Nee, da's waar. Maar hij houdt het nu al langer vol dan menigeen had gedacht. En ik hoop gewoon dat hij blessurevrij blijft, althans dat hij geen chronische blessures krijgt.quote:Op donderdag 16 september 2010 18:43 schreef wimderon het volgende:
[..]
Het een sluit het ander niet uit hè. En ook naast de baan verricht hij schijnbaar enorm veel arbeid.
Ik denk dat Team Rafa dat wel goed managed hoor. Hij traint bijvoorbeedl veel in een zwembad, dan belast je je spieren toch anders. Desondanks dat geef ik hem (nog) 4 jaar.quote:Op donderdag 16 september 2010 18:48 schreef Norrage het volgende:
[..]
Het gaat bij Nadal niet om hoe hij speelt op de baan, het gaat er meer om wat hij doet buiten de baan..Trainen en zo. Hij schijt dat zo ongeloof intensief te doen dat het bijna ongezond is, en op basis daarvan verwacht men dat hij het wellicht niet oneindig lang volhoudt..
Ik hoop dat als beide carieres afgelopen zijn Fed de GOAT is.quote:Op donderdag 16 september 2010 18:48 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, da's waar. Maar hij houdt het nu al langer vol dan menigeen had gedacht. En ik hoop gewoon dat hij blessurevrij blijft, althans dat hij geen chronische blessures krijgt.
Betwijfel of dit gaat lukken.quote:Op donderdag 16 september 2010 19:10 schreef Norrage het volgende:
We moeten niet hopen dat Rafa minder gaat presteren, we moeten hopen dat Fed weer gaat presteren! Dat zal hem de ultieme GOAT makenNog even 4 grand slams pakken en de 20 halen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |