abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 22 september 2010 @ 11:53:39 #76
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_86705799
Zo'n uitstrijkje kan een twijfel geval zijn, better safe than sorry mag donderdag aan het onderzoek meedoen.

Jammer genoeg welkom boepie hopelijk ben je hier snel weer weg.

Gisteravond beetje baalavond 1 van mijn beste vriendinnen is zwanger (van harte gegund) en goed beroerd. Zelfs op dat beroerde kan ik nog wel jaloers zijn, wil ook wel spugen als het inhoud dat er weer wat in me buik mag groeien.
pi_86705978
quote:
Op woensdag 22 september 2010 11:53 schreef Rottdog het volgende:
Zo'n uitstrijkje kan een twijfel geval zijn, better safe than sorry mag donderdag aan het onderzoek meedoen.

Jammer genoeg welkom boepie hopelijk ben je hier snel weer weg.

Gisteravond beetje baalavond 1 van mijn beste vriendinnen is zwanger (van harte gegund) en goed beroerd. Zelfs op dat beroerde kan ik nog wel jaloers zijn, wil ook wel spugen als het inhoud dat er weer wat in me buik mag groeien.
dat gevoel ken ik... ik ben ook jaloers op vrouwen die zwanger zijn, en zo jaloers dat ik ook inderdaad al die kwaaltjes wel wil... desnoods 9 maanden op bed liggen als dat nou eindelijk eens oplevert waar wij al tijden op wachten... :* Rottdog, naar gevoel is dat... zo dubbel, want het staat helemaal los van het gevoel van blij zijn voor je vriendin... :*
pi_86709552
Mijsje en Joene, ik weet echt wat jullie voelen, zo hebben wij ons ook heel lang gevoeld. De oneerlijkheid dat oud-leerlingen van mij van 18 zwanger worden na een one-night-stand bijvoorbeeld (werk op een praktijkschool, dus IQ ook nog eens niet boven de 100....). En nog veel meer van dit soort verhalen. Terwijl je er zelf alles aan doet om gezond te leven en er helemaal klaar voor bent...
Het is ook oneerlijk en vooral pech hebben. ;(
Het enige dat je kunt doen is je emoties bij elkaar uiten en er weer met positieve energie voor proberen te gaan. Hoop doet leven, zeggen ze toch?
En ik weet ook dat ik nu bij 'het andere kamp' hoor, dus dat ik makkelijk praten heb, maar ik wil ook graag een positief voorbeeld voor jullie zijn dat het na ICSI (zoals bij mij) of IVF en jaren van teleurstellingen, ook kan lukken. Ik hoop het zo, voor jullie allemaal.

De echo was gisteren prima. Kindje had een hartslag van 140 BPM, dat was prima. Zat op een goede plek, alles was ok. Ben nu 7 weken en 2 dgn. Het gevoel van Tally (was toch Tally?) ken ik ook weer; dat je bang bent om op die roze wolk te gaan zitten. Het zal toch niet... nu echt... raak zijn? Het is heel raar allemaal. Je durft het gewoon niet te geloven.

Voor degenen die bang zijn om met IVF/ICSI te beginnen; je kan het. Echt. Ik ben geen dappere held, met een hoge pijngrens, maar ik kon het. Het is voor iedereen anders, lees niet teveel op internet, want vooral de hysterische/pijnlijke verhalen worden genoteerd. Maar jij kunt het ook. Leef van dag tot dag, van echo-afspraak tot prik. Ik zie het als hordelopen. Elke keer een nieuwe horde. Maar kijk niet de hele baan af, want dan schrik je hoeveel je er nog moet.

Tja meiden (en Joene! (8> ), nogmaals: blijf sterk, ik duim voor jullie. *O* Ik blijf meelezen hoor!!

:*
  woensdag 22 september 2010 @ 14:09:03 #79
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_86709983
Madonna wat heerlijk om te lezen dat de echo goed is *O*
pi_86716794
Dank jullie wel allemaal... :*

Madonna, wat fijn dat de echo er goed uitzag.. en wat beschijf je dat mooi 'kijk niet de hele baan af...'. :*
Mijn vriendin (waarvoor nu het doek ik gevallen) werkte ook een aantal jaren op een praktijkschool en nu op het LWOO. Zij zei een tijdje terug 'als het voor ons niet gegund is, dan weet ik niet of ik op school kan blijven werken... Zit ik een beetje het kind van een ander op te voeden, terwijl ik m'n eigen kind wil!'. Ik begrijp dat ook zo goed. Dit is hier ook weleens ter sprake gekomen...

Ik weet nog goed dat ik net zwanger was dat we toen op weg waren naar vrienden van ons. We reden verkeerd en namen daardoor de toeristische route door een stadje heen. Liep daar dus zo'n tienermoedertje van een jaar of 15 met een bijna 40 weken buik.... ik kon het gewoon niet laten even flink te schelden. De stoom kwam nog net niet uit m'n oren. En ja, ik weet het, dat is ook geen ideale situatie, maar dat zo'n snollebol gewoon 'oeps, zomaar' zwanger raakt, terwijl er zoveel mensen zijn die er zóveel moeite voor moeten doen en waarbij het dan uiteindelijk (niet) lukt... ik kan dat gewoon niet uitstaan... :(

Isla, wat een raaare toestand zeg, in jullie ziekenhuis. Ik vind het echt zó maf dat je nog voor IUI op moet komen draven als je eisprong gewoon al is geweest. Waar sláát dat nou op?! Ik hoop dat jullie binnenkort een behandeling krijgen waarbij je op z'n minst het gevoel hebt dat het nut heeft en dat je dan niet weer achter de feiten aanloopt... :*
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_86718201
Madonna *O* wat fijn! :* Hopelijk kun jij ook snel plaatsnemen op een roze wolkje! Ik geloofde vooraf ook niet dat ik zou kunnen gaan genieten van deze zwangerschap, maar ik betrap mezelf er steeds vaker op! Natuurlijk ben ik ook nog heel vaak angstig, maar ik geloof dat dat ook bij meiden die 'gewoon' zwanger zijn geworden vaak zo zal zijn.

Boepie: wat naar dat je zo in onzekerheid zit over het uitstrijkje dat niet goed is. Hebben ze je ook de voorlopige uitslag gegeven? Hopelijk is het loos alarm! En hopelijk hoef je niet al te lang in deze topicreeks te kamperen!

Rottdog en mijsje, ik moet even heel hard slikken als ik jullie berichten lees. Ik ken het gevoel ook heel goed (ik zag ook ineens overal zwangere vrouwen) en ik hoop met heel mijn hart dat jullie, en alle meiden hier, het heel snel zelf mogen gaan beleven. Een dikke :* !
pi_86720210
quote:
Op woensdag 22 september 2010 17:35 schreef twentemeisje het volgende:
Madonna *O* wat fijn! :* Hopelijk kun jij ook snel plaatsnemen op een roze wolkje! Ik geloofde vooraf ook niet dat ik zou kunnen gaan genieten van deze zwangerschap, maar ik betrap mezelf er steeds vaker op! Natuurlijk ben ik ook nog heel vaak angstig, maar ik geloof dat dat ook bij meiden die 'gewoon' zwanger zijn geworden vaak zo zal zijn.

Boepie: wat naar dat je zo in onzekerheid zit over het uitstrijkje dat niet goed is. Hebben ze je ook de voorlopige uitslag gegeven? Hopelijk is het loos alarm! En hopelijk hoef je niet al te lang in deze topicreeks te kamperen!

Rottdog en mijsje, ik moet even heel hard slikken als ik jullie berichten lees. Ik ken het gevoel ook heel goed (ik zag ook ineens overal zwangere vrouwen) en ik hoop met heel mijn hart dat jullie, en alle meiden hier, het heel snel zelf mogen gaan beleven. Een dikke :* !
Ja de voorlopige uitslag was dat er wel iets aan de hand is. maar ze willen nu weten wat... echt te vaag gewoon, dus ik hoop maar op een goeie test.
Heb al een verleden met zwanger wordt poging, dat liep toendertijd op niets uit ( achteraf wel blij om want mijn relatie liep op de klippen :') ) maargoed zou nu toch wel prettig zijn als er oorzaken aan het licht komen wat er dan mogelijk mis is.. en is er iets aan te doen?
kortom spannend genoeg allemaal en de zenuwen zijn niet leuk.
pi_86722541
Jose81: Ik heb dat ook gezegd; als ik geen kinderen mag krijgen, ga ik een andere baan zoeken. Of een andere opleiding doen. Het is een gevaar dat je cynisch wordt bijvoorbeeld. Het zijn ook niet zomaar kinderen, het zijn vaak verwaarloosde kinderen (verwaarlozing kun je breed zien natuurlijk).
Het lijkt wel of sommige ouders denken: Je geeft ze water en ze groeien vanzelf, toch?! Die mentaliteit is normaal al hartverscheurend, maar in de omstandigheden van ongewenste kinderloosheid nog veel harder om te zien. Dus ja, ik begrijp wel dat mensen dan een andere baan gaan zoeken.

(praktijkschool en 'verwaarlozing' is natuurlijk niet hetzelfde, er zijn ook kinderen met zeer goede en betrokken ouders die toch niet mee kunnen komen enz. Dit voordat er een verkeerde discussie zal ontstaan... ;) )
pi_86725990
*O* *O* *O* *O* *O* Zegt genoeg denk ik, toch ??? :X

Er breekt weer een hele spannende tijd aan voor ons...
http://i.fokzine.net/s/shutup.gif
gewoon een echte LUSH fan.
Mijn favoriet : Sex bomb bathballistic en Ocean Salt
pi_86726566
[quote]Op woensdag 22 september 2010 20:45 schreef Lush-lady het volgende:
*O* *O* *O* *O* *O* Zegt genoeg denk ik, toch ??? :X

Er breekt weer een hele spannende tijd aan voor ons...
pi_86726667
:D Lush je bent zwanger! *O* Ik word er helemaal blij van! Er is weer een schaapje over de dam!
pi_86727335
Lush, gefeliciteerd! *O* Spannend... hopelijk gaat het deze keer goed..! :*
**Life is e@sier with your eyes closed**
  woensdag 22 september 2010 @ 22:04:18 #88
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_86730069
Lush lady *O* *O* van harte meid!!

Heb nog niet bijgelezen, lees nu via mobiel, probeer morgen ff uitgebreider te reageren. :* en knuffel voor wie hem nodig heeft
Be happy with the little things in life
pi_86730598
*O* Lush Lady, wat goed *O*
gefeliciteerd!
Heeft de gyn al een actieplan opgezet? of moet je er nu heen om te overleggen?
Succes in ieder geval! :*

[ Bericht 30% gewijzigd door mijsje op 22-09-2010 22:20:40 ]
  woensdag 22 september 2010 @ 22:16:42 #90
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_86730670
Gefeliciteerd! Super zeg! *O*
pi_86730827
een andere baan als ik niet zwanger kan worden, ja, dat speelt in mijn hoofd ook, en heb ik het ook regelmatig over gehad met mijn meneer hier... ik sta op een basisschool, maar voel steeds die confrontatie als er weer moeders zwanger rondlopen, of er schattige baby/peuter broertjes en zusjes even meekomen de klas in... ;( doet zeer... zeker als ik wéét dat er hier geen kindje gaat komen, wil ik dat niet steeds op moeten zoeken...
  woensdag 22 september 2010 @ 22:33:40 #92
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_86731571
Lush, van harte gefeliciteerd! *O*

mijsje, zo ver is het nog niet. Nog niet over piekeren dus... :*
pi_86732868
quote:
Op woensdag 22 september 2010 22:33 schreef Asyniur het volgende:
Lush, van harte gefeliciteerd! *O*

mijsje, zo ver is het nog niet. Nog niet over piekeren dus... :*
O+
:* dat is zo... maar goed, toch spookt het toch wel eens door m'n hoofd... ik betrap me er wel eens op dat ik dan aan het denken ben wat ik dan qua baan zou willen...
maar goed, eerst maar weer eens wachten op de afdeling in het AMC... en eerst maar eens op vakantie... :) we zitten te denken aan zuid spanje of griekenland ofzo... als het maar warm is... :)
  woensdag 22 september 2010 @ 23:30:32 #94
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_86734226
*O* *O* *O*

Wat een geweldig nieuws Lush-lady O+
Oude (on)bekende.
  donderdag 23 september 2010 @ 00:55:34 #95
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_86736402
*O* Gefeliciteerd, Lush-lady! *O*
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_86737828
*O* *O* Gefeliciteerd, Lush-lady! echt super nieuws!! *O* *O*
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
  donderdag 23 september 2010 @ 08:20:52 #97
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_86738131
Lush-Lady *O* *O* *O* Van harte!

Altijd goed om mensen weer uit dit topic te zien verdwijnen :Y

Enne mijsje :* !!! Niet de moed opgeven nog, wat Asy zegt; 'You'll cross that bridge when you get there' en volgens mij gaat het bij jou echt nog wel goed komen :*
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  donderdag 23 september 2010 @ 08:58:06 #98
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_86738766
quote:
Op woensdag 22 september 2010 22:59 schreef mijsje het volgende:

[..]

O+
:* dat is zo... maar goed, toch spookt het toch wel eens door m'n hoofd... ik betrap me er wel eens op dat ik dan aan het denken ben wat ik dan qua baan zou willen...
maar goed, eerst maar weer eens wachten op de afdeling in het AMC... en eerst maar eens op vakantie... :) we zitten te denken aan zuid spanje of griekenland ofzo... als het maar warm is... :)
Kan ik me wel voorstellen hoor! Maar niet de moed opgeven. Zo ver ben je nog lang niet! :*
  donderdag 23 september 2010 @ 09:04:14 #99
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_86738920
Lush van harte gefeliciteerd *O* *O*

Mijsje... hoop doet leven, niet de moed opgeven meid!! :*
Make love, not war ☮
pi_86739548
Voorlopig weet ik nog niets zeker en ben ik nog lang niet van dit forum af. De vorige 11 liepen uit op een miskraam dus het is heel erg spannend voor ons.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')