abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86433042
In mijn huis (8 mensen) geven we altijd (meestal dus) samen een verjaardagskadootje aan de jarige. We zamelen dus geld in (zo'n 5 euro p.p) voor een kadootje en de jarige trakteert, bakt een taart, geeft een feestje oid. Ik word er een beetje moe van, want ik word dus altijd vergeten. Ik ben in de zomer (aug) jarig, de helft is er dan niet, Ik had dit jaar nog wel een hele mooie taart gebakken en iedereen uitgenodigd wat te komen drinken 's avonds. Heel gezellig. Geen kadootje. En dan nu... komt m'n huisgenoot geld inzamelen voor de volgende jarige. JA HOOR.... Geef mij dan in ieder geval m'n 35 euro terug. Ik had best iets leuks willen kopen voor die 35 euro.. En dit is niet eens de eerste keer dat het gebeurt... vanaf nu boycot ik verjaardagen. Stelletje eikels.
pi_86433083
Wat vreselijk voor je.
pi_86433090
verjaardagen :')

geef er al sinds mn 8e niet meer om.
't logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
  dinsdag 14 september 2010 @ 19:07:48 #4
301013 Shispeed
't lup ut d'n heaand
pi_86433095
ze mogen je gewoon niet TS :')
pi_86433115
Naar verjaardagen gaan is voor burgerlullen/trutten :')
Ik ben illegaal!
Op woensdag 1 december 2010 16:07 schreef honkeytonk het volgende:Ik denk zelfs dat ze achter de schermen een fantopic over mij hebben geopend :Y
pi_86433118
Ik zou het ontzettend kut vinden als ik in een soortgelijke situatie zat _O-.
pi_86433127
ja, misschien is dat het... vanaf nu kunnen ze fluiten naar m'n 5 euro..
pi_86433137
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 19:07 schreef FunkyHomosapien het volgende:
verjaardagen :')

geef er al sinds mn 8e niet meer om.
Kwam er nooit iemand? :')
pi_86433172
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 19:08 schreef Jahr00n het volgende:

[..]

Kwam er nooit iemand? :')
op de 9e verjaardag hadden mn ouders geen geld meer om te gaan laserschieten voor m'n verjaardag. daar heb ik het maar bij gelaten. :')
't logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
pi_86433177
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 19:08 schreef Ploertendoder het volgende:
Naar verjaardagen gaan is voor burgerlullen/trutten :')
Verjaardagen van je gehandicapte oom van 64 ja.

Verjaardagen hier staan altijd garant voor veel drank en plezier om vervolgens de hort op te gaan.
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
pi_86433211
Oh ja, voor m'n huisgenoot die overmorgen jarig is hebben ze het plan bedacht om haar 's ochtens wakker te ZINGEN... let wel... dit gaat om (mid-) TWINTIGERS... verwachten ze nog dat ik mee ga zingen ook :-)
pi_86433213
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 19:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik zou het ontzettend kut vinden als ik in een soortgelijke situatie zat _O-.
De klap dat je gewoon niet goed genoeg bent voor 'n kadootje van 5,- p.p. :')
"If you're not a manc, you're a wank"
  dinsdag 14 september 2010 @ 19:11:48 #13
160521 Lakitu
De allervieste.
pi_86433240
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 19:10 schreef emss het volgende:
Oh ja, voor m'n huisgenoot die overmorgen jarig is hebben ze het plan bedacht om haar 's ochtens wakker te ZINGEN... let wel... dit gaat om (mid-) TWINTIGERS... verwachten ze nog dat ik mee ga zingen ook :-)
Mid-twintigers :')
Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
pi_86433242
Iets geven om het vervolgens wel perse terug te willen krijgen :') :') :') 35 euro op een heel jaar WOW :') :') :') :') :') :') :') :')
forever mirin' - We’re not here to take part – we’re here to take over!
pi_86433260
Big fucking wow die vier tientjes.
pi_86433275
wow 35 euro in een heel jaar!!
dat is wel een bedrag zeg :')

ben je van plan om daar nog 3jaar te gaan wonen met die 8 mensen :')

stel je niet zo aan, en lap dat geld gewoon krent!

oja en verjaardagen van 5 euro, dat is zo typisch Nederlands, en dan lekker in een rondje zitten met amstel bier en 1 zak paprika chips en 1 zak nootjes _O-

dat doen buitenlanders toch ff iets anders :)
Nothing to see here, carry on
pi_86433300
Wij gaven elkaar altijd 5 euro op een verjaardag, paar jaar geleden zijn we maar gewoon gekapt met elkaar dingen geven, want je kreeg ieder jaar gewoon je geld weer terug :')
pi_86433349
De anderen kopen eigenlijk hun eigen verjaardagskadootje... ze geven 35 euro per jaar uit, en krijgen dan weer een kadootje van 35 euro ervoor terug. Ik ben dus blijkbaar degene die het voor niets doe.
pi_86433384
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 19:13 schreef Sok. het volgende:
Wij gaven elkaar altijd 5 euro op een verjaardag, paar jaar geleden zijn we maar gewoon gekapt met elkaar dingen geven, want je kreeg ieder jaar gewoon je geld weer terug :')
Inderdaad. Laat ze gewoon gezellig 'n pilske komen pakken en als zij jarig zijn ga je daarheen om er eentje te drinken.

Al dat geldgedoe. Bij ons was er eentje die daar 't hele jaar achter 't geld aan kon gaan. Sta je op dezelfde verjaardag 'n jaar later nog 't geld van 't afgelopen jaar te innen :')
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_86433406
Best lullig van ze.
Ik zou jezelf niet zo laten kennen en gewoon mee blijven doen maar toch tussendoor een lullige opmerking tegen ze maken over het niet-geven-van-een-cadeautje-incident.

Edit: maar daar ben ik dan ook vrouw voor.
pi_86433423
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 19:07 schreef Stoeprand het volgende:
Niemand weet wanneer TS jarig is.
Dat lees ik net ook ja.

Beetje domme comment van jou....
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_86433576
Tja, cadeaus op verjaardagen, ik doe er meestal zelf niet aan, en vraag ook niets terug.

Als ze echt wat willen geven vraag ik meestal drank, dan hebben we er op de avond zelf nog wat aan.

De gezelligheid, dat telt!
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_86433584
Vier je verjaardag gewoon later in het jaar als iedereen weer terug is.
pi_86433606
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 19:13 schreef Sok. het volgende:
En op welk moment stop je ermee :') :D Ik heb zeker 25 verjaardagen per jaar waar ik 5 tot 10 euro geef. Ik wil het best afschaffen maar dan net nadat ik jarig ben geweest.
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')