De goede vorm van kinderarbeidquote:Op dinsdag 14 september 2010 20:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja precies![]()
[..]en stofzuigen en opruimen
Ik denk het welquote:Op dinsdag 14 september 2010 20:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar doen de meeste ouders dat niet?
Ik ook misschienquote:
uhquote:
Gelukkig ik was al bang dat de mijne de enige warenquote:
Doe maar zonder de misschienquote:[..]
Ik ook misschien
als zij zuigen kan ik het nog eens goed doen, als ze afwassen plakken de borden aan elkaar.....quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik denk het wel
[..]
Ik ook misschien
[..]
uh
Ja maar veel verjaardagen enzo rond sinterklaasquote:Op dinsdag 14 september 2010 20:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gelukkig ik was al bang dat de mijne de enige waren
[..]
Doe maar zonder de misschien![]()
Ok met afwassen doen ze het globaal, de rest gooi ik in de vaatwasser, en stofzuigen doe ik ook eerst en daarna mag de kleine evenquote:Op dinsdag 14 september 2010 20:40 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
als zij zuigen kan ik het nog eens goed doen, als ze afwassen plakken de borden aan elkaar.....
Aha zo, maar we kunnen ook de datum proberen te plannen dat iedereen kanquote:Op dinsdag 14 september 2010 20:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja maar veel verjaardagen enzo rond sinterklaasdus het hangt er echt een beetje daar vanaf
Dat red je nooitquote:Op dinsdag 14 september 2010 20:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Aha zo, maar we kunnen ook de datum proberen te plannen dat iedereen kan
Het ligt eraan wie je onder we verstaatquote:
mijn oude vriendjesquote:Op dinsdag 14 september 2010 20:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het ligt eraan wie je onder we verstaat
En hoi slaapkopje![]()
Dan is hier slechts een deel waarschijnlijk, maar wel het leukste deelquote:
Jaaa klopt en..en..en.. waar is taartje?quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan is hier slechts een deel waarschijnlijk, maar wel het leukste deel
Even niet hierquote:Op dinsdag 14 september 2010 20:45 schreef AskMe het volgende:
[..]
Jaaa klopt en..en..en.. waar is taartje?
(lees: taartje en mini taartje) of (lees: taartje, mini-taartje en mannelijk taartje?)quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Even niet hierDie zal wel druk zijn met gezin
Tweedequote:Op dinsdag 14 september 2010 20:47 schreef AskMe het volgende:
[..]
(lees: taartje en mini taartje) of (lees: taartje, mini-taartje en mannelijk taartje?)
quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ga nog even bankhangenTot later allemaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |