, maar het hield op. Kan toeval zijn geweest. Of niet.
Ik rolde m'n bed (hoogslaper -.-'') uit, greep een paar dekens en ging bij m'n moeder slapen![]()
I know. Maar ik was bang okay?
Welk gedeelte van 'hallucineren' was het dat je niet begreep ?quote:Op donderdag 18 november 2010 14:31 schreef fikri het volgende:
slaapverlamming my ass, iedereen die het zelf meemaakt kan je verklaren dat dat een onzin theorie is. Je bent duidelijk in gezelschap van iets onzichtbaars dat iets van jouw wil. ik heb het zelf over de jaren heen meerdere keren gehad. de ene keer gaan ze agressiever te werk dan de andere. je wordt duidelijk aangevallen in je slaap door een wezen dat exact weet in welke spirituele toestand jij verkeert. ik heb weleens een theorie gehoord dat deze wezens energie van je proberen te stelen, aangezien zij ook uit energie bestaan.
ik heb inmiddels wel geleerd om ze te weren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |