quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:55 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ze zijn ze aardig aan het butfucken op het moment, dus wat dat betreft is het wel grappig.
picsquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:55 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ze zijn ze aardig aan het butfucken op het moment, dus wat dat betreft is het wel grappig.
Spreekwoordelijk natuurlijk.quote:
Dat je daar dan op letquote:Op dinsdag 14 september 2010 22:03 schreef -SG- het volgende:
[..]
Er kneep er net 1 in iemand lul. Nee geen pics van.
Een juicyhill momentje noem ik dat altijd.quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:07 schreef -SG- het volgende:
[..]
Een vertraagde herhaling. Kon ik niet omheen men.
quote:
Doet de keeper van ADO mee?quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:55 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
1 l.quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:08 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Een juicyhill momentje noem ik dat altijd.
Huh?quote:
Met of zonder handboeien?quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:22 schreef xyzyx het volgende:
Ik heb een stukje in een politie auto gereden, nu voel ik mij een echte baas![]()
4 q's!quote:
Ik ben geen crimineelquote:
Overigens kun je met handboeien aan niet eens in een politie auto rijden, dan kun je alleen mee rijdenquote:
Wat had je zusje nu weer gedaan?quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:22 schreef xyzyx het volgende:
Ik heb een stukje in een politie auto gereden, nu voel ik mij een echte baas![]()
Gekotst denk ikquote:Op dinsdag 14 september 2010 22:24 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Wat had je zusje nu weer gedaan?
Tuurlijk wel, gewoon heel even het stuur loslaten als je schakelt.quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:23 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Overigens kun je met handboeien aan niet eens in een politie auto rijden, dan kun je alleen mee rijden
Jawel hoor, doen ze in de films ook.quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:23 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Overigens kun je met handboeien aan niet eens in een politie auto rijden, dan kun je alleen mee rijden
Ja je moet wel handsfree rijden wat denk jij danquote:Op dinsdag 14 september 2010 22:25 schreef Hyman het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, gewoon heel even het stuur loslaten als je schakelt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |