nooit genoegquote:Op maandag 13 september 2010 22:36 schreef borisz het volgende:
[..]
Genoeg grappen daarover gemaakt al
Prima,quote:Op maandag 13 september 2010 22:38 schreef rubbereend het volgende:
Deze moet wel vol voor donderdag, dan begint de EL
[..]
nooit genoeg
gisteren was het druk aan het einde van het topic en ineens was iedereen hem kwijt ofzoquote:Op dinsdag 14 september 2010 10:13 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Prima,
vroeger lukte het nog wel eens om een topic binnen een paar minuten vol te hebben
Wat dan ?quote:Op dinsdag 14 september 2010 18:46 schreef rubbereend het volgende:Wilders blijft maar toegeven
alles voor de macht
De uitbreiding van de EU, maar het is al ontkracht, hij zal gewoon tegenstemmenquote:
Dan zoeken ze steun bij de PVDA en kan de uitbreiding doorgaanquote:Op dinsdag 14 september 2010 18:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
De uitbreiding van de EU, maar het is al ontkracht, hij zal gewoon tegenstemmenja gaat een lekker stabiel kabinet worden
Die moeten dan maar gewoon tegen stemmenquote:Op dinsdag 14 september 2010 18:57 schreef borisz het volgende:
[..]
Dan zoeken ze steun bij de PVDA en kan de uitbreiding doorgaan
Hij is net vorige week getrouwdquote:Op woensdag 15 september 2010 16:04 schreef borisz het volgende:
Ik ook
En Ole wanneer wordt je nieuwe scharrel Dries R?
Nee, met recente bands ben ik slecht.quote:Op woensdag 15 september 2010 20:38 schreef Againzender het volgende:
Kom op Ajax!!!
Oh, tong, zegt de band King Me jou iets?
Met de schoenenverver die later door geen succes meer met de band Vee-Jay werd op MTV.quote:
Nederlands bandje. Zanger heeft duidelijk naar andere bands geluisterd.quote:Op woensdag 15 september 2010 21:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee, met recente bands ben ik slecht.
What kind of music ?
Dank jequote:Op donderdag 16 september 2010 08:46 schreef borisz het volgende:
Vraagje aan de users met een lesbienne als moeder. Hij is grappig tong.
En daddy is de caddyquote:Op donderdag 16 september 2010 13:53 schreef Bjoro het volgende:
Afgelopen dinsdag heeft Maudje haar eerste golfles gehad...de 1e stappen richting rijke dochter zijn gezet !
[ afbeelding ]
inderdaad, voordat een of andere geil-struik zich opwerpt !quote:
Heuh?quote:
Gedaan.quote:Op donderdag 16 september 2010 21:52 schreef Ole het volgende:
Even team kiezen borisz en tong
Kelder Storms en Storms Gate
ABC - The lexicon of love zegt me nog iets, maar dit....quote:Op vrijdag 17 september 2010 16:46 schreef borisz het volgende:
Vandaag 4 uur management accounting. Flinke ABC cases behandeld. Opzich niet heel moeilijk wel even puzzelen als je veel costdrivers hebt.
Activity based costingquote:Op vrijdag 17 september 2010 20:48 schreef Againzender het volgende:
[..]
ABC - The lexicon of love zegt me nog iets, maar dit....
Was een erg leuk begin. Johan Derksen zei dat ie een rechtszaak gaat beginnen tegen Koefnoen omdat ze VI gaan persifleren. Foto erbij en alles. Ik dacht dat het serieus was zo bracht ie het. Bleek het zelf ironie te zijn en maakten ze Wesley en Yolante totaal afquote:
'ole JFK is vermoord.'quote:
Wel goed, eindelijk internet, dus dat is weer een vooruitgang.quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:15 schreef tong80 het volgende:
Hoe gaat het met Bossie in zijn nieuwe huissie ?
Ja mooi. Ik miste je al.quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wel goed, eindelijk internet, dus dat is weer een vooruitgang.
Ja, maar dat hoeft nu dus niet meer, gelukkigquote:
En nu als een gek gaan posten om het in te halen.quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, maar dat hoeft nu dus niet meer, gelukkig
quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
En nu als een gek gaan posten om het in te halen.
Preciesquote:Op zaterdag 18 september 2010 19:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]. Nee, laat ik me maar niet overhaasten. Gewoon Bos blijven..
quote:
Boek durf ik niet, ben bang dat ik die in het water laat vallen, Drankje kan ik best doen.Niet gedaan deze keer.quote:Op zaterdag 18 september 2010 22:45 schreef Bluezz het volgende:
Mdje als golfer
Vind ze het leuk? En natuurlijk een soepele swing met de afslag omdat ze er niet bij nadenkt gok ikGa je zelf ook aan de slag Bjoor?
@ Bossie, why is het niet ontspannend? Boekje mee, drankje mee en ontspannnnn
Ze is nu 1x geweest. Ze vond het leuk. Leraar is een vriend van mij, dus die kende ze al en ze is met een 'vriendinnetje'. Dat maakt het vooral leuk.quote:Op zaterdag 18 september 2010 22:45 schreef Bluezz het volgende:
Mdje als golfer
Vind ze het leuk? En natuurlijk een soepele swing met de afslag omdat ze er niet bij nadenkt gok ikGa je zelf ook aan de slag Bjoor?
quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
'ole JFK is vermoord.'
ole : 'Ok zal straks eens kijken.'
quote:Op zondag 19 september 2010 16:43 schreef tong80 het volgende:
En mijn tweede cluppie in Nederland FC Den Bosch stond in de 90ste minuut uit tegen Dordrecht met 2-3 voor.
Meldt langs de lijn dat Dordt in de 91ste minuut 3-3 heeft gemaakt. Ik vloeken.
Maar in de 95ste minuut valt toch nog de 3-4.
Lijkt mij ook. Maar dan moeten ze alsnog van de zaterdag topklasser winnen om eventueel te promoveren.quote:Op zondag 19 september 2010 16:50 schreef borisz het volgende:
[..]
![]()
Oss gaat makkelijk kampioen worden in de zondag topklasse lijkt het. Na zes duels al zes punten voor.
Leukquote:Op zondag 19 september 2010 16:44 schreef Rucebo het volgende:
Good afternoon, heb nu ook internet hier in Schotland
Als de zaterdagkampioen niet wilt mag Oss ook promoveren en die willen direct terug als het kan.quote:Op zondag 19 september 2010 16:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Lijkt mij ook. Maar dan moeten ze alsnog van de zaterdag topklasser winnen om eventueel te promoveren.
Ja, ik ga waarschijnlijk wel eens naar een wedstrijd van Aberdeen FC. Ga nog eens kijken wat de mogelijkheden zijn om een thuiswedstrijd van Celtic te bezoeken.quote:Op zondag 19 september 2010 16:53 schreef borisz het volgende:
[..]
Leuk. Ga je nog naar een Schotse voetbalwedstrijd?
Klopt de kans dat een zaterdagclub wil promoveren is klein.quote:Op zondag 19 september 2010 16:53 schreef borisz het volgende:
[..]
Leuk. Ga je nog naar een Schotse voetbalwedstrijd?
[..]
Als de zaterdagkampioen niet wilt mag Oss ook promoveren en die willen direct terug als het kan.
Neu niet echt Gothic, meer powermetal. Moeilijk voor mij om hun stijl uit te leggen. Maar Goths zijn het zeker nietquote:Op zondag 19 september 2010 20:52 schreef tong80 het volgende:
Ken de band niet. Klinkt als iets Gothics.
quote:Op zondag 19 september 2010 18:45 schreef Bos81 het volgende:
Zo dankzij een tip in mijn foitoboek kaartje gekocht voor een van mijn lievelingsbands (sonata arctica). Het is echter pas over een half jaar
Dat is altijd met kaartjes he? Maanden vantevoren heb je er zin in, je koopt een kaart en dan is het grote wachten aangebrokenquote:Op zondag 19 september 2010 18:45 schreef Bos81 het volgende:
Zo dankzij een tip in mijn foitoboek kaartje gekocht voor een van mijn lievelingsbands (sonata arctica). Het is echter pas over een half jaar
Arme Jamiroquai ...quote:Op maandag 20 september 2010 09:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat is altijd met kaartjes he? Maanden vantevoren heb je er zin in, je koopt een kaart en dan is het grote wachten aangebroken
Jamiroquai komt in nov met een nieuw album na 5 jaar.... hopelijk gaan ze ook toeren in NL en dan wil ik er ook bovenop zitten om een kaartje te krigjen
Nee.. maarquote:Op maandag 20 september 2010 14:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je hebt meegekregen dat ik 16 kg ben afgevallen?
Ja, heb al stukjes gezienquote:Op maandag 20 september 2010 15:20 schreef borisz het volgende:
Ellen ten Damme schijnt geweldig te zijn.
Ja mijn zus was hardstikke enthousiast!quote:Op maandag 20 september 2010 15:20 schreef borisz het volgende:
Ellen ten Damme schijnt geweldig te zijn.
quote:
Heb er in één vandaag een item over gezien. Zag er goed uit.quote:Op maandag 20 september 2010 15:18 schreef Ole het volgende:
Ik ga morgen naar Carré. Met nieuwe scharrel
Die spoort echt niet.quote:
Of ie niet spoort weet ik niet, maar hij heeft niet de mentaliteit om het in de topsport te halen.quote:
Over mijn scharrelquote:Op maandag 20 september 2010 18:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb er in één vandaag een item over gezien. Zag er goed uit.
Ik post niks over Ron Jeremyquote:
Ieeewwwwwwwquote:Op maandag 20 september 2010 18:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik post niks over Ron Jeremy
Kijk maar uit ole straks krijg je nog verkering.
Deze post snap ik niet.quote:Op maandag 20 september 2010 18:53 schreef Ole het volgende:
You straks bij DWDD/ Benieuwd waar het over gaat
Dacht al dat Ten Sharp een come back had gemaakt.quote:
Of Judithquote:Op maandag 20 september 2010 18:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dacht al dat Ten Sharp een come back had gemaakt.
Vind het best wel een lekker nummer, maar het mist net een beetje power wat mij betreft.quote:Op maandag 20 september 2010 19:12 schreef Ole het volgende:
O ja, die eendagsvlieg! Ik vond haar een nare stem hebben, en het nummer is kapotgedraaid.
Wel okeequote:
Lekker stevigquote:
quote:Op maandag 20 september 2010 19:24 schreef tong80 het volgende:
Ik kon het niet laten jongens
Wat vinden jullie de beste 'You' ?
Het zit in mijn genen Bossiequote:
Mijn huishoudster :quote:
Ik heb me echt nog nooit geinteresseerd in Prinjesdag, Hoewel het natuurlijk wel belangrijk is om te weten hoe het met onze financien gesteld is.quote:
Gewoon slecht...quote:Op dinsdag 21 september 2010 18:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb me echt nog nooit geinteresseerd in Prinjesdag, Hoewel het natuurlijk wel belangrijk is om te weten hoe het met onze financien gesteld is.
Zoiets is toch niks voor Irene, of heb ik het mis.quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:04 schreef borisz het volgende:
Humberto is nu op vakantie. Deze week krijgen we nog Irene Moors & Lieke van Lexmond.
Hij gaat On THe Move doen ja tussen 0600-0930. Volgens de berichten zou die nog wel de InstantWinston blijven.quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:19 schreef Ole het volgende:
Maar Humberto gaat een dagelijks programma bij BNR doen toch?
En Lieke
Dat jij daarnaar kijktquote:Op dinsdag 21 september 2010 18:58 schreef borisz het volgende:
Gijs Staverman presenteert RTLBLVD. Ze hebben echt niemand over.
Nee hoor, zit in het ene laatste badquote:Op dinsdag 21 september 2010 11:48 schreef tong80 het volgende:
Zoontje van P. F. Thomése al afgezwommen ?
borisz is vaste kijker hoor!quote:
moet jij niet gewoon romantisch tegen je scharrel aan liggen te rijden ipv achter je pc te zitten om deze tijd ?quote:
Misschien kunnen ze Sandra Voetelink er voor terug krijgen....of Annamarie Thomas.quote:Op woensdag 22 september 2010 09:47 schreef appelsientje het volgende:
Het schijnt dat Ria Visser stopt bij de NOS... jammer moeten we tegen de kop aan kijken van Mart...
Het was echt heel goed! Wat is die Ellen ten Damme goed zeg. Gewoon goeie show, goed in elkaar en goede muzikanten, dansers en artiesten.quote:Op woensdag 22 september 2010 08:36 schreef borisz het volgende:Staat vaak aan ja.
Ole hoe was het?
Dat was mijn enige post hoorquote:Op woensdag 22 september 2010 09:47 schreef Bjoro het volgende:
[..]
moet jij niet gewoon romantisch tegen je scharrel aan liggen te rijden ipv achter je pc te zitten om deze tijd ?
Ik ben al bezig.. maar dan gewoon bewuster etenquote:Op woensdag 22 september 2010 12:47 schreef Bluezz het volgende:
Sien heb je wat aan mijn dieetadviezen ?
quote:Op woensdag 22 september 2010 09:47 schreef appelsientje het volgende:
Het schijnt dat Ria Visser stopt bij de NOS...
Dan Erben als vaste analist.quote:Op woensdag 22 september 2010 09:47 schreef appelsientje het volgende:
Het schijnt dat Ria Visser stopt bij de NOS... jammer moeten we tegen de kop aan kijken van Mart...
Tong bij de slager :quote:Op woensdag 22 september 2010 14:14 schreef appelsientje het volgende:
in 7 weken 6 kilo eraf zonder dat ik echt honger lijd, stukje bewustwording
Als verslaggeefster was het niks. Als analiste erg goed. Vind het ook jammer.quote:
quote:Op woensdag 22 september 2010 15:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tong bij de slager :
'2 keer een pond bami, pond nasi, rookworst, zuurkool in vette jus, en doe maar een stukje bewustwording.'
Ik ben in vorm. Je hebt van die dagen ole.quote:Op woensdag 22 september 2010 15:21 schreef Ole het volgende:
[..]Al zo bijdehand zo vroeg op de dag tong?
Tong in shapequote:Op woensdag 22 september 2010 15:28 schreef tong80 het volgende:
Ik ben in vorm. Je hebt van die dagen ole.
quote:
Sinds wanneer ben jij weer blauw?quote:
Maar we keken toch allemaal naar haar goed gevulde trui toch?quote:Op woensdag 22 september 2010 15:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als verslaggeefster was het niks. Als analiste erg goed. Vind het ook jammer.
quote:Op woensdag 22 september 2010 20:19 schreef popolon het volgende:
Maar we keken toch allemaal naar haar goed gevulde trui toch?
en ik zin. Zit ook in 2 snelle SC'squote:Op donderdag 23 september 2010 18:25 schreef borisz het volgende:
Heb niet altijd tijd om hoi te zeggen.
Lookingfoyou is zoekendequote:Op donderdag 23 september 2010 18:37 schreef borisz het volgende:
Ja. Vroeger maakte Bloes vaak schoon maar dat kan niet meer betaald worden.
quote:Op donderdag 23 september 2010 20:35 schreef borisz het volgende:
Tong hou eens op met tandarts spelen.
Nep-tandarts op heterdaad betrapt in Zaltbommel
Jullie hebben ook altijd mazzel in de beker hequote:
Ja, vandaag is de lach wel aanwezig, dat is wel anders geweest deze week helaas.quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:44 schreef tong80 het volgende:
Altijd mooi om een lach bij Bossie te zien
quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, vandaag is de lach wel aanwezig, dat is wel anders geweest deze week helaas.
Beetje welquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:49 schreef tong80 het volgende:
Misschien kun je hier ook om lachen Bos
Ik zoek een nummer
Jij bent ergquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:53 schreef tong80 het volgende:
En deze Bos :
Tong gaat een winkel beginnen vlak bij jullie school
Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl.quote:
als het goed is het nu openquote:Op vrijdag 24 september 2010 18:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl.
het duurt ff maar dan heb je ook watquote:
Hoe krijg je dat voor elkaarquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:51 schreef Ole het volgende:wc verfrisser is per ongeluk doorgespoeld... Nu is mijn plee verstopt
Okee, maar hier hangen ze gewoon nog in het toilet, voordeel is dat ik ze zelf niet hoef te betalen en als het toilet doen verstoppen hoef ik de reparatie ook niet te betalenquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:39 schreef Ole het volgende:
Dank je Bos![]()
Nooit meer zo'n toiletding kopen
Je kan wel lachen, maar dat is het voordeel van wonen onder begeleiding, we krijgen maandelijks 10 euro p.p. waar we dit soort dingen voor mogen kopen..quote:
Pakje lucifers doet wonderen na een goede kakbeurt.quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, maar hier hangen ze gewoon nog in het toilet, voordeel is dat ik ze zelf niet hoef te betalen en als het toilet doen verstoppen hoef ik de reparatie ook niet te betalen
Olav, sta je op om te pissen. Kun je het niet laten een topic te openen.quote:Op zaterdag 25 september 2010 01:47 schreef popolon het volgende:
[..]
Pakje lucifers doet wonderen na een goede kakbeurt.Eentje afsteken en verslaat elke 'luchtverfrisser'.
Briljante clip maar ik ken ze niet.quote:Op zaterdag 25 september 2010 02:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Olav, sta je op om te pissen. Kun je het niet laten een topic te openen.
Kennen jullie de brilljante Boegies nog ?
Nu wel gelukkig.quote:Op zaterdag 25 september 2010 03:08 schreef popolon het volgende:
[..]
Briljante clip maar ik ken ze niet.
Ik heb nog nooit een toiletverfrisser door een toilet laten spoelen...quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:39 schreef Ole het volgende:
Dank je Bos![]()
Nooit meer zo'n toiletding kopen
herfstquote:
Doe dat, want ik doe het nietquote:Op zaterdag 25 september 2010 15:57 schreef Paul het volgende:
Zal ik dan maar mailen om modje te worden bij VBL?
Om de sc sneller te maken?quote:Op zaterdag 25 september 2010 15:57 schreef Paul het volgende:
Zal ik dan maar mailen om modje te worden bij VBL?
Uuuh nee, maar waarom zou ik geen modje kunnen zijn in vbl?quote:
Hoor je mij dat zeggen? Wellicht vanwege de concurrentiequote:Op zaterdag 25 september 2010 16:02 schreef Paul het volgende:
[..]
Uuuh nee, maar waarom zou ik geen modje kunnen zijn in vbl?
Oh willen nog meer mensen? Dan maak ik geen kansquote:Op zaterdag 25 september 2010 16:04 schreef j95 het volgende:
[..]
Hoor je mij dat zeggen? Wellicht vanwege de concurrentie
quote:Op zaterdag 25 september 2010 16:04 schreef Paul het volgende:
[..]
Oh willen nog meer mensen? Dan maak ik geen kans
Ik ga mailen voor vbl modjequote:Op zaterdag 25 september 2010 16:27 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Het moet niet veel gekker worden, Paul zonder begeleiding in een café.
Ik ben vaak gevraagd.quote:
Volgens mij meer dan 500 verschillende soortenquote:
Waarom wil je dat van mij wetenquote:Op zaterdag 25 september 2010 17:28 schreef tong80 het volgende:
Vul deze eens in Paul.
Ik ben benieuwd
Het nieuwe SEX-dilemma topic.
Dat heeft de bierkoning ook minimaal.quote:Op zaterdag 25 september 2010 17:31 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Volgens mij meer dan 500 verschillende soorten
Lekkerquote:Op zaterdag 25 september 2010 17:36 schreef borisz het volgende:
[..]
Dat heeft de bierkoning ook minimaal.
Nope, had een verstopping in de pleequote:
Hoef je het niet meer in de gracht te doenquote:Op zaterdag 25 september 2010 21:47 schreef Ole het volgende:
[..]
Nope, had een verstopping in de plee
Gij was weer briljantquote:
Groningen had met 3-1 klop moeten krijgen minimaalquote:
Dat was ik tong. Maar nu ben ik een beetje de weg kwijt met al die andere sporten er nu bij.quote:
quote:Op zaterdag 25 september 2010 23:12 schreef popolon het volgende:
[..]
Dat was ik tong. Maar nu ben ik een beetje de weg kwijt met al die andere sporten er nu bij.
o ja, bokbier begint tegenwoordig vroeg. Met dit weer geen probleem, maar soms zit je nu nog met 20+ qua temperatuur.quote:Op zaterdag 25 september 2010 17:29 schreef appelsientje het volgende:
Ik zou serieus niet eens weten waar ik de tijd vandaan moet halen om te midden. Net lekker een lading verschillende herfstbokjes gehaald ik kom de herfst wel door, toch handig de grootste bier winkel om de hoek
Twente ook....quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Groningen had met 3-1 klop moeten krijgen minimaal
quote:Op zondag 26 september 2010 00:12 schreef Againzender het volgende:
[..]
o ja, bokbier begint tegenwoordig vroeg. Met dit weer geen probleem, maar soms zit je nu nog met 20+ qua temperatuur.
Velsenquote:Op zondag 26 september 2010 10:35 schreef borisz het volgende:
Zo in Velsen is er een bierfestivalletje. Gaan we straks naar toe.
Cool, Zijn het een beetje mooie stadions daar in Schotland?quote:Op zondag 26 september 2010 17:38 schreef Rucebo het volgende:
Vandaag naar Aberdeen - Glasgow Rangers geweest, een leuke wedstrijd. Rangers helaas wel gewonnen...
Ik ben (tot nu toe) alleen in Pittodrie geweest. Het is redelijk oud en ze krijgen over drie jaar een nieuw stadion. Het zijn wel echt vier losse (enigzins) aan elkaar gebouwde tribunes. Het ligt heel dicht bij de zee, dus dat geeft het wat extra's en ze hebben heel mooie turnstiles (ingang).quote:Op zondag 26 september 2010 17:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Cool, Zijn het een beetje mooie stadions daar in Schotland?
Cool manquote:Op zondag 26 september 2010 17:38 schreef Rucebo het volgende:
Vandaag naar Aberdeen - Glasgow Rangers geweest, een leuke wedstrijd. Rangers helaas wel gewonnen...
Leukquote:Op zondag 26 september 2010 17:38 schreef Rucebo het volgende:
Geen idee. Maar het is wel echt kick and rush zeg...quote:Op zondag 26 september 2010 18:28 schreef tong80 het volgende:
Noemen ze zichzelf na de 4-0 van FC Utrecht tegen Celtic ook de Mickey Mouse competitie ?
Ik vind de Scottish Premier League geen 'Mickey Mouse'-competitie, maar een dode competitie.quote:Op zondag 26 september 2010 18:28 schreef tong80 het volgende:
Noemen ze zichzelf na de 4-0 van FC Utrecht tegen Celtic ook de Mickey Mouse competitie ?
Het enige duel wat ik nog wel eens voorbij zien komen is the old firm. Dat is echt een dooie wedstrijd. Alleen de sfeer is leuk om naar te kijken.quote:Op zondag 26 september 2010 18:41 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik vind de Scottish Premier League geen 'Mickey Mouse'-competitie, maar een dode competitie.
De uitzendrechten zijn recentelijk geïmplodeerd, bijna alle clubs bevinden zich in nijpende financiële problemen (enkelen hebben zelfs schuldhulpverlening gevraagd) en als gevolg van onder andere deze problemen kan Schotland niet concurreren met opkomende competities...
Wat hij zegtquote:
heey wedstrijd gemist of nie?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |