Of was het een Micropenis?quote:
Viespeukquote:
Dus nu even doen met troostprijzen maar uiteindelijk er vandoor gaan met de hoofdprijsquote:Op dinsdag 14 september 2010 19:01 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Ah too bad. Maar zo werkt dat. De staatsloterij win je ook niet na één keer meedoen
In welk opzicht? Hij viel tegen maar je hebt er nu toch een relatie mee?quote:Op dinsdag 14 september 2010 19:08 schreef Kattenkop het volgende:
[..]
Alles wat ik zeg kan tegen me gebruikt worden
Is het iemand die ook in dit topic (of Fok) actief is?quote:Op dinsdag 14 september 2010 19:08 schreef Kattenkop het volgende:
[..]
Alles wat ik zeg kan tegen me gebruikt worden
Owquote:Op dinsdag 14 september 2010 19:10 schreef Maanvis het volgende:
[..]
In welk opzicht? Hij viel tegen maar je hebt er nu toch een relatie mee?
In welk opzicht kan het dan tegen je gebruikt worden?quote:
Nee.. en als dat zo was zou ik dat hier niet gaan posten gek.quote:Op dinsdag 14 september 2010 19:11 schreef Arnax het volgende:
[..]
Is het iemand die ook in dit topic (of Fok) actief is?
niet die blonde toch?quote:Op dinsdag 14 september 2010 12:43 schreef Maanvis het volgende:
Nu op PaiQ een meiske dat in een rolstoel zit maar waar behalve dat ze niet kan lopen de rest het nog wel doet .. toch vind ik zoiets lastig
Het is toch een minpunt dus dan moet ze verder heel leuk zijn om het goed te maken.
[..]
Vroeger wel, nu werkt die optie niet meer. (tenminste bij mij niet). je kunt ook onder 'laatste post' klikken, dan werkt het wel.
Hints!quote:Op dinsdag 14 september 2010 18:34 schreef brunette82 het volgende:
ik weet nu al wel met wie ik wil daten van Fokmaar ik zeg niks
![]()
nee deze is nie blondquote:
Game timequote:Op dinsdag 14 september 2010 19:43 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Hints!Is het iemand in dit topic of gewoon op het hele forum?
All you need is love Fok!![]()
Nouja, ze was eigenlijk gewoon best leukquote:Op dinsdag 14 september 2010 13:51 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Hoezo ben je van gedachten veranderd dan?
Nee, meer iets van vakantie tussendoor en geen telefoonnummer hebbenquote:Op dinsdag 14 september 2010 14:16 schreef macondo het volgende:
[..]
Hij vond haar eerst te lelijk. Nu heeft hij eens goed in de spiegel gekeken, en merkt hij dat hij zelf nóg veel lelijker is. Dus heeft hij zijn normen maar verlaagd.
Niet geschoten is altijd mis! Gewoon doen dus. Ik hou jullie op de hoogte van mijn toekomstige epic fail.quote:Op dinsdag 14 september 2010 14:18 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Als ze wanhopig is maak je nog een kans. Heeft ze ook maar iets dat op een ruggengraat lijkt, zou ik het als ik jou was niet eens meer proberen.
Heel sterk komt dit natuurlijk niet over in ons digitale tijdperkquote:Op dinsdag 14 september 2010 20:05 schreef MHD83 het volgende:
Nee, meer iets van vakantie tussendoor en geen telefoonnummer hebben
Je leeft nog!quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:08 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Heel sterk komt dit natuurlijk niet over in ons digitale tijdperk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Barney Stinson: “There are only two reasons to date a girl you've already dated: breast implants.”
quote:Op dinsdag 14 september 2010 18:34 schreef brunette82 het volgende:
ik weet nu al wel met wie ik wil daten van Fokmaar ik zeg niks
![]()
En ondertussen zit Brunette82 heel hard te laGGen achter haar computer omdat iedereen er zo op in gaatquote:
neuh, die zit nu iig niet hier om te lachenquote:Op dinsdag 14 september 2010 20:16 schreef Arnax het volgende:
[..]
En ondertussen zit Brunette82 heel hard te laGGen achter haar computer omdat iedereen er zo op in gaat
maar heul stiekem ben ik ook wel erg benieuwd,,,
quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:12 schreef Arnax het volgende:
[..]
Je leeft nog!
Verliefd zijn verwoest mijn internetlevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"The problem with common sense is that most people are morons."
moet je een long distance relatie via Fok! beginnen. tussen het chatten en cammen door lekker Fok!ken!quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:20 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Verliefd zijn verwoest mijn internetleven
Iemand van de Fok meet toch ?quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:20 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Verliefd zijn verwoest mijn internetleven
Ik heb een Fokker IRL aan de haak geslagen en dat verkies ik zowaar boven chatten en cammen.quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:21 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
moet je een long distance relatie via Fok! beginnen. tussen het chatten en cammen door lekker Fok!ken!
Niet van de meet, wel van Fok dus inderdaadquote:Op dinsdag 14 september 2010 20:23 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Iemand van de Fok meet toch ?
En waarom zou je dat niet posten dan?quote:Op dinsdag 14 september 2010 19:15 schreef Kattenkop het volgende:
Nee.. en als dat zo was zou ik dat hier niet gaan posten gek.
Wel daten dan he? En niet alleen maanden mailen en MSN'enquote:Op dinsdag 14 september 2010 17:50 schreef picardmike het volgende:
Ik zie weer allemaal leuke senioritas op rp, heb mij dus weer ingeschreven!
Ik zag net jouw foto als voorbeeld foto toen ik op Paiq een fotocheat wou doenquote:Op dinsdag 14 september 2010 20:03 schreef Natalie78 het volgende:
Fok! Fobo Wie is het!![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:44 schreef Arnax het volgende:
[..]
Ik zag net jouw foto als voorbeeld foto toen ik op Paiq een fotocheat wou doen
nepFok!kerquote:Op dinsdag 14 september 2010 20:26 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Ik heb een Fokker IRL aan de haak geslagen en dat verkies ik zowaar boven chatten en cammen.
[..]
Niet van de meet, wel van Fok dus inderdaad
Oh, dus jij bent de uitverkorene ?quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
neuh, die zit nu iig niet hier om te lachen
geen idee, maar ik weet wel dat ze op dat moment niet online was dus er op dat moment niet om kon lachen. misschien nu wel, dat weet ik nietquote:Op dinsdag 14 september 2010 20:49 schreef Neelix het volgende:
[..]
Oh, dus jij bent de uitverkorene ?
Of stalkerquote:
Je bent precies hetzelfde als veel vrouwen op RP. Klagen over onbeschofte mannen en blij zijn als het abonnement voorbij is zodat ze zich kunnen uitschrijven van crematieplaneet. En vervolgens binnen een maand weer opnieuw aanmelden en benieuwd zijn of er op "deze planeet" nog leuke mannen rondlopenquote:Op dinsdag 14 september 2010 17:50 schreef picardmike het volgende:
Ik zie weer allemaal leuke senioritas op rp, heb mij dus weer ingeschreven!
kaboem tjing!quote:
Iedereen wacht in spanning af op jouw antwoordquote:
+1quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:14 schreef Arnax het volgende:
[..]
Iedereen wacht in spanning af op jouw antwoord
Nice! Nu willen we allemaal weten natuurlijk, wie is de gelukkige?quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:20 schreef 3rdRock het volgende:
hee, ik heb ook een fok!date gehosseld.
jij eerst!quote:
Isn't that obvious?quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:28 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Nice! Nu willen we allemaal weten natuurlijk, wie is de gelukkige?
dat zou technisch gezien kunnen ja....quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:35 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Ja, maar technisch gezien zou het ook de minder obvious versie kunnen zijn!
Maaaaaaaaaaaaaaaaaaar?quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat zou technisch gezien kunnen ja....
het is de obviousversie geworden....quote:
quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
het is de obviousversie geworden....
Samen met Bad-eendje in je hoogslapertje? Chapeauquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:20 schreef 3rdRock het volgende:
hee, ik heb ook een fok!date gehosseld.
quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
het is de obviousversie geworden....
nee, die andere obviousversie :pquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:39 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Samen met Bad-eendje in je hoogslapertje? Chapeau
ja, dat duurt nog wel ff hoor! met onze volle agendasquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:39 schreef Arnax het volgende:
[..]Jullie snappen wel dat wij na die tijd een kleine samenvatting verwachten?
Ah de Paddepoelversie?quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, die andere obviousversie :p
[..]
ja, dat duurt nog wel ff hoor! met onze volle agendas
Je ging hier dan ook wel als een beest tekeer.quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:45 schreef 3rdRock het volgende:
volgens mij heeft iedereen hier andere obviousversies.... :s
er zijn minder pijnlijke manier om je bovenlip te ontharen :squote:
korreltje zoutquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:46 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Je ging hier dan ook wel als een beest tekeer.
dat komt dan mooi uitquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:53 schreef brunette82 het volgende:
ik heb in ieder geval wel zin in de date
tja, je bent een leonardodicapriolookalike of je bent het niet....quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:59 schreef macondo het volgende:
3rdRock is wel een hosselaar zegKomt hier een dag geleden binnenlopen en gaat er onmiddellijk met de hoofdprijs vandoor, alle andere aanbidders van Brunette in verbijstering achterlatend!
Dat je zo'n kans laat liggen!quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:22 schreef Natalie78 het volgende:
Een voorstel om "de derde" te zijn op Lexa. Nou erm, I think I'll pass thanks.
1.93mquote:Op dinsdag 14 september 2010 08:53 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Om Karina-perikelen te voorkomen: hoe lang ben je?
Wat een lef....quote:Op dinsdag 14 september 2010 09:41 schreef Natalie78 het volgende:
Nu effuh genoeg over IK!....
Hou jij van Laggen en Leuke dingen doen?
reageer dan gelijk!
Ga niet af op het uiterlijk!
ik ben erg filosofies en hou ervan om over dingen diep te praten!
maar ik wil vooral een leuke meisje die ook erg van grappen hou, en spontaan, vrolijk is!
Als jullie allemaal zo doorgaan, blijf ik straks alleen achter in dit topicquote:
mmm, moteen we een actie starten?quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:46 schreef Arnax het volgende:
[..]
Als jullie allemaal zo doorgaan, blijf ik straks alleen achter in dit topic
Laten we maar met de kerstdagen beginnenquote:
Mits Picard Mike scoort bij de chicas op RP!quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:46 schreef Arnax het volgende:
[..]
Als jullie allemaal zo doorgaan, blijf ik straks alleen achter in dit topic
oh God, dat is ook alweer bijna...quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:50 schreef Arnax het volgende:
[..]
Laten we maar met de kerstdagen beginnen
Oh hou op.quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:50 schreef Arnax het volgende:
[..]
Help Arnax de kerst door? Gewoon met kerstmiddag genoeg zuipen dan wordt je na de kerst pas weer wakker.quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:50 schreef Arnax het volgende:
[..]
Moet je nagaan ik ben verreweg de lekkerste hier. Maar provinciaaltje heeft gelijk ik ben net zo ergquote:Op dinsdag 14 september 2010 22:53 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Mits Picard Mike scoort bij de chicas op RP!
Euhhh laten we dat maar niet nog een keer doen...quote:Op dinsdag 14 september 2010 23:06 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Help Arnax de kerst door? Gewoon met kerstmiddag genoeg zuipen dan wordt je na de kerst pas weer wakker.
deze keer GHB proberen?quote:Op dinsdag 14 september 2010 23:10 schreef Arnax het volgende:
[..]
Euhhh laten we dat maar niet nog een keer doen...
quote:Op dinsdag 14 september 2010 23:08 schreef picardmike het volgende:
Moet je nagaan ik ben verreweg de lekkerste hier.
zelfvertrouwen heb je iig welquote:Op dinsdag 14 september 2010 23:08 schreef picardmike het volgende:
[..]
Moet je nagaan ik ben verreweg de lekkerste hier. Maar provinciaaltje heeft gelijk ik ben net zo erg
Tja je word waar je het meeste tegen afzet...
Hmmm welke vrijgezelle vrouw uit de dit topic kunnen we nog aan jou gaan koppelen dan...quote:Op woensdag 15 september 2010 00:03 schreef Arnax het volgende:
Nee, ik ben druk op zoek naar een date, want ik wil niet als enige achterblijven in dit topic
Plaats een leuke foto in je fobo en wie weet!quote:Op woensdag 15 september 2010 00:03 schreef Arnax het volgende:
Nee, ik ben druk op zoek naar een date, want ik wil niet als enige achterblijven in dit topic
Oh, werkt dat zo?quote:Op woensdag 15 september 2010 00:07 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Plaats een leuke foto in je fobo en wie weet!
Geen idee, de één na de ander slaat aan het datenquote:Op woensdag 15 september 2010 00:07 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Hmmm welke vrijgezelle vrouw uit de dit topic kunnen we nog aan jou gaan koppelen dan...
Haha die heb ik er net afgehaald. Iets met enige privacy en zoquote:Op woensdag 15 september 2010 00:07 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
een niet leuke kan ook hoorquote:Op woensdag 15 september 2010 00:07 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |