Je kent je pappenheimers.quote:Op dinsdag 14 september 2010 23:05 schreef gorggg het volgende:
[..]
Mss. vind je volgende link interessant Resonancer. Redelijk gedetailleerde analyse van de verklaringen van Schroeder. Geeft een verklaring omtrent de vragen die je hierboven stelt (ik veronderstel niet dat je die gaat geloven, maar je weet maar nooit...) Inclusief linkjes met getuigenissen van mensen die bij Schroeder waren die dag:
http://sites.google.com/site/911stories/anopenletter
Mja, dat kan wel zo zijn. Mij is het duidelijk nu. Ik hou hier over opquote:Op woensdag 15 september 2010 01:16 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Omdat die persoon die moeder niet als 'mamma' kent, maar als Shawn. En die namen van die oma's, tja, het maakt het natuurlijk net een beetje persoonlijker om gewoon de namen erbij te noemen, dan alleen 'oma en oma'. Ik kan daar echt geen leugen en een groot complot in zien.
Wel vind ik het erg dat jij de dood van dat jongetje in twijfel trekt op een openbaar, voor iedereen toegankelijk, forum. Als een dierbare van jou overlijdt, zou je het ook niet leuk vinden als onbekenden op het internet zo over jouw dierbare praten.
Maar ik ga naar bed, anders zie ik er morgen 'niet zo clean meer uit'!
OMG.... je hebt gelijk!quote:Op woensdag 15 september 2010 08:44 schreef Ticker het volgende:
Op dinsdag 14 september 2010 20:36 schreef Ticker het volgende:
Geweldig.. ik was druk bezig met het verhaal uit te zoeken over hoe het nou zou kunnen dat bij de ene video de achtergrond totaal is verdwenen.. wat blijkt, het volgende filmpje speelt hier perfect op in
Ik hoef niet eens iets duidelijk te maken, dit is dus onmogelijk en ook hier blijken we weer in de maling genomen te worden doormiddel van video.
De discussie mag voor mij part vanaf nu alleen nog hierover gaan, al die mensen die geloven dat moslims dit hebben gedaan en niet onze eigen westerse maatschappij kom maar naar voren.
Bring it on!
Ter informatie het gaat dus om deze beelden welk ik al eerder in een post had geplaatst..
[ afbeelding]afbeelding ]
Kijken dus.
Dan herhaal ik dit toch gewoon tot er iemand met een discussie wil komen.. Ik zie dit filmpje namelijk van groot belang en dit is belangrijker dan een theoretische rapport. waarin een mogelijke situatie is uitgedokterd.
Maar het zijn juist dit soort feiten die op de een of andere manier onopgemerkt blijven voor de mensen die zweren bij alle mogelijke manier van cijfertjes en berekeningen maar als het gaat om affiniteit met emoties, dagelijkse bezigheden en rariteiten in gedrag, zijn deze mensen ineens niet thuis en accepteren zij alle vorm van wegwuiven.quote:Op dinsdag 14 september 2010 19:47 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Goed te zien hoe robuust dat gebouw is. Hoe meer je er naar kijkt, hoe moeilijker het te geloven is dat er een vliegtuig van aluminium dwars door het staal is geboord (vooral die fragiele vleugeltjes). Een appel gooi je ook niet door een muur... hoe hard je ook gooit.
Interessante uitspraken van ene Gary Welz (Expert in computer graphics en dan met name videoproductie, wiskundeleraar en acteur) die in het ene interview zegt ooggetuige te zijn geweest van de inslag van een van de vliegtuigen. In een ander interview zegt ie dat het vliegtuig niet gezien heeft, maar wel gehoord. Als men dan kritische vragen gaat stellen, dan begint ie flink te stotteren en hakkelen. Ook zijn zijn persoonlijke interesses en de onderwerpen waar hij over schrijft nogal interessant in deze context.
Wat dacht je van WAAR IS NEW YORKquote:Op woensdag 15 september 2010 08:51 schreef Bastard het volgende:
[..]
OMG.... je hebt gelijk!Waar is het vliegtuig??
Ookquote:Op woensdag 15 september 2010 08:58 schreef Ticker het volgende:
[..]
Wat dacht je van WAAR IS NEW YORK
Je weet dat mensen in andere landen soms dingen anders doen heh?quote:Op woensdag 15 september 2010 00:56 schreef J0kkebr0k het volgende:
Why on earth gaat iemand de namen er bij zetten als het gaat om oma's? Weird en DAT soort dingen zie je dus erg vaak. Het zijn hele kleine subtiele dingen.
ik denk achter het gebouw aangezien ze vanuit een andere hoek hebben gefilmd. (iets dat ze natuurlijk niet zeggen, en trucjes gebruiken om het niet op te laten vallen zoals het beeld een tikkie draaien etc. Wanneer je kijkt naar de proportie dak & zijkant van de torens zie je meteen dat het een andere hoek is).quote:Op woensdag 15 september 2010 08:51 schreef Bastard het volgende:
[..]
OMG.... je hebt gelijk!Waar is het vliegtuig??
Hoe kom je hierbij? Je hebt het filmpje niet eens gekeken, wat jij nu stelt wordt namelijk gedebunked.quote:Op woensdag 15 september 2010 09:13 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
ik denk achter het gebouw aangezien ze vanuit een andere hoek hebben gefilmd. (iets dat ze natuurlijk niet zeggen, en trucjes gebruiken om het niet op te laten vallen zoals het beeld een tikkie draaien etc. Wanneer je kijkt naar de proportie dak & zijkant van de torens zie je meteen dat het een andere hoek is).
-edit-quote:Een beetje gezond verstand, en eventueel een google search, laten meteen zien dat cameras op targets kunnen locken en dat je dus helemaal niets af kunt leiden van het feit dat het beeld niet beweegt.
Dan ben je gewoon een beetje scheel. Zowel het beeld is gedraaid zoals je in het filmpje kunt zien, en de zijkanten van het gebouw zijn groter in proportie, dus de hoek is niet hetzelfde.quote:Op woensdag 15 september 2010 09:16 schreef Ticker het volgende:
[..]
Hoe kom je hierbij? Je hebt het filmpje niet eens gekeken, wat jij nu stelt wordt namelijk gedebunked.
Begin argwaan te krijgen naar sommige mensen hier.
Je liegt namelijk.
Dit is exact dezelfde hoek!!!!!
Je moet nu zelfs bij mensen thuis komen om er zeker van te zijn dat ze wel echt mee doen in de discussie of zomaar uit het niets beginnen te roepen.
Alweer zo'n assumptie, ik heb het wel degelijk bekeken (hoe zou ik anders uberhaupt weten dat ze dat claimenquote:Op woensdag 15 september 2010 09:16 schreef Ticker het volgende:
Gooi je het nu op gezond verstand? Lachwekkend, er blijft niets over van je hele bewering, maar je hebt niet eens het filmpje bekeken!
Gadverdamme![]()
-flame-quote:Op woensdag 15 september 2010 09:17 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon een beetje scheel. Zowel het beeld is gedraaid zoals je in het filmpje kunt zien, en de zijkanten van het gebouw zijn groter in proportie, dus de hoek is niet hetzelfde.
quote:Op woensdag 15 september 2010 09:17 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon een beetje scheel. Zowel het beeld is gedraaid zoals je in het filmpje kunt zien, en de zijkanten van het gebouw zijn groter in proportie, dus de hoek is niet hetzelfde.
gebruik nou eens je ogen en luister door de propaganda heen. Wacht gewoon tot je beide filmpjes ziet zonder gebrabbel van de filmmaker en misleidende paarse vierkantjes die op de ene toren minder goed passen als de andere maar die gebruikt worden om te claimen dat het allemaal hetzelfde is.quote:Op woensdag 15 september 2010 09:19 schreef Ticker het volgende:
[..]
ONZIN!
In de video worden beide beelden over elkaar heen geplaatst!
Je praat POEP je hebt niets gekeken. WIE BEN JIJ?
WTF???! JE ziet gewoon duidelijk dat je die strepen naar de verkeerde kant hebt getrokken op de rechter.quote:
-edit-quote:Op woensdag 15 september 2010 09:30 schreef ToT het volgende:
Ticker, genoeg geweest zo, lijkt me! Doe ff normaal!
(En verder viel het mij ook al meteen op dat het 2 verschillende invalshoeken zijn.)
pak het originele frame er dan bij. En hoezo verzinnen slechte cameras er opeens zijkanten bij? En sinds wanneer is september clues daar een expert in? Je wordt gewoon gemanipuleerd waar je bij staat Ticker.quote:Op woensdag 15 september 2010 09:31 schreef Ticker het volgende:
[..]
WTF???! JE ziet gewoon duidelijk dat je die strepen naar de verkeerde kant hebt getrokken op de rechter.
Die zijkanten hebben te maken met de camera kwaliteit.. fucking bizar dat je dit probeert, dit is juist een van de punten uit September Clues en jij adresseerd dit alsof het de zijkanten zijn van de toren.
Welke orginele frame? Doe zelf eens wat.quote:Op woensdag 15 september 2010 09:33 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
pak het originele frame er dan bij.
Ik ben het met je eens.quote:Op woensdag 15 september 2010 09:17 schreef oompaloompa het volgende:
Maar ach, als je per se wilt geloven van niet, dan moet je het ook zelf maar weten. Bel het nieuws ofzo en kom met je bewijzen. Als je echt bewijzen hebt, dan wordt het wereldnieuwsquote:This is a great example of what happens when armchair experts attempt forensic investigation. How do you know this "analysis" is meaningless? There is absolutely no consideration of perspective distortion. All of these "anomalies" can be easily explained by differing degrees of extension and/or compression distortion in the various camera angles. Without knowing relative camera distances and lens focal lengths, this "analysis" is utter nonsense.
Later in het filmpje gaat ie nog op het hypothetische geval in dat de hoeken niet kloppen.quote:Op woensdag 15 september 2010 09:17 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
[..]
In 2000 waarschuwden sommige media al voor dit Fenomeen:quote:Let us take just one example of how current technologies could be used for strategic-level information warfare. If, say, the capabilities of already well-known Hollywood technologies to simulate reality were added to our arsenal, a genuinely revolutionary new form of warfare would become possible. Today, the techniques of combining live actors with computer-generated video graphics can easily create a "virtual" news conference, summit meeting, or perhaps even a battle that would exist in "effect" though not in physical fact.
Stored video images can be recombined or "morphed" endlessly to produce any effect chosen. This moves well beyond traditional military deception, and now, perhaps, "pictures" will be worth a thousand tanks. Imagine the effect of a nationwide broadcast in banditland of the meeting between the "digitized" maximum leader and a "digitized" Jimmy Carter in which all loyal soldiers are told to cease fighting and return to their homes. The targets of information warfare, remember, are the decisions in the opponent's mind, and the battlespace of the human mind is also the zone of illusion.
Bron: http://www.iwar.org.uk/iwar/resources/airchronicles/stein.htm
quote:When TV brings you the news as it didn't happen
Broadcasters are using virtual imaging technology to alter live broadcasts - and not even the news is safe from tampering
ewers tuning into American broadcaster CBS's recent news coverage of the millennium celebrations in New York witnessed a televisual sleight of hand which enabled CBS to alter the reality of what they saw. Using "virtual imaging" technology, the broadcaster seamlessly adjusted live video images to include an apparently real promotion for itself in Times Square. The move has sparked debate about the ethics of using advances in broadcast technology to alter reality without telling viewers that what they are seeing isn't really there....................................
Rest kun je hier lezen --> http://www.independent.co(...)t-happen-728236.html
Dit is net zoals met Amos en zijn 14 treden.quote:
Relaxed manquote:Op woensdag 15 september 2010 09:45 schreef Ticker het volgende:
[..]
Dit is net zoals met Amos en zijn 14 treden.
Lachwekkend gewoon, dit geeft weer even aan wat voor niveau Fok! is als we niet eens kunnen begrijpen en erkennen dat dit EXACT dezelfde frames zijn waar filters overheen zijn geplaatst en kleuren zijn veranderd.
Echt ik begrijp dit niet, ben ik een of andere hoogbegaafd persoon ofzo? Of zitten jullie nou allemaal in een complot? Bizarrrrrrr![]()
Dat jullie niet accepteren dat ik zo uit me slof schiet is aan jullie zelf te danken.
Hoe zouden jullie het vinden als ik een topic open erin vermeld dat alle fok smilies blauw zijn.. vervolgens een geel smily post en zeg.. zie je nou.. hij is blauw.
Niet eens doorhebben dat deze absurde aanname totaal niet klopt..
Zelf hoeken verzinnen die niet terug te zien zijn in het orgineel..
Dit kan gewoon niet, ik vind dat je als MOD ook niet kan toelaten dat mensen een discussie zon kant op willen laten gaan.
Ja Ticker, je bent hoogbegaafd. Ben je al lid van de Mensa?quote:Op woensdag 15 september 2010 09:45 schreef Ticker het volgende:
Lachwekkend gewoon, dit geeft weer even aan wat voor niveau Fok! is als we niet eens kunnen begrijpen en erkennen dat dit EXACT dezelfde frames zijn waar filters overheen zijn geplaatst en kleuren zijn veranderd.
Echt ik begrijp dit niet, ben ik een of andere hoogbegaafd persoon ofzo? Of zitten jullie nou allemaal in een complot? Bizarrrrrrr![]()
Dat jullie niet accepteren dat ik zo uit me slof schiet is aan jullie zelf te danken.
Hoe zouden jullie het vinden als ik een topic open erin vermeld dat alle fok smilies blauw zijn.. vervolgens een geel smily post en zeg.. zie je nou.. hij is blauw.
Dit kan gewoon niet, ik vind dat je als MOD ook niet kan toelaten dat mensen een discussie zon kant op willen laten gaan.
Weet je en ik vergeet nog de helft.quote:
Kom op man we hebben het over het grootste complot in de geschiedenis.. we focussen ons op 'the smoking gun' en hebben te maken met mensen die eigenlijk niet in staat zijn om eerlijk te zijn. Wat doen we hier dan?quote:Op woensdag 15 september 2010 09:49 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Relaxed man... deze mensen zijn niet te overtuigen, zelfs al is het nog zo obvious. Van niets niet. Dat heb ik na 20 reeksen van dit topic inmiddels wel door.
Een enkele nieuweling hier wil nog wel eens objectief kijken, maar vergeet maar gewoon dat de vaste posters hier dat ook doen.
Nou dat kan wel want in een discussie probeer je te laten zien dat de ander ongelijk heeft.. en nogmaals, je kan best verbaasd zijn dat een ander niet ziet wat jij wel ziet.. maar bijt even op een houtje voordat je voelt dat je gaat beledigenquote:Op woensdag 15 september 2010 09:45 schreef Ticker het volgende:
[..]
Ik heb die strepen gezet op dat frame weet je nogquote:Op woensdag 15 september 2010 09:34 schreef Ticker het volgende:
[..]
Welke orginele frame? Doe zelf eens wat.
quote:Op woensdag 15 september 2010 09:45 schreef Ticker het volgende:
[..]
Hey als jullie lekker op elkaars avatar willen rukken en nergens op in willen gaan, gefeliciteerd. Jullie hebben he-le-maal gelijk. Dat de wereld het nog niet door heeft zeg. Misschien wat minder hier posten, aangezien je toch al gelijk hebt en duidelijk niets wil leren, en een cursusje overtuigen & debatteren doen om eindelijk de wereld te overtuigen van het feit dat er hologramvliegtuigen het gebouw in zijn gevlogen waarin hologram mensen woonden geinspireerd door acteurs waarvan hun collegas naspelen alsof ze echte nabestaanden zijn, waarvan nog niemand gelekt heeft die de overheid miljarden per jaar kosten terwijl de gebouwen eigenlijk eerst deels ingestort zijn door een grote meteoriet of een starwarslazerbeam, waarna tijdens de instorting ook nog explosieven zijn ontstoken om het laatste stukje instorten opeens met vrijevalversnelling in zijn footprint te laten gebeuren.quote:Op woensdag 15 september 2010 09:49 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Relaxed man... deze mensen zijn niet te overtuigen, zelfs al is het nog zo obvious. Van niets niet. Dat heb ik na 20 reeksen van dit topic inmiddels wel door.
Een enkele nieuweling hier wil nog wel eens objectief kijken, maar vergeet maar gewoon dat de vaste posters hier dat ook doen.
Wat moet ik beter doen? Het is toch allang gedaan. Kijk nou gewoon eens, de frames zijn exact over elkaar heen geplaatst hier.quote:Op woensdag 15 september 2010 09:58 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ik heb die strepen gezet op dat frame weet je nogals jij het niet gelooft, doe het dan beter :/
Ben jij nou de gebeten hond? Dat heb je toch echt aan je eigen te danken.quote:Hey als jullie lekker op elkaars avatar willen rukken en nergens op in willen gaan, gefeliciteerd. Jullie hebben he-le-maal gelijk. Dat de wereld het nog niet door heeft zeg. Misschien wat minder hier posten, aangezien je toch al gelijk hebt en duidelijk niets wil leren, en een cursusje overtuigen & debatteren doen om eindelijk de wereld te overtuigen van het feit dat er hologramvliegtuigen het gebouw in zijn gevlogen waarin hologram mensen woonden geinspireerd door acteurs waarvan hun collegas naspelen alsof ze echte nabestaanden zijn, waarvan nog niemand gelekt heeft die de overheid miljarden per jaar kosten terwijl de gebouwen eigenlijk eerst deels ingestort zijn door een grote meteoriet of een starwarslazerbeam, waarna tijdens de instorting ook nog explosieven zijn ontstoken om het laatste stukje instorten opeens met vrijevalversnelling in zijn footprint te laten gebeuren.
Dat die domme andere posters dat nog niet geloven zeg :/
Waarom loopt de witte streep van de hoek er onder dan niet zo perfect door? Die is een stuk breder.quote:Op woensdag 15 september 2010 10:02 schreef Ticker het volgende:
[..]
Wat moet ik beter doen? Het is toch allang gedaan. Kijk nou gewoon eens, de frames zijn exact over elkaar heen geplaatst hier.
[ afbeelding ]
Hoe wil je beweren dat die strepen die jij hebt geplaatst wel kloppen? Terwijl we hier een exacte match hebben. Wat jij wilt doen, de frames vergelijken, is dus door de maker van deze video allang gebeurt.
Die blauwe vlek over het WTC is Frame 2!!! PERFECT MATCH
[..]
Ben jij nou de gebeten hond? Dat heb je toch echt aan je eigen te danken.
Verklaar nou maar eens waar NEW YORK is gebleven.
Als ik een foto van een pak melk maak uit twee verschillende hoeken kan ik ook zon klein deel laten overlappen. Dat is het hele punt. Door zon klein gedeelte te laten zien, het beeld te draaien, en er camera defecten bij te verzinnen wordt je gemanipuleert in het denken dat dat echt de waarheid is.quote:Op woensdag 15 september 2010 10:02 schreef Ticker het volgende:
[..]
Wat moet ik beter doen? Het is toch allang gedaan. Kijk nou gewoon eens, de frames zijn exact over elkaar heen geplaatst hier.
[ afbeelding ]
Hoe wil je beweren dat die strepen die jij hebt geplaatst wel kloppen? Terwijl we hier een exacte match hebben. Wat jij wilt doen, de frames vergelijken, is dus door de maker van deze video allang gebeurt.
Die blauwe vlek over het WTC is Frame 2!!! PERFECT MATCH
[..]
Omdat je je als een klein kind gedraagt.quote:Ben jij nou de gebeten hond? Dat heb je toch echt aan je eigen te danken.
Verklaar nou maar eens waar NEW YORK is gebleven.
quote:Op woensdag 15 september 2010 09:31 schreef Ticker het volgende:
[..]
WTF???! JE ziet gewoon duidelijk dat je die strepen naar de verkeerde kant hebt getrokken op de rechter.
quote:Die zijkanten hebben te maken met de camera kwaliteit.. fucking bizar dat je dit probeert, dit is juist een van de punten uit September Clues en jij adresseerd dit alsof het de zijkanten zijn van de toren.
quote:Op woensdag 15 september 2010 10:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Waarom loopt de witte streep van de hoek er onder dan niet zo perfect door? Die is een stuk breder.
En hoe zit het met jouw motieven?quote:Op woensdag 15 september 2010 10:20 schreef mediacurator het volgende:
Oompa's bedenkelijke motieven in deze zullen vroeger of later ontmaskerd worden, zelfde geldt voor Terecht
Je laat weer feiten weg door je te focussen op een bepaalde hoek.. als jij een foto van een pak melk maakt en vervolgens 5 cm ernaast gaat staan.. is niet de TAFEL waar deze op staat ineens verdwenen. Moet ik dit blijven herhalen of ga je hier nog op in?quote:Op woensdag 15 september 2010 10:12 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Als ik een foto van een pak melk maak uit twee verschillende hoeken kan ik ook zon klein deel laten overlappen. Dat is het hele punt. Door zon klein gedeelte te laten zien, het beeld te draaien, en er camera defecten bij te verzinnen wordt je gemanipuleert in het denken dat dat echt de waarheid is.
Angelicquote:Op woensdag 15 september 2010 10:22 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
En hoe zit het met jouw motieven?
Als je tijd hebt, pak dan deze eens mee...quote:Op woensdag 15 september 2010 09:07 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ook![]()
Ik ga het vanavond nog eens rustiger bekijken.. de 9/11 conspiracy ging meestal langs mij heen, cijfers, ideeen, constructietechnieken, het zal allemaal wel.. maar dit is wel.. apart.
Ik weet het... maar ik denk dat je dit soort mensen altijd overal tegenkomt. "9/11 is gedaan door een stel haatbaarden en niet anders". Denk dat dit voornamelijk te danken is aan 9 jaar brainwashing via de reguliere media en natuurlijk het onderwijs. En ja.. zelf heb ik me ook nooit 1 seconden kunnen bedenkendat ik er nu zo in zou staan.quote:Op woensdag 15 september 2010 09:52 schreef Ticker het volgende:
[..]
Kom op man we hebben het over het grootste complot in de geschiedenis.. we focussen ons op 'the smoking gun' en hebben te maken met mensen die eigenlijk niet in staat zijn om eerlijk te zijn. Wat doen we hier dan?
En dit:quote:Know that your grandmother (Lois) and great grandmother (Viola) talk about you and miss you so much. They find comfort in knowing you are fine now that Pop is there with you. I know now that if you need to see a familiar face besides Mr. D that you have Pop, and he will take care of you. I text with Tre all the time about some of everything, but mainly you.
Het argument van Joepiepoepie dat die namen tussen haakjes zijn om het net een beetje persoonlijker te maken vind ik niet zo'n goeie. Zeker niet als je dan door scrolt naar beneden naar het volgende bericht van "LaShawn (Mommy)". In die tekst doet ze dat ineens niet, dat met die namen tussen haken, maar ze presteert het wel om te zeggen dat een de hond naar haar zoontje RODNEY heeft vernoemd:quote:Thank you, KiKi (your dad's cousin), for keeping my son in heart and his memory alive. Thank you, Maurice (my cousin), for keeping Rodney in your heart and prayers (even though we don't talk as much as we should). LaKesha (my friend), thanks for remembering my family and keeping us in your heart and prayers. Thank you, to all of my newfound family and friends who keep Rodney in their hearts and prayers.
Het spijt me als dit offensive overkomt, maar dat is geenszins zo bedoeld, gezien ik er zelf redelijk van overtuigd ben dat we hier met fakery te maken hebben. Dit is niet het enige voorbeeld. Ik stel voor dat wanneer je enigszins open staat voor VREEMDE theorieën, je je hier eens in verdiept. Wellicht ga je ook wel zien dat het hele 9/11 gebeuren een groot, absurd, gefabriceerd drama is.quote:We have a rottweiler named after you (Rocky)
Whahahaquote:Op woensdag 15 september 2010 10:21 schreef Ticker het volgende:
[ afbeelding ]
Hier.. zelfde effect.. let op de pijl, die witte streep wordt ineens minder.
Dit is frame 2.. ofwel we hebben hier te maken met een artifact door de video compressie of wat dan ook.. maar we kijken in ieder geval niet naar een bredere zijkant bij een van de frames.
quote:Op woensdag 15 september 2010 09:58 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ik heb die strepen gezet op dat frame weet je nogals jij het niet gelooft, doe het dan beter :/
[..]
[..]
Hey als jullie lekker op elkaars avatar willen rukken en nergens op in willen gaan, gefeliciteerd. Jullie hebben he-le-maal gelijk. Dat de wereld het nog niet door heeft zeg. Misschien wat minder hier posten, aangezien je toch al gelijk hebt en duidelijk niets wil leren, en een cursusje overtuigen & debatteren doen om eindelijk de wereld te overtuigen van het feit dat er hologramvliegtuigen het gebouw in zijn gevlogen waarin hologram mensen woonden geinspireerd door acteurs waarvan hun collegas naspelen alsof ze echte nabestaanden zijn, waarvan nog niemand gelekt heeft die de overheid miljarden per jaar kosten terwijl de gebouwen eigenlijk eerst deels ingestort zijn door een grote meteoriet of een starwarslazerbeam, waarna tijdens de instorting ook nog explosieven zijn ontstoken om het laatste stukje instorten opeens met vrijevalversnelling in zijn footprint te laten gebeuren.
Dat die domme andere posters dat nog niet geloven zeg :/
Wat je er ook van vindt, dat moet je allemaal lekker zelf weten. Maar op een openbaar internetforum vind ik het niet gepast om zo over mensen te praten.quote:Op woensdag 15 september 2010 10:27 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik weet het... maar ik denk dat je dit soort mensen altijd overal tegenkomt. "9/11 is gedaan door een stel haatbaarden en niet anders". Denk dat dit voornamelijk te danken is aan 9 jaar brainwashing via de reguliere media en natuurlijk het onderwijs. En ja.. zelf heb ik me ook nooit 1 seconden kunnen bedenkendat ik er nu zo in zou staan.
Nu begin ik dus sterk te geloven dat we door trucage en fakery in de maling zijn genomen. In het begin van deze reeks lachte ik Lambiekje hier nog, min of meer voor uit. De foto's en teksten op de memorials gaven voor mij de doorslag. Ik weet alleen niet zo goed wat ik hier mee moet...(Ja ja... naar de psychiater)
In mijn ogen is het goed mogelijk dat de 9/11 slachtoffers dus zo'n beetje allemaal verzonnen zijn. Het lijkt er sterk op dat de slachtoffers allemaal zo'n beetje tegelijk gegenereerd zijn middels "Identity generating" software die digitale "mensen" creëert met daarbij fictieve (vaak zelfs onwaarschijnlijke) namen. Iedereen met wat geduld en onderscheidend vermogen zou in staat moeten zijn dit te kunnen ontdekken en te constateren dat oa de CNN memorial site een site is vol verzonnen Identiteiten.
Ik weet dat sommigen het niet zo gepast vinden, dus ik zal er iig nu even geen link bij zetten, maar hier nogmaals wat ik gisteren aantrof op een een memorial pagina van de 11 jarige <censuur>:
Dit stond op die site van Rodney:
[..]
En dit:
[..]
Het argument van Joepiepoepie dat die namen tussen haakjes zijn om het net een beetje persoonlijker te maken vind ik niet zo'n goeie. Zeker niet als je dan door scrolt naar beneden naar het volgende bericht van "LaShawn (Mommy)". In die tekst doet ze dat ineens niet, dat met die namen tussen haken, maar ze presteert het wel om te zeggen dat een de hond naar haar zoontje RODNEY heeft vernoemd:
[..]
Het spijt me als dit offensive overkomt, maar dat is geenszins zo bedoeld, gezien ik er zelf redelijk van overtuigd ben dat we hier met fakery te maken hebben. Dit is niet het enige voorbeeld. Ik stel voor dat wanneer je enigszins open staat voor VREEMDE theorieën, je je hier eens in verdiept. Wellicht ga je ook wel zien dat het hele 9/11 gebeuren een groot, absurd, gefabriceerd drama is.
Je hebt namelijk weer de naam van het jongetje voluit geschreven. Die familie hoeft maar te gaan zoeken op zijn naam en komen onder andere in dit forum terecht. Ze gaan het vertalen en zien dat er zo over hun zoontje wordt gepraat. Ik vind dat echt heel erg!quote:Op woensdag 15 september 2010 01:16 schreef JoepiePoepie het volgende:
Wel vind ik het erg dat jij de dood van dat jongetje in twijfel trekt op een openbaar, voor iedereen toegankelijk, forum. Als een dierbare van jou overlijdt, zou je het ook niet leuk vinden als onbekenden op het internet zo over jouw dierbare praten.
Hier hebben we FB voor.quote:Op woensdag 15 september 2010 10:38 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Wat je er ook van vindt, dat moet je allemaal lekker zelf weten. Maar op een openbaar internetforum vind ik het niet gepast om zo over mensen te praten.
Zoals ik al eerder schreef:
[..]
Je hebt namelijk weer de naam van het jongetje voluit geschreven. Die familie hoeft maar te gaan zoeken op zijn naam en komen onder andere in dit forum terecht. Ze gaan het vertalen en zien dat er zo over hun zoontje wordt gepraat. Ik vind dat echt heel erg!
Welke familie?quote:Op woensdag 15 september 2010 10:38 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Wat je er ook van vindt, dat moet je allemaal lekker zelf weten. Maar op een openbaar internetforum vind ik het niet gepast om zo over mensen te praten.
Zoals ik al eerder schreef:
[..]
Je hebt namelijk weer de naam van het jongetje voluit geschreven. Die familie hoeft maar te gaan zoeken op zijn naam en komen onder andere in dit forum terecht. Ze gaan het vertalen en zien dat er zo over hun zoontje wordt gepraat. Ik vind dat echt heel erg!
Mijn zoon heeft nog twee opa's. Als een van de twee een kaartje van vakantie stuurt krijgt mijn zoon ook een kaartje van Opa Piet Of Opa Jan. Toch wel handig als je weet van welke Opa het komt toch??quote:Op woensdag 15 september 2010 10:27 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Het argument van Joepiepoepie dat die namen tussen haakjes zijn om het net een beetje persoonlijker te maken vind ik niet zo'n goeie. Zeker niet als je dan door scrolt naar beneden naar het volgende bericht van "LaShawn (Mommy)". In die tekst doet ze dat ineens niet, dat met die namen tussen haken, maar ze presteert het wel om te zeggen dat een de hond naar haar zoontje RODNEY heeft vernoemd:
[..]
Mijn fout, ik had nooit het verhaal van het ventje moeten posten. Gelukkig bestaat ie niet, want ze hebben een hond naar hem vernoemd en die heet Rocky in plaats van Rodney. Terwijl Rodney een begrafenis heeft gehad, al die kosten voor niets. Zo jammer.quote:Op woensdag 15 september 2010 10:38 schreef JoepiePoepie het volgende:
Kan ik me voorstellen, maar de hond die vernoemd is naar het jochie (Rocky)? En zo zijn er nog wel meer zaken die vreemd zijn, helaas pikken jullie er 1 dingetje uit en plaatsen het niet in het geheel. Maar goed... het is me duidelijk dat het geduld en onderscheidend vermogen hier sporadisch aanwezig is.quote:Op woensdag 15 september 2010 10:56 schreef peeth het volgende:
[..]
Mijn zoon heeft nog twee opa's. Als een van de twee een kaartje van vakantie stuurt krijgt mijn zoon ook een kaartje van Opa Piet Of Opa Jan. Toch wel handig als je weet van welke Opa het komt toch??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |