abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86447436
quote:
Op woensdag 15 september 2010 00:12 schreef xyzyx het volgende:

[..]

Omdat ik niet vast wil zitten aan een verplichting. Nu is het zo van je kookt niet je krijgt voor die dag niet betaald.. Mooi makkelijk.

Als ik het gratis doe dan is het gewoon een afspraak en dan moet het maar gebeuren dus als ik een keer moet koken dan kan ik niet bij vrienden blijven eten maar dan moet ik naar huis komen.. :')
Jij denkt dat je af-en-toe bij vrienden mag eten OMDAT je geld krijgt om te koken?

Tering hoe krom kun je denken man ;(
pi_86447449
quote:
Op woensdag 15 september 2010 00:15 schreef KomtTijd... het volgende:

[..]

Jij denkt dat je af-en-toe bij vrienden mag eten OMDAT je geld krijgt om te koken?

Echt hè. My gosh. En nu slapen, proberen.
  woensdag 15 september 2010 @ 00:15:31 #278
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_86447454
quote:
Op woensdag 15 september 2010 00:07 schreef Mexicaantje. het volgende:

[..]

Nouja ik heb niet hard MOETEN werken maar ik heb wel redelijk wat gedaan want ik ben nou eenmaal van de goede cijfers. Maar jezus, ik heb gymnasium gedaan, dan moet ik een TU ook wel aankunnen. :') En no way dat ik ga stoppen want ik wil dit al 7 jaar en ik vind het leuk maar omdat ik me zo kut voel steeds zie ik zegmaar ook niet meer dat het leuk is en daardoor niet erg en is mijn motivatie gewoon nu al weg. En Bart gaat me heel hard uitlachen denk ik als hij dit leest :') Maar dat maakt niet uit.
Waarom zou ik je uitlachen :?
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_86447461
Mijn ouders zijn volgens mij gewoon autistisch want ze kunnen zich niet aanpassen.
Auteur: Anna Reactie: In het Engels ken ik daar een mooie uitdrukking voor....
Sud the fuck off... Twats...
  woensdag 15 september 2010 @ 00:16:06 #280
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_86447480
quote:
Op woensdag 15 september 2010 00:15 schreef xyzyx het volgende:
Mijn ouders zijn volgens mij gewoon autistisch want ze kunnen zich niet aanpassen.
En jij bent volgens mij gewoon een randdebiel.
pi_86447492
quote:
Op woensdag 15 september 2010 00:15 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Waarom zou ik je uitlachen :?
Omdat jij nog kuttere studie hebt qua tijden en ik zo'n newbie ben en het vast nog erger word en ik het nu al nauwelijks trek. :') Ik lach mezelf eigenlijik ook uit want het is fucking lame.
pi_86447503
quote:
Op woensdag 15 september 2010 00:16 schreef Bravebart het volgende:

[..]

En jij bent volgens mij gewoon een randdebiel.
QFFT!
pi_86447542
quote:
Op woensdag 15 september 2010 00:15 schreef xyzyx het volgende:
Ja, het ligt aan je ouders. Tuurlijk. :*
pi_86447560
IK DENK! Dat xyzyxyyxzx de autist is en dat zijn ouders zich schuldig voelen daarover en hem daarom maar geld geven!
  woensdag 15 september 2010 @ 00:18:25 #285
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_86447561
quote:
Op woensdag 15 september 2010 00:16 schreef Mexicaantje. het volgende:

[..]

Omdat jij nog kuttere studie hebt qua tijden en ik zo'n newbie ben en het vast nog erger word en ik het nu al nauwelijks trek. :') Ik lach mezelf eigenlijik ook uit want het is fucking lame.
Nah, het wordt niet erger :P Je eerste paar maanden zijn gewoon superkut :P Bij mij iets minder omdat ik m'n stad al kende en er al wat vrienden had, maar je eerste paar maanden zijn het ergst :Y Daarna krijg je wat vrienden, ken je de stad beter, snap je je stof beter en kom je steeds meer in je element *O*
Komt wel goed Neurie :*
pi_86447575
quote:
Op woensdag 15 september 2010 00:16 schreef Mexicaantje. het volgende:

[..]

Joh ik ben al 6 jaar bezig en heb precies mijn propedeuse. Het kan altijd erger! :')
pi_86447609
quote:
Op woensdag 15 september 2010 00:18 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Nah, het wordt niet erger :P Je eerste paar maanden zijn gewoon superkut :P Bij mij iets minder omdat ik m'n stad al kende en er al wat vrienden had, maar je eerste paar maanden zijn het ergst :Y Daarna krijg je wat vrienden, ken je de stad beter, snap je je stof beter en kom je steeds meer in je element *O*
Komt wel goed Neurie :*
Mja laten we het hopen want dit trek ik maximaal twee maanden. :') Ik heb de afgelopen week elke dag moeten huilen. :')
pi_86447616
quote:
Op woensdag 15 september 2010 00:15 schreef KomtTijd... het volgende:

[..]

:|W :|W

Zo werkt het voor mijn ouders.

Als ik nu zeg dat dat ik bij vrienden wil eten dan is het "prima dan kook je maar in t weekeind of je krijgt voor die keer niet betaald"

Terwijl als ik bijvoorbeeld beloof te helpen in de tuin en ik wil toch wat anders doen dan vergaat de hele wereld. Was ook een keer met een vriendin paardrijden en ze vroeg dus of ik mee kwam naar haar huis film kijken ofzo.. Dus ik vragen aan mijn ouders of ik niet andere keer kon grasmaaien. NEE JE HAD GEZEGD DAT JE HET VANDAAG ZOU DOEN DUS JE KOMT MAAR MOOI THUIS ANDERS MAG JE WEEK DE AUTO NIET GEBRUIKEN DIT EN DAT.

:')___!
pi_86447651
Beloftes moet je ook niet breken, mongool. Als ze ergens op rekenen, dan rekenen ze ergens op.
pi_86447666
quote:
Op woensdag 15 september 2010 00:17 schreef KomtTijd... het volgende:

[..]

Ja, het ligt aan je ouders. Tuurlijk. :*
Ik pas mij vrij makkelijk aan en heb totaal geen moeite dingen te doen voor anderen, alleen laat het me dan wel op mijn manier doen
  woensdag 15 september 2010 @ 00:21:59 #291
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_86447709
quote:
Op woensdag 15 september 2010 00:19 schreef Mexicaantje. het volgende:

[..]

Mja laten we het hopen want dit trek ik maximaal twee maanden. :') Ik heb de afgelopen week elke dag moeten huilen. :')
Huilen lucht wel op :Y Kan je bij niemand ff he complete verhaal uitstorten? :o Desnoods een dagboek beginnen, van je af schrijven helpt echt :Y Of ik wil ook wel als dagboek dienen, als je dat nodig hebt :*
pi_86447712
quote:
Op woensdag 15 september 2010 00:20 schreef Mexicaantje. het volgende:
Beloftes moet je ook niet breken, mongool. Als ze ergens op rekenen, dan rekenen ze ergens op.
Ja heb je wel gelijk in, de kabouter populatie zou gestorven zijn als het gras niet gemaaid was 's middags in plaats van 's avonds.
pi_86447732
quote:
Op woensdag 15 september 2010 00:19 schreef xyzyx het volgende:

[..]

:|W :|W

Zo werkt het voor mijn ouders.

Als ik nu zeg dat dat ik bij vrienden wil eten dan is het "prima dan kook je maar in t weekeind of je krijgt voor die keer niet betaald"

Terwijl als ik bijvoorbeeld beloof te helpen in de tuin en ik wil toch wat anders doen dan vergaat de hele wereld. Was ook een keer met een vriendin paardrijden en ze vroeg dus of ik mee kwam naar haar huis film kijken ofzo.. Dus ik vragen aan mijn ouders of ik niet andere keer kon grasmaaien. NEE JE HAD GEZEGD DAT JE HET VANDAAG ZOU DOEN DUS JE KOMT MAAR MOOI THUIS ANDERS MAG JE WEEK DE AUTO NIET GEBRUIKEN DIT EN DAT.

:')___!
Ja zo werkt dat nou eenmaal met beloftes he. Die kom je na. Dat leren ze je dus wel.
pi_86447756
Oh leuk, ik zou vrijdagavond naar vriendin gaan, eerder komen zodat ik alonetime met haar zo hebben alvorens d'r feestje zou starten aangezien het mijn beste vriendin is en ik d'r al eeuwen niet heb gezien. En nu is dat onhandig en komt iedereen vrijdag maar kan ik maar beter zaterdagochtend komen. Ehh whut?
pi_86447792
quote:
Op woensdag 15 september 2010 00:22 schreef KomtTijd... het volgende:

[..]

Ja zo werkt dat nou eenmaal met beloftes he. Die kom je na. Dat leren ze je dus wel.
Ik heb uiteindelijk helemaal niet hoeven maaien en toch gezellige dag gehad met t meisje.. win-win situatie.
pi_86447794
quote:
Op woensdag 15 september 2010 00:23 schreef Mexicaantje. het volgende:
Oh leuk, ik zou vrijdagavond naar vriendin gaan, eerder komen zodat ik alonetime met haar zo hebben alvorens d'r feestje zou starten aangezien het mijn beste vriendin is en ik d'r al eeuwen niet heb gezien. En nu is dat onhandig en komt iedereen vrijdag maar kan ik maar beter zaterdagochtend komen. Ehh whut?
Logeerpartijtje *O*
pi_86447804
quote:
Op woensdag 15 september 2010 00:24 schreef xyzyx het volgende:

[..]

Ik heb uiteindelijk helemaal niet hoeven maaien en toch gezellige dag gehad met t meisje.. win-win situatie.
Gefeliciteerd, je hebt je ouders weer een poot uitgedraaid. Wees er trots op.
pi_86447827
GEGEN DIE MAUER
pi_86447843
quote:
Op woensdag 15 september 2010 00:25 schreef KomtTijd... het volgende:

[..]

Gefeliciteerd, je hebt je ouders weer een poot uitgedraaid. Wees er trots op.
Nee dat meisje vond de zitmaaier leuk en heeft het hele gazon gedaan.
pi_86447858
quote:
Op woensdag 15 september 2010 00:26 schreef Adolf_H het volgende:
GEGEN DIE MAUER
DEUTSCHLAND :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')