Kwam er nooit iemand?quote:Op dinsdag 14 september 2010 19:07 schreef FunkyHomosapien het volgende:
verjaardagen
geef er al sinds mn 8e niet meer om.
op de 9e verjaardag hadden mn ouders geen geld meer om te gaan laserschieten voor m'n verjaardag. daar heb ik het maar bij gelaten.quote:
Verjaardagen van je gehandicapte oom van 64 ja.quote:Op dinsdag 14 september 2010 19:08 schreef Ploertendoder het volgende:
Naar verjaardagen gaan is voor burgerlullen/trutten
De klap dat je gewoon niet goed genoeg bent voor 'n kadootje van 5,- p.p.quote:Op dinsdag 14 september 2010 19:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik zou het ontzettend kut vinden als ik in een soortgelijke situatie zat.
Mid-twintigersquote:Op dinsdag 14 september 2010 19:10 schreef emss het volgende:
Oh ja, voor m'n huisgenoot die overmorgen jarig is hebben ze het plan bedacht om haar 's ochtens wakker te ZINGEN... let wel... dit gaat om (mid-) TWINTIGERS... verwachten ze nog dat ik mee ga zingen ook :-)
Inderdaad. Laat ze gewoon gezellig 'n pilske komen pakken en als zij jarig zijn ga je daarheen om er eentje te drinken.quote:Op dinsdag 14 september 2010 19:13 schreef Sok. het volgende:
Wij gaven elkaar altijd 5 euro op een verjaardag, paar jaar geleden zijn we maar gewoon gekapt met elkaar dingen geven, want je kreeg ieder jaar gewoon je geld weer terug
Dat lees ik net ook ja.quote:
En op welk moment stop je ermeequote:Op dinsdag 14 september 2010 19:13 schreef Sok. het volgende:
Wij gaven elkaar altijd 5 euro op een verjaardag, paar jaar geleden zijn we maar gewoon gekapt met elkaar dingen geven, want je kreeg ieder jaar gewoon je geld weer terug
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |