ik zeg: doenquote:
Huuuuuu!quote:
Hij doorziet je sarcasme gewoon!quote:Op dinsdag 14 september 2010 17:47 schreef kanovinnie het volgende:
Tering. Mijn vader komt terug van 2 weken china. nog geen uur thuis, en hij loopt alweer op alles te zeiken. En als ik dan zeg dat ik het erg fijn vind dat hij weer lekker gezellig thuis zit krijg ik daar ook nog commentaar op
quote:Op dinsdag 14 september 2010 17:49 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hij doorziet je sarcasme gewoon!
Vaker scheren.quote:
ow echt?quote:Op dinsdag 14 september 2010 17:51 schreef VASND het volgende:
Die laptops schijnen constant kapot te gaan.
Johquote:Op dinsdag 14 september 2010 18:31 schreef Mexicaantje. het volgende:
Heb ik mijn printer, zit er geen USBkabel bij. DUS ik kan hem niet installeren.
Whehequote:
quote:Op dinsdag 14 september 2010 18:35 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ja hoe de fuck moet ik dat weten man.Maar nu kan ik dus nog niet printen.
Daarom zei ik dat je een terechte reactie plaatste, jij kon dat ook niet wetenquote:
Aha.quote:Op dinsdag 14 september 2010 18:39 schreef Bravebart het volgende:
[..]
[..]
Daarom zei ik dat je een terechte reactie plaatste, jij kon dat ook niet weten
Hay monkeyboy!quote:Op dinsdag 14 september 2010 18:38 schreef Aapvis het volgende:
[..]
MEXICAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN!!!!!!!
nee duhhquote:Op dinsdag 14 september 2010 18:31 schreef Mexicaantje. het volgende:
Heb ik mijn printer, zit er geen USBkabel bij. DUS ik kan hem niet installeren.
Waar ga je anders heen?quote:Op dinsdag 14 september 2010 18:43 schreef Bravebart het volgende:
Gvd, als het dit kankerweer blijft, blijf ik lekker binnen
Bij iemand etenquote:
tjik?quote:
is noortje een tjik?quote:
Ik wist dat je die reactie ging maken.quote:Op dinsdag 14 september 2010 18:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
is noortje een tjik?
UITLOKKING GOFTEDOMMEquote:Op dinsdag 14 september 2010 18:48 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik wist dat je die reactie ging maken.
quote:Op dinsdag 14 september 2010 18:50 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
UITLOKKING GOFTEDOMME
Hoe de fuck moet ik dat nou weten man? Ik verwacht dat ik dat ding kan installeren en dat alles wat ik daarvoor nodig heb erbij zit.quote:
Jaheur, ik fiets wel even naar Neurquote:
Immer. Met aids.quote:
Jatochhhquote:Op dinsdag 14 september 2010 18:59 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jaheur, ik fiets wel even naar Neur
Nee mang, dan is m'n knie kapot als ik daar aankomquote:
Eén knie maar?quote:Op dinsdag 14 september 2010 19:07 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee mang, dan is m'n knie kapot als ik daar aankom
Superlijmquote:Op dinsdag 14 september 2010 19:07 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee mang, dan is m'n knie kapot als ik daar aankom
Hij is leukquote:Op dinsdag 14 september 2010 19:11 schreef Hyman het volgende:
Rennn, FF XIII is 45GB om te downloaden voor de PS3
Juh, die andere doet het nog gewoonquote:
hoe heet ie!quote:
*giechel*quote:
Awh.quote:Op dinsdag 14 september 2010 19:45 schreef Hyman het volgende:
[..]
Heu! ik had het over negers! niet over pinda's!
Ik had laatst lekkere duits bier op. Alleen weet ik de naam niet. Maar was wel lekker. Maar je hebt niks aan deze informatie, want je weet de naam niet, omdat ik je die niet kan vertellen, dus kan je het ook niet uitproberen.quote:
Verkeerde topic gekkiequote:Op dinsdag 14 september 2010 20:09 schreef Hyman het volgende:
[..]
Een lekker alternatief gekke meid!
Hier mag je alleen praten over microborsten, penislengtes, vriendjes, exen, vriendinnetjes, ouders en neuken. geen foto's postenquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:19 schreef Hyman het volgende:
[..]
Nee man! daar mag je alleen foto's posten!
Ik ook. Bijna niemand om mee te praten.quote:
OMG DIE SPELLEN WAREN ECHT TE GEKquote:
quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:42 schreef TripleP het volgende:
[..]
OMG DIE SPELLEN WAREN ECHT TE GEK
Uhu, kapotgespeeld vroegerquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:42 schreef TripleP het volgende:
[..]
OMG DIE SPELLEN WAREN ECHT TE GEK
Ja mang!quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:43 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Uhu, kapotgespeeld vroeger
sad eigenlijk
quote:Anne. zegt:
*ga je ook morgen chillen bij rosa?
*zo nee, dan ben je uitgenodigd
Ricardo zegt:
*Ha anne, ja met mij gaat alles goed met jou ook ?
Maar wel leukquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:43 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Uhu, kapotgespeeld vroeger
sad eigenlijk
Twente - inter mien jong.quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:39 schreef kanovinnie het volgende:
Dit is een verveel SC op dit moment denk ik....
WHO GIVES A CRAPquote:
Ze zijn ze aardig aan het butfucken op het moment, dus wat dat betreft is het wel grappig.quote:
quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:55 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ze zijn ze aardig aan het butfucken op het moment, dus wat dat betreft is het wel grappig.
picsquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:55 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ze zijn ze aardig aan het butfucken op het moment, dus wat dat betreft is het wel grappig.
Spreekwoordelijk natuurlijk.quote:
Dat je daar dan op letquote:Op dinsdag 14 september 2010 22:03 schreef -SG- het volgende:
[..]
Er kneep er net 1 in iemand lul. Nee geen pics van.
Een juicyhill momentje noem ik dat altijd.quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:07 schreef -SG- het volgende:
[..]
Een vertraagde herhaling. Kon ik niet omheen men.
quote:
Doet de keeper van ADO mee?quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:55 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
1 l.quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:08 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Een juicyhill momentje noem ik dat altijd.
Huh?quote:
Met of zonder handboeien?quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:22 schreef xyzyx het volgende:
Ik heb een stukje in een politie auto gereden, nu voel ik mij een echte baas![]()
4 q's!quote:
Ik ben geen crimineelquote:
Overigens kun je met handboeien aan niet eens in een politie auto rijden, dan kun je alleen mee rijdenquote:
Wat had je zusje nu weer gedaan?quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:22 schreef xyzyx het volgende:
Ik heb een stukje in een politie auto gereden, nu voel ik mij een echte baas![]()
Gekotst denk ikquote:Op dinsdag 14 september 2010 22:24 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Wat had je zusje nu weer gedaan?
Tuurlijk wel, gewoon heel even het stuur loslaten als je schakelt.quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:23 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Overigens kun je met handboeien aan niet eens in een politie auto rijden, dan kun je alleen mee rijden
Jawel hoor, doen ze in de films ook.quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:23 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Overigens kun je met handboeien aan niet eens in een politie auto rijden, dan kun je alleen mee rijden
Ja je moet wel handsfree rijden wat denk jij danquote:Op dinsdag 14 september 2010 22:25 schreef Hyman het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, gewoon heel even het stuur loslaten als je schakelt.
Dit was een schakelbakkiequote:Op dinsdag 14 september 2010 22:27 schreef kanovinnie het volgende:
Misschien zijn de nieuwe politieauto's wel automaten?
Oh jij denkt dat je met je handen naar achter zit geboeid.quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:26 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ja je moet wel handsfree rijden wat denk jij dan![]()
Snap je hem
HANDS FREE
HAHAHA GOEIE GARP![]()
Een vriend kreeg zijn handen wel op zijn rug toen hij een politie agente bewusteloos sloeg.quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:35 schreef Hyman het volgende:
[..]
Oh jij denkt dat je met je handen naar achter zit geboeid.
Ja dat zit jequote:Op dinsdag 14 september 2010 22:35 schreef Hyman het volgende:
[..]
Oh jij denkt dat je met je handen naar achter zit geboeid.
quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:40 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Een vriend kreeg zijn handen wel op zijn rug toen hij een politie agente bewusteloos sloeg.
Eigen schuld van dat wijf overigens, ik zei nog dat ze beter kon wachten tot hij afgekoeld was maar nee ze moest die vrouwen mishandelende moslims beschermen
Woon jij in een achterstandswijk ofzo?quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:40 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Een vriend kreeg zijn handen wel op zijn rug toen hij een politie agente bewusteloos sloeg.
Eigen schuld van dat wijf overigens, ik zei nog dat ze beter kon wachten tot hij afgekoeld was maar nee ze moest die vrouwen mishandelende moslims beschermen
Hoe meer je post, hoe meer ik denk dat je niets anders bent dan een verwend stuk tuig.quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:40 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Wat zou ik jou een mafkees vinden als ik je in het echt tegenkom.quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:40 schreef xyzyx het volgende:
[..]
GMTAquote:Op dinsdag 14 september 2010 22:42 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Hoe meer je post, hoe meer ik denk dat je niets anders bent dan een verwend stuk tuig.
Nee, 5 import Nederlanders gingen de vriendin van die kerel uitschelden en toen zei ze wat ze van die figuren vond kreeg ze een vuist tegen haar hoofd aan. Haar vriendje zag dat en besloot toen om die figuren een lesje te leren.quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:42 schreef -SG- het volgende:
[..]
Woon jij in een achterstandswijk ofzo?
quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:42 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Hoe meer je post, hoe meer ik denk dat je niets anders bent dan een verwend stuk tuig.
In plaats van dat je dat post ipv een vaag verhaaltjequote:Op dinsdag 14 september 2010 22:47 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Nee, 5 import Nederlanders gingen de vriendin van die kerel uitschelden en toen zei ze wat ze van die figuren vond kreeg ze een vuist tegen haar hoofd aan. Haar vriendje zag dat en besloot toen om die figuren een lesje te leren.
Vervolgens wil mevrouw agent hem dus van achter pakken aangezien die 5 faalbazen geen schijn van kans hadden (2 waren er al snel vandoor gegaan) en hij haalde dus uit naar achter en raakte haar vol tegen haar slaap aan.
Was wel een aardige agente trouwens, na uitleg en excuses had ze geen aanklacht tegen hem ingediend
Waar baseer je tuig op? T enige "criminele" dat ik doe is te hard rijdenquote:Op dinsdag 14 september 2010 22:42 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Op de mensen waar je mee omgaatquote:Op dinsdag 14 september 2010 22:49 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Waar baseer je tuig op? T enige "criminele" dat ik doe is te hard rijden
Er stond vrouwen mishandelende import Nederlanders.. Dat verdient altijd een pak slaag lijkt mij. Sowieso mannen die vrouwen slaan ongeacht van hun afkomstquote:Op dinsdag 14 september 2010 22:49 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
In plaats van dat je dat post ipv een vaag verhaaltje
Nee. Vrouwen verdienen het zo af en toe om een klap te krijgen. Jij bent zeker zo'n mietje die denkt dat mannen alles voor vrouwen moeten doen. Je komt er later wel achter dat vrouwen daarom vaak genoeg misbruik van je hebben/gaan maken.quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:51 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Er stond vrouwen mishandelende import Nederlanders.. Dat verdient altijd een pak slaag lijkt mij. Sowieso mannen die vrouwen slaan ongeacht van hun afkomst
T enige tuig waar ik mee om ging waren die tokkies die dat gat in mijn auto gebrand hebben.quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:50 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Op de mensen waar je mee omgaat.. Tuig trekt tuig aan.
Je blijft een verwend stuk tuig in mijn ogen.quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:53 schreef xyzyx het volgende:
[..]
T enige tuig waar ik mee om ging waren die tokkies die dat gat in mijn auto gebrand hebben.
Die kerel is een hele aardige rustige kerel die normaal geen vlieg kwaad doet maar als iemand aan iets dierbaars van hem komt dan is mag hij hopen dat hij harder kan rennen als hem
Hij schrok er ook van toen hij zag dat hij een agente had neergeslagen
Wie heeft dat niet?quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:53 schreef xyzyx het volgende:
[..]
T enige tuig waar ik mee om ging waren die tokkies die dat gat in mijn auto gebrand hebben.
Die kerel is een hele aardige rustige kerel die normaal geen vlieg kwaad doet maar als iemand aan iets dierbaars van hem komt dan is mag hij hopen dat hij harder kan rennen als hem
Hij schrok er ook van toen hij zag dat hij een agente had neergeslagen
Dat is nog geen reden om ze te slaan.quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:52 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nee. Vrouwen verdienen het zo af en toe om een klap te krijgen. Jij bent zeker zo'n mietje die denkt dat mannen alles voor vrouwen moeten doen. Je komt er later wel achter dat vrouwen daarom vaak genoeg misbruik van je hebben/gaan maken.
Beter als een pauper die alleen op de interwebz zit tochquote:Op dinsdag 14 september 2010 22:54 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Je blijft een verwend stuk tuig in mijn ogen.
Mensen die bewust agenten slaanquote:
Dat zeg ik toch ook niet?quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:55 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Dat is nog geen reden om ze te slaan.
quote:
Ik vond net pas je briefje!quote:
Ik ga niet eens met vrouwen om die mij zouden slaanquote:Op dinsdag 14 september 2010 22:57 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook niet?
Als een vrouw mij slaat sla ik terug. Niet zo hard als bij een jongen/man, maar ik laat me niet slaan door een vrouw
Ik ook niet. Overgens ook niet met mannen die mij zouden slaan. Toch ben ik wel eens geslagen. Wat nu?quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:58 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ik ga niet eens met vrouwen om die mij zouden slaan
Mijn moeder vroeg wel nog wie er zo'n rare naam hadquote:
Ja, ik heb hem ondertekend met nicks toch?quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:59 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Mijn moeder vroeg wel nog wie er zo'n rare naam had
quote:Op dinsdag 14 september 2010 23:00 schreef xyzyx het volgende:
Ik heb vrijdag een date met een meisje die een "macedis of farari" voor haar verjaardag wilt
Inderdaad. En begroet met nicks.quote:Op dinsdag 14 september 2010 23:00 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, ik heb hem ondertekend met nicks toch?
quote:Op dinsdag 14 september 2010 23:00 schreef xyzyx het volgende:
Ik heb vrijdag een date met een meisje die een "macedis of farari" voor haar verjaardag wilt
Ik ben nog nooit geslagen, wel dat van die idioten breed op me af komen lopen en denken dat ze meer zijn als mij omdat ze misschien een enorm sterke arm hebben van het aftrekken.quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:59 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik ook niet. Overgens ook niet met mannen die mij zouden slaan. Toch ben ik wel eens geslagen. Wat nu?
Dat smste ze met haar splinternieuwe blackbarryquote:
Kanker op. I'm begging you. Loop over een regenboog naar de Troetelbeertjes en BLIJF DAAR.quote:Op dinsdag 14 september 2010 23:24 schreef xyzyx het volgende:
Mijn oog viel nog hier op:
netjes 5 euro per verjaardag bijdragen en zelf niks krijgen
5 euro geven voor een verjaardag?__! Daar moet je hoelang voor werken? 1 uur?
Ik zou met 5 euro niet eens aan durven komen bij een verjaardag
40 euro voor een kado kan makkelijk toch?quote:Op dinsdag 14 september 2010 23:24 schreef xyzyx het volgende:
Mijn oog viel nog hier op:
netjes 5 euro per verjaardag bijdragen en zelf niks krijgen
5 euro geven voor een verjaardag?__! Daar moet je hoelang voor werken? 1 uur?
Ik zou met 5 euro niet eens aan durven komen bij een verjaardag
Kom op zeg 5 euro, dat is 1 uur werken ofzo voor de gemiddelde puber.quote:Op dinsdag 14 september 2010 23:25 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Kanker op. I'm begging you. Loop over een regenboog naar de Troetelbeertjes en BLIJF DAAR.
Ondankbare hondquote:Op dinsdag 14 september 2010 23:26 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Kom op zeg 5 euro, dat is 1 uur werken ofzo voor de gemiddelde puber.
Ja zoiets, dan kun je tenminste nog iets praktisch geven.quote:Op dinsdag 14 september 2010 23:26 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
40 euro voor een kado kan makkelijk toch?
5 euroquote:Op dinsdag 14 september 2010 23:27 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ondankbare hond.. Het gaat om het gebaar
Lees het topic eens.quote:Op dinsdag 14 september 2010 23:28 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ja zoiets, dan kun je tenminste nog iets praktisch geven.
Liever niks of 5 euro dan een kutcadeau waar je niks aan hebt. Bij de jongens onderling is het sowieso geld, bij de meiden vragen we wat ze willen en is het meestal toch geld. Dus vragen we het gewoon niet meer maar houden we de geldstroom in standquote:Op dinsdag 14 september 2010 23:29 schreef xyzyx het volgende:
[..]
5 euro__!
Geld geven voor een verjaardag___!
Ik zou liever een bakje kipnuggets krijgen dan 5 euro.
t gebaar dat je met 5 euro geeft: ik vind je niet meer waard als 5 euro en ben te lui om moeite te doen om überhaupt wat leuks er van te kopen
Oh dacht dat je 40 euro voor 1 persoon bedoeldequote:Op dinsdag 14 september 2010 23:30 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Lees het topic eens.
8 personen maal 5 euro p.p = 40 euro.
Het moet wel voor iedereen leuk blijven.
Ik vraag meestal wat iemand wilt hebben, weet iemand het niet? Dan koop ik wel een fles alcohol of een leuke kaart en stop daar 10 euro in ofzo. Ligt een beetje aan wie jarig is.quote:Op dinsdag 14 september 2010 23:31 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Liever niks of 5 euro dan een kutcadeau waar je niks aan hebt. Bij de jongens onderling is het sowieso geld, bij de meiden vragen we wat ze willen en is het meestal toch geld. Dus vragen we het gewoon niet meer maar houden we de geldstroom in stand
Kan je niet lezen ofwat, schele mongool? Het gaat erom dat ze geld INZAMELEN voor een huisgenoot met ZEVEN mensen en dan geven ze SAMEN een cadeau.quote:Op dinsdag 14 september 2010 23:29 schreef xyzyx het volgende:
[..]
5 euro__!
t gebaar dat je met 5 euro geeft: ik vind je niet meer waard als 5 euro en ben te lui om moeite te doen om überhaupt wat leuks er van te kopen
LEES DAN VERDOMME. Achterlijk persoon met je kut iPhone en je gekanker over hahaha kijk mij nou ik ben fucking rijk maar ik schep niet op hoor!!!1!1!!!! Nee, ik lach enkel om de post mensen die wat minder geld hebben of tevreden zijn met minder uit!!!1! wheehehehehehehehehhehe iPhone wehehehehehehequote:Op dinsdag 14 september 2010 23:29 schreef xyzyx het volgende:
[..]
5 euro__!
Het is ook voor 1 persoon, alleen van 8 personen afkomstig.quote:Op dinsdag 14 september 2010 23:31 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Oh dacht dat je 40 euro voor 1 persoon bedoelde
Niet iedereen krijgt geld van pappie en mammie om voor iemand anders een cadeau te kopen.quote:Op dinsdag 14 september 2010 23:31 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Oh dacht dat je 40 euro voor 1 persoon bedoelde
Precies, bij de jongens duw je gewoon 10 euro in de hand of je haalt wat flesjes van hun favo speciaal bier. Bij de meiden doe je een leuk kaartje om de 10 euroquote:Op dinsdag 14 september 2010 23:31 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik vraag meestal wat iemand wilt hebben, weet iemand het niet? Dan koop ik wel een fles alcohol of een leuke kaart en stop daar 10 euro in ofzo. Ligt een beetje aan wie jarig is.
Ze zien me al aankomen.quote:Op dinsdag 14 september 2010 23:32 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Niet iedereen krijgt geld van pappie en mammie om voor iemand anders een cadeau te kopen.
Ik heb liever een kut cadeau waar ik niets aan heb waar iemand gewoon mee bewijst dat hij/zij moeite heeft gedaan om wat leuks uit te zoeken.quote:Op dinsdag 14 september 2010 23:31 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Liever niks of 5 euro dan een kutcadeau waar je niks aan hebt. Bij de jongens onderling is het sowieso geld, bij de meiden vragen we wat ze willen en is het meestal toch geld. Dus vragen we het gewoon niet meer maar houden we de geldstroom in stand
Jij en ik op één lijn. Er bestaat dus toch een god?quote:Op dinsdag 14 september 2010 23:33 schreef Mexicaantje. het volgende:
Srsly waarom mogen sommige mensen bestaan? Ik snap het echt niet. Als die xiyxsydyx nu in mijn kamer had gestaan had ik hem knockout geslagen. Godverdomme zeg.
Ja, ik. Een jonge god!quote:Op dinsdag 14 september 2010 23:33 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Jij en ik op één lijn. Er bestaat dus toch een god?
Iedereen zit op een lijn bij deze kerel.quote:Op dinsdag 14 september 2010 23:33 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik wist dat het zou komenquote:
Het kan soms zo makkelijk zijn.quote:Op dinsdag 14 september 2010 23:33 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Precies, bij de jongens duw je gewoon 10 euro in de hand of je haalt wat flesjes van hun favo speciaal bier. Bij de meiden doe je een leuk kaartje om de 10 euro
is wel vaker gebeurd toch? Sporadisch?quote:Op dinsdag 14 september 2010 23:33 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Hier hetzelfde.. Bij een vriendin was ik het alleen vergeten de afgelopen keer maar het boeit haar toch niet zo. Ze vond het allang gezellig dat ik langs kwamquote:Op dinsdag 14 september 2010 23:34 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Het kan soms zo makkelijk zijn.
En een kaartje lijkt afgezaagd, maar ik probeer altijd een kaart te vinden die wat met die persoon te maken heeft.
Heeeeel sporadischquote:Op dinsdag 14 september 2010 23:35 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
is wel vaker gebeurd toch? Sporadisch?
Of koop gewoon een bosje bloemen, je hebt er geen fuck aan, maar leuker dan dat je met 10 euro los in je hand aankomt.quote:Op dinsdag 14 september 2010 23:35 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Hier hetzelfde.. Bij een vriendin was ik het alleen vergeten de afgelopen keer maar het boeit haar toch niet zo. Ze vond het allang gezellig dat ik langs kwam
Ik krijg helemaal niets van mijn ouders ik ga gewoon spaarzaam met mijn geld om.quote:Op dinsdag 14 september 2010 23:32 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Niet iedereen krijgt geld van pappie en mammie om voor iemand anders een cadeau te kopen.
Maar verder schep je nooit op hoor.quote:Op dinsdag 14 september 2010 23:37 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ik krijg helemaal niets van mijn ouders ik ga gewoon spaarzaam met mijn geld om.
Eigenlijk heb ik geld van jouw ouders gekregen omdat ik 2 jaar lang aanvullende studiebeurs ontvangen heb.
Niet omdat we paupers zijn maar omdat mijn ma haar werkruimte enz aan het verbouwen was en veel aankopen voor haar bedrijf heeft gedaan waardoor we heel weinig "inkomsten" hadden en dus "recht" hadden op die aanvullende beurs
Oja en ik had nog 2000 euro gekregen van mijn oma omdat ze jarig was
"Oja even vergtenquote:Op dinsdag 14 september 2010 23:37 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Oja en ik had nog 2000 euro gekregen van mijn oma omdat ze jarig was
Dat jaquote:Op dinsdag 14 september 2010 23:37 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik ben altijd heel laat met cadeautjes.Maar da's leuker want dan heb ik tijd om iets uit te zoeken en als ik dan écht iets leuks vind koop ik dat en geef ik het alsnog. En dan is't veel leuker want dan is het een verrassing omdat ze het niet zien aankomen. Of ik trakteer ze gewoon op een biertje of iets dergelijks. Ik krijg liever een ijsje van een euro voor m'n verjaardag dan een cadeautje omdat het moet.
Ik kwam dus aan met een briefje van 10 die ik nog uit mijn broekzak moest graaienquote:Op dinsdag 14 september 2010 23:37 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Of koop gewoon een bosje bloemen, je hebt er geen fuck aan, maar leuker dan dat je met 10 euro los in je hand aankomt.
Ik had haar een flinke bos bloemen gegeven, als ze ergens blij van wordt is het daar wel vanquote:Op dinsdag 14 september 2010 23:38 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
"Oja even vergten![]()
" Flikker toch op.
Plus ben jij dan niet degene die háár iets moet geven?
Ik zal er maar niet op reagerenquote:Op dinsdag 14 september 2010 23:39 schreef Mexicaantje. het volgende:
Echt, mensen die opscheppen over hoe rijk ze zijn/hoeveel geld ze van hun oma krijgen/whatever. Kijk, als je zegt "IK HEB 2000 EURO VAN MIJN OMA GEKREGEN NU KAN IK MIJN RIJBEWIJS BETALEN (oid)![]()
![]()
![]()
" dan is het tof. Maar niet huillachen. Dat komt zó ondankbaar over. Kan je het beter aan mij geven, ik weet nog wel wat leuke dingen die ik wil hebben.
Dat is meer gewoon iets 'omdat het erbij hoort'.quote:Op dinsdag 14 september 2010 23:41 schreef Sjoegerd het volgende:
Godverdomme, 2000 euro.. Je doet alsof het niets is, ik vond het al overdreven dat ik en mijn zus 50 euro kregen omdat we op het huis en op de hond hadden gepast toen mijn ouders op vakantie waren.
Wil je misschien even een knuffel?quote:Op dinsdag 14 september 2010 23:42 schreef Mexicaantje. het volgende:
Hahahaha ik moet weer huilen. Gaat lekker deze dagen. Vanmiddag op de fiets ook al. En zondagavond, toen ik de trein had gemist. En ik huil nooit in het openbaar en nu al twee keer in drie dagen.
Ik zou er een half jaar van kunnen leven knuppel.quote:Op dinsdag 14 september 2010 23:40 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ik had haar een flinke bos bloemen gegeven, als ze ergens blij van wordt is het daar wel van
En ze gaf aan alle kleinkinderen 2000 euro.. Zodat niet de helft naar de belasting gaat als ze dood gaat
Graag, heel lang. En dat ik dan in slaap val.quote:Op dinsdag 14 september 2010 23:43 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Wil je misschien even een knuffel?
Tja ze hadden wel 200 euro uitgespaard aan kosten voor de kennelquote:Op dinsdag 14 september 2010 23:42 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Dat is meer gewoon iets 'omdat het erbij hoort'.
Mijn rijbewijs heb ik gewoon van mijn ouders gekregenquote:
Ik m'n motorrijbewijs kunnen halen.quote:Op dinsdag 14 september 2010 23:43 schreef VASND het volgende:
[..]
Ik zou er een half jaar van kunnen leven knuppel.
Terwijl er over je rug gekriebeld wordt?quote:Op dinsdag 14 september 2010 23:43 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Graag, heel lang. En dat ik dan in slaap val.
Vind je dat normaal? Want weet je, dat is het niet. Wees er dankbaar voor ffs.quote:Op dinsdag 14 september 2010 23:44 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Mijn rijbewijs heb ik gewoon van mijn ouders gekregen
Dan is het juist leuk dat ze wat aan jullie geven!quote:Op dinsdag 14 september 2010 23:44 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Tja ze hadden wel 200 euro uitgespaard aan kosten voor de kennel
Ik zou halverwege een Amazon Combi zijn in redelijke staatquote:Op dinsdag 14 september 2010 23:43 schreef VASND het volgende:
[..]
Ik zou er een half jaar van kunnen leven knuppel.
Nee door m'n haar gestreken of hoe je dat ook zegt.quote:Op dinsdag 14 september 2010 23:44 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Terwijl er over je rug gekriebeld wordt?
Ik krijg/kreeg ook veel van m'n ouders, maar ik heb hem zelf betaald.quote:Op dinsdag 14 september 2010 23:44 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Mijn rijbewijs heb ik gewoon van mijn ouders gekregen
quote:Op dinsdag 14 september 2010 23:45 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nee door m'n haar gestreken of hoe je dat ook zegt.
Kroelenquote:Op dinsdag 14 september 2010 23:45 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nee door m'n haar gestreken of hoe je dat ook zegt.
Nee.quote:Op dinsdag 14 september 2010 23:46 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Kroelen doe je met een hond.
Dus jij laat jouw ouders op vakantie gaan en je vervolgens maar 50 euro betalen terwijl ze 200 euro uitsparen?quote:Op dinsdag 14 september 2010 23:44 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Tja ze hadden wel 200 euro uitgespaard aan kosten voor de kennel
De PI doet het hem.quote:Op dinsdag 14 september 2010 23:47 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Dus jij laat jouw ouders op vakantie gaan en je vervolgens maar 50 euro betalen terwijl ze 200 euro uitsparen?.
Mijn ouders wilde mij ook de helft geven van wat de bus kostte om naar school te gaan, ik dacht echt flikker op ze zouden juist meer moeten geven omdat ik gezond bezig was. Heb ze maar laten opflikkeren met hun geld want als ze zo doen hoef ik t niet eens
Als je in de buurt had gewoond had ik even langsgekomen.quote:Op dinsdag 14 september 2010 23:47 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Kom hier dan. Ik ben alleen wel emotioneel heel verschrikkelijk.
Ik heb m ook van mijn ouders gehad hoorquote:Op dinsdag 14 september 2010 23:44 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Vind je dat normaal? Want weet je, dat is het niet. Wees er dankbaar voor ffs.
We waren er ook heel blij mee hoorquote:Op dinsdag 14 september 2010 23:44 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Dan is het juist leuk dat ze wat aan jullie geven!
Was.quote:Op dinsdag 14 september 2010 23:48 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Als je in de buurt had gewoond had ik even langsgekomen.
Ik ga je vanaf nu maar negeren, wie doet er mee?quote:Op dinsdag 14 september 2010 23:47 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Dus jij laat jouw ouders op vakantie gaan en je vervolgens maar 50 euro betalen terwijl ze 200 euro uitsparen?.
Mijn ouders wilde mij ook de helft geven van wat de bus kostte om naar school te gaan, ik dacht echt flikker op ze zouden juist meer moeten geven omdat ik gezond bezig was. Heb ze maar laten opflikkeren met hun geld want als ze zo doen hoef ik t niet eens
Ik zou ook best zuinig aan kunnen doen.quote:Op dinsdag 14 september 2010 23:49 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik heb m ook van mijn ouders gehad hoor.. Maar dat kwam ook deels omdat mijn moeder pas haar rijbewijs heeft gehaald op latere leeftijd en er toen veel moeite mee had. Ze vond het belangrijk dat wij dat rijbewijs hadden en niet telkens afhankelijk van hun waren. En mijn rijbewijs is al heel handig geweest. Het is al zo normaal dat mijn pa meestal niet eens rijd als ik er bij ben
[..]
We waren er ook heel blij mee hoor.. Maar het had niet gehoeven, er was voor boodschappengeld gezorgd wat ook niet eens op was terwijl we niet zuinig hebben gedaan en er een keer uitgebreid voor vier personen is gekookt
Die krijg je aan het eind van het jaar ja.quote:Op dinsdag 14 september 2010 23:51 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Was.En thanks. Ik weet niet wat ik heb, maar ik bedacht me vandaag dat het me op het moment niet eens kan schelen of ik een positief (bindend) studieadvies krijg aan het eind van het jaar of wanneer je dat ook krijgt. Lijkt me niet helemaal goed.
Er rijdt wel elke tien minuten een trein nu naar Utrecht.Waardoor ik in Tilburg moet overstappen als ik naar Zutphen wil.
Terwijl Den Bosch een fucking chill station heeft. Of ik moet via DB en dan mijn trein op 2 minuten missen. Of ik ga gewoon nooit meer naar Zutphen!
Wil je sex?quote:Op dinsdag 14 september 2010 23:42 schreef Mexicaantje. het volgende:
Hahahaha ik moet weer huilen. Gaat lekker deze dagen. Vanmiddag op de fiets ook al. En zondagavond, toen ik de trein had gemist. En ik huil nooit in het openbaar en nu al twee keer in drie dagen.
Ja maar dat is niet mijn punt. Mijn punt is dat hij zegt 'ik heb het gewoon gekregen'. Alsof het de normaalste zaak van de wereld is. Voor zover ik weet bne jij er blij mee en betaal jij je studie en dergelijke wel zelf. Maar mister xtxcoij loopt de ganze tijd te zeiken over zijn geld en iPhone en ik word er echt ge-fucking-stoord van. Ik heb ook mijn kamer en mijn lap;top en een printer en een koelkast en mijn meubels en mijn studie én mijn studieboeken gekregen maar dat ga ik ook niet in elke post neerzetten. En als het had gemoeten had ik het ook heel graag zelf betaald, want alles wat ze betaald hebben nu stond er ineens, terwijl ik had verwacht het zelf te moeten betalen. En ik heb geen idee awt mijn punt nu is maar ik word er gewoon gek van. En ik voel me kut. Dus ik zeik. Sorry.quote:Op dinsdag 14 september 2010 23:49 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik heb m ook van mijn ouders gehad hoor.. Maar dat kwam ook deels omdat mijn moeder pas haar rijbewijs heeft gehaald op latere leeftijd en er toen veel moeite mee had. Ze vond het belangrijk dat wij dat rijbewijs hadden en niet telkens afhankelijk van hun waren. En mijn rijbewijs is al heel handig geweest. Het is al zo normaal dat mijn pa meestal niet eens rijd als ik er bij ben
Mijn ouders hadden spijt dat ze het gegeven hadden nadat ik die 2000 euro van mijn oma had gekregen.quote:Op dinsdag 14 september 2010 23:45 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik krijg/kreeg ook veel van m'n ouders, maar ik heb hem zelf betaald.
Het is het begin van het (school)jaar. Ik zit fucking twee weken op de TU en ik voel me nu al verschrikkelijk.quote:Op dinsdag 14 september 2010 23:52 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Die krijg je aan het eind van het jaar ja.
Jezus man, die mensen zijn je familie. Je krijgt alles van ze. Onderdak, eten, zorg, liefde, enz enz. En als ze dan met een voorstel komen om wat geld te besparen, waar jij zelf ook nog wat aan hebt, ga je daar zo mee om? Wat een hork ben je dan. Als je moeder zegt: "ik vind die bus wel erg duur, kun je niet met de fiets gaan?" Dan zeg je gewoon: Ok, en ik zal nog harder fietsen ook zodat ik tijd over hou voor een krantenwijk!quote:Op dinsdag 14 september 2010 23:47 schreef xyzyx het volgende:
[..]
WTF. Serieus, WTF. Ben je nou serieus of wat?quote:Op dinsdag 14 september 2010 23:56 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Mijn ouders hadden spijt dat ze het gegeven hadden nadat ik die 2000 euro van mijn oma had gekregen.__!
Stelletje aasgieren dat t zijn.
Mijn zusje was hem laatst ook aan het flippen tegen mijn pa omdat ze haar aanvullende beurs ging missen en mijn ouders dat dus niet aan haar wilde geven
Ik krijg ook geld omdat ik kook alleen laatst zei mijn ma dat ik maar gewoon uit mezelf moest gaan koken in plaats van dat zij mij er voor betaalde.. Toen ben ik meteen in staking gegaan en na een paar keer bij vrienden/mac eten kwam mijn ma aan dat ze toch op haar beslissing terug wilde komen.![]()
Nouja, staat wel tegenover dat ik bijna altijd de auto gewoon kan gebruiken en dat als ik iets echt nodig heb ik het gewoon krijg
Dat is niet goed.quote:Op dinsdag 14 september 2010 23:57 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Het is het begin van het (school)jaar. Ik zit fucking twee weken op de TU en ik voel me nu al verschrikkelijk.
Mijn laptop heb ik zelf betaald en vervolgens hebben mijn ouders mijn pc (door hun betaald) weer ingenomen omdat ik die toch niet meer nodig zou hebben. Voel je je nu beter?quote:Op dinsdag 14 september 2010 23:56 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja maar dat is niet mijn punt. Mijn punt is dat hij zegt 'ik heb het gewoon gekregen'. Alsof het de normaalste zaak van de wereld is. Voor zover ik weet bne jij er blij mee en betaal jij je studie en dergelijke wel zelf. Maar mister xtxcoij loopt de ganze tijd te zeiken over zijn geld en iPhone en ik word er echt ge-fucking-stoord van. Ik heb ook mijn kamer en mijn lap;top en een printer en een koelkast en mijn meubels en mijn studie én mijn studieboeken gekregen maar dat ga ik ook niet in elke post neerzetten. En als het had gemoeten had ik het ook heel graag zelf betaald, want alles wat ze betaald hebben nu stond er ineens, terwijl ik had verwacht het zelf te moeten betalen. En ik heb geen idee awt mijn punt nu is maar ik word er gewoon gek van. En ik voel me kut. Dus ik zeik. Sorry.
Alleen iets doen omdat je er geld voor krijgtquote:Op dinsdag 14 september 2010 23:56 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Mijn ouders hadden spijt dat ze het gegeven hadden nadat ik die 2000 euro van mijn oma had gekregen.__!
Stelletje aasgieren dat t zijn.
Mijn zusje was hem laatst ook aan het flippen tegen mijn pa omdat ze haar aanvullende beurs ging missen en mijn ouders dat dus niet aan haar wilde geven
Ik krijg ook geld omdat ik kook alleen laatst zei mijn ma dat ik maar gewoon uit mezelf moest gaan koken in plaats van dat zij mij er voor betaalde.. Toen ben ik meteen in staking gegaan en na een paar keer bij vrienden/mac eten kwam mijn ma aan dat ze toch op haar beslissing terug wilde komen.![]()
Nouja, staat wel tegenover dat ik bijna altijd de auto gewoon kan gebruiken en dat als ik iets echt nodig heb ik het gewoon krijg
Waar komt het door?quote:Op dinsdag 14 september 2010 23:57 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Het is het begin van het (school)jaar. Ik zit fucking twee weken op de TU en ik voel me nu al verschrikkelijk.
Nee dat weet ik.quote:
Studie is prima, maar zooooveel, echt niet normaal. Heb nul tijd voor mezelf en die neem ik wel dus ik loop nu al 20000 bladzijden achter volgens mij. En nouja. Gewoon mijn fijne vriendinnen niet om me heen die weten hoe ik ben en in elkaar zit enzo. I dunno. Just about everything.quote:Op dinsdag 14 september 2010 23:59 schreef TripleP het volgende:
[..]
Waar komt het door?Studie in het algemeen, mensen, verandering van omgeving?
Zelf betaald van het geld wat je krijgt om eten te koken voor je ouders die zich iedere dag krom liggen te werken om jouw auto te betalen.quote:Op dinsdag 14 september 2010 23:58 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Mijn laptop heb ik zelf betaald en vervolgens hebben mijn ouders mijn pc (door hun betaald) weer ingenomen omdat ik die toch niet meer nodig zou hebben. Voel je je nu beter?
quote:Op dinsdag 14 september 2010 23:57 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Jezus man, die mensen zijn je familie. Je krijgt alles van ze. Onderdak, eten, zorg, liefde, enz enz. En als ze dan met een voorstel komen om wat geld te besparen, waar jij zelf ook nog wat aan hebt, ga je daar zo mee om? Wat een hork ben je dan. Als je moeder zegt: "ik vind die bus wel erg duur, kun je niet met de fiets gaan?" Dan zeg je gewoon: Ok, en ik zal nog harder fietsen ook zodat ik tijd over hou voor een krantenwijk!
Jeugd van tegenwoordig
Mijn broertje is ook al zo..
Ik heb niet eens een eigen auto en mijn pa werkt maar 4 dagen in de week, alleen als het nodig is komt hij 5 dagen in de week opdagen.quote:Op woensdag 15 september 2010 00:02 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Zelf betaald van het geld wat je krijgt om eten te koken voor je ouders die zich iedere dag krom liggen te werken om jouw auto te betalen.
Misschien te veel hooi op je vork? Hoe hard heb je moeten werken voor je diploma?quote:Op woensdag 15 september 2010 00:01 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Studie is prima, maar zooooveel, echt niet normaal. Heb nul tijd voor mezelf en die neem ik wel dus ik loop nu al 20000 bladzijden achter volgens mij. En nouja. Gewoon mijn fijne vriendinnen niet om me heen die weten hoe ik ben en in elkaar zit enzo. I dunno. Just about everything.
Welke TU is het?quote:Op woensdag 15 september 2010 00:01 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Studie is prima, maar zooooveel, echt niet normaal. Heb nul tijd voor mezelf en die neem ik wel dus ik loop nu al 20000 bladzijden achter volgens mij. En nouja. Gewoon mijn fijne vriendinnen niet om me heen die weten hoe ik ben en in elkaar zit enzo. I dunno. Just about everything.
Ik krijg er nauwelijks voor betaald dus daar doe ik het niet eens voor. Maar ze verwacht gewoon dat ik dus elke dag optijd kom aankakken om te koken en als ik t waag om later dan 7 uur het eten klaar te hebben dan vergaat de hele wereld. Terwijl ik regelmatig noodgedwongen bij de mac wat moet halen omdat mijn pa om half 8 nog niet eens een pan heet aangeraakt.. en dat kan dan weer welquote:Op dinsdag 14 september 2010 23:58 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Alleen iets doen omdat je er geld voor krijgt.. Nog het ergste zijn de ouders die dit toestaan
Nouja ik heb niet hard MOETEN werken maar ik heb wel redelijk wat gedaan want ik ben nou eenmaal van de goede cijfers. Maar jezus, ik heb gymnasium gedaan, dan moet ik een TU ook wel aankunnen.quote:Op woensdag 15 september 2010 00:05 schreef TripleP het volgende:
[..]
Misschien te veel hooi op je vork? Hoe hard heb je moeten werken voor je diploma?
Ik snap niet dat je niet uit jezelf zegt dat je er niet voor betaald hoeft te worden.quote:Op woensdag 15 september 2010 00:07 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ik krijg er nauwelijks voor betaald dus daar doe ik het niet eens voor. Maar ze verwacht gewoon dat ik dus elke dag optijd kom aankakken om te koken en als ik t waag om later dan 7 uur het eten klaar te hebben dan vergaat de hele wereld. Terwijl ik regelmatig noodgedwongen bij de mac wat moet halen omdat mijn pa om half 8 nog niet eens een pan heet aangeraakt.. en dat kan dan weer wel
Mijn ouders zijn ook tegenstrijdig en hopeloos om financiele afspraken mee te maken want het ene moment wordt besloten dat ik maar 4x per week hoef te koken en dan ook de tafel moet dekken dus ongeveer evenveel blijf krijgen.. en dan 2 weken later moet ik het maar gratis doenquote:Op woensdag 15 september 2010 00:04 schreef Mexicaantje. het volgende:
Je spreekt jezef zo tegen dat ik er gewoon niet meer tegenin kán gaan. Dat doe je zelf al. En nu ga ik gezellig in mijn bed liggen huilen en dan val ik vanzelf wel in slaap. Ciao!
Zit je bij Japie?quote:
Studievereniging..quote:
I noticed you!quote:
Bouwkunde.quote:Op woensdag 15 september 2010 00:11 schreef VASND het volgende:
oh wachtwat studeer je daar eigenlijk?
Bart studeert wel in Delft.quote:Op woensdag 15 september 2010 00:12 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Als het Delft was was het in de buurt
Omdat ik niet vast wil zitten aan een verplichting. Nu is het zo van je kookt niet je krijgt voor die dag niet betaald.. Mooi makkelijk.quote:Op woensdag 15 september 2010 00:08 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik snap niet dat je niet uit jezelf zegt dat je er niet voor betaald hoeft te worden.
Bullshit, dan zeg je 'heuj mams, ik wil vandaag graag bij vrienden eten, kan dat?'. Zo moeilijk is het niet. Het is gewoon fucking bullshit want als jij wel 3 dagen in de week kookt en dan 1x een keer naar je vrienden gaat doe je iets terug voor je ouders. Nu betalen ze je EN moeten ze zelf koken als jij naar vrienden wilt. En dat moeten ze anders ook maar nouja. Je snapt me right?quote:Op woensdag 15 september 2010 00:12 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Omdat ik niet vast wil zitten aan een verplichting. Nu is het zo van je kookt niet je krijgt voor die dag niet betaald.. Mooi makkelijk.
Als ik het gratis doe dan is het gewoon een afspraak en dan moet het maar gebeuren dus als ik een keer moet koken dan kan ik niet bij vrienden blijven eten maar dan moet ik naar huis komen..
Jij denkt dat je af-en-toe bij vrienden mag eten OMDAT je geld krijgt om te koken?quote:Op woensdag 15 september 2010 00:12 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Omdat ik niet vast wil zitten aan een verplichting. Nu is het zo van je kookt niet je krijgt voor die dag niet betaald.. Mooi makkelijk.
Als ik het gratis doe dan is het gewoon een afspraak en dan moet het maar gebeuren dus als ik een keer moet koken dan kan ik niet bij vrienden blijven eten maar dan moet ik naar huis komen..
Echt hè. My gosh. En nu slapen, proberen.quote:Op woensdag 15 september 2010 00:15 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Jij denkt dat je af-en-toe bij vrienden mag eten OMDAT je geld krijgt om te koken?
Tering hoe krom kun je denken man
Waarom zou ik je uitlachenquote:Op woensdag 15 september 2010 00:07 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nouja ik heb niet hard MOETEN werken maar ik heb wel redelijk wat gedaan want ik ben nou eenmaal van de goede cijfers. Maar jezus, ik heb gymnasium gedaan, dan moet ik een TU ook wel aankunnen.En no way dat ik ga stoppen want ik wil dit al 7 jaar en ik vind het leuk maar omdat ik me zo kut voel steeds zie ik zegmaar ook niet meer dat het leuk is en daardoor niet erg en is mijn motivatie gewoon nu al weg. En Bart gaat me heel hard uitlachen denk ik als hij dit leest
Maar dat maakt niet uit.
En jij bent volgens mij gewoon een randdebiel.quote:Op woensdag 15 september 2010 00:15 schreef xyzyx het volgende:
Mijn ouders zijn volgens mij gewoon autistisch want ze kunnen zich niet aanpassen.
Omdat jij nog kuttere studie hebt qua tijden en ik zo'n newbie ben en het vast nog erger word en ik het nu al nauwelijks trek.quote:
QFFT!quote:Op woensdag 15 september 2010 00:16 schreef Bravebart het volgende:
[..]
En jij bent volgens mij gewoon een randdebiel.
Ja, het ligt aan je ouders. Tuurlijk.quote:Op woensdag 15 september 2010 00:15 schreef xyzyx het volgende:
Mijn ouders zijn volgens mij gewoon autistisch want ze kunnen zich niet aanpassen.
Nah, het wordt niet ergerquote:Op woensdag 15 september 2010 00:16 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Omdat jij nog kuttere studie hebt qua tijden en ik zo'n newbie ben en het vast nog erger word en ik het nu al nauwelijks trek.Ik lach mezelf eigenlijik ook uit want het is fucking lame.
Joh ik ben al 6 jaar bezig en heb precies mijn propedeuse. Het kan altijd erger!quote:Op woensdag 15 september 2010 00:16 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Omdat jij nog kuttere studie hebt qua tijden en ik zo'n newbie ben en het vast nog erger word en ik het nu al nauwelijks trek.Ik lach mezelf eigenlijik ook uit want het is fucking lame.
Mja laten we het hopen want dit trek ik maximaal twee maanden.quote:Op woensdag 15 september 2010 00:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nah, het wordt niet ergerJe eerste paar maanden zijn gewoon superkut
Bij mij iets minder omdat ik m'n stad al kende en er al wat vrienden had, maar je eerste paar maanden zijn het ergst
Daarna krijg je wat vrienden, ken je de stad beter, snap je je stof beter en kom je steeds meer in je element
Komt wel goed Neurie
quote:Op woensdag 15 september 2010 00:15 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Jij denkt dat je af-en-toe bij vrienden mag eten OMDAT je geld krijgt om te koken?
Tering hoe krom kun je denken man
Ik pas mij vrij makkelijk aan en heb totaal geen moeite dingen te doen voor anderen, alleen laat het me dan wel op mijn manier doenquote:Op woensdag 15 september 2010 00:17 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ja, het ligt aan je ouders. Tuurlijk.
Huilen lucht wel opquote:Op woensdag 15 september 2010 00:19 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Mja laten we het hopen want dit trek ik maximaal twee maanden.Ik heb de afgelopen week elke dag moeten huilen.
Ja heb je wel gelijk in, de kabouter populatie zou gestorven zijn als het gras niet gemaaid was 's middags in plaats van 's avonds.quote:Op woensdag 15 september 2010 00:20 schreef Mexicaantje. het volgende:
Beloftes moet je ook niet breken, mongool. Als ze ergens op rekenen, dan rekenen ze ergens op.
Ja zo werkt dat nou eenmaal met beloftes he. Die kom je na. Dat leren ze je dus wel.quote:Op woensdag 15 september 2010 00:19 schreef xyzyx het volgende:
[..]
![]()
![]()
Zo werkt het voor mijn ouders.
Als ik nu zeg dat dat ik bij vrienden wil eten dan is het "prima dan kook je maar in t weekeind of je krijgt voor die keer niet betaald"
Terwijl als ik bijvoorbeeld beloof te helpen in de tuin en ik wil toch wat anders doen dan vergaat de hele wereld. Was ook een keer met een vriendin paardrijden en ze vroeg dus of ik mee kwam naar haar huis film kijken ofzo.. Dus ik vragen aan mijn ouders of ik niet andere keer kon grasmaaien. NEE JE HAD GEZEGD DAT JE HET VANDAAG ZOU DOEN DUS JE KOMT MAAR MOOI THUIS ANDERS MAG JE WEEK DE AUTO NIET GEBRUIKEN DIT EN DAT.___!
Ik heb uiteindelijk helemaal niet hoeven maaien en toch gezellige dag gehad met t meisje.. win-win situatie.quote:Op woensdag 15 september 2010 00:22 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ja zo werkt dat nou eenmaal met beloftes he. Die kom je na. Dat leren ze je dus wel.
Logeerpartijtjequote:Op woensdag 15 september 2010 00:23 schreef Mexicaantje. het volgende:
Oh leuk, ik zou vrijdagavond naar vriendin gaan, eerder komen zodat ik alonetime met haar zo hebben alvorens d'r feestje zou starten aangezien het mijn beste vriendin is en ik d'r al eeuwen niet heb gezien. En nu is dat onhandig en komt iedereen vrijdag maar kan ik maar beter zaterdagochtend komen. Ehh whut?
Gefeliciteerd, je hebt je ouders weer een poot uitgedraaid. Wees er trots op.quote:Op woensdag 15 september 2010 00:24 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ik heb uiteindelijk helemaal niet hoeven maaien en toch gezellige dag gehad met t meisje.. win-win situatie.
Nee dat meisje vond de zitmaaier leuk en heeft het hele gazon gedaan.quote:Op woensdag 15 september 2010 00:25 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, je hebt je ouders weer een poot uitgedraaid. Wees er trots op.
DEUTSCHLANDquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |