Die 4 maanden zijn echt zo voorbij. Helemaal als je straks 3 maanden menopur gaat spuiten.quote:Op dinsdag 14 september 2010 11:31 schreef prinseszondererwt het volgende:
Ik ben al geweest... Plan is menopur erbij spuiten, ondertussen op wachtlijst IVF. Is 4 maanden, die wachtlijst. Deze maand ff niks. Heerlijk.
Tally, hup naar z&g jij!
Het is en blijft een beetje dubbel, lief dat je het vraagt. Er lijkt namelijk weinig echt mis. Die antilichamen bij lief zijn ook maar 20% en mijn eieren worden telkens weer bejubeld. Dan is het erg raar om zelfs de stap naar ivf te moeten zetten en nu hormonen te gaan spuiten. Dat liet ik ook wel vallen bij de gyn, maar die ging er niet op in.quote:Op dinsdag 14 september 2010 12:59 schreef Ahava het volgende:Super, Tally! En Twentemeisje had ook een goede echo, las ik!
Wat vind je van het nieuwe plan, PZE? Vind je het een prettig idee dat er iets gedaan wordt? Of baal je ervan dat je hormonen gaat gebruiken?
Dat dubbele gevoel kan ik me wel voorstellen. Alles is (of lijkt?) goed en dan ga je medisch ingrijpen. Dat voelt onlogisch.quote:Op dinsdag 14 september 2010 14:22 schreef prinseszondererwt het volgende:
[..]
Het is en blijft een beetje dubbel, lief dat je het vraagt. Er lijkt namelijk weinig echt mis. Die antilichamen bij lief zijn ook maar 20% en mijn eieren worden telkens weer bejubeld. Dan is het erg raar om zelfs de stap naar ivf te moeten zetten en nu hormonen te gaan spuiten. Dat liet ik ook wel vallen bij de gyn, maar die ging er niet op in.
Mijn lief zegt ook: misschien verhoogt het de kansen voor ons wel helemaal niet, het brengt namelijk wel veel stress en geregel met zich mee. Maar om nu te stoppen lijkt ook niet verstandig, over een half jaar zijn wel namelijk uitbehandeld. Dan hebben we alles geprobeerd en kunnen we altijd nog zien hoe het loopt. Snap je? Het is in elk geval best een raar gevoel. Je weet namelijk niet waar je goed aan doet.
Ja, ik dacht al wel dat je dat bedoelde, maar ik vind het helemaal niet leuk om ook bijna (volgens jaar is het mijn beurt) 30 te worden, dus ik heb er toen maar '5' van gemaaktquote:Op maandag 13 september 2010 22:46 schreef Poezebeest het volgende:
Ook al bijna jarig! Wat een feest deze week. Ik denk alleen dat je mij niet helemaal hebt begrepen, of ik begrijp jou niet, kan natuurlijk ookMaar ik neem aan dat jij geen 50 wordt
Ik word namelijk bijna 30 en dat is omgedraaid 03, dus 3, hihi.
Troost je dames, ik word volgende week al zes-en-dertig...quote:Op woensdag 15 september 2010 17:05 schreef Jose81 het volgende:
[..]
Ja, ik dacht al wel dat je dat bedoelde, maar ik vind het helemaal niet leuk om ook bijna (volgens jaar is het mijn beurt) 30 te worden, dus ik heb er toen maar '5' van gemaakt... en Nee!! Gelukkig nog geen 50!!
Wat goed dat je dan onthouden hebt... mijn vriendin + man moeten maandag a.s op komen draven voor de TESE. Zij staat er zo positief in... ik hoop zo dat het ook goed nieuws is...Ik ben zooo benieuwd... Ik heb het zelfs gelijk in mijn agenda opgeschreven toen ik de datum hoorde. Het voelt echt een beetje als 'een datum voor de rest van hun leven' en in zekere zin is dat natuurlijk ook zo...quote:Op woensdag 15 september 2010 17:17 schreef Poezebeest het volgende:
Jose; confronterend hè om 30 te worden. Ik vind het echt zo oud klinken, zo voel ik me helemaal nog niet. Maar ik voel me ook geen 18 meer en ik vind het ergens wel fijn om ouder te worden, het wordt allemaal wat gemoedelijker. Heb ik het trouwens goed onthouden dat jouw vriendin dinsdag voor de tese gaat? Of ja, haar partner eigenlijk.
TM; voor een ander vind ik dat dan weer helemaal niet oud klinken, maar voor mezelf, pfff. Ik blijf de rest van mijn leven 28![]()
Gister zei ik tegen ze 'misschien raar dat ik het zeg, maar ik kan me zo voorstellen dat het voelt als "de dag van de rest van je leven", en het enige wat mijn vriendin deed was heel hard knikken en zei 'ja, zo voelen we dat ook zeker!'. We hebben het er gister nog uitgebreid over gehad. Ze zijn er beiden heel open in. Ze horen na 2 uur na de operatie de uitslag (is er wel of geen zaaf gevonden), en over 2 weken de officiële uitslag (als er wel zaad is: is het zaad van goede kwaliteit/beweeglijkheid?). Heel erg spannend dus.quote:Op donderdag 16 september 2010 19:11 schreef Poezebeest het volgende:
Jose; dat wordt dan heel spannend maandag! Het is wel echt dé datum voor de rest van hun leven. Dan horen ze of het mogelijk is dat er een biologisch kindje van hun samen komt. Ik ga in ieder geval voor ze duimen. Misschien raar, want ik ken ze helemaal niet, maar ik weet wat ze doormaken
quote:Op maandag 20 september 2010 11:43 schreef Poezebeest het volgende:
Jose; vandaag een spannende dag voor je vrienden. Wat ontzettend spannend voor jullie allen. Ik duim voor een goede uitslag!
Dit dus ik ben er onderhand wel een beetje klaar mee , de hele fucking wereld kan kinderen krijgem word zwanger , alcohol , drugs verslaafden , 12 jarige , etc. En ons lijkt het niet gegunt.... Klaar mee , laat het maar opschieten naar week 42 en dan hopelijk snel verder.quote:Op maandag 20 september 2010 18:24 schreef mijsje het volgende:
Is het al bijna ongeveer week 42? ik wil door.
Maar die van jullie wordt de leukste, tofste baby van de hele wereld. Het wordt er 1 van een elftal en zij steunen mekaar door dik en dun.quote:Op dinsdag 21 september 2010 09:28 schreef Joene het volgende:
[..]
Dit dus ik ben er onderhand wel een beetje klaar mee , de hele fucking wereld kan kinderen krijgem word zwanger , alcohol , drugs verslaafden , 12 jarige , etc. En ons lijkt het niet gegunt.... Klaar mee , laat het maar opschieten naar week 42 en dan hopelijk snel verder.
Welke van ons ? Ik bedoel dat moet eerst nog maar is.quote:Op dinsdag 21 september 2010 09:38 schreef Rottdog het volgende:
[..]
Maar die van jullie wordt de leukste, tofste baby van de hele wereld. Het wordt er 1 van een elftal en zij steunen mekaar door dik en dun.
Elke gek kan dan wel kinderen krijgen maar een goede vader of moeder zijn zegt zoveel meer.
1 van jullie mooie elftal eskimootjes.quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:11 schreef Joene het volgende:
[..]
Welke van ons ? Ik bedoel dat moet eerst nog maar is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat een hoop smiley's hihiBe happy with the little things in life
Geen probleem. Mijn PM staat altijd voor je openquote:Op dinsdag 21 september 2010 11:52 schreef IslaBonita het volgende:
Tally ik zal je (en de ander ervaringsdeskundigen) de komende tijd wel wat vragen gaan stellen. Al ik denk ik dat je je er toch nooit helemaal op voor kunt bereiden...
Gisterochtend weer een echo gehad. Mijn beebie heeft hele lange beentjes. En lag weer niet stil. Alles is goed en ben ik gister van de afdeling gyn naar de verloskundige overgedragen. Donderdag heb ik mijn intakequote:Op dinsdag 21 september 2010 11:52 schreef droomvrouwtje het volgende:
Tallyvoor een goede echo.. Ik zag al dat je je gemeld had in Z&G
Ze zijn hier nogal dol op bloedprikken geloof ik.quote:Op dinsdag 21 september 2010 14:07 schreef IslaBonita het volgende:
Kolonia, ze hebben bij mij nooit bloed geprikt voor IUI. (maar zo goed ging het dus bij ons allemaal niet) Alleen echo's. De eerste op dag 10 of 12, afhankelijk van je cyclus. Hoop dat je deze maand nog voor IUI kan!
11 oktober afspraak gynocoloog, er moet eerst een nieuw uitstrijkje gemaakt worden ivm bevolkingsondezoek en daar was onlangs mijn uitslag niet goed van (kon er ook nog wel bijquote:Op woensdag 22 september 2010 07:32 schreef prinseszondererwt het volgende:
Mijsje, Joene, poezebeest een dikke. Het is gewoon heftig.
Kolonia, bloed prikken niet gedaan voor iui maar wel de eerste echo op dag 1. Succes!
Lushlady, hopelijk een mooie nod vandaag.
Boepie helaas welkom, wat is nu de eerste stap bij jullie?
dat gevoel ken ik... ik ben ook jaloers op vrouwen die zwanger zijn, en zo jaloers dat ik ook inderdaad al die kwaaltjes wel wil... desnoods 9 maanden op bed liggen als dat nou eindelijk eens oplevert waar wij al tijden op wachten...quote:Op woensdag 22 september 2010 11:53 schreef Rottdog het volgende:
Zo'n uitstrijkje kan een twijfel geval zijn, better safe than sorry mag donderdag aan het onderzoek meedoen.
Jammer genoeg welkom boepie hopelijk ben je hier snel weer weg.
Gisteravond beetje baalavond 1 van mijn beste vriendinnen is zwanger (van harte gegund) en goed beroerd. Zelfs op dat beroerde kan ik nog wel jaloers zijn, wil ook wel spugen als het inhoud dat er weer wat in me buik mag groeien.
Ja de voorlopige uitslag was dat er wel iets aan de hand is. maar ze willen nu weten wat... echt te vaag gewoon, dus ik hoop maar op een goeie test.quote:Op woensdag 22 september 2010 17:35 schreef twentemeisje het volgende:
Madonnawat fijn!
Hopelijk kun jij ook snel plaatsnemen op een roze wolkje! Ik geloofde vooraf ook niet dat ik zou kunnen gaan genieten van deze zwangerschap, maar ik betrap mezelf er steeds vaker op! Natuurlijk ben ik ook nog heel vaak angstig, maar ik geloof dat dat ook bij meiden die 'gewoon' zwanger zijn geworden vaak zo zal zijn.
Boepie: wat naar dat je zo in onzekerheid zit over het uitstrijkje dat niet goed is. Hebben ze je ook de voorlopige uitslag gegeven? Hopelijk is het loos alarm! En hopelijk hoef je niet al te lang in deze topicreeks te kamperen!
Rottdog en mijsje, ik moet even heel hard slikken als ik jullie berichten lees. Ik ken het gevoel ook heel goed (ik zag ook ineens overal zwangere vrouwen) en ik hoop met heel mijn hart dat jullie, en alle meiden hier, het heel snel zelf mogen gaan beleven. Een dikke!
quote:Op woensdag 22 september 2010 22:33 schreef Asyniur het volgende:
Lush, van harte gefeliciteerd!
mijsje, zo ver is het nog niet. Nog niet over piekeren dus...
Kan ik me wel voorstellen hoor! Maar niet de moed opgeven. Zo ver ben je nog lang niet!quote:Op woensdag 22 september 2010 22:59 schreef mijsje het volgende:
[..]
![]()
dat is zo... maar goed, toch spookt het toch wel eens door m'n hoofd... ik betrap me er wel eens op dat ik dan aan het denken ben wat ik dan qua baan zou willen...
maar goed, eerst maar weer eens wachten op de afdeling in het AMC... en eerst maar eens op vakantie...we zitten te denken aan zuid spanje of griekenland ofzo... als het maar warm is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |