abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Admin donderdag 16 september 2010 @ 19:11:13 #1
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_86507968
Dat er (*&*^&(*&6 nog geen topic over is, ik moest op m'n handen gaan zitten maar kan het niet meer houden!

Oké, Pieter Storms en Jort-bretel-Kelder kregen behoorlijke woorden tijden DWDD.
Naderhand putte VARA zich uit in soort verontschuldigingen op hun site.
Jort Kelder gebruikt z'n eigen site om te vertellen hoe erg hij geslagen is door Pieter Storms ( as if)
Storms wordt geciteerd in de Telegraaf dat als hij Kelder geslagen zou hebben Kelder nu nog naar z'n paardentanden liep te zoeken.
Ergens is iemand van deze kring begonnen met open brieven, geen zin meer om na te zoeken, ben geen journalist immers.
Storms gebruikte het woord 'endemolisering'
Endemol stuurde een open brief met de vraag hen met rust te laten.
Storms antwoord dat Endemol prachtige programma's maakt, met name Peterrrrrrrrrrrr, de Vries,
Daarop komt uit de krochten van de hel Steven Brown met een open brief waarin onderandere dit staat:
quote:
Men moet maar durvende zg. redactie van de Vries is een broeinest van uitgerangeerde junken, verlopen gangstersletjes, mislukte ex moordenaars, corrupte ex-politiemensen en andere lieden van het aller laagste rioolniveau.

Kennelijk zijn jullie of achterlijk of aartsbrutaal en verblindt van de dollar tekens! Het showprogramma Peter R. de Vries is niet eens van jullie. Dat programma is qua merknaam eigendom van de mafioso’s John de Mol en Berlosconi. Dat is één.
Rest is hier na te lezen:

http://sueme.web-log.nl/s(...)demol-discussie.html

Een volledige soap in ontwikkeling en geen van mijn soapvrienden die eens een topicje opent

a) Storms is en blijft en lekker ding
b) Kelder, tsja, als je die eens stevig tegen je boezem aandrukt zegtie 'krak'
c) Matthijs maakte slimmem tv
d) ik wil ook een open brief!
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  donderdag 16 september 2010 @ 19:16:56 #2
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_86508169
eens met Kelder en de open brief over P Rrrrr de vries
Laffe huichelaar
  donderdag 16 september 2010 @ 19:17:47 #3
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_86508200
Maar ik sop ook niet op Storms, dus misschien zit ik ernaast.

Srsly though, de echte rotzakken hier zitten in de redactie van DWDD.
Laffe huichelaar
pi_86508241
Deze is ook wel handig:

Het begin.
  donderdag 16 september 2010 @ 19:18:45 #5
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_86508244
Brown pakt toch elke gelegenheid aan om De Vries af te branden? Alleen het feit al dat De Vries ergens genoemd wordt in die open brief van Endemol aan Storms is al weer aanleiding om van leer te trekken.
  donderdag 16 september 2010 @ 19:21:22 #6
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_86508354
Iemand merkte al eens op dat vorig jaar precies na het starten van het nieuwe seizoen, paay + Theo Maassen helemaal los gingen waardoor kijkcijfers stegen.

Het is waarschijnlijk wel uitgelokt.

Ik ben meer voor Jort dan voor pieter, maar jort begon wel meteen met paar grove persoonlijke beledigingen.
Dan is het wel logisch dat storms ontploft en dat van nieuwkerk niets deed. Iets zegt me dat dit afgesproken werk was tussen jort en dwdd om de kijkcijfers wat op te trekken.
  Admin donderdag 16 september 2010 @ 19:38:14 #7
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_86508966
We zitten in SHO hoor :')
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Admin donderdag 16 september 2010 @ 19:38:33 #8
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_86508978
quote:
Op donderdag 16 september 2010 19:18 schreef Boca_Raton het volgende:
Brown pakt toch elke gelegenheid aan om De Vries af te branden? Alleen het feit al dat De Vries ergens genoemd wordt in die open brief van Endemol aan Storms is al weer aanleiding om van leer te trekken.
Wat ik echt pure humor vind!

donderdag 16 september 2010 @ 20:31:35 #9
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_86511286
quote:
Op donderdag 16 september 2010 19:38 schreef yvonne het volgende:

[..]

Het is ook humor, niets meer dan dat ;)
  donderdag 16 september 2010 @ 20:33:53 #10
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_86511376
quote:
Op donderdag 16 september 2010 19:38 schreef yvonne het volgende:

[..]

Je kunt er inderdaad de klok op gelijk zetten. Als het achterneefje van de zwager van de schoonmoeder van De Vries iets jat uit een winkel is dat reden voor Brown om de hele familie van De Vries af te branden. En die vete tussen hen speelt al lang, met als hoogtepunt die schop onder de achterste van De Vries door Brown :D
pi_86514195
Het allermooiste vond ik toch wel de gebotoxte porem van onze Nina, gezellig met manlief mee en pontificaal op de eerste rij gaan zitten en achteraf lekker over de zeik gaan omdat ze een microfoon onder haar neus geduwd kreeg. Wát een maf wijf. Achteraf zou ze Jort voor rat hebben uitgemaakt. Ik hoor het haar ook gewoon zeggen, met zo'n schrille, overslaande stem. :') .
En Storms heb ik sowieso altijd al een pannenkoek gevonden. Ze verdienen elkaar, period.

Jort K. daarentegen; voor hem heb ik al jaren een zwak. Die bretels. De hoogwater-pantalon. Zijn twinkelende oogjes. *; .
This ain't rock 'n roll. This is genocide!
  donderdag 16 september 2010 @ 21:37:54 #12
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_86514280
Storms zag er uit als een veredelde boswachter annex zigeunerorkest-artiest :D
  Moderator / Miss SHO donderdag 16 september 2010 @ 21:39:24 #13
22592 crew  Ole
pi_86514365
Er is wel een topic yvonne, maar niet in SHO...
Ik heb me ook ingehouden
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Miss SHO donderdag 16 september 2010 @ 21:40:19 #14
22592 crew  Ole
pi_86514431
Ohw wacht..

Team Jort FTW *O* *O* w/ w/
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_86514822
De pot verwijt de ketel. Als er iemand een riooljournalist is, dan is het Pieter Storms. Hij doet stoer, maar als je hem met feiten onder druk zet kan hij alleen maar gebruik maken van zijn intimiderende gestalte. Storms vergeet een ding, een journalist hoeft nooit haar bronnen prijs te geven. Kelder is een slimme man die goed voorbereid DWDD inging. Storms en Brink zijn afgegaan als een gieter. :Y)

Tja, dan Madame Brink. Ik hoop dat ze veroordeeld zal worden tot het terugbetalen van die aandeelhouders van World Online die zij gedupeerd heeft. Voor de rest vind ik het een kil, eng wijf. De enige reden waarom Pieter Storms met haar is getrouwd is omdat ze een wandelende blanco creditcard is.
pi_86515090
Sowieso ben je nogal achterlijk als je in elke fucking talkshow weer opnieuw slachtoffertje gaat spelen. Oh cruel world, why hast thou forsaken me? :'( .

Neen. Duidelijke gevalletje team Jort. w/ .
This ain't rock 'n roll. This is genocide!
  donderdag 16 september 2010 @ 22:50:09 #17
196342 Eg_Wel
Ik Hoop Dat Ik Stoor
pi_86518210
quote:
Op donderdag 16 september 2010 19:18 schreef Boca_Raton het volgende:
Ja die oorlog is al jaaaaren bezig.. Brown vs Peter R. de Vries, maar voornamelijk Bas van Hout.. Voor de geïnteresseerden, zo is dat ooit begonnen..
En nu is Brown niet de meest betrouwbare *kuch* persoon.. Maar in 1 ding heeft hij toch wel gelijk hoor.. Peter R. de Vries is een held zolang het niet om "georganiseerde" misdaad gaat.. Gaat het daar wel om, zit er toch telkens weer een luchtje aan.. Zie bv uitspraak raad van de journalistiek over Bruinsma connectie, zaak hagemann, Charlie de Chileen, etc...

Maar goed, het gaat hier om Storms en Kelder.. Ik kan iedereen het boek van Smit aanraden over Nina! Heb je dat gelezen snap je direct de felheid in deze "discussie"... Pieter is niets anders dan de Sancho Panza van zijn vrouw Nina "Don Quichote" Storms/Brink/Aka/Vleeschdraager :)
quote:
Sancho is een kleine boer, analfabeet maar niet dom, en heeft eten en drinken als zijn belangrijkste interesses. Hoewel Sancho weet dat z'n meester niet helemaal goed bij z'n hoofd is, volgt hij hem, want zijn zwakheid voor de aardse geneugten maakt dat hij gelooft in de grote beloning die Don Quichot hem in het vooruitzicht stelt.

[ Bericht 1% gewijzigd door Eg_Wel op 16-09-2010 23:04:07 ]
-- I guess it stands that If we believe absurdities, we shall commit atrocities.
  Trouwste user 2022 vrijdag 17 september 2010 @ 04:24:09 #18
7889 tong80
Spleenheup
pi_86524837
Storms had een goed punt dat de journalistiek te vaak niks nachecked en elkaar achterna loopt.
Zie het verhaal van de zogenaamde stierenvechtende scholier.
Alleen hij bracht het verkeerd en maakte er een persoonlijk verhaal van.
Hij verloor de discussie van Kelder op alle punten.
Zelf begon ie over Nina Brink en verweet daarna Kelder het over Nina Brink te hebben.
Kelder kwam met feiten en bewijzen waar Storms zelf naar vroeg. Vervolgens begon ie te schreeuwen en persoonlijk te worden. 'Mijn vriend.'
Van Nieuwkerk faalde als presentator en gespreksleider door de discussie uit de hand te laten lopen.
Niet dat ik dat op dat moment erg vond, het werd daardoor geweldige televisie.
Dat Storms daarna de media weer opzoekt is lachwekkend. Als ie op een normale manier zijn verhaal had gebracht en de discussie eventueel had gewonnen was deze mosterd na de maaltijd niet nodig geweest.
En Steve Brown, tsja die brief zegt genoeg over zijn intelligentie en motief om te reageren.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_86525109
quote:
Meneer en mevrouw de Bok
Het tv relletje van het jaar - spektakeltelevisie vol hufterig gedrag, volgens mediasocioloog Dick Pels - suddert nog vrolijk verder. En verder. Pieter Storms en Jort Kelder trokken elkaar eerder deze week bij DWDD bijna over tafel over de teloorgang van 'journalistieke ethiek', terwijl Nina Brink Storms geërgerd toekeek. Toen het gesprek in haar ogen de verkeerde kant uitging, duwde ze demonstratief een toegesnelde hangmicrofoon weg. Na afloop heeft Storms Kelder een paar tikken verkocht, beet Nina Kelder toe dat hij een rat was en eiste het echtpaar Storms dat Kelder bij DWDD aan de kant zou worden gezet. Weer zo'n onmiskenbaar PR hoogtepunt van Meneer en mevrouw de Bok.
http://barracudanls.blogs(...)-mevrouw-de-bok.html
pi_86525128
Die Storms is een eng en agressieve man wiens levensmissie het is de naam van zijn vrouwtje te zuiveren. Zo las ik in een interview met de vrouw van Eric Smit, de journalist die het boek 'Nina' wil uitbrengen, dat hij de familie continu bedreigt en dingen zegt als: "ik ga zijn benen tot onder zijn knieën afzagen".
  vrijdag 17 september 2010 @ 09:16:34 #21
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_86526495
Telegraaf:

AMSTERDAM - Pieter Storms wil Jort Kelder voor de Raad voor de Journalistiek slepen naar aanleiding van de veelbesproken uitzending van De Wereld Draait Door.

"De klacht behelst het doelbewust vooraf manipuleren van de geplande discussie over journalistieke ethiek en het bewust liegen in de uitzending, met als doel het publiek op het verkeerde been te zetten”, zei Storms, terwijl hij met de privéjet van zijn vrouw Nina in Rusland landde.

Een gesprek van de twee journalisten in De wereld draait door eindigde in een schreeuwpartij. Kelder betrok daarbij Storms' vrouw Nina Brink, terwijl hij volgens Storms op de hoogte was van de afspraak met de redactie dat Brink nadrukkelijk niet in de discussie zou worden betrokken. "Op deze wijze verlegde Kelder het geplande gesprek naar een onderwerp dat niet aan de orde was en volgens afspraak niet aan de orde zou komen”, aldus Storms in het AD.

En ze gaan maar door!!!!!! :o
  Trouwste user 2022 vrijdag 17 september 2010 @ 09:23:15 #22
7889 tong80
Spleenheup
pi_86526664
:D

Heerlijk.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_86526675
Die Storms is echt een mongool eerste klas. En maar kankeren dat ze zoveel media aandacht krijgen :')
Gaat heen vent, ga lekker met je vrouwtje in Frankrijk zitten.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-09-2010 09:23:58 ]
  vrijdag 17 september 2010 @ 09:31:51 #24
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_86526868
Laten we vooral zijn optreden tijdens breekijzer niet vergeten.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  vrijdag 17 september 2010 @ 09:39:24 #25
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_86527024
*Pakt de popcorn erbij*
Heb alles gemist. Vindt wel dat Storms en Brink bij elkaar passen qua lange tenen.
Heb het hele fragment nog niet gezien, maar verwacht dat ik Team Kelder ga zijn.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')