Dat er (*&*^&(*&6 nog geen topic over is, ik moest op m'n handen gaan zitten maar kan het niet meer houden!
Oké, Pieter Storms en Jort-bretel-Kelder kregen behoorlijke woorden tijden DWDD.
Naderhand putte VARA zich uit in soort verontschuldigingen op hun site.
Jort Kelder gebruikt z'n eigen site om te vertellen hoe erg hij geslagen is door Pieter Storms ( as if)
Storms wordt geciteerd in de Telegraaf dat als hij Kelder geslagen zou hebben Kelder nu nog naar z'n paardentanden liep te zoeken.
Ergens is iemand van deze kring begonnen met open brieven, geen zin meer om na te zoeken, ben geen journalist immers.
Storms gebruikte het woord 'endemolisering'
Endemol stuurde een open brief met de vraag hen met rust te laten.
Storms antwoord dat Endemol prachtige programma's maakt, met name Peterrrrrrrrrrrr, de Vries,
Daarop komt uit de krochten van de hel Steven Brown met een open brief waarin onderandere dit staat:
quote:
Men moet maar durvende zg. redactie van de Vries is een broeinest van uitgerangeerde junken, verlopen gangstersletjes, mislukte ex moordenaars, corrupte ex-politiemensen en andere lieden van het aller laagste rioolniveau.
Kennelijk zijn jullie of achterlijk of aartsbrutaal en verblindt van de dollar tekens! Het showprogramma Peter R. de Vries is niet eens van jullie. Dat programma is qua merknaam eigendom van de mafioso’s John de Mol en Berlosconi. Dat is één.
Rest is hier na te lezen:
http://sueme.web-log.nl/s(...)demol-discussie.htmlEen volledige soap in ontwikkeling en geen van mijn soapvrienden die eens een topicje opent
a) Storms is en blijft en lekker ding
b) Kelder, tsja, als je die eens stevig tegen je boezem aandrukt zegtie 'krak'
c) Matthijs maakte slimmem tv
d) ik wil ook een open brief!