quote:
Ik vond net pas je briefje!quote:
Ik ga niet eens met vrouwen om die mij zouden slaanquote:Op dinsdag 14 september 2010 22:57 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook niet?
Als een vrouw mij slaat sla ik terug. Niet zo hard als bij een jongen/man, maar ik laat me niet slaan door een vrouw
Ik ook niet. Overgens ook niet met mannen die mij zouden slaan. Toch ben ik wel eens geslagen. Wat nu?quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:58 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ik ga niet eens met vrouwen om die mij zouden slaan
Mijn moeder vroeg wel nog wie er zo'n rare naam hadquote:
Ja, ik heb hem ondertekend met nicks toch?quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:59 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Mijn moeder vroeg wel nog wie er zo'n rare naam had
quote:Op dinsdag 14 september 2010 23:00 schreef xyzyx het volgende:
Ik heb vrijdag een date met een meisje die een "macedis of farari" voor haar verjaardag wilt
Inderdaad. En begroet met nicks.quote:Op dinsdag 14 september 2010 23:00 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, ik heb hem ondertekend met nicks toch?
quote:Op dinsdag 14 september 2010 23:00 schreef xyzyx het volgende:
Ik heb vrijdag een date met een meisje die een "macedis of farari" voor haar verjaardag wilt
Ik ben nog nooit geslagen, wel dat van die idioten breed op me af komen lopen en denken dat ze meer zijn als mij omdat ze misschien een enorm sterke arm hebben van het aftrekken.quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:59 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik ook niet. Overgens ook niet met mannen die mij zouden slaan. Toch ben ik wel eens geslagen. Wat nu?
Dat smste ze met haar splinternieuwe blackbarryquote:
Kanker op. I'm begging you. Loop over een regenboog naar de Troetelbeertjes en BLIJF DAAR.quote:Op dinsdag 14 september 2010 23:24 schreef xyzyx het volgende:
Mijn oog viel nog hier op:
netjes 5 euro per verjaardag bijdragen en zelf niks krijgen
5 euro geven voor een verjaardag?__! Daar moet je hoelang voor werken? 1 uur?
Ik zou met 5 euro niet eens aan durven komen bij een verjaardag
40 euro voor een kado kan makkelijk toch?quote:Op dinsdag 14 september 2010 23:24 schreef xyzyx het volgende:
Mijn oog viel nog hier op:
netjes 5 euro per verjaardag bijdragen en zelf niks krijgen
5 euro geven voor een verjaardag?__! Daar moet je hoelang voor werken? 1 uur?
Ik zou met 5 euro niet eens aan durven komen bij een verjaardag
Kom op zeg 5 euro, dat is 1 uur werken ofzo voor de gemiddelde puber.quote:Op dinsdag 14 september 2010 23:25 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Kanker op. I'm begging you. Loop over een regenboog naar de Troetelbeertjes en BLIJF DAAR.
Ondankbare hondquote:Op dinsdag 14 september 2010 23:26 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Kom op zeg 5 euro, dat is 1 uur werken ofzo voor de gemiddelde puber.
Ja zoiets, dan kun je tenminste nog iets praktisch geven.quote:Op dinsdag 14 september 2010 23:26 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
40 euro voor een kado kan makkelijk toch?
5 euroquote:Op dinsdag 14 september 2010 23:27 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ondankbare hond.. Het gaat om het gebaar
Lees het topic eens.quote:Op dinsdag 14 september 2010 23:28 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ja zoiets, dan kun je tenminste nog iets praktisch geven.
Liever niks of 5 euro dan een kutcadeau waar je niks aan hebt. Bij de jongens onderling is het sowieso geld, bij de meiden vragen we wat ze willen en is het meestal toch geld. Dus vragen we het gewoon niet meer maar houden we de geldstroom in standquote:Op dinsdag 14 september 2010 23:29 schreef xyzyx het volgende:
[..]
5 euro__!
Geld geven voor een verjaardag___!
Ik zou liever een bakje kipnuggets krijgen dan 5 euro.
t gebaar dat je met 5 euro geeft: ik vind je niet meer waard als 5 euro en ben te lui om moeite te doen om überhaupt wat leuks er van te kopen
Oh dacht dat je 40 euro voor 1 persoon bedoeldequote:Op dinsdag 14 september 2010 23:30 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Lees het topic eens.
8 personen maal 5 euro p.p = 40 euro.
Het moet wel voor iedereen leuk blijven.
Ik vraag meestal wat iemand wilt hebben, weet iemand het niet? Dan koop ik wel een fles alcohol of een leuke kaart en stop daar 10 euro in ofzo. Ligt een beetje aan wie jarig is.quote:Op dinsdag 14 september 2010 23:31 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Liever niks of 5 euro dan een kutcadeau waar je niks aan hebt. Bij de jongens onderling is het sowieso geld, bij de meiden vragen we wat ze willen en is het meestal toch geld. Dus vragen we het gewoon niet meer maar houden we de geldstroom in stand
Kan je niet lezen ofwat, schele mongool? Het gaat erom dat ze geld INZAMELEN voor een huisgenoot met ZEVEN mensen en dan geven ze SAMEN een cadeau.quote:Op dinsdag 14 september 2010 23:29 schreef xyzyx het volgende:
[..]
5 euro__!
t gebaar dat je met 5 euro geeft: ik vind je niet meer waard als 5 euro en ben te lui om moeite te doen om überhaupt wat leuks er van te kopen
LEES DAN VERDOMME. Achterlijk persoon met je kut iPhone en je gekanker over hahaha kijk mij nou ik ben fucking rijk maar ik schep niet op hoor!!!1!1!!!! Nee, ik lach enkel om de post mensen die wat minder geld hebben of tevreden zijn met minder uit!!!1! wheehehehehehehehehhehe iPhone wehehehehehehequote:Op dinsdag 14 september 2010 23:29 schreef xyzyx het volgende:
[..]
5 euro__!
Het is ook voor 1 persoon, alleen van 8 personen afkomstig.quote:Op dinsdag 14 september 2010 23:31 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Oh dacht dat je 40 euro voor 1 persoon bedoelde
Niet iedereen krijgt geld van pappie en mammie om voor iemand anders een cadeau te kopen.quote:Op dinsdag 14 september 2010 23:31 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Oh dacht dat je 40 euro voor 1 persoon bedoelde
Precies, bij de jongens duw je gewoon 10 euro in de hand of je haalt wat flesjes van hun favo speciaal bier. Bij de meiden doe je een leuk kaartje om de 10 euroquote:Op dinsdag 14 september 2010 23:31 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik vraag meestal wat iemand wilt hebben, weet iemand het niet? Dan koop ik wel een fles alcohol of een leuke kaart en stop daar 10 euro in ofzo. Ligt een beetje aan wie jarig is.
Ze zien me al aankomen.quote:Op dinsdag 14 september 2010 23:32 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Niet iedereen krijgt geld van pappie en mammie om voor iemand anders een cadeau te kopen.
Ik heb liever een kut cadeau waar ik niets aan heb waar iemand gewoon mee bewijst dat hij/zij moeite heeft gedaan om wat leuks uit te zoeken.quote:Op dinsdag 14 september 2010 23:31 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Liever niks of 5 euro dan een kutcadeau waar je niks aan hebt. Bij de jongens onderling is het sowieso geld, bij de meiden vragen we wat ze willen en is het meestal toch geld. Dus vragen we het gewoon niet meer maar houden we de geldstroom in stand
Jij en ik op één lijn. Er bestaat dus toch een god?quote:Op dinsdag 14 september 2010 23:33 schreef Mexicaantje. het volgende:
Srsly waarom mogen sommige mensen bestaan? Ik snap het echt niet. Als die xiyxsydyx nu in mijn kamer had gestaan had ik hem knockout geslagen. Godverdomme zeg.
Ja, ik. Een jonge god!quote:Op dinsdag 14 september 2010 23:33 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Jij en ik op één lijn. Er bestaat dus toch een god?
Iedereen zit op een lijn bij deze kerel.quote:Op dinsdag 14 september 2010 23:33 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik wist dat het zou komenquote:
Het kan soms zo makkelijk zijn.quote:Op dinsdag 14 september 2010 23:33 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Precies, bij de jongens duw je gewoon 10 euro in de hand of je haalt wat flesjes van hun favo speciaal bier. Bij de meiden doe je een leuk kaartje om de 10 euro
is wel vaker gebeurd toch? Sporadisch?quote:Op dinsdag 14 september 2010 23:33 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Hier hetzelfde.. Bij een vriendin was ik het alleen vergeten de afgelopen keer maar het boeit haar toch niet zo. Ze vond het allang gezellig dat ik langs kwamquote:Op dinsdag 14 september 2010 23:34 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Het kan soms zo makkelijk zijn.
En een kaartje lijkt afgezaagd, maar ik probeer altijd een kaart te vinden die wat met die persoon te maken heeft.
Heeeeel sporadischquote:Op dinsdag 14 september 2010 23:35 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
is wel vaker gebeurd toch? Sporadisch?
Of koop gewoon een bosje bloemen, je hebt er geen fuck aan, maar leuker dan dat je met 10 euro los in je hand aankomt.quote:Op dinsdag 14 september 2010 23:35 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Hier hetzelfde.. Bij een vriendin was ik het alleen vergeten de afgelopen keer maar het boeit haar toch niet zo. Ze vond het allang gezellig dat ik langs kwam
Ik krijg helemaal niets van mijn ouders ik ga gewoon spaarzaam met mijn geld om.quote:Op dinsdag 14 september 2010 23:32 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Niet iedereen krijgt geld van pappie en mammie om voor iemand anders een cadeau te kopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |