Studie is prima, maar zooooveel, echt niet normaal. Heb nul tijd voor mezelf en die neem ik wel dus ik loop nu al 20000 bladzijden achter volgens mij. En nouja. Gewoon mijn fijne vriendinnen niet om me heen die weten hoe ik ben en in elkaar zit enzo. I dunno. Just about everything.quote:Op dinsdag 14 september 2010 23:59 schreef TripleP het volgende:
[..]
Waar komt het door?Studie in het algemeen, mensen, verandering van omgeving?
Zelf betaald van het geld wat je krijgt om eten te koken voor je ouders die zich iedere dag krom liggen te werken om jouw auto te betalen.quote:Op dinsdag 14 september 2010 23:58 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Mijn laptop heb ik zelf betaald en vervolgens hebben mijn ouders mijn pc (door hun betaald) weer ingenomen omdat ik die toch niet meer nodig zou hebben. Voel je je nu beter?
quote:Op dinsdag 14 september 2010 23:57 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Jezus man, die mensen zijn je familie. Je krijgt alles van ze. Onderdak, eten, zorg, liefde, enz enz. En als ze dan met een voorstel komen om wat geld te besparen, waar jij zelf ook nog wat aan hebt, ga je daar zo mee om? Wat een hork ben je dan. Als je moeder zegt: "ik vind die bus wel erg duur, kun je niet met de fiets gaan?" Dan zeg je gewoon: Ok, en ik zal nog harder fietsen ook zodat ik tijd over hou voor een krantenwijk!
Jeugd van tegenwoordig
Mijn broertje is ook al zo..
Ik heb niet eens een eigen auto en mijn pa werkt maar 4 dagen in de week, alleen als het nodig is komt hij 5 dagen in de week opdagen.quote:Op woensdag 15 september 2010 00:02 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Zelf betaald van het geld wat je krijgt om eten te koken voor je ouders die zich iedere dag krom liggen te werken om jouw auto te betalen.
Misschien te veel hooi op je vork? Hoe hard heb je moeten werken voor je diploma?quote:Op woensdag 15 september 2010 00:01 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Studie is prima, maar zooooveel, echt niet normaal. Heb nul tijd voor mezelf en die neem ik wel dus ik loop nu al 20000 bladzijden achter volgens mij. En nouja. Gewoon mijn fijne vriendinnen niet om me heen die weten hoe ik ben en in elkaar zit enzo. I dunno. Just about everything.
Welke TU is het?quote:Op woensdag 15 september 2010 00:01 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Studie is prima, maar zooooveel, echt niet normaal. Heb nul tijd voor mezelf en die neem ik wel dus ik loop nu al 20000 bladzijden achter volgens mij. En nouja. Gewoon mijn fijne vriendinnen niet om me heen die weten hoe ik ben en in elkaar zit enzo. I dunno. Just about everything.
Ik krijg er nauwelijks voor betaald dus daar doe ik het niet eens voor. Maar ze verwacht gewoon dat ik dus elke dag optijd kom aankakken om te koken en als ik t waag om later dan 7 uur het eten klaar te hebben dan vergaat de hele wereld. Terwijl ik regelmatig noodgedwongen bij de mac wat moet halen omdat mijn pa om half 8 nog niet eens een pan heet aangeraakt.. en dat kan dan weer welquote:Op dinsdag 14 september 2010 23:58 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Alleen iets doen omdat je er geld voor krijgt.. Nog het ergste zijn de ouders die dit toestaan
Nouja ik heb niet hard MOETEN werken maar ik heb wel redelijk wat gedaan want ik ben nou eenmaal van de goede cijfers. Maar jezus, ik heb gymnasium gedaan, dan moet ik een TU ook wel aankunnen.quote:Op woensdag 15 september 2010 00:05 schreef TripleP het volgende:
[..]
Misschien te veel hooi op je vork? Hoe hard heb je moeten werken voor je diploma?
Ik snap niet dat je niet uit jezelf zegt dat je er niet voor betaald hoeft te worden.quote:Op woensdag 15 september 2010 00:07 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ik krijg er nauwelijks voor betaald dus daar doe ik het niet eens voor. Maar ze verwacht gewoon dat ik dus elke dag optijd kom aankakken om te koken en als ik t waag om later dan 7 uur het eten klaar te hebben dan vergaat de hele wereld. Terwijl ik regelmatig noodgedwongen bij de mac wat moet halen omdat mijn pa om half 8 nog niet eens een pan heet aangeraakt.. en dat kan dan weer wel
Mijn ouders zijn ook tegenstrijdig en hopeloos om financiele afspraken mee te maken want het ene moment wordt besloten dat ik maar 4x per week hoef te koken en dan ook de tafel moet dekken dus ongeveer evenveel blijf krijgen.. en dan 2 weken later moet ik het maar gratis doenquote:Op woensdag 15 september 2010 00:04 schreef Mexicaantje. het volgende:
Je spreekt jezef zo tegen dat ik er gewoon niet meer tegenin kán gaan. Dat doe je zelf al. En nu ga ik gezellig in mijn bed liggen huilen en dan val ik vanzelf wel in slaap. Ciao!
Zit je bij Japie?quote:
Studievereniging..quote:
I noticed you!quote:
Bouwkunde.quote:Op woensdag 15 september 2010 00:11 schreef VASND het volgende:
oh wachtwat studeer je daar eigenlijk?
Bart studeert wel in Delft.quote:Op woensdag 15 september 2010 00:12 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Als het Delft was was het in de buurt
Omdat ik niet vast wil zitten aan een verplichting. Nu is het zo van je kookt niet je krijgt voor die dag niet betaald.. Mooi makkelijk.quote:Op woensdag 15 september 2010 00:08 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik snap niet dat je niet uit jezelf zegt dat je er niet voor betaald hoeft te worden.
Bullshit, dan zeg je 'heuj mams, ik wil vandaag graag bij vrienden eten, kan dat?'. Zo moeilijk is het niet. Het is gewoon fucking bullshit want als jij wel 3 dagen in de week kookt en dan 1x een keer naar je vrienden gaat doe je iets terug voor je ouders. Nu betalen ze je EN moeten ze zelf koken als jij naar vrienden wilt. En dat moeten ze anders ook maar nouja. Je snapt me right?quote:Op woensdag 15 september 2010 00:12 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Omdat ik niet vast wil zitten aan een verplichting. Nu is het zo van je kookt niet je krijgt voor die dag niet betaald.. Mooi makkelijk.
Als ik het gratis doe dan is het gewoon een afspraak en dan moet het maar gebeuren dus als ik een keer moet koken dan kan ik niet bij vrienden blijven eten maar dan moet ik naar huis komen..
Jij denkt dat je af-en-toe bij vrienden mag eten OMDAT je geld krijgt om te koken?quote:Op woensdag 15 september 2010 00:12 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Omdat ik niet vast wil zitten aan een verplichting. Nu is het zo van je kookt niet je krijgt voor die dag niet betaald.. Mooi makkelijk.
Als ik het gratis doe dan is het gewoon een afspraak en dan moet het maar gebeuren dus als ik een keer moet koken dan kan ik niet bij vrienden blijven eten maar dan moet ik naar huis komen..
Echt hè. My gosh. En nu slapen, proberen.quote:Op woensdag 15 september 2010 00:15 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Jij denkt dat je af-en-toe bij vrienden mag eten OMDAT je geld krijgt om te koken?
Tering hoe krom kun je denken man
Waarom zou ik je uitlachenquote:Op woensdag 15 september 2010 00:07 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nouja ik heb niet hard MOETEN werken maar ik heb wel redelijk wat gedaan want ik ben nou eenmaal van de goede cijfers. Maar jezus, ik heb gymnasium gedaan, dan moet ik een TU ook wel aankunnen.En no way dat ik ga stoppen want ik wil dit al 7 jaar en ik vind het leuk maar omdat ik me zo kut voel steeds zie ik zegmaar ook niet meer dat het leuk is en daardoor niet erg en is mijn motivatie gewoon nu al weg. En Bart gaat me heel hard uitlachen denk ik als hij dit leest
Maar dat maakt niet uit.
En jij bent volgens mij gewoon een randdebiel.quote:Op woensdag 15 september 2010 00:15 schreef xyzyx het volgende:
Mijn ouders zijn volgens mij gewoon autistisch want ze kunnen zich niet aanpassen.
Omdat jij nog kuttere studie hebt qua tijden en ik zo'n newbie ben en het vast nog erger word en ik het nu al nauwelijks trek.quote:
QFFT!quote:Op woensdag 15 september 2010 00:16 schreef Bravebart het volgende:
[..]
En jij bent volgens mij gewoon een randdebiel.
Ja, het ligt aan je ouders. Tuurlijk.quote:Op woensdag 15 september 2010 00:15 schreef xyzyx het volgende:
Mijn ouders zijn volgens mij gewoon autistisch want ze kunnen zich niet aanpassen.
Nah, het wordt niet ergerquote:Op woensdag 15 september 2010 00:16 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Omdat jij nog kuttere studie hebt qua tijden en ik zo'n newbie ben en het vast nog erger word en ik het nu al nauwelijks trek.Ik lach mezelf eigenlijik ook uit want het is fucking lame.
Joh ik ben al 6 jaar bezig en heb precies mijn propedeuse. Het kan altijd erger!quote:Op woensdag 15 september 2010 00:16 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Omdat jij nog kuttere studie hebt qua tijden en ik zo'n newbie ben en het vast nog erger word en ik het nu al nauwelijks trek.Ik lach mezelf eigenlijik ook uit want het is fucking lame.
Mja laten we het hopen want dit trek ik maximaal twee maanden.quote:Op woensdag 15 september 2010 00:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nah, het wordt niet ergerJe eerste paar maanden zijn gewoon superkut
Bij mij iets minder omdat ik m'n stad al kende en er al wat vrienden had, maar je eerste paar maanden zijn het ergst
Daarna krijg je wat vrienden, ken je de stad beter, snap je je stof beter en kom je steeds meer in je element
Komt wel goed Neurie
quote:Op woensdag 15 september 2010 00:15 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Jij denkt dat je af-en-toe bij vrienden mag eten OMDAT je geld krijgt om te koken?
Tering hoe krom kun je denken man
Ik pas mij vrij makkelijk aan en heb totaal geen moeite dingen te doen voor anderen, alleen laat het me dan wel op mijn manier doenquote:Op woensdag 15 september 2010 00:17 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ja, het ligt aan je ouders. Tuurlijk.
Huilen lucht wel opquote:Op woensdag 15 september 2010 00:19 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Mja laten we het hopen want dit trek ik maximaal twee maanden.Ik heb de afgelopen week elke dag moeten huilen.
Ja heb je wel gelijk in, de kabouter populatie zou gestorven zijn als het gras niet gemaaid was 's middags in plaats van 's avonds.quote:Op woensdag 15 september 2010 00:20 schreef Mexicaantje. het volgende:
Beloftes moet je ook niet breken, mongool. Als ze ergens op rekenen, dan rekenen ze ergens op.
Ja zo werkt dat nou eenmaal met beloftes he. Die kom je na. Dat leren ze je dus wel.quote:Op woensdag 15 september 2010 00:19 schreef xyzyx het volgende:
[..]
![]()
![]()
Zo werkt het voor mijn ouders.
Als ik nu zeg dat dat ik bij vrienden wil eten dan is het "prima dan kook je maar in t weekeind of je krijgt voor die keer niet betaald"
Terwijl als ik bijvoorbeeld beloof te helpen in de tuin en ik wil toch wat anders doen dan vergaat de hele wereld. Was ook een keer met een vriendin paardrijden en ze vroeg dus of ik mee kwam naar haar huis film kijken ofzo.. Dus ik vragen aan mijn ouders of ik niet andere keer kon grasmaaien. NEE JE HAD GEZEGD DAT JE HET VANDAAG ZOU DOEN DUS JE KOMT MAAR MOOI THUIS ANDERS MAG JE WEEK DE AUTO NIET GEBRUIKEN DIT EN DAT.___!
Ik heb uiteindelijk helemaal niet hoeven maaien en toch gezellige dag gehad met t meisje.. win-win situatie.quote:Op woensdag 15 september 2010 00:22 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ja zo werkt dat nou eenmaal met beloftes he. Die kom je na. Dat leren ze je dus wel.
Logeerpartijtjequote:Op woensdag 15 september 2010 00:23 schreef Mexicaantje. het volgende:
Oh leuk, ik zou vrijdagavond naar vriendin gaan, eerder komen zodat ik alonetime met haar zo hebben alvorens d'r feestje zou starten aangezien het mijn beste vriendin is en ik d'r al eeuwen niet heb gezien. En nu is dat onhandig en komt iedereen vrijdag maar kan ik maar beter zaterdagochtend komen. Ehh whut?
Gefeliciteerd, je hebt je ouders weer een poot uitgedraaid. Wees er trots op.quote:Op woensdag 15 september 2010 00:24 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ik heb uiteindelijk helemaal niet hoeven maaien en toch gezellige dag gehad met t meisje.. win-win situatie.
Nee dat meisje vond de zitmaaier leuk en heeft het hele gazon gedaan.quote:Op woensdag 15 september 2010 00:25 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, je hebt je ouders weer een poot uitgedraaid. Wees er trots op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |