zou gewaardeerd wordenquote:Op maandag 13 september 2010 23:04 schreef Drassss het volgende:
Sorry mensen maar ik zie al op de radar dat er onweersbuien aankomen en dat de voorsteden Thunderstorm waarschuwingen hebben![]()
quote:Op maandag 13 september 2010 23:06 schreef alors het volgende:
Ja dus, hij heeft dat graflelijke kampshirt weer aan
Zijn shirts zijn altijd van epische proporties.quote:Op maandag 13 september 2010 23:07 schreef Zeroku het volgende:
[..]
. Dat shirt is van epische proporties.
zal hij wel van zn ouders hebben die hebben ook zo'n lelijk ding aanquote:Op maandag 13 september 2010 23:06 schreef alors het volgende:
Ja dus, hij heeft dat graflelijke kampshirt weer aan
als je de opper kampsjaak bent ja.quote:Op maandag 13 september 2010 23:07 schreef Zeroku het volgende:
[..]
. Dat shirt is van epische proporties.
Ik denk het nietquote:Op maandag 13 september 2010 23:08 schreef Schpast het volgende:
Ik heb zo'n voorgevoel dat Djoko gaat verassen...
sporza is ook livequote:Op maandag 13 september 2010 23:07 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Gelukkig loopt het geluid niet een volle seconde voor op het beeld, hoe irritant...
Zijn pa wilde een begrafenis.quote:Op maandag 13 september 2010 23:08 schreef Schpast het volgende:
Ik heb zo'n voorgevoel dat Djoko gaat verassen...
quote:Op maandag 13 september 2010 23:11 schreef alors het volgende:
Wat ziet Nadal er weer fapbaar uit![]()
omg Djoko heeft die print ook nog op zijn broek![]()
![]()
Het stadion heet niet voor niks Arthur Ash stadiumquote:
50 minuten...quote:Op maandag 13 september 2010 23:13 schreef Djokotron het volgende:
Toch wel in no-time de eerste set naar Rafa.
Hmhm, klopt ook wel, het leek een stuk korter. 0-40 alweer trouwens.quote:Op maandag 13 september 2010 23:15 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel ging het wel snel/makkelijk.
Vind het wel meevallen met dat niveau. Zitten weliswaar een paar leuke rallies bij, maar Novak maakt veel onnodige fouten en slaat veel half tamme ballen die niet diep genoeg gaan.quote:Op maandag 13 september 2010 23:14 schreef Norrage het volgende:
De wedstrijd is wel een hoog niveau tot nu toe, Djoko geeft het een beetje weg...Hopelijk begint hij fris aan de 2e.
Baasjes familie.quote:Op maandag 13 september 2010 23:16 schreef InTrePidIvity het volgende:
Loopt de familie Djokovic al de hele week in die shirts? Van de vader had ik het gehoord, maar de rest heeft nu ook van die pareltjes aan!
Die zijn op.quote:Op maandag 13 september 2010 23:19 schreef TheGeneral het volgende:
Er zit niet echt een versnelling in Djoko zijn slagen... Waar zijn de winners?
Daar was er al een.quote:Op maandag 13 september 2010 23:19 schreef TheGeneral het volgende:
Er zit niet echt een versnelling in Djoko zijn slagen... Waar zijn de winners?
nu is het gewoon cult, zo'n shirtquote:Op maandag 13 september 2010 23:18 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ja ik wil ook graag zo'n shirt
Hoiquote:Op maandag 13 september 2010 23:16 schreef alors het volgende:
Hehe die familie! ik had ze nog niet gezien.
Dat shirt is ook geniaal. Ik moet hem ook nog ergens fixen als ik hem kan vindenquote:Op maandag 13 september 2010 23:23 schreef alors het volgende:
[..]
haha ik vind ze hoe langer hoe toffer, ik wil ook zo'n shirt
misschien in de novakshop maar die zit helemaal in serviequote:Op maandag 13 september 2010 23:26 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Dat shirt is ook geniaal. Ik moet hem ook nog ergens fixen als ik hem kan vinden
quote:
Met de zeer waarschijnlijk rain delay over 45 - 60 minuten heeft hij weer tijd om bij te komen, wat massages te krijgen etc.quote:Op maandag 13 september 2010 23:34 schreef Salamando het volgende:
Het is inderdaad wel de vraag hoelang Djoko dit vol houdt.
Nou deze volley mocht er wezen hoorquote:Op maandag 13 september 2010 23:39 schreef TheGeneral het volgende:
Daar liet Nadal ook even zijn geweldige volley's zien![]()
Djokovic had die bal daarna natuurlijk moeten maken.
Dat was een stopvolley. Volley's wegleggen is niet Nadal's sterkste punt.quote:Op maandag 13 september 2010 23:40 schreef Szura het volgende:
[..]
Nou deze volley mocht er wezen hoor
Ze kunnen ook de naam Leon' vormen.quote:
Ja vage shit idd.quote:Op maandag 13 september 2010 23:47 schreef alors het volgende:
wauw
die kreuntjes van Djokovic, 'woh..uhh!!'!
quote:Op maandag 13 september 2010 23:50 schreef Originele_Naam het volgende:
Djoko is hard aan het falen EPIC FAIL
Ik hoop dat de regen de boel niet te vele vertraagt. Irritant zou dat zijn.quote:Op maandag 13 september 2010 23:53 schreef Ambrosius het volgende:
Wat een punt. Rebreak, dit kan Nole de set en dus de match kosten.
quote:Op maandag 13 september 2010 23:53 schreef danusz1986 het volgende:
Djokovic heeft totaal geen kracht meer in zijn slagen. GSM Rafa.
Ja, schitterend.quote:Op maandag 13 september 2010 23:55 schreef Djokotron het volgende:
En weer die backhand.. wel mooi om te zien als ie daar echt mee uithaalt.
Zelden zo'n nietszeggende post gezien.quote:Op dinsdag 14 september 2010 00:00 schreef Nober het volgende:
De eerste twee sets vind ik niet zo boeiend omdat je na twee sets sowieso de wedstrijd nog niet kan winnen. Ik ga wel kijken in sets drie mits het 2-0 in sets is, anders kijk ik de vierde set want bij 1-1 in sets is de derde set ook nog niet bepalend.
Ik las je post en was bang dat je er een van mij quotte.quote:Op dinsdag 14 september 2010 00:01 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Zelden zo'n nietszeggende post gezien.
Kijk anders de samenvattingquote:Op dinsdag 14 september 2010 00:00 schreef Nober het volgende:
De eerste twee sets vind ik niet zo boeiend omdat je na twee sets sowieso de wedstrijd nog niet kan winnen. Ik ga wel kijken in sets drie mits het 2-0 in sets is, anders kijk ik de vierde set want bij 1-1 in sets is de derde set ook nog niet bepalend.
Lol, net alsof een derde set meestal spannend is na een 2-0 voorsprong.quote:Op dinsdag 14 september 2010 00:00 schreef Nober het volgende:
Inderdaad, die forehand is toch wel machtig hoorquote:Op dinsdag 14 september 2010 00:01 schreef Federer-fan het volgende:
Wow, wat een waanzinnige groundstrokes heeft Nadal toch.
Dr Snuggles.quote:Op dinsdag 14 september 2010 00:00 schreef Nober het volgende:
quote:Op dinsdag 14 september 2010 00:00 schreef Nober het volgende:
quote:Op dinsdag 14 september 2010 00:02 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik las je post en was bang dat je er een van mij quotte.
Dit snap ik ook niet. Je zegt dus eigenlijk dat het sowieso nog 2,5 uur duurt?quote:Op dinsdag 14 september 2010 00:03 schreef Federer-fan het volgende:
Op Eurosport zeggen ze dat het over een half uur hard gaat regenen en dat het dan twee uur blijft regenen, maar dat het sowieso nog een uur duurt.
quote:Op dinsdag 14 september 2010 00:04 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dit snap ik ook niet. Je zegt dus eigenlijk dat het sowieso nog 2,5 uur duurt?
Nou en, hoop iig wel dat ze het vandaag nog afmaken (zal toch welquote:Op dinsdag 14 september 2010 00:03 schreef Federer-fan het volgende:
Op Eurosport zeggen ze dat het over een half uur hard gaat regenen en dat het dan twee uur blijft regenen, maar dat het sowieso nog een uur duurt.
Ja hoor.quote:Op dinsdag 14 september 2010 00:04 schreef Federer-fan het volgende:
Is er iemand die op blijft en bereid is een paar mensen te sms'en die gaan slapen?
Ja geweldig he. Finales van grote sportevenementen (nog leuker als er Nederlanders meedoen) en half FOK! probeert bij ons, bazen, te horen.quote:Op dinsdag 14 september 2010 00:04 schreef Szura het volgende:
Waarom trekt dit soort grote evenementen altijd zo'n mongolen aan op dit forum?
Ik ga ook doorhalen.quote:Op dinsdag 14 september 2010 00:05 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Nou en, hoop iig wel dat ze het vandaag nog afmaken (zal toch wel?), ik blijf wel wakker
quote:Op dinsdag 14 september 2010 00:04 schreef luckass het volgende:
Djokovic had die set gewoon al binnen moeten hebben.
Met een 5-4 voorsprong had ie ook een grotere kans op de set gehad.
Ik zie het nu na de break wel meteen fout gaan.
Als ik de radar bekijk is het een pittig fel buitje ja.quote:Op dinsdag 14 september 2010 00:06 schreef rooneyelst het volgende:
hoorde ik ze nou ook zeggen "we might expect heavy thunder and rain please evacuate the stadium" ?
Ik snap het zelf ook niet.quote:Op dinsdag 14 september 2010 00:04 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dit snap ik ook niet. Je zegt dus eigenlijk dat het sowieso nog 2,5 uur duurt?
Het klopt natuurlijk wel, 2,5 uur is ook tenminste 1 uur.quote:Op dinsdag 14 september 2010 00:08 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik snap het zelf ook niet.Ik typte wat de Engelse verslaggevers op Eurosport zeiden: "It's will start raining really hard in about half an hour and then that will continue for two hours. But the delay will take at least one hour."
Beetje respect graag ja.quote:Op dinsdag 14 september 2010 00:04 schreef Szura het volgende:
Waarom trekt dit soort grote evenementen altijd zo'n mongolen aan op dit forum?
Je kunt beter zeggen: "Dokovic had het 'n moment te pakken."quote:Op dinsdag 14 september 2010 00:07 schreef Norrage het volgende:
[..]
Djoko had zo het momentum te pakken
Klopt, en ze voegden eraan toe: "and quite possibly a terrorist attack as well."quote:Op dinsdag 14 september 2010 00:06 schreef rooneyelst het volgende:
hoorde ik ze nou ook zeggen "we might expect heavy thunder and rain please evacuate the stadium" ?
Waarom wist ik dat je met zou gaan quotenquote:Op dinsdag 14 september 2010 00:10 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Beetje respect graag ja.Ik kom hier al meer dan vier jaar en ik post echt niet alleen bij grote evenementen.
Omdat ik weet hoe je over me denkt.quote:Op dinsdag 14 september 2010 00:13 schreef Szura het volgende:
[..]
Waarom wist ik dat je met zou gaan quoten
Zowaar een behoorlijk goede grapquote:Op dinsdag 14 september 2010 00:12 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Klopt, en ze voegden eraan toe: "and quite possibly a terrorist attack as well."
quote:Op dinsdag 14 september 2010 00:14 schreef Fukjoeman het volgende:
[..]
Zowaar een behoorlijk goede grap
de regen of de hele vertraging?quote:Op dinsdag 14 september 2010 00:22 schreef Norrage het volgende:
Gaat tenminste tot 7.30 lokale tijd duren (dat is tot over een uur) zeggen ze hier
quote:The U.S.T.A. just announced that rain is expected for another 60-75 minutes, after which it is expected to clear up. The plan is to finish the final tonight. -- Thomas L.
quote:Young Rafa towels off, then he tugs his shorts twice,
And looks to the stands for illegal advice.
He mouths, “Uncle Toni, I can’t play full-throttle
The wind just kicked up, and it blew down my bottles!”
But Toni makes signs to say “Nonsense! You’ve got ‘im!
Just stall for a minute and pick at your bottom.”
So he stalls and he picks, and he picks and he stalls
And applies his new “grip change” when serving the balls.
And Toni looks down at the watch on his wrist
(It’s a half-million watch that was recently missed
Last month in Toronto, and though it’s bizarre
I think Toni stole it, just like Rafa’s car.)
So Rafa goes on with his slow, boring play
And soon the match ends, the predictable way:
Another opponent, exhausted and thin
Is bludgeoned to death by “endurance” and spin.
With great, bulging muscles and merciless power,
Nadal wins the match in three mind-numbing hours.
The trophy is given, the fans all depart
The experts praise Rafa for “courage” and “heart.”
But back in the locker room, poor Rafa cringes:
His uncle comes in with a bunch of syringes.
“But I already win,” Rafa protests. “Let’s go.
You say if I win we stop doing this, no?”
But Toni just grunts, and says, “That was before.
But NOW I say stop when you win me eight more!”
So if you have an uncle who steals your stuff
Who gives you injections that make you all buffed
Who teaches you tactics to stall and to cheat
To claim something’s wrong with your knees or your feet
To run like a rabbit, but still have the nerve
To take a timeout on the other guy’s serve
To grow in the spring and to shrink in the fall
To claim it’s the court, or to claim it’s the ball
To win the first half of the year, when you’re big
Then lose in the last half, and play like a pig
To only get pumped after August rolls in
If there’s something unique and important to win
To snag a gold medal, grand slam, and big cheers
(Which is all that you’ve won in the fall for five years!)
To ramp up your serve in the blink of an eye
And claim you don’t know how you did it, or why…
Then the pundits will fawn, and the fans will admire
Your uncle will drink it all in, the old liar
He’ll say, “It was worth it! Now go take this pill.
Don’t ask what it is; it will increase your skill.”
Then the legends will bow; from the East to West
The papers and blogs will proclaim you the best
And kids—all the kids, the poor kids!—will take heed
And follow your path in their hopes to succeed
And creepy old uncles will also take note;
You won’t be a hero; you’ll just be a GOAT!
Thanks, dan ga ik m'n bed in. Wekker gaat weer over 6 uur.quote:Op dinsdag 14 september 2010 01:04 schreef Norrage het volgende:
Nog tenminste 90 minuten wachten nu...8.30 locale tijd gaan ze nu verder...ben benieuwd, halen ze denk ik niet meer deze avond...dinsdag?? :/
Waar haal jij je updates vandaan?quote:Op dinsdag 14 september 2010 01:04 schreef Norrage het volgende:
Nog tenminste 90 minuten wachten nu...8.30 locale tijd gaan ze nu verder...ben benieuwd, halen ze denk ik niet meer deze avond...dinsdag?? :/
ESPN sportscenterquote:Op dinsdag 14 september 2010 01:17 schreef Fukjoeman het volgende:
[..]
Waar haal jij je updates vandaan?
Ik ga iig naar bed. Jammer man
Eurosport nu ook weer. Die heb ik toch liever dan die Belgenquote:
België Eén en Canvas zijn toch publieke omroep, dus die vergelijking die je maakt slaat nergens op.quote:Op dinsdag 14 september 2010 01:51 schreef Creeg het volgende:
Lol en ineens is België één, Canvas geworden?
Moet je voorstellen dat een wedstrijd van het NL elftal van SBS naar NL 3 gaat. Dat kan niet in Nederland
Oh dat wist ik niet. Geen idee hoe het daar geregeld isquote:Op dinsdag 14 september 2010 01:54 schreef Nober het volgende:
[..]
België Eén en Canvas zijn toch publieke omroep, dus die vergelijking die je maakt slaat nergens op.
Alleen met giro 555 acties dan slaan ze de handen ineen (Ned 1, RTL, SBS), maar je hebt toch ook wel eens dat een sport uitloopt en dan verhuist van Ned. 1 naar Ned. 3?quote:Op dinsdag 14 september 2010 01:56 schreef Creeg het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet. Geen idee hoe het daar geregeld is
Jep je hebt gelijk. Ik dacht altijd dat België één en Canvas een soort rivalen waren net zoals RTL en SBS.quote:Op dinsdag 14 september 2010 01:58 schreef Nober het volgende:
[..]
Alleen met giro 555 acties dan slaan ze de handen ineen (Ned 1, RTL, SBS), maar je hebt toch ook wel eens dat een sport uitloopt en dan verhuist van Ned. 1 naar Ned. 3?![]()
Ja nu weer regen, Djokovic gaat serveren!!
Echt?quote:Op dinsdag 14 september 2010 02:00 schreef Nober het volgende:
DEUCE!! wordt 5-4 voor Nadal die dan serveert voor de set!!!
Faal.quote:Op dinsdag 14 september 2010 02:00 schreef Nober het volgende:
DEUCE!! wordt 5-4 voor Nadal die dan serveert voor de set!!!
Die zijn naar huis.quote:Op dinsdag 14 september 2010 02:06 schreef Nober het volgende:
Waarom zendt Sport1 eigenlijk geen tennis uit, vinden ze dat geen sport?
Tottenham Hotspur - Wigan Athletic (hh) en FC Kopenhagen - Rosenborg BK (hh) momenteelquote:
Ze hebben der gewoon een bandje ingestopt. Ze dachten dat tennis dat zal welquote:Op dinsdag 14 september 2010 02:11 schreef Nober het volgende:
[..]
Tottenham Hotspur - Wigan Athletic (hh) en FC Kopenhagen - Rosenborg BK (hh) momenteel't Wordt tijd dat ze weer gaan darten en golfen.
Het is alleen niet waar. Waarom ?quote:Op dinsdag 14 september 2010 02:12 schreef Nober het volgende:
[..]
32-31 voor Nadal in de tie-break van de 2de set, Djokovic serveert nu
Jij weet niet of dat waar is want je vroeg naar de stand wat duidelijk aangeeft dat je de stand niet weet anders ga je naar de bekende weg vragen en dat zou pas echt een waarom vraag zijn.quote:Op dinsdag 14 september 2010 02:14 schreef Outlined het volgende:
[..]
Het is alleen niet waar. Waarom ?
Ik ben niet zo'n fan van de US Open site.quote:Op dinsdag 14 september 2010 02:16 schreef Nober het volgende:
[..]
Jij weet niet of dat waar is want je vroeg naar de stand wat duidelijk aangeeft dat je de stand niet weet anders ga je naar de bekende weg vragen en dat zou pas echt een waarom vraag zijn.
6-4 Nadal
5-6 Djokovic, Nadal serveert
Een finale als deze trekt natuurlijk wel wat kijkers.quote:Op dinsdag 14 september 2010 02:16 schreef Creeg het volgende:
En die reclames bij Eurosport ertussendoor kunnen ze denk ik beter overslaan. Alsof iemand om 2:15 denkt, nou laat ik morgen is een Suzuki kopen.
Nog meer dingen waar je geen fan van bent en/of niet mag...?quote:Op dinsdag 14 september 2010 02:18 schreef Outlined het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n fan van de US Open site.
Ik mag je trouwens niet
Ja oké, maar wissel dan ook even van reclame. Het is alleen maar zo'n stomme camera met die HD en pff. En verder is het die Suzuki. Of een reclame over Bulgarijequote:Op dinsdag 14 september 2010 02:18 schreef Ferdowsi het volgende:
[..]
Een finale als deze trekt natuurlijk wel wat kijkers.
We vinden je vervelend, kan je minder bijdehand doen alsjeblieft?quote:Op dinsdag 14 september 2010 02:21 schreef Nober het volgende:
[..]
Nog meer dingen waar je geen fan van bent en/of niet mag...?
Oneerlijk dat Djokovic wederom de set mag beginnen met serveren.quote:Op dinsdag 14 september 2010 02:21 schreef Norrage het volgende:
Yes! Precies wat we willen! Djoko koning! Nu is hij favoriet voor het vervolg wat mij betreft...
quote:Op dinsdag 14 september 2010 02:22 schreef Nober het volgende:
[..]
Oneerlijk dat Djokovic wederom de set mag beginnen met serveren.
Ik zit te denken om een pan champignonnensoep op te zetten.quote:Op dinsdag 14 september 2010 02:23 schreef Ferdowsi het volgende:
Ik ga even een zak M&M's bij de pomp halen.
Nope, ik gun het Djoko welquote:
Zet je TV aanquote:Op dinsdag 14 september 2010 02:31 schreef MicRug het volgende:
HEYYYY, alles zwart hier, wat is de stand????
Familie Williams op de tribune?quote:Op dinsdag 14 september 2010 02:31 schreef MicRug het volgende:
HEYYYY, alles zwart hier, wat is de stand????
Dat gun ik Djoko ookquote:Op dinsdag 14 september 2010 02:33 schreef Nober het volgende:
[..]
Nee, ik gun Djokovic wel 5 sets maar Nadal zijn eerste US Open.
Nadal is natuurlijk ook beter dan Novak, dus of het echt concentratie is!?quote:Op dinsdag 14 september 2010 02:34 schreef Norrage het volgende:
Even concentratie verslapping bij Djoko en wat geniale ballen van Rafa...Break
Gewoon normaal toch? Tegelijk met nieuwe ballen.quote:Op dinsdag 14 september 2010 02:37 schreef Creeg het volgende:
Nadal voor de 3e keer een nieuw racket.
Wat anders dan Zvonareva iddquote:Op dinsdag 14 september 2010 02:38 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Gewoon normaal toch? Tegelijk met nieuwe ballen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |