zou gewaardeerd wordenquote:Op maandag 13 september 2010 23:04 schreef Drassss het volgende:
Sorry mensen maar ik zie al op de radar dat er onweersbuien aankomen en dat de voorsteden Thunderstorm waarschuwingen hebben![]()
quote:Op maandag 13 september 2010 23:06 schreef alors het volgende:
Ja dus, hij heeft dat graflelijke kampshirt weer aan
Zijn shirts zijn altijd van epische proporties.quote:Op maandag 13 september 2010 23:07 schreef Zeroku het volgende:
[..]
. Dat shirt is van epische proporties.
zal hij wel van zn ouders hebben die hebben ook zo'n lelijk ding aanquote:Op maandag 13 september 2010 23:06 schreef alors het volgende:
Ja dus, hij heeft dat graflelijke kampshirt weer aan
als je de opper kampsjaak bent ja.quote:Op maandag 13 september 2010 23:07 schreef Zeroku het volgende:
[..]
. Dat shirt is van epische proporties.
Ik denk het nietquote:Op maandag 13 september 2010 23:08 schreef Schpast het volgende:
Ik heb zo'n voorgevoel dat Djoko gaat verassen...
sporza is ook livequote:Op maandag 13 september 2010 23:07 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Gelukkig loopt het geluid niet een volle seconde voor op het beeld, hoe irritant...
Zijn pa wilde een begrafenis.quote:Op maandag 13 september 2010 23:08 schreef Schpast het volgende:
Ik heb zo'n voorgevoel dat Djoko gaat verassen...
quote:Op maandag 13 september 2010 23:11 schreef alors het volgende:
Wat ziet Nadal er weer fapbaar uit![]()
omg Djoko heeft die print ook nog op zijn broek![]()
![]()
Het stadion heet niet voor niks Arthur Ash stadiumquote:
50 minuten...quote:Op maandag 13 september 2010 23:13 schreef Djokotron het volgende:
Toch wel in no-time de eerste set naar Rafa.
Hmhm, klopt ook wel, het leek een stuk korter. 0-40 alweer trouwens.quote:Op maandag 13 september 2010 23:15 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel ging het wel snel/makkelijk.
Vind het wel meevallen met dat niveau. Zitten weliswaar een paar leuke rallies bij, maar Novak maakt veel onnodige fouten en slaat veel half tamme ballen die niet diep genoeg gaan.quote:Op maandag 13 september 2010 23:14 schreef Norrage het volgende:
De wedstrijd is wel een hoog niveau tot nu toe, Djoko geeft het een beetje weg...Hopelijk begint hij fris aan de 2e.
Baasjes familie.quote:Op maandag 13 september 2010 23:16 schreef InTrePidIvity het volgende:
Loopt de familie Djokovic al de hele week in die shirts? Van de vader had ik het gehoord, maar de rest heeft nu ook van die pareltjes aan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |