nooit genoegquote:Op maandag 13 september 2010 22:36 schreef borisz het volgende:
[..]
Genoeg grappen daarover gemaakt al
Prima,quote:Op maandag 13 september 2010 22:38 schreef rubbereend het volgende:
Deze moet wel vol voor donderdag, dan begint de EL
[..]
nooit genoeg
gisteren was het druk aan het einde van het topic en ineens was iedereen hem kwijt ofzoquote:Op dinsdag 14 september 2010 10:13 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Prima,
vroeger lukte het nog wel eens om een topic binnen een paar minuten vol te hebben
Wat dan ?quote:Op dinsdag 14 september 2010 18:46 schreef rubbereend het volgende:Wilders blijft maar toegeven
alles voor de macht
De uitbreiding van de EU, maar het is al ontkracht, hij zal gewoon tegenstemmenquote:
Dan zoeken ze steun bij de PVDA en kan de uitbreiding doorgaanquote:Op dinsdag 14 september 2010 18:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
De uitbreiding van de EU, maar het is al ontkracht, hij zal gewoon tegenstemmenja gaat een lekker stabiel kabinet worden
Die moeten dan maar gewoon tegen stemmenquote:Op dinsdag 14 september 2010 18:57 schreef borisz het volgende:
[..]
Dan zoeken ze steun bij de PVDA en kan de uitbreiding doorgaan
Hij is net vorige week getrouwdquote:Op woensdag 15 september 2010 16:04 schreef borisz het volgende:
Ik ook
En Ole wanneer wordt je nieuwe scharrel Dries R?
Nee, met recente bands ben ik slecht.quote:Op woensdag 15 september 2010 20:38 schreef Againzender het volgende:
Kom op Ajax!!!
Oh, tong, zegt de band King Me jou iets?
Met de schoenenverver die later door geen succes meer met de band Vee-Jay werd op MTV.quote:
Nederlands bandje. Zanger heeft duidelijk naar andere bands geluisterd.quote:Op woensdag 15 september 2010 21:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee, met recente bands ben ik slecht.
What kind of music ?
Dank jequote:Op donderdag 16 september 2010 08:46 schreef borisz het volgende:
Vraagje aan de users met een lesbienne als moeder. Hij is grappig tong.
En daddy is de caddyquote:Op donderdag 16 september 2010 13:53 schreef Bjoro het volgende:
Afgelopen dinsdag heeft Maudje haar eerste golfles gehad...de 1e stappen richting rijke dochter zijn gezet !
[ afbeelding ]
inderdaad, voordat een of andere geil-struik zich opwerpt !quote:
Heuh?quote:
Gedaan.quote:Op donderdag 16 september 2010 21:52 schreef Ole het volgende:
Even team kiezen borisz en tong
Kelder Storms en Storms Gate
ABC - The lexicon of love zegt me nog iets, maar dit....quote:Op vrijdag 17 september 2010 16:46 schreef borisz het volgende:
Vandaag 4 uur management accounting. Flinke ABC cases behandeld. Opzich niet heel moeilijk wel even puzzelen als je veel costdrivers hebt.
Activity based costingquote:Op vrijdag 17 september 2010 20:48 schreef Againzender het volgende:
[..]
ABC - The lexicon of love zegt me nog iets, maar dit....
Was een erg leuk begin. Johan Derksen zei dat ie een rechtszaak gaat beginnen tegen Koefnoen omdat ze VI gaan persifleren. Foto erbij en alles. Ik dacht dat het serieus was zo bracht ie het. Bleek het zelf ironie te zijn en maakten ze Wesley en Yolante totaal afquote:
'ole JFK is vermoord.'quote:
Wel goed, eindelijk internet, dus dat is weer een vooruitgang.quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:15 schreef tong80 het volgende:
Hoe gaat het met Bossie in zijn nieuwe huissie ?
Ja mooi. Ik miste je al.quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wel goed, eindelijk internet, dus dat is weer een vooruitgang.
Ja, maar dat hoeft nu dus niet meer, gelukkigquote:
En nu als een gek gaan posten om het in te halen.quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, maar dat hoeft nu dus niet meer, gelukkig
quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
En nu als een gek gaan posten om het in te halen.
Preciesquote:Op zaterdag 18 september 2010 19:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]. Nee, laat ik me maar niet overhaasten. Gewoon Bos blijven..
quote:
Boek durf ik niet, ben bang dat ik die in het water laat vallen, Drankje kan ik best doen.Niet gedaan deze keer.quote:Op zaterdag 18 september 2010 22:45 schreef Bluezz het volgende:
Mdje als golfer
Vind ze het leuk? En natuurlijk een soepele swing met de afslag omdat ze er niet bij nadenkt gok ikGa je zelf ook aan de slag Bjoor?
@ Bossie, why is het niet ontspannend? Boekje mee, drankje mee en ontspannnnn
Ze is nu 1x geweest. Ze vond het leuk. Leraar is een vriend van mij, dus die kende ze al en ze is met een 'vriendinnetje'. Dat maakt het vooral leuk.quote:Op zaterdag 18 september 2010 22:45 schreef Bluezz het volgende:
Mdje als golfer
Vind ze het leuk? En natuurlijk een soepele swing met de afslag omdat ze er niet bij nadenkt gok ikGa je zelf ook aan de slag Bjoor?
quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
'ole JFK is vermoord.'
ole : 'Ok zal straks eens kijken.'
quote:Op zondag 19 september 2010 16:43 schreef tong80 het volgende:
En mijn tweede cluppie in Nederland FC Den Bosch stond in de 90ste minuut uit tegen Dordrecht met 2-3 voor.
Meldt langs de lijn dat Dordt in de 91ste minuut 3-3 heeft gemaakt. Ik vloeken.
Maar in de 95ste minuut valt toch nog de 3-4.
Lijkt mij ook. Maar dan moeten ze alsnog van de zaterdag topklasser winnen om eventueel te promoveren.quote:Op zondag 19 september 2010 16:50 schreef borisz het volgende:
[..]
![]()
Oss gaat makkelijk kampioen worden in de zondag topklasse lijkt het. Na zes duels al zes punten voor.
Leukquote:Op zondag 19 september 2010 16:44 schreef Rucebo het volgende:
Good afternoon, heb nu ook internet hier in Schotland
Als de zaterdagkampioen niet wilt mag Oss ook promoveren en die willen direct terug als het kan.quote:Op zondag 19 september 2010 16:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Lijkt mij ook. Maar dan moeten ze alsnog van de zaterdag topklasser winnen om eventueel te promoveren.
Ja, ik ga waarschijnlijk wel eens naar een wedstrijd van Aberdeen FC. Ga nog eens kijken wat de mogelijkheden zijn om een thuiswedstrijd van Celtic te bezoeken.quote:Op zondag 19 september 2010 16:53 schreef borisz het volgende:
[..]
Leuk. Ga je nog naar een Schotse voetbalwedstrijd?
Klopt de kans dat een zaterdagclub wil promoveren is klein.quote:Op zondag 19 september 2010 16:53 schreef borisz het volgende:
[..]
Leuk. Ga je nog naar een Schotse voetbalwedstrijd?
[..]
Als de zaterdagkampioen niet wilt mag Oss ook promoveren en die willen direct terug als het kan.
Neu niet echt Gothic, meer powermetal. Moeilijk voor mij om hun stijl uit te leggen. Maar Goths zijn het zeker nietquote:Op zondag 19 september 2010 20:52 schreef tong80 het volgende:
Ken de band niet. Klinkt als iets Gothics.
quote:Op zondag 19 september 2010 18:45 schreef Bos81 het volgende:
Zo dankzij een tip in mijn foitoboek kaartje gekocht voor een van mijn lievelingsbands (sonata arctica). Het is echter pas over een half jaar
Dat is altijd met kaartjes he? Maanden vantevoren heb je er zin in, je koopt een kaart en dan is het grote wachten aangebrokenquote:Op zondag 19 september 2010 18:45 schreef Bos81 het volgende:
Zo dankzij een tip in mijn foitoboek kaartje gekocht voor een van mijn lievelingsbands (sonata arctica). Het is echter pas over een half jaar
Arme Jamiroquai ...quote:Op maandag 20 september 2010 09:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat is altijd met kaartjes he? Maanden vantevoren heb je er zin in, je koopt een kaart en dan is het grote wachten aangebroken
Jamiroquai komt in nov met een nieuw album na 5 jaar.... hopelijk gaan ze ook toeren in NL en dan wil ik er ook bovenop zitten om een kaartje te krigjen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |