Ja, ALS dat gebeurt vind ik het ook wel fijn ja.quote:Op dinsdag 14 september 2010 16:54 schreef LovelyLady het volgende:
Ik vind het altijd wel fijn als het weekend droog is, dan ben ik meestal wel de hort op
Mja blijft natuurlijk kut die regen, maar het hoort erbij, en je kan er verder toch niets aan doen.quote:Op dinsdag 14 september 2010 16:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja, ALS dat gebeurt vind ik het ook wel fijn ja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DUS:
Voor een ieder die wat warmte kan gebruiken
quote:Op dinsdag 14 september 2010 17:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mja blijft natuurlijk kut die regen, maar het hoort erbij, en je kan er verder toch niets aan doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DUS:
[ afbeelding ]
Voor een ieder die wat warmte kan gebruiken
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Die arme mensen hebben het al zwaar zat met Muck en broerMuck en ondergetekende. Das straf zatquote:Op dinsdag 14 september 2010 16:45 schreef Muck het volgende:
[..]
Papa en Mama Muck? Wegens het onvoltooid afleveren van hun bouwproject?
quote:Op dinsdag 14 september 2010 16:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik niet, iemand doet t altijd
En nee @ Muck, dan neem ik idd aan dat dat wel goed zit
Hoop dat t niets ernstigs is
Nu aardappels schillen
Ik heb haar in nieuwstaat afgeleverd... dus moet het van erna zijnquote:Op dinsdag 14 september 2010 17:06 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Die arme mensen hebben het al zwaar zat met Muck en broerMuck en ondergetekende. Das straf zat
@MPG ik? Hoe kom je erbij....
Ook goedenmiddagquote:Op dinsdag 14 september 2010 17:27 schreef MaleDuck het volgende:
blegh... slechte communicatie op het werk... heb er zo'n hekel aan!
Gewoon klagen daaroquote:Op dinsdag 14 september 2010 17:27 schreef MaleDuck het volgende:
blegh... slechte communicatie op het werk... heb er zo'n hekel aan!
Heb net even flink geklaagd bij mn baas... dat luchtte wel op... maar ja ik ben nu als enige nog wel aan het werkquote:Op dinsdag 14 september 2010 17:47 schreef Ferb het volgende:
[..]
Gewoon klagen daaro![]()
![]()
Dan weten ze dat het fout gaat.
Waarschijnlijk weten ze dat al, of niet?
quote:Op dinsdag 14 september 2010 17:55 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Heb net even flink geklaagd bij mn baas... dat luchtte wel op... maar ja ik ben nu als enige nog wel aan het werk
quote:Op dinsdag 14 september 2010 17:55 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Heb net even flink geklaagd bij mn baas... dat luchtte wel op... maar ja ik ben nu als enige nog wel aan het werk
Tja vanaf 7 uur vanmorgen...quote:Op dinsdag 14 september 2010 17:56 schreef Ferb het volgende:
[..]
Wat wat, het is 6 uur.. Lekker rond etens tijd werken![]()
Ik blijf nog een half uurtje, even wat afmaken, dan heb ik het morgen wat rustiger...quote:Op dinsdag 14 september 2010 18:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]wanneer kan/mag je naar huis dan?
Eindelijk goede lijmverwijderaar?quote:Op dinsdag 14 september 2010 18:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
Avond allemaal![]()
![]()
Heeeeeel goed nieuws, waarschijnlijk ben ik heel snel van m'n auto af!![]()
![]()
Hey Ferbquote:
Hey Marijkequote:Op dinsdag 14 september 2010 18:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
Avond allemaal![]()
![]()
Heeeeeel goed nieuws, waarschijnlijk ben ik heel snel van m'n auto af!![]()
![]()
Trevquote:Op dinsdag 14 september 2010 18:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Ferb![]()
hoe is ie daar?
[..]
Hey Marijke![]()
En heb je dan ook snel een andere? en wie wil deze dan hebben?
Avondquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |