Dit was een schakelbakkiequote:Op dinsdag 14 september 2010 22:27 schreef kanovinnie het volgende:
Misschien zijn de nieuwe politieauto's wel automaten?
Oh jij denkt dat je met je handen naar achter zit geboeid.quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:26 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ja je moet wel handsfree rijden wat denk jij dan![]()
Snap je hem
HANDS FREE
HAHAHA GOEIE GARP![]()
Een vriend kreeg zijn handen wel op zijn rug toen hij een politie agente bewusteloos sloeg.quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:35 schreef Hyman het volgende:
[..]
Oh jij denkt dat je met je handen naar achter zit geboeid.
Ja dat zit jequote:Op dinsdag 14 september 2010 22:35 schreef Hyman het volgende:
[..]
Oh jij denkt dat je met je handen naar achter zit geboeid.
quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:40 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Een vriend kreeg zijn handen wel op zijn rug toen hij een politie agente bewusteloos sloeg.
Eigen schuld van dat wijf overigens, ik zei nog dat ze beter kon wachten tot hij afgekoeld was maar nee ze moest die vrouwen mishandelende moslims beschermen
Woon jij in een achterstandswijk ofzo?quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:40 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Een vriend kreeg zijn handen wel op zijn rug toen hij een politie agente bewusteloos sloeg.
Eigen schuld van dat wijf overigens, ik zei nog dat ze beter kon wachten tot hij afgekoeld was maar nee ze moest die vrouwen mishandelende moslims beschermen
Hoe meer je post, hoe meer ik denk dat je niets anders bent dan een verwend stuk tuig.quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:40 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Wat zou ik jou een mafkees vinden als ik je in het echt tegenkom.quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:40 schreef xyzyx het volgende:
[..]
GMTAquote:Op dinsdag 14 september 2010 22:42 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Hoe meer je post, hoe meer ik denk dat je niets anders bent dan een verwend stuk tuig.
Nee, 5 import Nederlanders gingen de vriendin van die kerel uitschelden en toen zei ze wat ze van die figuren vond kreeg ze een vuist tegen haar hoofd aan. Haar vriendje zag dat en besloot toen om die figuren een lesje te leren.quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:42 schreef -SG- het volgende:
[..]
Woon jij in een achterstandswijk ofzo?
quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:42 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Hoe meer je post, hoe meer ik denk dat je niets anders bent dan een verwend stuk tuig.
In plaats van dat je dat post ipv een vaag verhaaltjequote:Op dinsdag 14 september 2010 22:47 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Nee, 5 import Nederlanders gingen de vriendin van die kerel uitschelden en toen zei ze wat ze van die figuren vond kreeg ze een vuist tegen haar hoofd aan. Haar vriendje zag dat en besloot toen om die figuren een lesje te leren.
Vervolgens wil mevrouw agent hem dus van achter pakken aangezien die 5 faalbazen geen schijn van kans hadden (2 waren er al snel vandoor gegaan) en hij haalde dus uit naar achter en raakte haar vol tegen haar slaap aan.
Was wel een aardige agente trouwens, na uitleg en excuses had ze geen aanklacht tegen hem ingediend
Waar baseer je tuig op? T enige "criminele" dat ik doe is te hard rijdenquote:Op dinsdag 14 september 2010 22:42 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Op de mensen waar je mee omgaatquote:Op dinsdag 14 september 2010 22:49 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Waar baseer je tuig op? T enige "criminele" dat ik doe is te hard rijden
Er stond vrouwen mishandelende import Nederlanders.. Dat verdient altijd een pak slaag lijkt mij. Sowieso mannen die vrouwen slaan ongeacht van hun afkomstquote:Op dinsdag 14 september 2010 22:49 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
In plaats van dat je dat post ipv een vaag verhaaltje
Nee. Vrouwen verdienen het zo af en toe om een klap te krijgen. Jij bent zeker zo'n mietje die denkt dat mannen alles voor vrouwen moeten doen. Je komt er later wel achter dat vrouwen daarom vaak genoeg misbruik van je hebben/gaan maken.quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:51 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Er stond vrouwen mishandelende import Nederlanders.. Dat verdient altijd een pak slaag lijkt mij. Sowieso mannen die vrouwen slaan ongeacht van hun afkomst
T enige tuig waar ik mee om ging waren die tokkies die dat gat in mijn auto gebrand hebben.quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:50 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Op de mensen waar je mee omgaat.. Tuig trekt tuig aan.
Je blijft een verwend stuk tuig in mijn ogen.quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:53 schreef xyzyx het volgende:
[..]
T enige tuig waar ik mee om ging waren die tokkies die dat gat in mijn auto gebrand hebben.
Die kerel is een hele aardige rustige kerel die normaal geen vlieg kwaad doet maar als iemand aan iets dierbaars van hem komt dan is mag hij hopen dat hij harder kan rennen als hem
Hij schrok er ook van toen hij zag dat hij een agente had neergeslagen
Wie heeft dat niet?quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:53 schreef xyzyx het volgende:
[..]
T enige tuig waar ik mee om ging waren die tokkies die dat gat in mijn auto gebrand hebben.
Die kerel is een hele aardige rustige kerel die normaal geen vlieg kwaad doet maar als iemand aan iets dierbaars van hem komt dan is mag hij hopen dat hij harder kan rennen als hem
Hij schrok er ook van toen hij zag dat hij een agente had neergeslagen
Dat is nog geen reden om ze te slaan.quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:52 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nee. Vrouwen verdienen het zo af en toe om een klap te krijgen. Jij bent zeker zo'n mietje die denkt dat mannen alles voor vrouwen moeten doen. Je komt er later wel achter dat vrouwen daarom vaak genoeg misbruik van je hebben/gaan maken.
Beter als een pauper die alleen op de interwebz zit tochquote:Op dinsdag 14 september 2010 22:54 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Je blijft een verwend stuk tuig in mijn ogen.
Mensen die bewust agenten slaanquote:
Dat zeg ik toch ook niet?quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:55 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Dat is nog geen reden om ze te slaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |