abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 16 september 2010 @ 18:48:51 #126
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_86507201
quote:
Op donderdag 16 september 2010 18:43 schreef wimderon het volgende:

[..]

Het een sluit het ander niet uit hè. En ook naast de baan verricht hij schijnbaar enorm veel arbeid.
Nee, da's waar. Maar hij houdt het nu al langer vol dan menigeen had gedacht. En ik hoop gewoon dat hij blessurevrij blijft, althans dat hij geen chronische blessures krijgt.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  donderdag 16 september 2010 @ 19:01:21 #127
296399 Outlined
Renaissance Man
pi_86507600
quote:
Op donderdag 16 september 2010 18:48 schreef Norrage het volgende:

[..]

:Y Het gaat bij Nadal niet om hoe hij speelt op de baan, het gaat er meer om wat hij doet buiten de baan..Trainen en zo. Hij schijt dat zo ongeloof intensief te doen dat het bijna ongezond is, en op basis daarvan verwacht men dat hij het wellicht niet oneindig lang volhoudt..
Ik denk dat Team Rafa dat wel goed managed hoor. Hij traint bijvoorbeedl veel in een zwembad, dan belast je je spieren toch anders. Desondanks dat geef ik hem (nog) 4 jaar.
Come on, who can, who can, can hear the bass drum.
  donderdag 16 september 2010 @ 19:01:57 #128
296399 Outlined
Renaissance Man
pi_86507621
quote:
Op donderdag 16 september 2010 18:48 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Nee, da's waar. Maar hij houdt het nu al langer vol dan menigeen had gedacht. En ik hoop gewoon dat hij blessurevrij blijft, althans dat hij geen chronische blessures krijgt.
Ik hoop dat als beide carieres afgelopen zijn Fed de GOAT is.
pi_86507957
We moeten niet hopen dat Rafa minder gaat presteren, we moeten hopen dat Fed weer gaat presteren! Dat zal hem de ultieme GOAT maken :D Nog even 4 grand slams pakken en de 20 halen!
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_86508076
Het gaat er bij Nadal niet om hoe lang hij nog kan meegaan, maar hoe lang hij zijn spelletje nog kan spelen. Met of zonder blessures.

Als Nadal een tikkeltje langzamer wordt dan valt zijn complete spel in duigen. Als hij over enkele jaren wat ouder en daarmee wat langzamer wordt zal het heel lastig worden voor hem.

Hij wint zoveel door zijn terughalen en de fout te laten maken door de tegenstander. Natuurlijk valt hij nu wat meer aan, maar de basis van zijn spel is nog steeds terughalen. Wanneer hij dus een tikkeltje langzamer wordt gaat dat steeds minder effect hebben.

En wellicht met zijn spel dat het langzamer worden al over enkele jaren intreed en dan wordt het lastig voor hem om te blijven winnen.
pi_86508239
Inderdaad: Bij Rafa is de grens tussen absolute top en waardeloos heel erg dun. Hij hoeft inderdaad maar een beetje in intensiteit in te leveren en hij wordt er finaal afgeramd. kijk maar naar zijn vorige Hard Court seizoenen (en eigenlijk ook deze met uitzondering van de USO)
Vorig jaar speelde hij op de USO echt niet zoveel slechter dan nu, maar hij miste net een beetje die intensiteit en de snelheid om Del Potro aan te kunnen daar...Dit jaar had hij die wedstrijd echt wel gewonnen denk ik, ondanks dat het verschil in klasse vorig jaar echt enorm was tussen Rafa en Delpo..

Federer heeft de helft van zijn overwinningen op halve kracht kunnen spelen bij wijze van spreken, dat zul je Rafa nooit zien doen...
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  donderdag 16 september 2010 @ 21:28:24 #132
296399 Outlined
Renaissance Man
pi_86513768
quote:
Op donderdag 16 september 2010 19:10 schreef Norrage het volgende:
We moeten niet hopen dat Rafa minder gaat presteren, we moeten hopen dat Fed weer gaat presteren! Dat zal hem de ultieme GOAT maken :D Nog even 4 grand slams pakken en de 20 halen!
Betwijfel of dit gaat lukken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')