Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Hee, ho es effe!quote:Op dinsdag 14 september 2010 16:27 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat zou ik toch nooit doen?
Ik hoop het ook, thanks
[..]
Neh, ik ben trompetist en heb juist een hele goede ademhaling, dat is het dus zeker niet.
Mmmm muffins
[..]
Nee, heb je me nou stuk terug gebracht?
Ik weet nog niet wanneer ik moet, ik wacht op een uitnodiging....
[..]
Ik ben er zelf ook niet echt blij mee
[..]
Thanks
Er staat een OP. Alleen niet de juistequote:Op dinsdag 14 september 2010 16:35 schreef Pheno het volgende:
Ik mis een OP en TT.
En Fles, in mijn stukje heb ik een nieuw stationsbordje voor je.
Succesquote:Op dinsdag 14 september 2010 16:35 schreef suikertaartje het volgende:
Dingen in brievenbussen proppen
Hij had al geconstateerd dat hij faalde.quote:Op dinsdag 14 september 2010 16:34 schreef Muck het volgende:
Als FUBAR het niet doet, doe ik het wel.
OP + TT volgen
Vandaal.quote:Op dinsdag 14 september 2010 16:35 schreef suikertaartje het volgende:
Dingen in brievenbussen proppen
Met dingen in brievenbussen stoppen?quote:
hipquote:Op dinsdag 14 september 2010 16:35 schreef Pheno het volgende:
Ik mis een OP en TT.
ach in sommige delen van het land zijn ze heel blij als er iets in de brievenbus valtquote:
quote:Op dinsdag 14 september 2010 16:35 schreef Pheno het volgende:
Ik mis een OP en TT.
quote:Op dinsdag 14 september 2010 16:34 schreef Muck het volgende:
Als FUBAR het niet doet, doe ik het wel.
OP + TT volgen
Nee met een topic maken, gezien FUBAR ineens betere dingen te doen hadquote:Op dinsdag 14 september 2010 16:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Met dingen in brievenbussen stoppen?
NOSTALGIE. En geniaal gemaaktquote:Op dinsdag 14 september 2010 16:38 schreef Pheno het volgende:
Volgens mij kan die youtube er wel uit, die is zwaar verouderd
Open nieuw deel?quote:Op dinsdag 14 september 2010 16:39 schreef MPG het volgende:
Ik mis iets in de OP. En Muck, waarom deed je niet gewoon 'open nieuw deel' aanklikz0rren?
Die heeft ze niet?quote:Op dinsdag 14 september 2010 16:39 schreef MPG het volgende:
Ik mis iets in de OP. En Muck, waarom deed je niet gewoon 'open nieuw deel' aanklikz0rren?
Ja. Is zoeen hippe knop in de nieuwe layoutquote:
Oh, dan is het goedquote:Op dinsdag 14 september 2010 16:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Hee, ho es effe!
Ik ben misschien wel een beetje een slopie, maar JOU heb ik niet gesloopt.
Klonkieeeeeequote:
Ik hoop het ook, thanksquote:Op dinsdag 14 september 2010 16:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik niet, iemand doet t altijd
En nee @ Muck, dan neem ik idd aan dat dat wel goed zit
Hoop dat t niets ernstigs is
Nu aardappels schillen
Als het goed is wel. Zie haar rechtengroep.quote:
Nee, ik lig in bed met een iPad. Want de Starbucks was al dicht.quote:
Blijkbaar niet.quote:
Hmm, ik gebruik wel de nieuwe layout, maar zie geen knopquote:Op dinsdag 14 september 2010 16:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja. Is zoeen hippe knop in de nieuwe layout.
Maakt automagisch een nieuwe aan met OP en alles erin, alleen TT moet je nog aanpassen voor je op invoeren klikz0rt.
Nah, ze is zo'n fossiel met baggerquote:Op dinsdag 14 september 2010 16:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Als het goed is wel. Zie haar rechtengroep.
Is die toek niet besmettelijkquote:
Ik had de klonkie-animatie al opgeziochtquote:[..]
Klonkieeeeee
quote:[..]
Ik hoop het ook, thanks
Krijg de hikquote:Op dinsdag 14 september 2010 16:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nah, ze is zo'n fossiel met bagger
He, een topique. Met plaatjes.quote:
Die zit alleen in gesloten reeks-topicsquote:Op dinsdag 14 september 2010 16:42 schreef Muck het volgende:
[..]
Blijkbaar niet.
[..]
Hmm, ik gebruik wel de nieuwe layout, maar zie geen knop
Dat zei ik ook alquote:
goe gedoanquote:[..]
Ik had de klonkie-animatie al opgeziocht![]()
[..]
Al gehad, te snel tonijn naar binnen gepeerdquote:
oh was net bezig een schadeclaim te typen..... Waar moet die nu heen?quote:Op dinsdag 14 september 2010 16:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Hee, ho es effe!
Ik ben misschien wel een beetje een slopie, maar JOU heb ik niet gesloopt.
quote:
Tonijnquote:Op dinsdag 14 september 2010 16:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Al gehad, te snel tonijn naar binnen gepeerd
Papa en Mama Muck? Wegens het onvoltooid afleveren van hun bouwproject?quote:Op dinsdag 14 september 2010 16:44 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
oh was net bezig een schadeclaim te typen..... Waar moet die nu heen?
De tram ruikt naar natte hond!
Naar jezelf. Je schijnt besmettelijk te zijn.quote:Op dinsdag 14 september 2010 16:44 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
oh was net bezig een schadeclaim te typen..... Waar moet die nu heen?
De tram ruikt naar natte hond!
Fijn. Het blijft dus nog wel even kutquote:704 Teletekst di 14 sep
W E E R vooruitzichten
Tot en met zondag
Het is wisselvallig herfstweer,met elke
dag buien.De wind zwakt iets af.
Tussendoor is ook de zon te zien en
richting het weekend wordt het droger.
De maxima liggen rond 17 graden.
wo do vr za zo
zon % 35 45 55 45 50
kans op
neersl. % 85 75 60 50 45
min.temp. 11 10 8 6 6
max.temp. 17 17 16 16 17
wind
-richting ZW W W W ZW
-kracht 4 3 3 1 2
Ja, ALS dat gebeurt vind ik het ook wel fijn ja.quote:Op dinsdag 14 september 2010 16:54 schreef LovelyLady het volgende:
Ik vind het altijd wel fijn als het weekend droog is, dan ben ik meestal wel de hort op
Mja blijft natuurlijk kut die regen, maar het hoort erbij, en je kan er verder toch niets aan doen.quote:Op dinsdag 14 september 2010 16:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja, ALS dat gebeurt vind ik het ook wel fijn ja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DUS:
Voor een ieder die wat warmte kan gebruiken
quote:Op dinsdag 14 september 2010 17:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mja blijft natuurlijk kut die regen, maar het hoort erbij, en je kan er verder toch niets aan doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DUS:
[ afbeelding ]
Voor een ieder die wat warmte kan gebruiken
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Die arme mensen hebben het al zwaar zat met Muck en broerMuck en ondergetekende. Das straf zatquote:Op dinsdag 14 september 2010 16:45 schreef Muck het volgende:
[..]
Papa en Mama Muck? Wegens het onvoltooid afleveren van hun bouwproject?
quote:Op dinsdag 14 september 2010 16:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik niet, iemand doet t altijd
En nee @ Muck, dan neem ik idd aan dat dat wel goed zit
Hoop dat t niets ernstigs is
Nu aardappels schillen
Ik heb haar in nieuwstaat afgeleverd... dus moet het van erna zijnquote:Op dinsdag 14 september 2010 17:06 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Die arme mensen hebben het al zwaar zat met Muck en broerMuck en ondergetekende. Das straf zat
@MPG ik? Hoe kom je erbij....
Ook goedenmiddagquote:Op dinsdag 14 september 2010 17:27 schreef MaleDuck het volgende:
blegh... slechte communicatie op het werk... heb er zo'n hekel aan!
Gewoon klagen daaroquote:Op dinsdag 14 september 2010 17:27 schreef MaleDuck het volgende:
blegh... slechte communicatie op het werk... heb er zo'n hekel aan!
Heb net even flink geklaagd bij mn baas... dat luchtte wel op... maar ja ik ben nu als enige nog wel aan het werkquote:Op dinsdag 14 september 2010 17:47 schreef Ferb het volgende:
[..]
Gewoon klagen daaro![]()
![]()
Dan weten ze dat het fout gaat.
Waarschijnlijk weten ze dat al, of niet?
quote:Op dinsdag 14 september 2010 17:55 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Heb net even flink geklaagd bij mn baas... dat luchtte wel op... maar ja ik ben nu als enige nog wel aan het werk
quote:Op dinsdag 14 september 2010 17:55 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Heb net even flink geklaagd bij mn baas... dat luchtte wel op... maar ja ik ben nu als enige nog wel aan het werk
Tja vanaf 7 uur vanmorgen...quote:Op dinsdag 14 september 2010 17:56 schreef Ferb het volgende:
[..]
Wat wat, het is 6 uur.. Lekker rond etens tijd werken![]()
Ik blijf nog een half uurtje, even wat afmaken, dan heb ik het morgen wat rustiger...quote:Op dinsdag 14 september 2010 18:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]wanneer kan/mag je naar huis dan?
Eindelijk goede lijmverwijderaar?quote:Op dinsdag 14 september 2010 18:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
Avond allemaal![]()
![]()
Heeeeeel goed nieuws, waarschijnlijk ben ik heel snel van m'n auto af!![]()
![]()
Hey Ferbquote:
Hey Marijkequote:Op dinsdag 14 september 2010 18:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
Avond allemaal![]()
![]()
![]()
Trevquote:Op dinsdag 14 september 2010 18:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Ferb![]()
hoe is ie daar?
[..]
Hey Marijke![]()
En heb je dan ook snel een andere? en wie wil deze dan hebben?
Avondquote:
Goed aye, met u ?quote:Op dinsdag 14 september 2010 18:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Ferb![]()
hoe is ie daar?
[..]
Hey Marijke![]()
En heb je dan ook snel een andere? en wie wil deze dan hebben?
Hey Marijkequote:Op dinsdag 14 september 2010 18:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
Avond allemaal![]()
![]()
![]()
Ferb!quote:Op dinsdag 14 september 2010 18:51 schreef Ferb het volgende:
[..]
Hey Marijke![]()
![]()
![]()
Zo reizen naar boogschieten
Zo te horen heb je het goed voor elkaar en lief van STquote:Op dinsdag 14 september 2010 18:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Trev
Via de garage wordt ie doorverkochtIk hou van mijn garage
En dan hoop ik dat ik em nog kan laten verslepen naar de garage via de pechhulp
En ik koop voorlopig echt geen nieuwe
Ik mag af en toe in die van ST rijden
![]()
![]()
Hey GFquote:
Op zich wel goed, een beetje moe en heb de hele dag al last van mijn schouders/nek(alleen net onder de douche nietquote:
Ja, na al die ellende ben ik eindelijk er vanaf!quote:Op dinsdag 14 september 2010 18:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zo te horen heb je het goed voor elkaar en lief van ST
[..]
Hey GF![]()
[..]
Op zich wel goed, een beetje moe en heb de hele dag al last van mijn schouders/nek(alleen net onder de douche niet)
Ik hoop dat het goed gaat met mijn arm..quote:Op dinsdag 14 september 2010 18:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ferb!![]()
Veel plezier vanavond!Ik hoop dat het morgenavond een beetje droog en niet te koud is... Dan kan ik misschien nog even gaan schieten
Hallo meneer zwabber met krullenquote:
Dat hoop ik ook voor je!quote:Op dinsdag 14 september 2010 18:56 schreef Ferb het volgende:
[..]
Ik hoop dat het goed gaat met mijn arm..
Anders verlies ik steeds kracht en zijn mijn schoten niet constant..
Beetje moeilijk met vizier..
Ik hoop maar dat die snel komtquote:Op dinsdag 14 september 2010 18:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, na al die ellende ben ik eindelijk er vanaf!Ik kan niet wachten tot ik het vrijwaringsbewijs heb
Ja en ST is te lief voor me![]()
![]()
Nog steeds last van je schouders enzo? Moet je even lekker tijgerbalsemen
Goed nieuwsquote:Op dinsdag 14 september 2010 18:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
Avond allemaal![]()
![]()
![]()
Hoi Pandaquote:
Ik ook, hoor morgen meer.quote:Op dinsdag 14 september 2010 18:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik hoop maar dat die snel komt.
Gisteren was het in mijn armen en toen wist ik ook waardoor het kwam, nu zit het dus in mijn nek en schouders en dat werkte niet fijn
. Heel fijn dat je dat wil doen
Pandaquote:
Liebchenquote:Op dinsdag 14 september 2010 19:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Goed nieuws![]()
Hopelijk ben je snel ven de ellende verlost.
En en en, lief van ST.
OKeequote:Op dinsdag 14 september 2010 19:26 schreef TJDoornbos het volgende:
Als iemand mij zoekt zit ik op mijn bed achter de wii/GC/N64 tot Twente-Inter begint
Dat gaat snel, zeker vervelend het werken was ook geen pretjequote:Op dinsdag 14 september 2010 19:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ook, hoor morgen meer.
Bah, vervelend
Wauw!quote:Op dinsdag 14 september 2010 19:25 schreef Muck het volgende:
Mmm, lekker warme voetjes
Ik heb pantoffels gehaakt
jij kan me bellen als je me zoektquote:
Hij ligt op de laatste plaats waar je zoektquote:Op dinsdag 14 september 2010 19:27 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
jij kan me bellen als je me zoekt
Ben mn DS kwijt en weet zeker dat ik hem rond 5 voor 9 s avonds nog had gisteren...........echt weer een stomme actie van mezelf
Batterijen van mijn camera zijn leeg, maar deze zijn het, maar dan in het paars:quote:
Het is niet zo heel moeilijk hoor, dus als je een keer wilt beginnen en je komt er niet uit, dan geef maar een gilquote:Ik wil nog steeds beginnen met haken, maar heb even de concentratie niet voor
Ben erg moe. Slaap weer slecht vrouwenkwaaltjesquote:
Op je werk laten liggen?quote:Op dinsdag 14 september 2010 19:27 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
jij kan me bellen als je me zoekt
Ben mn DS kwijt en weet zeker dat ik hem rond 5 voor 9 s avonds nog had gisteren...........echt weer een stomme actie van mezelf
Dat meen je niet en ze zijn nog zo lekkerquote:Op dinsdag 14 september 2010 19:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
M'n eierkoeken, wat doe je?
Kom ik net beneden, heeft Sofie m'n hele pak eierkoeken opengescheurd en aan alle eierkoeken was duidelijk geknabbeldNote to self: eierkoeken nooit meer op tafel laten staan
Dan issie 'm kwijtquote:
Dat vindt Sofie vast ookquote:Op dinsdag 14 september 2010 19:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat meen je niet en ze zijn nog zo lekker
Ik denk het van ookquote:Op dinsdag 14 september 2010 19:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan issie 'm kwijt...
[..]
Dat vindt Sofie vast ook
Stoute poesquote:Op dinsdag 14 september 2010 19:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
M'n eierkoeken, wat doe je?
Kom ik net beneden, heeft Sofie m'n hele pak eierkoeken opengescheurd en aan alle eierkoeken was duidelijk geknabbeldNote to self: eierkoeken nooit meer op tafel laten staan
Ik wil ook een katquote:Op dinsdag 14 september 2010 19:34 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Stoute poes*maar wel heel lief*
denk in de auto bij collega die me naar huis bracht, maar zij was vrij vandaag en heb eerst hier gezocht omdat ik niet zeker was dat ik hem kwijt was maar kan hem thuis niet vinden.quote:
Of misschien niet ze heeft aan allemaal geknabbeld en niet alles naar binnen geschrokt als ze het echt lekker vind was het zakje met koeken waarschijnlijk leegquote:Op dinsdag 14 september 2010 19:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan issie 'm kwijt...
[..]
Dat vindt Sofie vast ook
Suffiequote:Op dinsdag 14 september 2010 19:35 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
denk in de auto bij collega die me naar huis bracht, maar zij was vrij vandaag en heb eerst hier gezocht omdat ik niet zeker was dat ik hem kwijt was maar kan hem thuis niet vinden.
Ik denk niet dat sofie een heel pak eierkoeken naar binnen gewerkt krijgt...quote:Op dinsdag 14 september 2010 19:36 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Of misschien niet ze heeft aan allemaal geknabbeld en niet alles naar binnen geschrokt als ze het echt lekker vind was het zakje met koeken waarschijnlijk leeg
ik wordt echt ziek van mezelf. Vergat vrij weinig tot 4 weken terug...........toen begon het bij jou thuis met portomonee en later een x sleutels 2x bijna te laat op werk enzoquote:Op dinsdag 14 september 2010 19:36 schreef Muck het volgende:
[..]
Suffie
Als ie bij haar in de auto ligt, dan duikt ie wel weer op
Of hij staat al op MPquote:Op dinsdag 14 september 2010 19:36 schreef Muck het volgende:
[..]
Suffie
Als ie bij haar in de auto ligt, dan duikt ie wel weer op
quote:
Komt wel goedquote:Op dinsdag 14 september 2010 19:37 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
ik wordt echt ziek van mezelf. Vergat vrij weinig tot 4 weken terug...........toen begon het bij jou thuis met portomonee en later een x sleutels 2x bijna te laat op werk enzo
Neuh, dit is een leuke collegaquote:
Lief he. Een collega/vriendin heeft sinds 2 jaar ook een rood met witte poes. Die had ze toen zij nog kitten was. Heb wel eens bij haar thuis met kitten geknuffeld was helemaal geweldig.quote:
TJ heeft gelukkig een kat, maar dat is een beetje een terroristquote:Op dinsdag 14 september 2010 19:38 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Lief he. Een collega/vriendin heeft sinds 2 jaar ook een rood met witte poes. Die had ze toen zij nog kitten was. Heb wel eens bij haar thuis met kitten geknuffeld was helemaal geweldig.
Waarschijnlijk niet nee.quote:Op dinsdag 14 september 2010 19:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik denk niet dat sofie een heel pak eierkoeken naar binnen gewerkt krijgt...
Hoezoquote:
Grapje manquote:Op dinsdag 14 september 2010 19:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Hoezo?
Dat heb ik heus wel eens eerder gemeld.
Maar sinds ik Sofie ken, en Sylvester en Simba, weet ik het zeker.
quote:
nee dat zou ze nooit doen maar ik bedoel een andere dan Muck...........want die bedoelt volgens mij iemand die of op vakantie is of alleen kantoortijden werktquote:
Ik gooi gewoon af en toe met de kat van TJquote:
Ik vind ze allebei heel leuk. Kan niet zo goed kiezen. Vooral bij het zien van puppies en kittens smelt ik.quote:Op dinsdag 14 september 2010 19:39 schreef Trevland het volgende:
Ik ben toch meer een honden persoon
Dat heb ik ook, maar het is meer dat ik van grote dieren hou en katten dat meestal niet zijnquote:Op dinsdag 14 september 2010 19:43 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik vind ze allebei heel leuk. Kan niet zo goed kiezen. Vooral bij het zien van puppies en kittens smelt ik.
vergeleken bij een chihuahua is een kat groot heurquote:Op dinsdag 14 september 2010 19:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, maar het is meer dat ik van grote dieren hou en katten dat meestal niet zijn
Dat is ook helemaal geen hond johquote:Op dinsdag 14 september 2010 19:46 schreef Panda72 het volgende:
[..]
vergeleken bij een chihuahua is een kat groot heur
Maar bij een herder nietquote:Op dinsdag 14 september 2010 19:46 schreef Panda72 het volgende:
[..]
vergeleken bij een chihuahua is een kat groot heur
Dat is waar.quote:
Inderdaad.quote:
Whehe.quote:Op dinsdag 14 september 2010 19:41 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik gooi gewoon af en toe met de kat van TJ
Das vies ja.quote:Op dinsdag 14 september 2010 19:48 schreef Muck het volgende:
Ik heb op zich niets tegen honden, mits ze goed opgevoed zijn.
Zo gauw ze aan me willen likken ben ik er klaar mee, bah
Is ook niet fris een likkende hond.quote:Op dinsdag 14 september 2010 19:48 schreef Muck het volgende:
* MPG gaat rond met de koffiepotkan.quote:Op dinsdag 14 september 2010 19:47 schreef DR34M3R het volgende:
Nou... een bakkie zou er best wel ingaan.
* DR34M3R legt voeten op tafel en wacht onderuitgezakt af of iemand een lekker bakkie komt brengen
Daar heb ik het ook niet op hoorquote:Op dinsdag 14 september 2010 19:48 schreef Muck het volgende:
Hij verdient hetquote:
bahquote:Das vies ja.
Gelukkig.. Dus jij bent er niet zo ene die uitgebreid zijn hond gaat zoenen en zich in zijn gezicht laat likken door de tong die even daarvoor nog aan de kont van collega-hond liktequote:Op dinsdag 14 september 2010 19:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
Daar heb ik het ook niet op hoor
oeh, lekkerquote:Op dinsdag 14 september 2010 19:50 schreef MPG het volgende:
[..]
* MPG gaat rond met de koffiepotkan.
Hmmmm... lekker!quote:Op dinsdag 14 september 2010 19:50 schreef MPG het volgende:
[..]
* MPG gaat rond met de koffiepotkan.
Schandalig. Wie heb dat beest opgevoed?quote:Op dinsdag 14 september 2010 19:52 schreef Muck het volgende:
[..]
Hij verdient het
Hij heeft al in mijn arm, voet en vingers gebeten en zijn nagels in mijn pols gezet![]()
bah
quote:Op dinsdag 14 september 2010 19:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Gelukkig.. Dus jij bent er niet zo ene die uitgebreid zijn hond gaat zoenen en zich in zijn gezicht laat likken door de tong die even daarvoor nog aan de kont van collega-hond likte... ?
gadverdamme. Soms zie ik ook wel eens hoe iemand zijn/haar ijsje met een hond deeltquote:Op dinsdag 14 september 2010 19:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Gelukkig.. Dus jij bent er niet zo ene die uitgebreid zijn hond gaat zoenen en zich in zijn gezicht laat likken door de tong die even daarvoor nog aan de kont van collega-hond likte... ?
Zo eentje ben ik nietquote:Op dinsdag 14 september 2010 19:52 schreef MPG het volgende:
[..]
niemandquote:Op dinsdag 14 september 2010 19:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Schandalig. Wie heb dat beest opgevoed?
[..]
net als de St Bernhard op mijn broers werk... dat gekwijlquote:.
Ken er alles van.
Ja, nee, ik had ooit een ex die zo met honden omgingquote:
Vind je t gek danquote:
net als de St Bernhard op mijn broers werk... dat gekwijlhuuuu!
Ammenooitnietquote:Op dinsdag 14 september 2010 19:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, nee, ik had ooit een ex die zo met honden omging. En dan verwachtte dat ik daarna met haar zoende
...
Als het geen het geen hij was had die kat vast last van PMSquote:Op dinsdag 14 september 2010 19:52 schreef Muck het volgende:
[..]
Hij verdient het
Hij heeft al in mijn arm, voet en vingers gebeten en zijn nagels in mijn pols gezet![]()
[..]
quote:Op dinsdag 14 september 2010 19:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, nee, ik had ooit een ex die zo met honden omging. En dan verwachtte dat ik daarna met haar zoende
...
veel plezierquote:
Speel zequote:
En te pas en te onpas zo'n beest in je armen gedrukt krijgenquote:
GFquote:Op dinsdag 14 september 2010 19:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
zo alles staat ook weer op zijn plaats![]()
zo maar eens eten gaan maken en dan eens op me gemak gaan terug lezen
ik had groentesoep, saucijzenbroodje, croissant met knakworst en stokbrood met ragoutquote:
Tofquote:Op dinsdag 14 september 2010 19:31 schreef Muck het volgende:
[..]
Batterijen van mijn camera zijn leeg, maar deze zijn het, maar dan in het paars:
[ http://members.aol.com/elegantcrochet2/slipper.jpg]afbeelding ]
[..]
Het is niet zo heel moeilijk hoor, dus als je een keer wilt beginnen en je komt er niet uit, dan geef maar een gil
Balenquote:Op dinsdag 14 september 2010 19:32 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ben erg moe. Slaap weer slecht vrouwenkwaaltjes
Jaquote:Op dinsdag 14 september 2010 19:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat meen je niet en ze zijn nog zo lekker
Absoluutquote:Op dinsdag 14 september 2010 19:34 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Stoute poes*maar wel heel lief*
Heb je daar nu geen ruimte voor? (ik meende dat je op kamers woonde, dus ik gok van nietquote:
Ja! En ze stinken vaak ookquote:Op dinsdag 14 september 2010 20:00 schreef MPG het volgende:
[..]
En te pas en te onpas zo'n beest in je armen gedrukt krijgen. En dat er dan verwacht wordt dat je het leuk vindt als zo'n kreng begint te likken
...
Sowieso. Wel eens een natte hond in huis gehadquote:Op dinsdag 14 september 2010 20:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja! En ze stinken vaak ookIk ben geen hondenmens
Nope, wanneer was dat dan?quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hey trev, heb je de kirby's van Pheno gezien
Oehquote:Op dinsdag 14 september 2010 20:20 schreef MPG het volgende:
Sowieso. Wel eens een natte hond in huis gehad![]()
?
Ik ben ook geen hondenmens.
teruglezenquote:Op dinsdag 14 september 2010 19:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
zo alles staat ook weer op zijn plaats![]()
zo maar eens eten gaan maken en dan eens op me gemak gaan terug lezen
Ja, sommigen doen datquote:
Jaquote:
ja ik, ik ben een natte hond nuquote:Op dinsdag 14 september 2010 20:20 schreef MPG het volgende:
[..]
?
Die zijn zeker nicequote:Op dinsdag 14 september 2010 16:48 schreef LovelyLady het volgende:
Pheno:
zo'n knuffel zou wel wat voor Trevland wat zijn
[ afbeelding ]
Ik ookquote:Op dinsdag 14 september 2010 20:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja ik, ik ben een natte hond nu
quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:10 schreef Ferb het volgende:
Alle pauperts op een stokje![]()
Ik lekker naar boogschieten, beetje wind maar droog.
Dus ik lekker fietsen, halverwegen KEIHARD regenen..
Kom daar aan, beetje miezer maar niemand is aan het schieten.
Eventjes gewacht tot iemand zei, dat wordt niks.
Dus ik door de regen weer naar huis![]()
Lekker een tour van 20 km door Goes voor gerrit![]()
Dus..
Hoe was jullie dag?
Natte krulliesquote:Op dinsdag 14 september 2010 20:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Maar jij ruikt vast lekkerderquote:Op dinsdag 14 september 2010 20:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Balen van je onnodige fietstochtje....quote:
Hoe vetquote:Op dinsdag 14 september 2010 20:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
http://shop.ebay.nl/i.htm(...)ed%26_arr%3D1&_rdc=1
Ze verkopen ze dus ook gewoon op Ebay!![]()
Jaquote:
quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaEn niet eens super duur
En zijn niet eens zo heel duurquote:Op dinsdag 14 september 2010 20:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
http://shop.ebay.nl/i.htm(...)ed%26_arr%3D1&_rdc=1
Ze verkopen ze dus ook gewoon op Ebay!![]()
wel een natte stijn is dat hetzelfde?quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:20 schreef MPG het volgende:
[..]
?
Binnen kort maar eens kijken of ik er wat haalquote:Op dinsdag 14 september 2010 20:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaEn niet eens super duur
Lang leve de kinderarbeidquote:Op dinsdag 14 september 2010 20:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
En zijn niet eens zo heel duur
spuit 11![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lang leve de kinderarbeidIk doe ook aan kinderarbeidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Had ik vanmorgen gelezenquote:Op dinsdag 14 september 2010 20:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
Oeh en Trev, we wilden Sinterklaas gaan vieren met wat KSCersStaat niet meer in de OP, maar dat komt wel weer. Kleine cadeautjes en dan een spel doen ermee, gewoon een avondje lol.
quote:
Je laat je kids afwassen?quote:
Gezelligquote:Op dinsdag 14 september 2010 20:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Had ik vanmorgen gelezenmaar bedankt dat je het zegt
deze keer ben ik zeker van de partij(zeker omdat de vorige keer mij niet zo goed uitkwam
)
Ja preciesquote:Op dinsdag 14 september 2010 20:34 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat heet opvoeden
klaar stomen voor de maatschappij en zelfstandig maken![]()
quote:
Maar doen de meeste ouders dat niet?quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja precies![]()
[..]en stofzuigen en opruimen
niet dat het goed gaatquote:Op dinsdag 14 september 2010 20:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja precies![]()
De goede vorm van kinderarbeidquote:Op dinsdag 14 september 2010 20:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja precies![]()
Ik denk het welquote:Op dinsdag 14 september 2010 20:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar doen de meeste ouders dat niet?
Ik ook misschienquote:
uhquote:
Gelukkig ik was al bang dat de mijne de enige warenquote:
Doe maar zonder de misschienquote:[..]
Ik ook misschien
als zij zuigen kan ik het nog eens goed doen, als ze afwassen plakken de borden aan elkaar.....quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik denk het wel
[..]
Ik ook misschien
[..]
uh
Ja maar veel verjaardagen enzo rond sinterklaasquote:Op dinsdag 14 september 2010 20:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gelukkig ik was al bang dat de mijne de enige waren
[..]
Doe maar zonder de misschien![]()
Ok met afwassen doen ze het globaal, de rest gooi ik in de vaatwasser, en stofzuigen doe ik ook eerst en daarna mag de kleine evenquote:Op dinsdag 14 september 2010 20:40 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
als zij zuigen kan ik het nog eens goed doen, als ze afwassen plakken de borden aan elkaar.....
Aha zo, maar we kunnen ook de datum proberen te plannen dat iedereen kanquote:Op dinsdag 14 september 2010 20:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja maar veel verjaardagen enzo rond sinterklaasdus het hangt er echt een beetje daar vanaf
Dat red je nooitquote:Op dinsdag 14 september 2010 20:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Aha zo, maar we kunnen ook de datum proberen te plannen dat iedereen kan
Het ligt eraan wie je onder we verstaatquote:
mijn oude vriendjesquote:Op dinsdag 14 september 2010 20:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het ligt eraan wie je onder we verstaat
En hoi slaapkopje![]()
Dan is hier slechts een deel waarschijnlijk, maar wel het leukste deelquote:
Jaaa klopt en..en..en.. waar is taartje?quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan is hier slechts een deel waarschijnlijk, maar wel het leukste deel
Even niet hierquote:Op dinsdag 14 september 2010 20:45 schreef AskMe het volgende:
[..]
Jaaa klopt en..en..en.. waar is taartje?
(lees: taartje en mini taartje) of (lees: taartje, mini-taartje en mannelijk taartje?)quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Even niet hierDie zal wel druk zijn met gezin
Tweedequote:Op dinsdag 14 september 2010 20:47 schreef AskMe het volgende:
[..]
(lees: taartje en mini taartje) of (lees: taartje, mini-taartje en mannelijk taartje?)
quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ga nog even bankhangenTot later allemaal
Lekker ! Tot laterrquote:Op dinsdag 14 september 2010 20:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hang zequote:Op dinsdag 14 september 2010 20:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja dat had je verteld, zijn er al vorderingen ?quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zijn gangetje, klaar met de studie en nu bezig met zoeken naar werk
hang-zequote:Op dinsdag 14 september 2010 20:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
Helaas nietquote:Op dinsdag 14 september 2010 20:50 schreef AskMe het volgende:
[..]
Ja dat had je verteld, zijn er al vorderingen ?
Hey STquote:
Het verbaast me ook niks dat jij het geplaatst hebquote:Op dinsdag 14 september 2010 20:52 schreef MPG het volgende:
'Schaamhaar perfect in vorm met Ladyshape'![]()
hmm jammer inderdaad. Maar t gaat allemaal goedkomen ! Waar ben je precies naar op zoek ?quote:
Het liefst naar webdeveloper met PHP en anders PHP programeurquote:Op dinsdag 14 september 2010 20:53 schreef AskMe het volgende:
[..]
hmm jammer inderdaad. Maar t gaat allemaal goedkomen ! Waar ben je precies naar op zoek ?
eertse?quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:52 schreef MPG het volgende:
'Schaamhaar perfect in vorm met Ladyshape'![]()
Je wilt een vaste baan hm?quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het liefst naar webdeveloper met PHP en anders PHP programeur
Oeh, klinkt lastigquote:Op dinsdag 14 september 2010 20:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het liefste wel ja en ook nog graag hier in de buurtquote:
ik vind het wel mee vallen maar ik vind het fijn dat jij er niks van snapt, heb ik weer meer werkquote:
Waaaaaaaaaaaar? Oh, ik zie je al!quote:
mijn broer is nog opzoek naar een php programmeurquote:Op dinsdag 14 september 2010 20:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
quote:
En het liefst hier in de buurt(max 50 km of zo, dus niet het hele land doorquote:Op dinsdag 14 september 2010 20:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mijn broer is nog opzoek naar een php programmeur
Ga dan ook niet in Twente wonenquote:Op dinsdag 14 september 2010 20:58 schreef Trevland het volgende:
En het liefst hier in de buurt(max 50 km of zo, dus niet het hele land door)
Ja nee sorry dat gaat niet lukkenquote:Op dinsdag 14 september 2010 20:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zo is 't maar net, jij bent een specialist op dat gebiedquote:Op dinsdag 14 september 2010 20:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het liefste wel ja en ook nog graag hier in de buurt
[..]
ik vind het wel mee vallen maar ik vind het fijn dat jij er niks van snapt, heb ik weer meer werk
Doe ik ook nietquote:Op dinsdag 14 september 2010 20:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ga dan ook niet in Twente wonen
Daar was ik al bang voorquote:Op dinsdag 14 september 2010 20:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja nee sorry dat gaat niet lukken
in zwollequote:Op dinsdag 14 september 2010 20:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
waar was jij dan de hele tijd?
Vaste baan bij een bedrijf is lastig inderdaad.quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het liefste wel ja en ook nog graag hier in de buurt
[..]
ik vind het wel mee vallen maar ik vind het fijn dat jij er niks van snapt, heb ik weer meer werk
Ik heb toch liever wat vastigheid en zekerheidquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:00 schreef Ferb het volgende:
[..]
Vaste baan bij een bedrijf is lastig inderdaad.
Hier heb je geluk als je zo'n baan krijgt.
Actieve freelancer lijkt mij leuker hoor, maar dan krijg je geen vakantie geld + etc.
kijk eens in de spiegelquote:Op dinsdag 14 september 2010 20:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Waaaaaaaaaaaar? Oh, ik zie je al!![]()
zou ik zelf ook prettiger vindenquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb toch liever wat vastigheid en zekerheid
Nou, maar daar werd je vriendinnetje dan toch heul niet blij van?quote:
Hier in de buurt was Achterhoek he?quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kloptquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hier in de buurt was Achterhoek he?
Vriendje komt uit Twente en die blijft me verzkeren dat het toch echt iets heel anders isquote:
Goed plan, ik ga er zo ook even eentje op zetten.quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hier in de buurt was Achterhoek he?
Mijn kinderen moeten ook helpen, met afruimen van de tafel, hun kamers netjes houden, soms met koken.
Ennuh, was opvouwen soms.. Dat soort dingen.
Geen idee eiegnlijk warom ik t zeg, want volgens mij ging t daar allang niet meer over
Viskoekjes waren lekker, alleen structuur was nog niet goed, volgende keer wat minder melk erin
(Smaak was echt lekker, ga ik zeker vaker doen)
Dadelijk film kijken, nog even bedenken welke.
Klinkt goed allemaalquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
Mijn kinderen moeten ook helpen, met afruimen van de tafel, hun kamers netjes houden, soms met koken.
Ennuh, was opvouwen soms.. Dat soort dingen.
Geen idee eiegnlijk warom ik t zeg, want volgens mij ging t daar allang niet meer over
Viskoekjes waren lekker, alleen structuur was nog niet goed, volgende keer wat minder melk erin
(Smaak was echt lekker, ga ik zeker vaker doen)
Dadelijk film kijken, nog even bedenken welke.
ja maar dat is voorbijquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, maar daar werd je vriendinnetje dan toch heul niet blij van?![]()
wat lief!
kan je dat uitleggen?quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:05 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
schijnt mijn nieuwe naam te zijn ja
En daar heeft hij gelijk in, het is ook ergens andersquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Vriendje komt uit Twente en die blijft me verzkeren dat het toch echt iets heel anders is
Anders had ik t niet onthouden denk ik
Ik zong altijd met ze toen ze klein waren, opruimen, opruimen alles in de doos, opruimen opruimen alles in de doos... Enzquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Klinkt goed allemaal
Mijne helpt met opruimen en sla droog slingeren
Lang samen geweest? Is nooit leukquote:
aaightquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:07 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik mocht nienke zeggen, voor Intimi
Ooh. Het lag niet aan jou, het lag aan haaaarquote:
Ja 3 jaar ..quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
Lang samen geweest? Is nooit leuk
Dat weet ik, maar ik dacht eerst dus dat t aan elkaar geplakt zat of in elkaar overliep ofzoquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
En daar heeft hij gelijk in, het is ook ergens anders
Waarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Klopt jaquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ooh. Het lag niet aan jou, het lag aan haaaar![]()
Toch sip
Het zit wel naast elkaar maar de ene ligt in Gelderland en de andere in Overijsselquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar ik dacht eerst dus dat t aan elkaar geplakt zat of in elkaar overliep ofzo
En nooit leuk is niet waar, soms i het een opluchting
Wat was er mis mee dan WAAAquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ooh. Het lag niet aan jou, het lag aan haaaar![]()
Toch sip
Dat is tof ja, ik hoop dat Thijs later ook mee wil helpen met koken.quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik zong altijd met ze toen ze klein waren, opruimen, opruimen alles in de doos, opruimen opruimen alles in de doos... Enz
Koken vindt vooral de oudste leuk om mee te helpen. En dat vind ik weer leuk,want ik doe het zelf ook graag en is gezellig met zn twee
Sla drogen? Bij ons zoeken ze nog collega'squote:Op dinsdag 14 september 2010 21:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Klinkt goed allemaal
Mijne helpt met opruimen en sla droog slingeren
quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Waar?
AsseblieptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Tis toch gewoon één pot nat?quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Vriendje komt uit Twente en die blijft me verzkeren dat het toch echt iets heel anders is
Anders had ik t niet onthouden denk ik
Dat is liefquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat is tof ja, ik hoop dat Thijs later ook mee wil helpen met koken.
Vandaag ging hij in elk geval sla slingeren en paprika's tellen
ja ging gewoon niet lekker.. en we hebben de knoop maar doorgehakt, zo is 't beter voor beidequote:
Thijstaalquote:
Zullen we dan maar snel een HEUL lekkere taart gaan bakken?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
hoe oud is thijsjee ?quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wat tof! De mijne wil alleen maar handen wassen... uuuurenlangquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wie sjoen os limburg is...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |