abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86452847
quote:
Jort Kelder is gisteravond na de uitzending van DWDD geslagen door Pieter Storms. De twee hadden tijdens de uitzending flinke woorden met elkaar gehad. Dat meldt Kelder op de website 925.nl. Storms zou "drie ferme klapjes" op de wang van Kelder gegeven hebben. Ook zou de echtgenote van Storms, Nina Brink, hem "vuile rat" genoemd hebben.

Kelder schrijft er het volgende over: "Ik liep direct na de slottune naar achteren op de vloer, om bij te praten met de hoofdredactrice van DWDD. Al snel stiefelde Nina voorbij, en begon met een rood hoofd mij aan te spreken. 'Jij bent een rat! Jij bent rat! Jij bent een rat!', siste ze woest. Na de gezellige 'nazit' met Nina kwam Pieter erbij. Hij keek woest en probeerde mij met dat enorme fysiek te intimideren. Daarna gaf-ie mij drie ferme tikken op de wang. Mensen om mij heen schrokken en wilden ingrijpen, maar het deed geen pijn en ik was nauwelijks onder de indruk."
Bron: http://www.broadcastmagazine.nl/

Weer een rechtzaak die Storms gaat verliezen? :P
pi_86452861
Is al een topic over Jort Kelder versus Pieter Storms
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_86452881
quote:
Op woensdag 15 september 2010 10:31 schreef Stokstaart het volgende:
Is al een topic over Jort Kelder versus Pieter Storms
Maar die staat in klaagbaak, dit is nieuws :P
pi_86452983
Jort _O_
pi_86453072
Nu is het jort die wat klapjes opgelopen heeft, het zou net zo goed jort zelf geweest kunnen zijn die wat klpsjes uitdeeld als ze hem gewoon het bloed onder de nagels vandaan zouden blijven halen.

Zo zien we maar dat geld alleen totaal niet gelukkig maakt.
pi_86453209
quote:
Op woensdag 15 september 2010 10:39 schreef Basp1 het volgende:
Nu is het jort die wat klapjes opgelopen heeft, het zou net zo goed jort zelf geweest kunnen zijn die wat klpsjes uitdeeld als ze hem gewoon het bloed onder de nagels vandaan zouden blijven halen.

Zo zien we maar dat geld alleen totaal niet gelukkig maakt.
ik denk dat je jort niet zo snel over de rooie krijgt.
hij houdt altijd goed stand in discussies
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 15 september 2010 @ 10:46:18 #7
862 Arcee
Look closer
pi_86453248
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_86453504
hoop dat er getuigen zijn van de klappen.
dan komt er weer een rechtzaak die ze verliezen :')
  woensdag 15 september 2010 @ 10:58:13 #9
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_86453598
Nou ja, dat is natuurlijk stom van Pieter Storms, maar in de discussie had hij natuurlijk gewoon gelijk.

Het was ook wel onfatsoenlijk en onprofessioneel van Jort Kelder om ineens zo persoonlijk te maken door Nina Brink erin te betrekken.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  woensdag 15 september 2010 @ 11:01:21 #10
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_86453698
quote:
Op woensdag 15 september 2010 10:58 schreef DustPuppy het volgende:
Nou ja, dat is natuurlijk stom van Pieter Storms, maar in de discussie had hij natuurlijk gewoon gelijk.

Het was ook wel onfatsoenlijk en onprofessioneel van Jort Kelder om ineens zo persoonlijk te maken door Nina Brink erin te betrekken.
Kijk het filmpje nog eens terug. Pieter begint als eerst over zijn vrouw. Jort zegt daarop hoe het echt zit.

Pieter Storms had echt volkomen ongelijk. Hij loopt maar een beetje te brallen in plaats van werkelijk ingaan op andermans argumenten
Laffe huichelaar
  woensdag 15 september 2010 @ 11:01:23 #11
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_86453701
quote:

:? huh?
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  woensdag 15 september 2010 @ 11:03:55 #12
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_86453766
quote:
Op woensdag 15 september 2010 11:01 schreef timmmmm het volgende:
Pieter Storms had echt volkomen ongelijk. Hij loopt maar een beetje te brallen in plaats van werkelijk ingaan op andermans argumenten
Sorry hoor, maar hij heeft gewoon gelijk als hij zegt dat een echte journalist het niet doet om geld te verdienen en dat Jort dit duidelijk wel doet. Dus waar hebben we het over?
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_86453940
quote:
Op woensdag 15 september 2010 11:03 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar hij heeft gewoon gelijk als hij zegt dat een echte journalist het niet doet om geld te verdienen en dat Jort dit duidelijk wel doet. Dus waar hebben we het over?
naast journalist is die ook presentator he.
en hij zal nog wel wat adviesjes krijgen her en der om zijn geld succesvol te beleggen.

dus in feite is jort geen journalist omdat hij als totaal mens succesvol is :')

wat is dat nu weer voor dikke bullshit zeg.
pi_86454005
quote:

[..]

Dat is toch een volkomen irrelevant iets? Mag je soms ook constateren dat Kelder een gezonde handelsgeest in zich heeft? Of hard werkt voor zijn geld? Ik vind er in ieder geval niets mis mee. Als iemand zich met hard werken zo beloont.
En wat kost een maatpak trouwens. Dat zegt helemaal niets over iemand's verdiensten.

Zeer zwak betoog van Storms.
pi_86454019
quote:

[..]

Hoi Pieter, gezellig dat je meepost.
pi_86454100
Wat deed zij überhaupt daar? Een echt sieraad voor het programma is ze niet maar het maakt ze tot zo'n treurig setje die ook bij de rijdende rechter zit. Dit was dé Nina Brink. :')
Go hard or go home
pi_86454131
quote:

[..]

Blijkbaar over de stompzinnige dingen die jij uitkraamt :'(
  woensdag 15 september 2010 @ 11:15:30 #18
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_86454137
quote:

[..]

Je kan niet én een journalist én een tvpersoonlijkheid zjin?
Laffe huichelaar
pi_86454197
Wat een kinderen allebei. Jort is inderdaad een rat en Storms moet gewoon z'n bek houden en ophouden met doen alsof hij de waarheid in pacht heeft.
Conscience do cost.
pi_86454200
quote:

Onfatsoenlijk om Nina erin te betrekken? Die vuile oplichtster heeft ik weet niet hoeveel mensen in het verderf gestort, als iemand het verdient om openlijk aan de schandpaal te worden genageld, is het die opgeblazen botoxteef wel. Waar haalt ze eigenlijk het lef vandaan om nog op tv te verschijnen.... :{
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_86454265
quote:

[..]

dan zijn er geen echte journalisten meer, iedereen doet het om eten op tafel te krijgen.
en verder, je aandelen verkopen voor de beursgang en zo honderden miljoenen binnenslepen was not done, als dat bekend was gemaakt hadden er een heleboel op hun achterhoofd gekrabd voor ze world online gingen kopen.
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_86454271
quote:
Op woensdag 15 september 2010 11:15 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Je kan niet én een journalist én een tvpersoonlijkheid zjin?
Het heeft helemaal geen zin om daarop in te gaan. Voor hetzelfde geld heeft hij 4 studentenpandjes in zijn vastgoed BV, waar hij huur uit ontvangt en zichzelf zodoende vast beloont. Of heeft hij uit een nalatenschap 3 ton ontvangen.
Allemaal speculatie hoe hij aan z'n geld komt. Het is totaal onzinnig om daar kritisch over te gaan lopen doen.
  woensdag 15 september 2010 @ 11:21:00 #23
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_86454305
quote:
Op woensdag 15 september 2010 11:09 schreef notagain het volgende:
naast journalist is die ook presentator he.
en hij zal nog wel wat adviesjes krijgen her en der om zijn geld succesvol te beleggen.

dus in feite is jort geen journalist omdat hij als totaal mens succesvol is :')

wat is dat nu weer voor dikke bullshit zeg.
Dat zeg ik niet. Het gaat erom waarom je journalistiek bedrijft. Wat je er verder nog naast doet boeit dan niet.

Sowieso blijft Pieter inderdaad nogal hangen in zijn slachtofferrol. Lijkt meer op een rant dan wat anders, maar ik vond dat hij op sommige punten toch wel gelijk had.

En dat gekoketteer met die uitspraak van de rechter was ook nogal sneu.

Verder zitten beide personen ontzettend op de man te spelen (waar Pieter mee begon, granted), dus uiteindelijk verzandde deze discussie alleen maar in name calling en kan ik hier geen duidelijke winnaar aanwijzen.

Daar wil ik nog wel bij zeggen dat een beetje journalist niet terloops zou melden dat het om een SM relatie ging want dat is totaal irrelevant voor het punt dat je in je artikel probeert te maken en dat doe je dan alleen maar om lezers te lokken. Dat heeft mijns inziens niets met journalistiek te maken.
  woensdag 15 september 2010 @ 11:25:11 #24
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_86454434
quote:
Op woensdag 15 september 2010 11:21 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Dat zeg ik niet. Het gaat erom waarom je journalistiek bedrijft. Wat je er verder nog naast doet boeit dan niet.

Sowieso blijft Pieter inderdaad nogal hangen in zijn slachtofferrol. Lijkt meer op een rant dan wat anders, maar ik vond dat hij op sommige punten toch wel gelijk had.

En dat gekoketteer met die uitspraak van de rechter was ook nogal sneu.

Verder zitten beide personen ontzettend op de man te spelen (waar Pieter mee begon, granted), dus uiteindelijk verzandde deze discussie alleen maar in name calling en kan ik hier geen duidelijke winnaar aanwijzen.

Daar wil ik nog wel bij zeggen dat een beetje journalist niet terloops zou melden dat het om een SM relatie ging want dat is totaal irrelevant voor het punt dat je in je artikel probeert te maken en dat doe je dan alleen maar om lezers te lokken. Dat heeft mijns inziens niets met journalistiek te maken.
Je weet dus echt niet wat journalist zijn inhoudt.
Laffe huichelaar
pi_86454472
quote:
Op woensdag 15 september 2010 11:21 schreef DustPuppy het volgende:

[..]
Oh ja hoor, dat is een saillant detail. Dat heeft juist alles met journalistiek te maken.

En volgens mij is het de uitdaging van elke journalist om lezers te lokken.
pi_86454490
Pieter Storms en Nina Brinks zijn beiden mongolen 1e klas.
  woensdag 15 september 2010 @ 11:27:30 #27
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_86454504
Het zijn alle twee natuurlijk geen serieuze journalisten. Wat dat betreft een gelijkwaardige discussie dus.
  woensdag 15 september 2010 @ 11:28:06 #28
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_86454524
quote:
Op woensdag 15 september 2010 11:25 schreef timmmmm het volgende:
Je weet dus echt niet wat journalist zijn inhoudt.
Oh sorry, integere journalist dan. :|W

Zullen we wel even een verschil maken tussen wat journalist zijn op dit moment inhoudt en wat het zou moeten inhouden op een pure ideologische basis? (Wat ook het hele punt was dat Pieter Storms probeerde te maken maar een beetje verloren ging door dat heen en weer gescheld).
  woensdag 15 september 2010 @ 11:28:57 #29
116015 SicSicSics
pi_86454560
quote:
Op woensdag 15 september 2010 11:27 schreef Scorpie het volgende:
Pieter Storms en Nina Brinks zijn beiden mongolen 1e klas.
Ik dacht eerst nog dat het een eerlijk betoog zou worden van Pieter, maar in regel twee begon hij met 'Neem nou het voorbeeld van Mevrouw Brinks' :') en toen dacht ik... Jezus! Dit wordt niks meer. Die gast kan alleen nog maar mekkeren over zijn wijfie. En die trol gaat pontificaal vooraan zitten en zegt dan dat ze er buiten wil blijven omdat ze er niets mee te maken heeft!?! :')_!

De Fuck! _O-
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  woensdag 15 september 2010 @ 11:30:10 #30
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_86454609
quote:
Op woensdag 15 september 2010 11:28 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Oh sorry, integere journalist dan. :|W

Zullen we wel even een verschil maken tussen wat journalist zijn op dit moment inhoudt en wat het zou moeten inhouden op een pure ideologische basis? (Wat ook het hele punt was dat Pieter Storms probeerde te maken maar een beetje verloren ging door dat heen en weer gescheld).
een journalist wil dat zoveel mogelijk mensen lezen wat hij te vertellen heeft. Als dat betekent dat je met 1 zin informatie dubbel zoveel lezers trekt voor de informatie die je te bieden hebt, doe je dat. Nu, 100 jaar geleden, de roddeljournalist en de ideale journalist.
Laffe huichelaar
pi_86454648
Pieter Storms die een ander beschuldigt van kutjournalistiek te bedrijven? :')
Mr. Breekijzer werd even op z'n nummer gezet, faalhaas dat het is.
Dit, dus.
pi_86454652
quote:
Op woensdag 15 september 2010 11:30 schreef timmmmm het volgende:

[..]

een journalist wil dat zoveel mogelijk mensen lezen wat hij te vertellen heeft. Als dat betekent dat je met 1 zin informatie dubbel zoveel lezers trekt voor de informatie die je te bieden hebt, doe je dat. Nu, 100 jaar geleden, de roddeljournalist en de ideale journalist.
Zeker als het de typering van een bepaalde relatie weergeeft die grote invloed heeft gehad in de board room.
  woensdag 15 september 2010 @ 11:31:12 #33
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_86454658
quote:
Op woensdag 15 september 2010 11:28 schreef SicSicSics het volgende:
Ik dacht eerst nog dat het een eerlijk betoog zou worden van Pieter, maar in regel twee begon hij met 'Neem nou het voorbeeld van Mevrouw Brinks' :') en toen dacht ik... Jezus! Dit wordt niks meer. Die gast kan alleen nog maar mekkeren over zijn wijfie. En die trol gaat pontificaal vooraan zitten en zegt dan dat ze er buiten wil blijven omdat ze er niets mee te maken heeft!?! :')_!

De Fuck! _O-
Het werd echt zo'n "Je komt niet aan mijn wijf!" momentje. :')
  Admin woensdag 15 september 2010 @ 11:31:14 #34
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_86454659
Storms was de enige die ontopic ( hihihihihi) bleef, Kelder kwam er met z'n riooljournalistiek doorheen, Storms bleef nog kalm en van de versie van het zgn "slaan" lopen diverse versies en is Kelder er totaal niet vies van de zaak te overdrijven.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_86454696
quote:
Op woensdag 15 september 2010 11:31 schreef yvonne het volgende:
Storms was de enige die ontopic ( hihihihihi) bleef, Kelder kwam er met z'n riooljournalistiek doorheen, Storms bleef nog kalm en van de versie van het zgn "slaan" lopen diverse versies en is Kelder er totaal niet vies van de zaak te overdrijven.
Ik weet niet welke versie jij gezien hebt, maar meneer Storms was als een randdebiel bezig.
  woensdag 15 september 2010 @ 11:32:52 #36
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_86454707
quote:
Op woensdag 15 september 2010 11:30 schreef timmmmm het volgende:
Let's agree to disagree, shall we :)

We hebben duidelijk een ander beeld van wat een journalist zou moeten doen/bewegen/zijn.

De mijne is misschien wat naïef, maar ik vind de jouwe nogal cynisch (dat zul jij dan realistisch noemen, maar soit).
  Admin woensdag 15 september 2010 @ 11:33:04 #37
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_86454711
quote:
Op woensdag 15 september 2010 11:32 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ik weet niet welke versie jij gezien hebt, maar meneer Storms was als een randdebiel bezig.
Ja en Dhr Kelder was de immer correcte, toch? :')
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

woensdag 15 september 2010 @ 11:33:11 #38
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_86454713
quote:
Het verhaal over het slaan wat van Jort kwam, was wel om van te huilen. 3 klapjes, maar het deed geen pijn, en ik was niet onder de indruk, boehoehoe ;(
Laffe huichelaar
  woensdag 15 september 2010 @ 11:33:40 #39
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_86454732
Ik vind Jort wel lachen :)

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_86454736
Om welke reden gaan die twee daar uberhaupt zitten? :{ Ik kan echt geen enkele reden bedenken.
People demand freedom of speech as a compensation
for the freedom of thought which they seldom use.
pi_86454767
quote:
Op woensdag 15 september 2010 11:33 schreef yvonne het volgende:

[..]

Hij had zich in ieder geval voorbereid. De dikke duim van Storms liet het afweten.
Dit, dus.
pi_86454772
quote:

[..]

Ik vond Kelder iig sterker met zijn vonnis dan Storms met zijn rant over riooljournalistiek wat gewoon onzin is.
pi_86454775
quote:
Storms on-topic? verkeerde zender op staan?
  Admin woensdag 15 september 2010 @ 11:34:55 #44
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_86454776
quote:
Op woensdag 15 september 2010 11:33 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Het verhaal over het slaan wat van Jort kwam, was wel om van te huilen. 3 klapjes, maar het deed geen pijn, en ik was niet onder de indruk, boehoehoe ;(
Op en top Jort dus...

pi_86454786
quote:
Op woensdag 15 september 2010 11:33 schreef Ad_rem het volgende:
Om welke reden gaan die twee daar uberhaupt zitten? :{ Ik kan echt geen enkele reden bedenken.
Aandachtsgeil? Alles willen doen om maar met je giechel voor een camera te mogen zitten?
  woensdag 15 september 2010 @ 11:35:48 #46
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_86454801
quote:

[..]

Kom toch, yvonne, hij kwam meteen met zijn vrouwtje aanzetten, dan weet je al dat het geen beargumenteerde mening wordt, maar dat er puur en alleen uit verbittering gesproken wordt.
Laffe huichelaar
pi_86454811
quote:
Op woensdag 15 september 2010 11:33 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Eerst zette hij Storms verbaal 3 keer op zijn nummer en een dag later kan ie melden dat Storms uit rancune zijn handen niet thuis kon houden. Had ik ook in de media gebracht als ik Kelder was.
Dit, dus.
  † In Memoriam † woensdag 15 september 2010 @ 11:36:30 #48
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_86454829
quote:
Storms was de enige die ontopic ( hihihihihi) bleef, Kelder kwam er met z'n riooljournalistiek doorheen,
Daarbij ook nog in de 1e posting al een op de man gerichte opmerking over de aanstaande ex van Pieter Storms en de toon was gezet voor het verloop van de verdere discussie.
pi_86454833
quote:

[..]

Nee maar zo debiel als Storms bij lange na niet natuurlijk.
pi_86454836
Stormslooptopic btw.. :')
pi_86454850
quote:
Op woensdag 15 september 2010 11:35 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Eerst zette hij Storms verbaal 3 keer op zijn nummer en een dag later kan ie melden dat Storms uit rancune zijn handen niet thuis kon houden. Had ik ook in de media gebracht als ik Kelder was.
Verbaast me niks van die Storms, mongool 1e klas samen met zijn vrouw.
pi_86454868
yvonne vind Pieter Storms gewoon een geile kerel :6
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  woensdag 15 september 2010 @ 11:38:23 #53
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_86454889
quote:
Op woensdag 15 september 2010 11:36 schreef Loedertje het volgende:
Daarbij ook nog in de 1e posting al een op de man gerichte opmerking over de aanstaande ex van Pieter Storms en de toon was gezet voor het verloop van de verdere discussie.
Ja, dat ja! Wtf was dat?
pi_86454895
Yvonne heb jij een andere DWDD zitten kijken eigenlijk?
  woensdag 15 september 2010 @ 11:39:05 #55
312128 Soundwave300
The sound of a new era
pi_86454904
Jort Kelder gaat natuurlijk niet zeggen dat het pijn deed, een logische reactie overigens om te zeggen dat je niet onder de indruk bent. Waarschijnlijk waren het drie zachte stootjes en deed het inderdaad geen pijn. Als Pieter Storms tijdens de uitzending Jort Kelder bij de keel greep en hem ging slaan, wat zou Matthijs doen en wat gebeurt er met de uitzending?
Voor volk en vaderland!
pi_86454910
quote:
Op woensdag 15 september 2010 11:37 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Verbaast me niks van die Storms, mongool 1e klas samen met zijn vrouw.
Twee grootste debielen in televisieland ooit. Pieters Storms en z'n bro' Willibrord.
Kunnen ook alleen bij SBS hun ding doen :')
Dit, dus.
  woensdag 15 september 2010 @ 11:39:24 #57
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_86454916
quote:
Op woensdag 15 september 2010 11:37 schreef Stokstaart het volgende:
yvonne vind Pieter Storms gewoon een geile kerel :6
Stiekem hè: yvonne=Nina
Laffe huichelaar
  Admin woensdag 15 september 2010 @ 11:39:48 #58
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_86454925
quote:

[..]

Die opmerking was riooljouranmlistiek ten top.
Hier spreken alleen maar users die een hekel hebben aan Nina en Storms maar niet naar de feiten, want poepoe 'vuurwerk' op tv.
En ja hoor gemept, tikje op je wang, ja dat zal voor Jort wel zeer gedaan hebben. Boehoehoe

pi_86454935
Eigenlijk raar dat die Nina gewoon zonder met haar ogen te hoeven knipperen heel FOK! zou kunnen opkopen :D
Groetjes, Ezio.
pi_86454938
Trouwens, serieus he, als je die Nina naast je hebt liggen in bed krijg je toch ook spontaan een slappe van? Het ziet er niet uit die gladgetrokken botoxharses zonder wenkbrauwen. *ril*
pi_86454946
quote:
Op woensdag 15 september 2010 11:39 schreef timmmmm het volgende:

[..]

zakenvrouw _O-
Groetjes, Ezio.
  woensdag 15 september 2010 @ 11:40:39 #62
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_86454952
quote:
Jort for president :7
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  woensdag 15 september 2010 @ 11:40:59 #63
136 V.
pi_86454959
quote:

[..]

Storms kon gewoon met zijn domme woede geen kant op tegen de onderkoelde Kelder. Heel eenvoudig. Je weet als Storms zijnde, dat je Kelder tegenover je hebt. Bijzonder stom en een beginnelingenfout. Storms is er een uit de school van Prem: je groot maken en schreeuwen. Dat werkt niet tegen Jort. Sim-pel.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  Admin woensdag 15 september 2010 @ 11:41:31 #64
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_86454979
quote:
Op woensdag 15 september 2010 11:39 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Twee grootste debielen in televisieland ooit. Pieters Storms en z'n bro' Willibrord.
Kunnen ook alleen bij SBS hun ding doen :')
Zeg, kun je ophouden met die duim naar beneden?
Guttegut, iemand heeft een andere mening, poepoe.
Kelder was met niets anders bezig dan met het uitvoeren van riooljournalistiek, vanaf de eerste minnut en deed daarmee aantonen precies waar het item van die avond over ging.
De teloorgang van de journalistiek.

pi_86454980
quote:
Op woensdag 15 september 2010 11:39 schreef yvonne het volgende:

[..]

Hier spreken alleen maar users die een hekel hebben aan Nina en Storms maar niet naar de feiten, want poepoe 'vuurwerk' op tv.
En ja hoor gemept, tikje op je wang, ja dat zal voor Jort wel zeer gedaan hebben. Boehoehoe
De term 'next ex wife' gebruikte Jort in het Nederlands. Niet letterlijk nemen, dan begrijp je zijn punt.
Dit, dus.
pi_86455003
quote:
Op woensdag 15 september 2010 11:40 schreef Stokstaart het volgende:
Eigenlijk raar dat die Nina gewoon zonder met haar ogen te hoeven knipperen heel FOK! zou kunnen opkopen :D
Joh...ze KAN niet eens met haar ogen knipperen, zo strak staat die roodgloeiende bam.
pi_86455005
quote:
Op woensdag 15 september 2010 11:41 schreef yvonne het volgende:

[..]

Nee? Een posticon moet er toch voor zorgen op welke manier je je post over wilt laten komen toch?
Dit, dus.
  Admin woensdag 15 september 2010 @ 11:42:41 #68
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_86455015
quote:
Op woensdag 15 september 2010 11:39 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Doe normaal zeg.

pi_86455019
quote:

[..]

Storms moet gewoon met zijn tengels van anderen afblijven, vieze huichelaar dat het er is. Iemand anders associeren met NSB journalistiek maar vervolgens wel meppen :') Kelder had gewoon een punt; die faalhazen van Storms / Brink hebben nog NOOIT een rechtszaak gewonnen. Nooit. Never. Nada. Noppes. Dat is gewoon een keihard feit en Storms ging daar niet eens op in, faalhaas :r
  woensdag 15 september 2010 @ 11:43:32 #70
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_86455037
Wel makkelijk natuurlijk. De ander met een paar verbale steken onder water kwaad maken waardoor jij de redelijkheid zelve lijkt te zijn. Dan hoef je het in ieder geval niet over de inhoud te hebben, toch?

Dat doet ie dan wel weer netjes. :')
pi_86455046
quote:
Op woensdag 15 september 2010 11:40 schreef Verbal het volgende:

[..]

Storms kon gewoon met zijn domme woede geen kant op tegen de onderkoelde Kelder. Heel eenvoudig. Je weet als Storms zijnde, dat je Kelder tegenover je hebt. Bijzonder stom en een beginnelingenfout. Storms is er een uit de school van Prem: je groot maken en schreeuwen. Dat werkt niet tegen Jort. Sim-pel.

V.
Precies. 2 steekjes onder water en Storms en Brink laten hun ware gezicht zien. De ontmaskering van 2 van Nederlands` grootste idioten en dat op nationale TV.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 15-09-2010 11:43:58 ]
  Admin woensdag 15 september 2010 @ 11:44:12 #72
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_86455062
quote:
Op woensdag 15 september 2010 11:40 schreef Verbal het volgende:

[..]

V.
En Kelder er een uit de school van der Meyden..

pi_86455079
quote:
Op woensdag 15 september 2010 11:41 schreef Buitendam het volgende:

[..]

De term 'next ex wife' gebruikte Jort in het Nederlands. Niet letterlijk nemen, dan begrijp je zijn punt.
Nou het was nergens voor nodig om zoiets te zeggen.
Storms zegt toch ook niks over die ex stoeipoes Verbaan van Jort ? Zo van jouw liefje zat ook op de piemel van een andere man in een Amsterdams café ?
Misplaatste kutopmerking van Jort Kelder :r
Groetjes, Ezio.
pi_86455081
quote:
Op woensdag 15 september 2010 11:43 schreef DustPuppy het volgende:
Wel makkelijk natuurlijk. De ander met een paar verbale steken onder water kwaad maken waardoor jij de redelijkheid zelve lijkt te zijn. Dan hoef je het in ieder geval niet over de inhoud te hebben, toch?

Dat doet ie dan wel weer netjes. :')
Wie daagde wie nu uit? Storms wil toch met z'n harses op tv Jort Kelder verbaal afmaken. Op Fok! zou iedereen backfire hebben geschreeuwd. De Golddigger moet dan gewoon op de blaartjes zitten en niet de Muhammad Ali uithangen.
Dit, dus.
  woensdag 15 september 2010 @ 11:44:54 #75
136 V.
pi_86455082
quote:
Op woensdag 15 september 2010 11:44 schreef yvonne het volgende:

[..]

En Kelder er een uit de school van der Meyden..
Wellicht. Maar als Storms vond dat hij een zaak had tegen Kelder, jhad hij zich beter moeten voorbereiden op deze confrontatie.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_86455094
quote:

[..]

E wat was er dan journalistiek aan Storms zijn geblaat? Jort kwam met meer feiten en relevante feiten.
pi_86455113
Wat ik wel opmerkelijk vond is dat Erik Smit laatst in een interview vertelde dat ie onlangs ontbeten had met nina (beiden op eigen kosten :D ) en dat ze daar gewoon een goed gesprek hadden gehad. Hij hoopte dat ze nu gewoon geciviliseerd verder konden.

Ik ben overigens wel een fan van Jort, onder zijn leiding was Quote toch wel vaak spraakmakend en zoals ik hem zijdelings heb meegemaakt is het ook gewoon wel een hele aardige kerel. :)
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  Admin woensdag 15 september 2010 @ 11:45:36 #78
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_86455119
quote:
Op woensdag 15 september 2010 11:42 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Storms moet gewoon met zijn tengels van anderen afblijven, vieze huichelaar dat het er is. Iemand anders associeren met NSB journalistiek maar vervolgens wel meppen :') Kelder had gewoon een punt; die faalhazen van Storms / Brink hebben nog NOOIT een rechtszaak gewonnen. Nooit. Never. Nada. Noppes. Dat is gewoon een keihard feit en Storms ging daar niet eens op in, faalhaas :r
En waarom zóu hij daarop in moeten gaan? Dat was het hele item niet.
Wat alleen maar aangeeft dat Kelder zich van dirt moet bedienen om een gesprek te winnen.
Het gesprek ging over de teloorgang van de journalistiek.

woensdag 15 september 2010 @ 11:45:36 #79
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_86455120
quote:

[..]

Kelder was met niets anders bezig dan met het uitvoeren van riooljournalistiek, vanaf de eerste minnut en deed daarmee aantonen precies waar het item van die avond over ging.
Het feit dat de moraalridder die de teloorgang van de jounalistiek wel even keihard aan de kaak zal stellen, zelf zo onproffesioneel is over zijn vrouw te beginnen, en het persoonlijk en emotioneel te maken.

En ik vind aantonen dat degene die je beschuldigt van slechte journalistiek, zélf veroordeeld is voor precies dat feit, vrij ontopic.
Laffe huichelaar
  woensdag 15 september 2010 @ 11:45:39 #80
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_86455121
quote:
Op woensdag 15 september 2010 11:42 schreef Scorpie het volgende:
Eén ding wat ik inmiddels wel geleerd heb is dat wetgeving en rechtvaardigheid weinig met elkaar te maken hebben over het algemeen en dat het meer geluk en toeval is als die 2 elkaar ooit tegenkomen.
pi_86455138
quote:
Op woensdag 15 september 2010 11:44 schreef Verbal het volgende:

[..]

Wellicht. Maar als Storms vond dat hij een zaak had tegen Kelder, jhad hij zich beter moeten voorbereiden op deze confrontatie.

V.
Precies. Storms heeft zich gewoon verslikt, hij dacht Kelder op TV wel ff te kunnen aanpakken. Niet gelukt, backfire for the golddigger, dus 100% terecht. Kelder for president als je het mij vraagt.
pi_86455149
quote:

[..]

Tikje op je wang of niet, het blijft gigantisch kansloos en een teken van onvermogen.
pi_86455152
Misschien is dat hele verhaal van die 3 tikken wel een leuke stunt van de eindredactie van DWDD .
Makkelijk publiciteit scoren zo
Groetjes, Ezio.
  Admin woensdag 15 september 2010 @ 11:46:54 #84
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_86455160
quote:
Op woensdag 15 september 2010 11:45 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

E wat was er dan journalistiek aan Storms zijn geblaat? Jort kwam met meer feiten en relevante feiten.
Diet totaal niets met het item te maken had!

pi_86455161
quote:
Op woensdag 15 september 2010 11:45 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Het feit dat de moraalridder die de teloorgang van de jounalistiek wel even keihard aan de kaak zal stellen, zelf zo onproffesioneel is over zijn vrouw te beginnen, en het persoonlijk en emotioneel te maken.

En ik vind aantonen dat degene die je beschuldigt van slechte journalistiek, zélf veroordeeld is voor precies dat feit, vrij ontopic.
Pre-fucking-cies. Maar Storms had het niet eens door, die bleef maar raaskallen.
  woensdag 15 september 2010 @ 11:47:02 #86
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_86455169
quote:
Op woensdag 15 september 2010 11:45 schreef yvonne het volgende:

[..]

Wat alleen maar aangeeft dat Kelder zich van dirt moet bedienen om een gesprek te winnen.
En Kelder zwaaide steeds met een vonnis waarin staat dat Storms al veroordeeld is voor het bedrijven van slechte journalistiek. Maar daar ging Storms gemakshalve niet op in.
Laffe huichelaar
pi_86455190
quote:

[..]

Iets waarvan Storms 20 jaar geleden al is beschuldigd en schuldig is bevonden, dus heel erg relevant voor deze zaak.
pi_86455210
quote:
Op woensdag 15 september 2010 11:44 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Storms zegt toch ook niks over die ex stoeipoes Verbaan van Jort ? Zo van jouw liefje zat ook op de piemel van een andere man in een Amsterdams café ?
Misplaatste kutopmerking van Jort Kelder :r
Kelder vreet niet van de centen van Verbaan. Storms wel en dan ook nog kritiek hebben op de manier van journalistiek bedrijven van een ander. _O-
Dit, dus.
pi_86455259
quote:
Op woensdag 15 september 2010 11:46 schreef yvonne het volgende:

[..]

Hoezo niet? Hij beticht Jort het toonbeeld van riooljournalistiek te zijn. Jort laat duidelijk zien dat ze uitgebreid feitenonderzoek doen, in tegenstelling to mr Storms.
  woensdag 15 september 2010 @ 11:49:49 #90
136 V.
pi_86455270
quote:
Op woensdag 15 september 2010 11:48 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Kelder vreet niet van de centen van Verbaan. Storms wel en dan ook nog kritiek hebben op de manier van journalistiek bedrijven van een ander. _O-
Nou, dat niet alleen, Storms had het erover dat Kelder geen geld zou mogen hebben. Dan vind ik de golddigger-reactie ook niet ongepast.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  woensdag 15 september 2010 @ 11:50:14 #91
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_86455285
quote:
Op woensdag 15 september 2010 11:44 schreef Buitendam het volgende:
Wie daagde wie nu uit? Storms wil toch met z'n harses op tv Jort Kelder verbaal afmaken. Op Fok! zou iedereen backfire hebben geschreeuwd. De Golddigger moet dan gewoon op de blaartjes zitten en niet de Muhammad Ali uithangen.
Was gewoon een goedkoop debate-truckje. Niks meer en niks minder en Jort weet ook heel goed dat hij Storms daarmee heeft.

Dat is idd ongeveer hetzelfde alsof Storms even terloops een rotopmerking over Georgina zou maken (zo van "3000 euro voor de borsten van je vriendin, die er dan vervolgens wel met een ander vandoor gaat, maar goed...")
pi_86455301
quote:
Op woensdag 15 september 2010 11:48 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Daar ging het helemaal niet over
Hoe Storms aan zn geld komt is toch niet relevant in de discussie die ze hadden :')

Was gewoon een sneer naar zn privéleven :N
Groetjes, Ezio.
pi_86455305
quote:
Op woensdag 15 september 2010 11:49 schreef Verbal het volgende:

[..]

Nou, dat niet alleen, Storms had het erover dat Kelder geen geld zou mogen hebben. Dan vind ik de golddigger-reactie ook niet ongepast.

V.
"Een gewone journalist kan geen drieduizend euro maatpakken kopen en een Maserati rijden!!"
"D'r zitten er twee aan tafel"

*Gniffelend publiek.
Dit, dus.
  woensdag 15 september 2010 @ 11:51:30 #94
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_86455319
Waarom moeten die Storms en Brink altijd weer de media opzoeken? Waarom willen ze de hele tijd aandacht hebben en lopen ze de hele tijd aandacht te zoeken, is er iets dat ik mis?
Half bezopen is weggegooid geld.
pi_86455333
quote:
Op woensdag 15 september 2010 11:50 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Daar ging het helemaal niet over
Hoe Storms aan zn geld komt is toch niet relevant in de discussie die ze hadden :')

Was gewoon een sneer naar zn privéleven :N
Lees mijn reactie onder jouw post, wie begon er nu over geld? :')
Dit, dus.
pi_86455387
quote:

[..]

Ja jouw mening over Kelder is ook wel duidelijk hoor, waarom mag iemand anders dan niet over Storms en aanhang zeiken?
pi_86455390
quote:

[..]

Ik dnek eerder dat Kelder gewoon emotioneel betrokken is bij zijn protege Erik Smit, die kapot wordt gemaakt door Storms en Brink door bijvoorbeeld onrechtmatige beslagen.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  woensdag 15 september 2010 @ 11:54:25 #98
pi_86455405
quote:
Op woensdag 15 september 2010 11:44 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Aangezien Storm(s) een holbewoner is kan je lang wachten op een bijdehante riposte. Die slimme opmerkingen in zijn eigen programma's zijn door een redactie bedacht. Jort IS redactie.
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
pi_86455458
quote:
Op woensdag 15 september 2010 11:46 schreef yvonne het volgende:

[..]

euh, storms begon toch dat kelder het begin was van riooljournalistiek....
vervolgens komt kelder met een uitspraak van notabene de rechtbank dat storms vroeger ernstig fout zat en een dikke schadevergoeding moest lappen.

en jort heeft een rechtzaak gehad tegen moskovich notabene die die heeft gewonnen...

trouwens las ff de wiki van nina....
zag ik dit staan:
quote:
Enkele uren vóór de noodlottige aanslagen van 11 september 2001 heeft Nina Brink haar bankier gebeld en hem de opdracht gegeven om haar complete aandelenportefeuille te liquideren. Dit is vervolgens ook zo gebeurd. Volgens Nina Brink handelde ze op basis van intuïtie en is ze "hiervan zeker niet slechter geworden."[19]
erg bizar...

wat me ook opvalt is dat nina steeds bedrijfjes begint of zich ergens inkoopt en dan vlak voor de val er met veel winst weer uitstapt...
pi_86455468
quote:
Op woensdag 15 september 2010 11:52 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Lees mijn reactie onder jouw post, wie begon er nu over geld? :')
De vraag was in hoeverre je een objectieve journalist kunt zijn als je zelf rondrijdt in een Maserati en in dure Italiaanse maatpakken rondloopt .
Dat was dus een vraag aangaande het werk van Jort Kelder bij o.a. Quote.

Werkgerelateerde vragen zijn toch legitiem ? Je kunt een politicus toch vragen waarom hij een bepaalde (in jouw ogen stompzinnige) beslissing nam, zonder hem als privépersoon aan te pakken ? :{
Groetjes, Ezio.
pi_86455470
Jort heeft die discussie in DWDD natuurlijk gewonnen. Dat zie je gewoon aan de houding. Storms zit daar met stoom uit zijn oren en Jort zit gewoon te narren.

Prachtige t.v.

Overigens had Storms inhoudelijk ook weinig te melden. Anonieme bronnen is niet hetzelfde als feiten niet checken. Veel geld verdienen maakt iemand niet tot een non-journalist. En als voorbeeld een zaak nemen waar je niet objectief tegenaan kan kijken is hoe dan ook dom.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  Admin woensdag 15 september 2010 @ 11:59:37 #102
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_86455587
quote:
Op woensdag 15 september 2010 11:53 schreef Ripley het volgende:

[..]

Ik dnek eerder dat Kelder gewoon emotioneel betrokken is bij zijn protege Erik Smit, die kapot wordt gemaakt door Storms en Brink door bijvoorbeeld onrechtmatige beslagen.
Werd! Want de laatste feiten zijn dat Nina en Eric gedineerd hebben en zaken doorgesproken hebben. En Storms kwam voor z'n vrouw op, allemaal niet zo vreemd dus :)

pi_86455608
Mooi die Storms ook. "Een journalist kan geen tonnen per jaar verdienen, een maatpak kopen van 3000 euro en een maserati kunnen kopen." Jort: "Er zitten er hier twee aan tafel." Bedoelende Matthijs en zich zelf :P
pi_86455629
quote:
Op woensdag 15 september 2010 11:59 schreef yvonne het volgende:

[..]

Werd! Want de laatste feiten zijn dat Nina en Eric gedineerd hebben en zaken doorgesproken hebben. En Storms kwam voor z'n vrouw op, allemaal niet zo vreemd dus :)
Behalve dan dat Storms het niet met woorden kon beslechten en het noodzakelijk vond om Kelder fysiek te benaderen.
pi_86455669
quote:
Op woensdag 15 september 2010 12:00 schreef StephanL het volgende:
Mooi die Storms ook. "Een journalist kan geen tonnen per jaar verdienen, een maatpak kopen van 3000 euro en een maserati kunnen kopen." Jort: "Er zitten er hier twee aan tafel." Bedoelende Matthijs en zich zelf :P
:')
pi_86455673
quote:

[..]

Alleen lunch ofzo hoor, en ieder betalen voor zich.
  Admin woensdag 15 september 2010 @ 12:04:07 #107
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_86455736
quote:
Op woensdag 15 september 2010 12:02 schreef Mylene het volgende:

[..]

Alleen lunch hoor, en ieder betalen voor zich.
Lunch, diner, ze hebben samen gezeten en gesproken, en toen er gelden ingezameld werden voor Smit moest hij al toegeven dat er al beslagen weer opgeheven waren en hij alweer over geld kon beschikken.

pi_86455772
Net goed ^O^ Denken iemand zo te kunnen vernederen door over zijn vrouw te beginnen en het lachende publiek op je hand te krijgen verdient rake klappen
Oorlog is de verderzetting van de politiek maar met andere middelen - Clausewitz
  woensdag 15 september 2010 @ 12:06:03 #109
104871 remlof
Europees federalist
pi_86455792
quote:
Op woensdag 15 september 2010 12:00 schreef StephanL het volgende:
Mwah Van Nieuwkerk is niet echt journalist he?
  Moderator / Redactie Sport woensdag 15 september 2010 @ 12:06:19 #110
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_86455800
Team Jort
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_86455801
quote:

[..]

die erik was een ontzettende luis in de pels van nina.
aangezien erik niet onder de indruk was zoals anderen van dure rechtzaken denk ik dat tijdens dat diner is besproken hoeveel geld erik krijgt dat die voortaan zijn bek dicht houd...
  woensdag 15 september 2010 @ 12:08:04 #112
116015 SicSicSics
pi_86455844
quote:
Op woensdag 15 september 2010 12:06 schreef remlof het volgende:
Mwah Van Nieuwkerk is niet echt journalist he?
Wel in den beginne! Net als Jort.
Fine, fuck you then!
  woensdag 15 september 2010 @ 12:08:40 #113
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_86455866
Storms had daar plaatsgenomen, leek het wel, op de voorwaarde dat hij lang tekeer mocht gaan over het fenomeen 'journalistiek'. En dan zit ie net tegenover Kelder, die op mij in ieder geval altijd, onafhankelijk en kundig overkomt. Kelder gaf wat sneren onder de gordel (ex-vrouw en golddigger) maar er was ook werkelijk niet tussen de monoloog van Storms te komen.

Zat Storms daar nou eigenlijk z'n vrouw te verdedigen? Wat deed die Brink daar? Moet hij het woord voeren voor haar of zo? En ik ben het eens met met Kelder dat Brink en Storms alleen maar in de slachtofferrol willen zitten. En dan houdt zo'n huwelijk inderdaad geen stand want ik vermoed dat dat het meeste is wat ze gemeen met elkaar hebben.

Van Nieuwkerk stond er bij en keek er naar.

p.s. Brink had ik bijna niet herkend. Alleen haar kapsel herkende ik, de rest was een overdosis Botox.
pi_86455879
quote:
Op woensdag 15 september 2010 11:56 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

De vraag was in hoeverre je een objectieve journalist kunt zijn als je zelf rondrijdt in een Maserati en in dure Italiaanse maatpakken rondloopt .
Dat was dus een vraag aangaande het werk van Jort Kelder bij o.a. Quote.

Werkgerelateerde vragen zijn toch legitiem ? Je kunt een politicus toch vragen waarom hij een bepaalde (in jouw ogen stompzinnige) beslissing nam, zonder hem als privépersoon aan te pakken ? :{
De een heeft het goed voor elkaar met dikke auto en maatpakken, de ander was werkzaam bij SBS en vreet van zijn vrouw haar knaken. Jammer voor Storms dat het bij het populairste programma van Nederland naar voren moet komen, maar zoals ik al eerder zei: kont branden = blaren zitten.

Pietertje is niet goed in voetbal én discussiëren.
Dit, dus.
pi_86455896
Storms wil dus een essay schrijven over het gebruik van anonieme bronnen dat volgens hem is toegenomen in de journalistiek. Als dit is toegenomen dan is dit idd wel een heikel punt natuurlijk. Maar Storms linkt dit direct aan een affaire met Nina Brink, wat dus oudzeer is. Ik kon me dan ook niet aan de indruk onttrekken dat het hem vooral om het zoveelste gevalletje oudzeer van Nina Brink te doen is en dat hij het met dat essay-verhaal alleen maar een poging doet om het te veralgemeniseren. Gevraagd om een voorbeeld kwam hij eerst met een vrij vaag verhaal nl., terwijl als het je echt om de gehele journalistiek te doen is en je hebt al voorbereidingen getroffen voor het essay dan kun je zeker wel uit je hoofd drie andere concrete voorbeelden noemen, lijkt me.

Verder heb je natuurlijk wel een punt ook als je zegt dat Kelder met Quote destijds op het randje van de roddel en achterklap verkeerde, maar niet als je beweert dat Quote leidend is of ooit is geweest voor de journalistieke maatstaven in ons land. Maw als de journalistiek in ons land steeds meer in het journalistieke moeras terecht aan het komen is door het gebruik van anonieme bronnen dan komt dat niet doordat Quote een soort journalistieke leidraad in deze is geweest. Quote is geen journalistieke leidraad in ons land nl. Het zou wat anders zijn als het NRC dit zou doen.
I´m back.
pi_86456072
Ik hou niet van mensen die door elkaar heen praten, en ben dan ook blij dat fok niet voorziet in een dergelijke functionaliteit, maar het lijkt me niet dat Storms iets over journalistiek mag zeggen terwijl hij samen met zijn vrouw een journalist de mond probeert te snoeren door er veel juridisch wapengekletter tegenaan te gooien.

Laat staan dat hij niets zinnigs te zeggen heeft. Kelder genoot teveel van het narren om zijn punt te maken.

Ik hoop nog steeds dan Nina Brink vervolgd en veroordeeld wordt voor oplichting, en haar haar vermogen ontnomen wordt, en Storms ook aan de bedelstaf geraakt.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_86456237
hahah Storms reageert als een klein kind die in de media al jaren zijn zin niet meer krijgt.

Soms is het handiger om je mond te houden. Storms heeft nog niet begrepen dat die tijd nu is. Ook al heb je gelijk, dan nog.

Zijn journalistiek argument is valse romantiek. Hij roept steeds over feiten, maar noemt er geen.Kelder doet dat wel. Mathijs leidt erg slecht de discussie, maar storms was niet aan het discussiëren.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_86456452
Ze vielen alle drie door de mand. Van Nieuwkerk was een dramatische discussieleider.

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 15-09-2010 12:35:55 ]
  woensdag 15 september 2010 @ 12:29:45 #119
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_86456463
Totaal mislukte poging van het echtpaar om hun imago op te vijzelen. Als Storms nou nog had kunnen luisteren naar het weerwoord van Kelder en rechtstreeks met hem had gediscussieerd (nu was het kijkend naar Van Nieuwkerk: 'Jort dit, Jort dat'), dan had ie het er beter af gebracht.

En dan tegenover Jort Kelder zitten, iemand die zijn zaakjes goed kent, heel goed geïnformeerd is en scherp van de tongriem is gesneden. En met echtgenote Brink drie meter verderop maak je ook geen beste indruk.

Kansloos en eigenlijk ook wel dom. Storms wilde enkel een monoloog houden, meer niet.
pi_86456694
quote:
Op woensdag 15 september 2010 12:29 schreef Boca_Raton het volgende:

Kansloos en eigenlijk ook wel dom. Storms wilde enkel een monoloog houden, meer niet.
Je voelde het vantevoren aankomen. Pieter Storms gaat Jort Kelder op zijn nummer zetten. Het deed al pijn toen van Nieuwkerk het aankondigde.
Dit, dus.
  woensdag 15 september 2010 @ 12:39:31 #121
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_86456762
quote:
Op woensdag 15 september 2010 12:37 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Je voelde het vantevoren aankomen. Pieter Storms gaat Jort Kelder op zijn nummer zetten. Het deed al pijn toen van Nieuwkerk het aankondigde.
Ik heb werkelijk waar bijna niets gehoord van wat Storms aan het verkondigen was! :D
  woensdag 15 september 2010 @ 12:41:13 #122
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_86456830
Ik kan me er nog steeds over opwinden. Ben ook op een gegeven moment weggezapt omdat ik het ook niet meer kon verstaan. Ben het eens met wat iedereen hier ook denkt: Pieter sloeg de plank mis.

Op nu.nl las ik dit: http://www.nu.nl/achterkl(...)n-pieter-storms.html. Hebben we naar hetzelfde gekeken?

Ik heb overigens het idee dat Matthijs het bewust liet doorgaan zonder sturing. Zeg nou zelf, hierdoor heeft iedereen het er vandaag over. Goede techniek, maar ik had toch liever dat hij ingreep.
pi_86456948
quote:
Op woensdag 15 september 2010 12:41 schreef Quoi het volgende:

Ik heb overigens het idee dat Matthijs het bewust liet doorgaan zonder sturing. Zeg nou zelf, hierdoor heeft iedereen het er vandaag over. Goede techniek, maar ik had toch liever dat hij ingreep.
Uiteraard. Al had hij het op de middelbare schoolmethode gedaan: "Ho, stop! nu Pieter. Ho stop, nu Jort." Was kansloze televisie geworden. Deed ie bij Paay en Maassen ook niet en daar had ook iedereen het over.
Dit, dus.
pi_86457310
quote:
Op woensdag 15 september 2010 12:05 schreef Aloulou het volgende:
Net goed ^O^ Denken iemand zo te kunnen vernederen door over zijn vrouw te beginnen en het lachende publiek op je hand te krijgen verdient rake klappen
euh nog voordat jort zijn mond los heeft komt storms zelf heel uitgebreid met zijn eigen vrouw als voorbeeld, inclusief de sm verwijzingen.

mag jort dan niet ingaan op dat voorbeeld?
pi_86457389
quote:
Op woensdag 15 september 2010 12:29 schreef Sloggi het volgende:
Ze vielen alle drie door de mand. Van Nieuwkerk was een dramatische discussieleider.
Van Nieuwkerk was geen discussieleider, maar wel slim: dit zorgt gewoon voor meer kijkers... Karel van de Graaf trok na het "heren, heren..." incidentje ook enige tijd meer kijkers.

Jort viel m.i. niet door de mand. Die zat te narren en genoot zichtbaar. Het is natuurlijk onzin dat je altijd correct moet zijn.
pi_86457780
quote:
Op woensdag 15 september 2010 12:56 schreef DS4 het volgende:

[..]

Van Nieuwkerk was geen discussieleider, maar wel slim: dit zorgt gewoon voor meer kijkers... Karel van de Graaf trok na het "heren, heren..." incidentje ook enige tijd meer kijkers.

Jort viel m.i. niet door de mand. Die zat te narren en genoot zichtbaar. Het is natuurlijk onzin dat je altijd correct moet zijn.
jort hoefde ook niks te doen, storms begint over zijn vrouw en sm :') (hoe dom kun je zijn).

trouwens van de wiki:

quote:
Affaires

Pieter Storms en zijn collega Henk Ruigrok beschuldigden wethouder Stuart van Bergen op Zoom onterecht van corruptie in de Nieuwe Revu en op Veronica. Stuart spande een rechtzaak aan en kreeg een schadevergoeding van ƒ 125.000,- toegewezen [2].
Op 12 september 2006 probeerde Storms samen met een vriend met twee auto’s en slechts één kaartje een parkeergarage in Bergen uit te rijden. Storms ramde daarbij een slagboom waarop de politie werd ingeschakeld. Storms weigerde aan een alcoholtest mee te werken omdat hij naar eigen zeggen in de parkeergarage geen deel nam aan de openbare weg. Op 15 januari 2007 veroordeelt de politierechter in Alkmaar Storms tot tien maanden rijontzegging wegens rijden onder invloed, 1500 euro boete en een schadevergoeding van 900 euro voor vernieling.[3]
In oktober 2007 start televisiezender Het Gesprek. Storms beweert de bedenker van de zender te zijn en begint een rechtszaak tegen de drie oprichters die er met 'zijn' idee van door zouden zijn gegaan.
Op donderdag 28 augustus 2008 trad Storms in het huwelijk met Nina Brink. In december van dat jaar heeft Storms laten weten alle media die leugens over hem schrijven met juridische maatregelen aan te pakken.[4]
Op 19 maart 2009 is Storms te gast in het actualiteitenprogramma Pauw & Witteman. Hij verdedigt er de eer van echtgenote Brink naar aanleiding van een over haar verschenen boek. Wanneer Storms op 14 september 2010 te gast is in het actualiteitenprogramma De Wereld Draait Door krijgt hij het aan de stok met Jort Kelder. Aan het eind van de uitzending reageert een boze (meegereisde) Nina Brink op de confrontatie tussen Storms en Kelder. "Ik wil niet reageren in dit programma.", besloot ze.
je parkeergeld niet willen betalen, dronken zijn, moeilijk doen :') en dan verliezen.

en die uitspraak waarbij storms ton moest lappen was zo hoog dat storms wel heel fout moet zijn geweest destijds
pi_86458020
Storms is gewoon mislukt, simpel.
pi_86458603
quote:
Op woensdag 15 september 2010 13:08 schreef notagain het volgende:

jort hoefde ook niks te doen,
Beetje narren was voldoende inderdaad. Wat dat betreft was het eigenlijk een misser om hem op het eind "golddigger" te noemen...
pi_86459609
quote:
Op woensdag 15 september 2010 13:33 schreef DS4 het volgende:

[..]

Beetje narren was voldoende inderdaad. Wat dat betreft was het eigenlijk een misser om hem op het eind "golddigger" te noemen...
"... je aanstaande éx-vrouw..." _O- _O_
pi_86460123
quote:
Op woensdag 15 september 2010 12:08 schreef Boca_Raton het volgende:
Storms had daar plaatsgenomen, leek het wel, op de voorwaarde dat hij lang tekeer mocht gaan over het fenomeen 'journalistiek'. En dan zit ie net tegenover Kelder, die op mij in ieder geval altijd, onafhankelijk en kundig overkomt. Kelder gaf wat sneren onder de gordel (ex-vrouw en golddigger) maar er was ook werkelijk niet tussen de monoloog van Storms te komen.

Zat Storms daar nou eigenlijk z'n vrouw te verdedigen? Wat deed die Brink daar? Moet hij het woord voeren voor haar of zo? En ik ben het eens met met Kelder dat Brink en Storms alleen maar in de slachtofferrol willen zitten. En dan houdt zo'n huwelijk inderdaad geen stand want ik vermoed dat dat het meeste is wat ze gemeen met elkaar hebben.

Van Nieuwkerk stond er bij en keek er naar.

p.s. Brink had ik bijna niet herkend. Alleen haar kapsel herkende ik, de rest was een overdosis Botox.
Zijn vrouw?! Ik dacht dat ik een kerel zag.
  woensdag 15 september 2010 @ 14:34:19 #131
316013 Robske
http://www.blaffert.net
pi_86460972
Storms had gewoon niet moeten komen naar dwdd. Kwam alleen onzin uit
http://www.blaffert.net... Buitengewoon Boeiend
http://www.blaffert.net... Buitengewoon Boeiend
pi_86461119
quote:
Op woensdag 15 september 2010 13:57 schreef Xa1pt het volgende:

"... je aanstaande éx-vrouw..." _O- _O_
Die was ook niet chiq, maar tenminste wel grappig...
pi_86461132
zonnebank :')
pi_86461328
quote:
Op woensdag 15 september 2010 14:34 schreef Robske het volgende:
Storms had gewoon niet moeten komen naar dwdd. Kwam alleen onzin uit
Hij kwam inderdaad gewoon z'n persoonlijke vete uitvechten, in plaats van een tipje van z'n 'essay' op te lichten.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 15 september 2010 @ 16:00:09 #135
862 Arcee
Look closer
pi_86464033
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_86464190
quote:
Storms ontkent dat hij Kelder heeft geslagen: "Jort Kelder is een buitengewoon rare man, hij liegt in beeld, de ene leugen na de andere rolt uit zijn mond. Ik stond erbij en ik heb met mijn rechter wijsvinger tegen zijn wang getikt. Ik heb toen tegen Kelder gezegd: 'Jort Kelder, wat ben jij een flinke vent! Je bent de grootste lafaard die de Nederlandse journalistiek kent.'"

Meid toch. Iemand tegen zijn wang tikken is nog lager, eigenlijk.
pi_86464239
Storms had hem een paar echte tikken moeten geven.
pi_86464262
quote:
Te zielig voor woorden...

Mijn advies: vertrek uit NL en ga ergens naartoe waar niemand je kent. Gewoon niet meer doen...
  woensdag 15 september 2010 @ 16:06:41 #139
298284 Het_Fenomeen
Freddy Fokk!ing Fenomeen
pi_86464322
Wat een Telegraaf niveau hier :r
  woensdag 15 september 2010 @ 16:08:41 #140
pi_86464410
quote:
Op woensdag 15 september 2010 16:04 schreef Stirner het volgende:
Storms kan alleen maar een grote bek opzetten. Daar kom je een heel end mee maar niet bij iedereen.
pi_86464432
quote:
Op woensdag 15 september 2010 16:04 schreef Stirner het volgende:
Ja, dan had hij de discussie tenminste gewonnen! :')
pi_86464480
quote:
Op woensdag 15 september 2010 16:09 schreef DS4 het volgende:

[..]

Ja, dan had hij de discussie tenminste gewonnen! :')
Natuurlijk niet, maar ik had die filister wel huilend voor de camera willen zien met een gebroken neus oid.

Dat Storms zo mogelijk nog sneuer is, doet voor mij niet ter zake.
  woensdag 15 september 2010 @ 16:14:06 #143
pi_86464627
quote:
Op woensdag 15 september 2010 16:10 schreef Stirner het volgende:

[..]

Natuurlijk niet, maar ik had die filister wel huilend voor de camera willen zien met een gebroken neus oid.
Huilend van het lachen, ja. :') Storms had een aanklacht aan zijn broek voor ie Nina had vastgebonden.
pi_86464737
en toch in zijn situatie van Storms het stomste wat hij kan doen, vooral op uitnodiging van DWDD... Het enige wat hij hiermee wint is publiciteit, maar ja of je met deze negativiteit wat opschiet is het 2e natuurlijk
Life sucks, and then you die.. ^O^
  woensdag 15 september 2010 @ 16:23:41 #145
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_86464990
quote:
Op woensdag 15 september 2010 12:54 schreef notagain het volgende:

[..]

euh nog voordat jort zijn mond los heeft komt storms zelf heel uitgebreid met zijn eigen vrouw als voorbeeld, inclusief de sm verwijzingen.

mag jort dan niet ingaan op dat voorbeeld?
Dat was wel het toppunt ja, hij begint zelf over Nina en hun privé-tijdverdrijf. En dan achteraf jammeren dat Jort niets over zijn vrouw had mogen zeggen. :') _O-
pi_86465043
quote:
Op woensdag 15 september 2010 16:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Huilend van het lachen, ja. :') Storms had een aanklacht aan zijn broek voor ie Nina had vastgebonden.
Alsof dat voor ons als toeschouwer relevant is.

Een schlemielig mannetje als Kelder zal in 1e instantie piepen als zijn ogen worden dichtgeslagen en dat gunt iedereen hem natuurlijk.
pi_86465055
quote:
Op woensdag 15 september 2010 16:23 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Dat was wel het toppunt ja, hij begint zelf over Nina en hun privé-tijdverdrijf. En dan achteraf jammeren dat Jort niets over zijn vrouw had mogen zeggen. :') _O-
Typisch Storms.
pi_86465089
p
quote:
Op woensdag 15 september 2010 16:25 schreef Stirner het volgende:

[..]

Het is sowieso weerzinwekkende tv, dus so what?
precies, vanavond zal er uiteraard door MINSTENS 200.000 mensen meer DWDD worden gekeken!
Life sucks, and then you die.. ^O^
pi_86465120
Toch vond ik Storms in zijn Breekijzer periode altijd wel een baas :@
Groetjes, Ezio.
pi_86465159
quote:
Op woensdag 15 september 2010 16:26 schreef Y0SH1 het volgende:
p
[..]

precies, vanavond zal er uiteraard door MINSTENS 200.000 mensen meer DWDD worden gekeken!
Ja dus?

Wat zegt dat in een smakeloos land?
  woensdag 15 september 2010 @ 16:32:47 #151
pi_86465317
quote:

[..]

Een schlemielig mannetje als Kelder zal in 1e instantie piepen als zijn ogen worden dichtgeslagen en dat gunt iedereen hem natuurlijk.
Lekker stoere jongenspraat. Jort is gewoon slimmer.
pi_86465382
quote:

Nee, alleen een enkele internetheld.
pi_86465383
quote:
Op woensdag 15 september 2010 16:28 schreef Stirner het volgende:

[..]

Ja dus?

Dat de meest smakelijke / smakeloze programs het goed doen. Dus?
pi_86465393
quote:
Op woensdag 15 september 2010 16:32 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Lekker stoere jongenspraat. Jort is gewoon slimmer.
Dat was iedereen wel bekend, maar dat wil niet zeggen dat je die druiloor niet een paar klappen gunt.

Wat doet het er eigenlijk toe hoe hij is in verhouding tot die vervallen Storms?
  woensdag 15 september 2010 @ 16:35:02 #155
pi_86465405
quote:
Op woensdag 15 september 2010 16:28 schreef Stirner het volgende:

[..]

Ja dus?

Storms is zelf begonnen met zijn rel-programma's. Boontje komt om zijn koekje van eigen deeg.
pi_86465421
quote:
Op woensdag 15 september 2010 16:34 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dat de meest smakelijke / smakeloze programs het goed doen. Dus?
Dus het is betekenisloos.
  woensdag 15 september 2010 @ 16:36:22 #157
pi_86465456
quote:
Op woensdag 15 september 2010 16:34 schreef Stirner het volgende:

[..]

Dat was iedereen wel bekend, maar dat wil niet zeggen dat je die druiloor niet een paar klappen gunt.

Wat doet het er eigenlijk toe hoe hij is in verhouding tot die vervallen Storms?
Je begint er zelf over, Storms-kloon.
pi_86465476
Ik snap niet dat men Jort's acties goed kan keuren. Die kerel schrijft allerlei ranzige praktijken over Nina op basis van anonieme bronnen en rechtvaardigt dit door te zeggen dat anders Nina's advocaten je tot de dood achtervolgen. Daarnaast was Jort ook onnodig grof door allerlei vunzige opmerkingen te maken over Nina. Ook ging Jort ook met overmaat wapperen met het vonnis over Breekijzer terwijl Pieter gewoon verkondigde dat dat vonnis terecht was. Het had overigens helemaal niets met de discussie te maken omdat Jort op basis van een aantijging exact hetzelfde terug doet. Ik snap dat alle World-online kneuzen nu goed gestemd zijn door deze wanvertoning maar inhoudelijk is er niets klaargespeeld. Uiteindelijk is de echte afgang voor Pieter omdat hij zijn handjes niet thuis kon houden wat imo gewoon dom is.
Ain't nothing to it but to do it.
Greece
pi_86465494
quote:
Op woensdag 15 september 2010 16:36 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Je begint er zelf over, Storms-kloon.
Nee. Jij komt met de volslagen overbodige opmerking dat Kelder slimmer is dan Storms.

Alsof je daardoor Kelder niet een paar tikken kunt gunnen. Zo moeilijk is het toch niet?
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 15 september 2010 @ 16:39:41 #160
862 Arcee
Look closer
pi_86465580
pi_86465622
Het is jammer dat het programma "Het Gesprek'' niet meer bestaat maar anders waren Jort en Pieter de juiste kandidaten geweest. Gisteren hebben we namelijk gewoon een ordinaire bitchfight gezien waarbij de echte bitch buiten spel bleef. :')
Greece
pi_86465708
quote:
Vooraf is namelijk uit en den treure met de redactie besproken

Goede journalist hoor, die Storms... :')
pi_86465758
quote:
Als dit waar is dan is het een smerige publiciteitsstunt van DWDD
Groetjes, Ezio.
  woensdag 15 september 2010 @ 16:45:43 #164
pi_86465826
quote:
Op woensdag 15 september 2010 16:37 schreef Stirner het volgende:

[..]

Nee. Jij komt
Jij begint dat Jort een schlemielig mannetje is en daarna ga je zeiken dat ik over het karakter van Storms door ga.
pi_86465841
quote:
Op woensdag 15 september 2010 16:35 schreef Stirner het volgende:

[..]

Dus het is betekenisloos.
Daar verschillen de meningen kennelijk nogal over.
  woensdag 15 september 2010 @ 16:48:06 #166
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_86465924
quote:
Huh, dat klinkt inderdaad best wel aannemelijk. Geen wonder dat Matthijs het liet gebeuren dan.
pi_86466071
Zo te zien heeft Mathijs ook flink wat ingeleverd op zijn World-Online aandelen :')
Greece
pi_86466083
quote:
Beginnen over de SM-kwestie om een persoonlijke vete uit te vechten en DWDD vervolgens verwijten dat het om opzet gaat. :|W
pi_86466164
quote:
Op woensdag 15 september 2010 16:44 schreef Stokstaart het volgende:

Als dit waar is dan is het een smerige publiciteitsstunt van DWDD
Het zou mij niet verbazen overigens.

Maar dan nog is het oliedom van Storms. En waarom... waarom begint hij zelf over zijn vrouw. Daardoor verliest zijn klaagzang alle betekenis. Hij bedingt van te voren dat ze niet in de uitzending mag worden betrokken en dan doet hij het zelf... Ja, dan geldt: all bets are off.
  woensdag 15 september 2010 @ 16:54:09 #170
pi_86466197
quote:
"Het is de schuld van de media" :') Alsof hij zelf zo netjes met breekijzers liep te smijten. _O-
  † In Memoriam † woensdag 15 september 2010 @ 16:54:18 #171
135305 beequeen
Lost.
pi_86466201
quote:
quote:
Bij het terugkijken van de schreeuwpartij valt onmiddellijk op dat Nina zo in beeld is gemanouvreerd dat zij vrijwel constant meekijkt met het gesprek aan tafel.
Waar moet ze dan naar kijken? Het kruis van Mathijs?
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  woensdag 15 september 2010 @ 16:57:23 #172
pi_86466322
quote:
Op woensdag 15 september 2010 16:53 schreef DS4 het volgende:

[..]

Het zou mij niet verbazen overigens.

Maar dan nog is het oliedom van Storms. En waarom... waarom begint hij zelf over zijn vrouw. Daardoor verliest zijn klaagzang alle betekenis. Hij bedingt van te voren dat ze niet in de uitzending mag worden betrokken en dan doet hij het zelf...
Ja, laat het mens dan thuis. Hij hoopte op een rel of dit is van meerdere kanten afgesproken werk.
pi_86466343
quote:
Op woensdag 15 september 2010 16:54 schreef beequeen het volgende:

Waar moet ze dan naar kijken? Het kruis van Mathijs?
Dat zag ik haar overigens doen... net voordat er wat kwijl over haar kin liep.
pi_86466421
quote:
Op woensdag 15 september 2010 16:53 schreef DS4 het volgende:
Maar dan nog is het oliedom van Storms. En waarom... waarom begint hij zelf over zijn vrouw. Daardoor verliest zijn klaagzang alle betekenis. Hij bedingt van te voren dat ze niet in de uitzending mag worden betrokken en dan doet hij het zelf... Ja, dan geldt: all bets are off.
Zowel Mathijs, Jort en Pieter wisten dat dit de hoofdmoot van het gesprek zou gaan worden. Jort had immers al een vurig verhaal ingestudeerd en een vonnis in handen. Het verwijt dat gemaakt wordt is dat Pieter bereid was om te komen zolang er aan zijn voorwaarden werd voldaan (Nina niet in beeld). Er is dus niets oliedoms aan het optreden van Pieter.
Greece
  woensdag 15 september 2010 @ 17:00:21 #175
304638 KarinJ.
droom je leven, leef je droom
pi_86466455
Slaan....een gebrek aan argumenten
wees als een zalm, zwem tegen de stroom in
  woensdag 15 september 2010 @ 17:01:37 #176
pi_86466504
quote:
Op woensdag 15 september 2010 16:59 schreef Mendeljev het volgende:
Er is dus niets oliedoms aan het optreden van Pieter.
Hij snapt zelf wel hoe dom hij is. Omdat ie dom is kan je hem ook zo lekker aanpakken.
pi_86466591
quote:
Op woensdag 15 september 2010 17:01 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Hij snapt zelf wel hoe dom hij is. Omdat ie dom is kan je hem ook zo lekker aanpakken.
Nee, er is hem onrecht aangedaan. Overigens wil ik daar niets op afdingen want het was hilarische tv. Ongeacht de heersende opinie vond ik beide heren zichzelf namelijk FINAAL voor schut zetten.
Greece
  woensdag 15 september 2010 @ 17:07:55 #178
pi_86466683
quote:
Op woensdag 15 september 2010 17:04 schreef Mendeljev het volgende:

[..]

Nee, er is hem onrecht aangedaan.
WHOEHAHAHAHA!
quote:
Op woensdag 15 september 2010 16:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Storms is zelf begonnen met zijn rel-programma's. Boontje komt om zijn koekje van eigen deeg.
pi_86466702
quote:

[..]

Zowel Mathijs, Jort en Pieter wisten dat dit de hoofdmoot van het gesprek zou gaan worden. Jort had immers al een vurig verhaal ingestudeerd en een vonnis in handen. Het verwijt dat gemaakt wordt is dat Pieter bereid was om te komen zolang er aan zijn voorwaarden werd voldaan (Nina niet in beeld). Er is dus niets oliedoms aan het optreden van Pieter.
En ik zat me nog wel af te vragen wie nou toch die haveloze kerel was die steeds in beeld kwam... :')
pi_86466737
quote:

Zowel Mathijs, Jort en Pieter wisten dat dit de hoofdmoot van het gesprek zou gaan worden. Jort had immers al een vurig verhaal ingestudeerd en een vonnis in handen.
Dat vonnis ging niet over Nina, dus dat zegt helemaal niets.

quote:
Het verwijt dat gemaakt wordt is dat Pieter bereid was om te komen zolang er aan zijn voorwaarden werd voldaan (Nina niet in beeld). Er is dus niets oliedoms aan het optreden van Pieter.
Wel. Kijk, hij wilde zijn vrouw er buiten houden. Maar vervolgens begint hij er zelf over. Ja, dan kan je niet verwachten dat Jort de bal voor open doel niet in schiet.

En nog iets: al voordat Nina een microfoon onder haar neus kreeg wilde ze een paar keer al iets zeggen (over die 100 mio).

Dus het zijn krokodillentranen en gewoon oliedom gedrag van een has-been.
pi_86466742
quote:
Op woensdag 15 september 2010 16:51 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Beginnen over de SM-kwestie om een persoonlijke vete uit te vechten en DWDD vervolgens verwijten dat het om opzet gaat. :|W
dat dus :|W :|W :|W
pi_86466785
quote:
Op woensdag 15 september 2010 17:04 schreef Mendeljev het volgende:

Nee, er is hem onrecht aangedaan. Overigens wil ik daar niets op afdingen want het was hilarische tv. Ongeacht de heersende opinie vond ik beide heren zichzelf namelijk FINAAL voor schut zetten.
Nee, dat was alleen Storms. Jort was aan het narren. Sommige opmerkingen waren niet chiq, maar hij zit daar om te entertainen.
pi_86466856
quote:
Maar het ontaardde iammer genoeg in een schreeuwpartij waar mijn vrouw de dupe van werd.
:') :') mooie krokodillentranen
pi_86467147
quote:
Op woensdag 15 september 2010 17:09 schreef DS4 het volgende:
Wel. Kijk, hij wilde zijn vrouw er buiten houden. Maar vervolgens begint hij er zelf over. Ja, dan kan je niet verwachten dat Jort de bal voor open doel niet in schiet.
Nee, hij wilde helemaal niet zijn vrouw er buiten houden. Pieter had duidelijke voorwaarden gesteld en op grond daar van zou hij in het programma verschijnen. Die eisen zijn niet gehonoreerd dus is Pieter onrecht aan gedaan. Zo simpel is het.

quote:
Nee, het zegt dat Jort voorbereid was op een confrontatie. Dat feit alleen al is voldoende reden om aan te nemen dat iedereen wist dat er een mogelijke confrontatie in het spel was. Dat Nina er bij betrokken werd is bijzaak want de beschuldigingen gingen betreffende het aanhalen van anonieme bronnen.
Greece
pi_86467190
quote:
Op woensdag 15 september 2010 17:23 schreef Mendeljev het volgende:

[..]

Nee, hij wilde helemaal niet zijn vrouw er buiten houden. Pieter had duidelijke voorwaarden gesteld en op grond daar van zou hij in het programma verschijnen. Die eisen zijn niet gehonoreerd dus is Pieter onrecht aan gedaan. Zo simpel is het.
Welke voorwaarden? "Ik mag het hebben over Nina, maar Jort moet z'n bek houden", ofzo?

quote:
Nee, het zegt dat Jort voorbereid was op een confrontatie. Dat feit alleen al is voldoende reden om aan te nemen dat iedereen wist dat er een mogelijke confrontatie in het spel was. Dat Nina er bij betrokken werd is bijzaak want de beschuldigingen gingen betreffende het aanhalen van anonieme bronnen.
Daar zit wat in.
pi_86467194
quote:
Op woensdag 15 september 2010 17:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
WHOEHAHAHAHA!
Pieter had zich ook verontschuldigd betreffende dat vonnis. Alleen simpele zielen kunnen daar oneindig over door blijven lachen.
Greece
pi_86467227
quote:
Op woensdag 15 september 2010 17:24 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Welke voorwaarden? "Ik mag het hebben over Nina, maar Jort moet z'n bek houden", ofzo?
Lees die brief eens. Nina zou niet in beeld komen en DWDD heeft daar mee ingestemd. Zo simpel.
Greece
pi_86467230
quote:

[..]

Hij haalt zelf zijn vrouw aan. Maar daar mag dan volgens jou niet op gereageerd worden??
quote:
[..]

Jort had een rechterlijke uitspraak bij de hand over het rioolkarakter van Storms EIGEN journalistiek, niks over Nina'tje dus.
pi_86467319
Jort, puike kerel.
Maar zijn toon is er een waardoor mensen of van hem houden of hem hekelen.
pi_86467338
quote:
Op woensdag 15 september 2010 17:25 schreef Den_Haag het volgende:
Hij haalt zelf zijn vrouw aan. Maar daar mag dan volgens jou niet op gereageerd worden??
Nee, omdat zijn vrouw het lijdend onderwerp was. Het ging over haar maar de beschuldigen richting Jort gingen over anonieme bronnen. Wat Jort allemaal gezegd zou hebben was niet van belang.

quote:
Jort had een rechterlijke uitspraak bij de hand over het rioolkarakter van Storms EIGEN journalistiek, niks over Nina'tje dus.
Daar heeft Pieter zich voor verontschuldigd en heeft nog steeds niets te maken met het aanhalen van anonieme bronnen.
Greece
pi_86467368
quote:
Op woensdag 15 september 2010 17:09 schreef DS4 het volgende:
Precies, Jort was voorbereid met het vonnis dat moraalridder Storms op zijn conto heeft staan, en dat wil dan anderen de les lezen ..

quote:

En nog iets: al voordat Nina een microfoon onder haar neus kreeg wilde ze een paar keer al iets zeggen (over die 100 mio).

Dus het zijn krokodillentranen en gewoon oliedom gedrag van een has-been.
Juist ja, lijkt wel vooropgezet van Storms, zichzelf en zijn vrouw alweer in een positie manoeuvreren waarin ze voor slachtoffer kunnen spelen.
pleased to meet you
pi_86467428
quote:
Op woensdag 15 september 2010 17:28 schreef Mendeljev het volgende:

[..]

Nee, omdat zijn vrouw het lijdend onderwerp was. Het ging over haar maar de beschuldigen richting Jort gingen over anonieme bronnen. Wat Jort allemaal gezegd zou hebben was niet van belang.
Jort reageert daarop. Wil je niet dat het genoemd wordt moet je het er niet over hebben. Eigen schuld. Actie (storms) --> reactie (Jort)
quote:
[..]
Daar heeft Pieter zich voor verontschuldigd en heeft nog steeds niets te maken met het aanhalen van anonieme bronnen.
Hoezo? Storms gebruikte zichzelf als anonieme bron en een aantal niet bestaande bronnen. Lees het vonnis maar eens na.
En daarnaast, die verontschuldiging was nergens te bemerken. Hij was vooral aan het roepen dat Jort zijn feiten niet op een rij had.
pi_86467462
quote:
Op woensdag 15 september 2010 17:25 schreef Mendeljev het volgende:

[..]

Lees die brief eens. Nina zou niet in beeld komen en DWDD heeft daar mee ingestemd. Zo simpel.
Er zou überhaupt niet (of nauwelijks) over Nina gesproken worden, gok ik. Als dat wel wordt gedaan lijkt het me niet meer dan logisch dat ze in beeld wordt gebracht.
  woensdag 15 september 2010 @ 17:32:40 #194
pi_86467477
quote:
Op woensdag 15 september 2010 17:24 schreef Mendeljev het volgende:

[..]

Pieter had zich ook verontschuldigd betreffende dat vonnis. Alleen simpele zielen kunnen daar oneindig over door blijven lachen.
Behalve moddergooien heeft de Storms-kliek weinig munitie. :')
pi_86467509
quote:

Niet mee eens. Zijn eisen hebben alleen waarde als het gaat om zijn vrouw er buiten te laten. Dan moet je er ook zelf niet over beginnen.

Het is net als dat gezever van die sleutelhanger met zijn Yolante... Iedere keer aandacht vragen en dan zeiken als mensen een mening over hun hebben.

quote:
Nee, het zegt dat Jort voorbereid was op een confrontatie. Dat feit alleen al is voldoende reden om aan te nemen dat iedereen wist dat er een mogelijke confrontatie in het spel was.
Dat was wel duidelijk, omdat het ging over anonieme getuigen en Storms had aangegeven dat hij Jort 3x niks vond vanwege die anonieme getuigen. Op die confrontatie had Jort zich voorbereid. En goed ook.

Game-set-match.
pi_86467549
quote:
Op woensdag 15 september 2010 17:31 schreef Den_Haag het volgende:
Jort reageert daarop. Wil je niet dat het genoemd wordt moet je het er niet over hebben. Eigen schuld. Actie (storms) --> reactie (Jort)
Ik kan nergens uit opmaken dat Pieter dat niet gewild zou hebben, hij wilde alleen niet dat zijn vrouw in beeld zou komen. Er zit echt geen hogere wiskunde achter ofzo.

quote:
Hoezo? Storms gebruikte zichzelf als anonieme bron en een aantal niet bestaande bronnen. Lees het vonnis maar eens na.
En daarnaast, die verontschuldiging was nergens te bemerken. Hij was vooral aan het roepen dat Jort zijn feiten niet op een rij had.
Ik weet niet wat er in het vonnis staat aangezien dat er niet toe doet. Jort beschuldigde hem namelijk ook van wanpraktijken wat natuurlijk geen antwoord op de vraag was. Het lijkt wel een modus operandi onder journalisten om de feiten te ontkennen en repliek te hervormen tot een wedervraag.
Daarnaast heeft Pieter zich wel degelijk verontschuldigd alleen was het slecht te horen omdat Jort er doorheen kakelde.
Greece
pi_86467558
quote:
Op woensdag 15 september 2010 17:25 schreef Mendeljev het volgende:

Dat ontkracht hij later met het stukje over waarom ze op de eerste rij zat.

Overigens is het ook bijzonder dom om te denken dat je op de eerste rij zittende niet in beeld gaat komen.
  woensdag 15 september 2010 @ 17:35:21 #198
308876 Relko
A force to be reckoned with.
pi_86467566
Pieter wants HALF, HALF YOUR SHIT. Over een paar jaar.
pi_86467636
quote:
Op woensdag 15 september 2010 17:35 schreef DS4 het volgende:
Overigens is het ook bijzonder dom om te denken dat je op de eerste rij zittende niet in beeld gaat komen.
Dat is inderdaad dom ja. Helemaal omdat haar achtergrond er toe leunt om in een kwaad daglicht gezet te worden. Maar goed, dat ze uiteindelijk in beeld is gekomen is toch echt de schuld van Mathijs.
Greece
pi_86467652
quote:
Op woensdag 15 september 2010 17:28 schreef Mendeljev het volgende:

Ik hoor het je zeggen...

Maar het toont wel aan dat Storms niet zo hoog van de toren moet blazen. Wat Storms in het verleden deed leek ook nergens op. Die haalde mensen uit de anonimiteit door ze met een camera te overvallen en vervolgens met een grote waffel te dwingen om te doen wat hij graag wil.

En dan zeiken dat Jort mensen die publiek zijn "in het zonnetje zet"?

Kom op nou toch...
pi_86467740
quote:
Op woensdag 15 september 2010 17:37 schreef Mendeljev het volgende:

Dat is inderdaad dom ja. Helemaal omdat haar achtergrond er toe leunt om in een kwaad daglicht gezet te worden. Maar goed, dat ze uiteindelijk in beeld is gekomen is toch echt de schuld van Mathijs.
Persoonlijk denk ik de regie...

Maar belangrijker: wie zegt dat de lezing van Storms klopt? Ik sluit het niet uit, maar vooralsnog ben ik er niet van overtuigd. Zeker niet na het nazien van de uitzending.
pi_86467805
quote:
Op woensdag 15 september 2010 17:38 schreef DS4 het volgende:

[..]

Ik hoor het je zeggen...

Maar het toont wel aan dat Storms niet zo hoog van de toren moet blazen. Wat Storms in het verleden deed leek ook nergens op. Die haalde mensen uit de anonimiteit door ze met een camera te overvallen en vervolgens met een grote waffel te dwingen om te doen wat hij graag wil.

En dan zeiken dat Jort mensen die publiek zijn "in het zonnetje zet"?

Kom op nou toch...
Dat is inderdaad hypocriet. Begrijp me niet verkeerd, ik verdedig Storms absoluut niet betreffende zijn verleden maar in DWDD is hij moedwillig in een uitgekiende en geraffineerde set-up beland waar hij het onderspit zou delven. Dat effect versterkte hij door nog eens met losse handjes verhaal te gaan halen. Dat is gewoon dom.
Greece
pi_86467946
Niet om er nou een BNW topic van te maken, maar DWDD lijkt af en toe wel wat relletjes in scene te zetten .
Dat hele gedoe met Theo Maassen en zn vrouw onvriendelijke gezeik waren ook voorpagina nieuws .

Hoe dan ook weet heel Nederland dat het nieuwe seizoen DWDD er weer op is . Nu nog een relletje vanavond bij P&W met een glas wijn en de kijkertjes zijn weer helemaal bij :)
Groetjes, Ezio.
pi_86467960
quote:
Op woensdag 15 september 2010 17:42 schreef Mendeljev het volgende:

in DWDD is hij moedwillig in een uitgekiende en geraffineerde set-up beland waar hij het onderspit zou delven.
Weet jij dat, of denk je dat aan de hand van het verhaal van Storms?
pi_86467962
O en Mathijssje staat er bij en kijkt er naar .
Groetjes, Ezio.
pi_86468100
ik geloof ook storms wel dat DWDD op dit relletje heeft aangestuurd maar jort kelder treft geen blaam.
DWDD was al weer ff uit het nieuws he
pi_86468330
quote:
Op woensdag 15 september 2010 17:48 schreef DS4 het volgende:

[..]

Weet jij dat, of denk je dat aan de hand van het verhaal van Storms?
Nina kwam onvoorbereid in beeld en werd allerhande dingen gevraagd. Als je daar niet op voorbereid bent omdat je vertrouwt op een gentleman's agreement dan kom je als koppel al snel knullig over ongeacht de verbale kwaliteiten van Storms.
Greece
  woensdag 15 september 2010 @ 18:08:04 #208
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_86468527
quote:
Op woensdag 15 september 2010 18:01 schreef Mendeljev het volgende:

[..]

Nina kwam onvoorbereid in beeld en werd allerhande dingen gevraagd. Als je daar niet op voorbereid bent omdat je vertrouwt op een gentleman's agreement dan kom je als koppel al snel knullig over ongeacht de verbale kwaliteiten van Storms.
Waarom nam Storms haar überhaupt mee??
pi_86468651
Ach god, is homootje Kelder aangetikt door de wijsvinger van Storms. Het is verschrikkelijk, dat dit kan in Nederland.
Mediageilste mannetje van Nederland, die Kelder.
Hopelijk is de volgende die hij beledigd wat kordater.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_86468655
quote:

Ik heb het even over het vooropgezet zijn van het plan.

Dat aan Nina dingen gevraagd werd is niet zo gek nu Storms er zelf over begon.
  woensdag 15 september 2010 @ 18:17:35 #211
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_86468827
Als Storms écht bereid was geweest een discussie te houden over de journalistiek, dan had ie niet één grote monoloog moeten houden. Daarmee maakt hij zich ongeloofwaardig. En inderdaad: alsof hij daar enkel zat om zijn vrouw te verdedigen die er óók nog bijzat (wat had zij met het onderwerp te maken?). Dat is toch niet slim? Zo ga je toch geen discussie-programma in?
pi_86468930
quote:

[..]

Kom nou zeg .. je kan het draaien hoe je wil, maar Storms begint toch echt zelf over zijn vrouw terwijl er tig andere voorbeelden zouden moeten zijn als zijn verhaal klopt, hij heeft dat gentlemen's agreement zelf open gebroken door zijn vrouw als voorbeeld te nemen. En wat moet je dan doen als Jort Kelder? Als hij dat negeert, er niet op reageert, hoe wordt dan dan uitgelegd?

En onvoorbereid in beeld? Dat is dan te danken aan haar mannetje die haar als voorbeeld aandraagt en daarmee de voorzet geeft. Dat ze uiteindelijk een microfoon voor haar neus krijgt komt omdat ze zelf blijkbaar iets wou zeggen, maar toen hoefde het ineens niet meer blijkbaar.

En gezien het feit dat het beiden geen domme mensen zijn denk ik dus dat dit van A tot Z zo gepland was door team Storms/Brink
pleased to meet you
  woensdag 15 september 2010 @ 18:22:32 #213
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_86468965
Het kwam op mij over als Pieter Storms die pissig is op Quote en op tv wel even met een of andere kutsmoes Jort Kelder verbaal alle hoeken zou laten zien.

En dat mislukte.

Logisch, Storms is altijd al derderangs geweest.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_86468988
Vermakelijke tv :9
pi_86469076
quote:
Op woensdag 15 september 2010 17:47 schreef Stokstaart het volgende:
Niet om er nou een BNW topic van te maken, maar DWDD lijkt af en toe wel wat relletjes in scene te zetten .
Dat hele gedoe met Theo Maassen en zn vrouw onvriendelijke gezeik waren ook voorpagina nieuws .
Ik vond het juist vrouwvriendelijk. Niet vriendelijk tegen die vrouw, maar wel vrouwvriendelijk.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_86469099
Pfffff, ik vind die Brink en Storms echt naargeestig vervelende en bovendien zeer vermoeiende mensen. Kunnen ze niet gewoon voor altijd naar dat appartement in NYC toegaan en de Nederlanders verder niet meer lastig vallen.
pi_86469120
Ik had vroeger wel respect voor Storms trouwens, maar sinds hij met die Brink gaat vind uik het een irritante man...
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 15 september 2010 @ 18:33:38 #218
862 Arcee
Look closer
pi_86469255
Nu bij RTl4.
pi_86469279
quote:
Op woensdag 15 september 2010 18:22 schreef Dagonet het volgende:
Het kwam op mij over als Pieter Storms die pissig is op Quote en op tv wel even met een of andere kutsmoes Jort Kelder verbaal alle hoeken zou laten zien.

En dat mislukte.

Logisch, Storms is altijd al derderangs geweest.
Precies.
pi_86469304
quote:
Op woensdag 15 september 2010 18:23 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Vermakelijke tv :9
Dat zeker. *O*
pi_86469330
quote:
Op woensdag 15 september 2010 18:28 schreef Nielsch het volgende:
Ik had vroeger wel respect voor Storms trouwens, maar sinds hij met die Brink gaat vind uik het een irritante man...
Dat idd
pi_86469502
Kelder had zich goed voorbereid en wist precies wat ging komen. Pieter storms is een domme dikke drol.
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_86469517
Ha die Storm, die is erin geluisd, ha die golddigger.

ik lach me rot _O- _O- _O-
Geweldig _O_
Het meest bijzondere vind ik wel dat de minister van Volksgezondheid uit de directiekamer van Achmea komt, dus de zorgmaffia zit nu in de regering
  † In Memoriam † woensdag 15 september 2010 @ 19:14:35 #224
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_86470677
quote:
Op woensdag 15 september 2010 18:21 schreef moussie het volgende:
denk ik dus dat dit van A tot Z zo gepland was door team Storms/Brink
Dat gegil van Jort en de pogingen van Storms om nog enigzins een gesprek te voeren onder de *leiding* van Matthijs?
  † In Memoriam † woensdag 15 september 2010 @ 19:16:36 #225
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_86470746
quote:
Op woensdag 15 september 2010 18:12 schreef Pedroso het volgende:
Ach god, is homootje Kelder aangetikt door de wijsvinger van Storms. Het is verschrikkelijk, dat dit kan in Nederland.

Nee joh!!
Privé/Story/Weekend/Quote mode Jort Kelder ON:

Het waren drie klappen !!!
  woensdag 15 september 2010 @ 19:21:01 #226
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_86470922
Maar dat Storms een golddigger zou zijn, dat geloof ik weer niet.
pi_86471089
Wat een walgelijke figuren, beide.

Die Storms vind ik toch nog net wat misselijker, omdat hij zo ongelofelijk hypocriet is.

Praten over normen en waarden terwijl hij een relatie heeft Nina Vleeschdraager , die nou niet bepaald het toonbeeld van goede normen en waarden is. :X Wat een farizeeërs. :N

[ Bericht 11% gewijzigd door Gulo op 15-09-2010 19:43:03 ]
pi_86471159
hekel aan Storms maar vind het wel logisch dat hij de eer van zijn vrouw verdedigt als Jort naar haar verwijst als toekomstige ex

maar waarom Storms die bal niet ter plekke terugkaatst.. over Jort zijn liefdesleven zijn leuke grapjes te maken })
Jusqu'ici tout va bien...
  Redactie Frontpage woensdag 15 september 2010 @ 19:38:10 #229
145738 superworm
is erbij
pi_86471593
quote:

[..]

Goh, kan het eigenlijk niet meer dan eens zijn met je. Om aan te tonen dat ik Jort Kelder net zo'n onderkruiperig misbaksel vind als de twee die jij noemt, het licht in mijn ogen werkelijk niet waard, ga ik in een column opschrijven wat míjn persoonlijke ervaring met meneertje Kelder is - één die zijn abjecte wereldbeeld bizar tentoonspreidde.
Steun Stichting Bijen Zonder Zorgen!
op FOK!
op Facebook
op de website
pi_86471891
Jort Kelder is ook maar een raar ventje hoor. Ik ken Pieter Storms niet zo goed maar soms kan ik me best voorstellen dat iemand Kelder op z'n bek wil slaan.
  woensdag 15 september 2010 @ 19:51:06 #231
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_86472031
quote:
Op woensdag 15 september 2010 19:21 schreef Boca_Raton het volgende:
Volgens mij heeft die kerel zelf genoeg geld verdiend met zijn programma.
pi_86472170
quote:
Op woensdag 15 september 2010 16:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Jij begint dat Jort een schlemielig mannetje is en daarna ga je zeiken dat ik over het karakter van Storms door ga.
Het gaat het erom dat jouw reactie op mijn 1e post - het aankaarten dat Kelder slimmer was in die discussie - totaal irrelevant was.

Ik zeg alleen dat ik het leuke tv had gevonden, wanneer Jort een paar tikken had gekregen. Daarnaast beweer ik dat hij niet direct zal lachen als hij goede tikken krijgt en ook niets zal ondernemen. Daar is hij totaal de man niet naar.
  woensdag 15 september 2010 @ 20:03:35 #233
pi_86472464
quote:
Op woensdag 15 september 2010 19:55 schreef Stirner het volgende:

[..]

Het gaat het erom dat jouw reactie op mijn 1e post - het aankaarten dat Kelder slimmer was in die discussie - totaal irrelevant was.
Dat is helemaal niet irrelevant want Storms kan alleen intimideren, Jort trapt daar niet in en Storms gaat daarom grandioos (weer) op z'n bek.
quote:
Ik zeg alleen dat ik het leuke tv had gevonden, wanneer Jort een paar tikken had gekregen. Daarnaast beweer ik dat hij niet direct zal lachen als hij goede tikken krijgt en ook niets zal ondernemen. Daar is hij totaal de man niet naar.
Nee, je zei dat jij en anderen het leuk hadden gevonden als Jort tikken had gekregen, je lult je hier niet uit, Pieter.
pi_86472622
quote:
Op woensdag 15 september 2010 19:14 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Dat gegil van Jort en de pogingen van Storms om nog enigzins een gesprek te voeren onder de *leiding* van Matthijs?
Huh, welk gesprek dat Storms wou voeren? Het begint toch echt met een lang monoloog van Storms waarin Kelder meer dan eens met luide stem verhindert wordt om op het gezegde in te gaan .. mi een voorwaarde voor een gesprek, dat je de ander gelegenheid geeft om te reageren op het gezegde.

Affijn .. http://925.nl/archief/2010/09/15/storms-in-glas-modder
pleased to meet you
pi_86476343
quote:
Op woensdag 15 september 2010 19:14 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Poging van Storms een gesprek te voeren? Jort mocht 0 keer een zin afmaken of repliek geven.
pi_86476863
Net even de video nogmaals afgeluisterd. Jort is ongeveer 2,5 minuut van de 10 minuten aan het woord. De rest loopt Storms vol te schreeuwen.
  woensdag 15 september 2010 @ 21:46:01 #237
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_86477486
Jort Kelder, opgeleid volgens de school van wijlen Theo van G. :{

Ik houd mijn hart vast. :{

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_86478822
quote:
Op woensdag 15 september 2010 21:46 schreef BansheeBoy het volgende:

droeftoeter komt ook weer om de hoek kijken. :')
pi_86478854
quote:
Op woensdag 15 september 2010 19:51 schreef Vader_Aardbei het volgende:

Volgens mij heeft die kerel zelf genoeg geld verdiend met zijn programma.
Nou... iemand die ondersteboven is van pakken van 3.000 euro...
pi_86478977
quote:
Op woensdag 15 september 2010 21:46 schreef BansheeBoy het volgende:

Ik mis je random woord. ;(
pi_86481623
quote:
Op woensdag 15 september 2010 18:12 schreef Pedroso het volgende:
Mediageilste mannetje van Nederland, die Kelder.
Hopelijk is de volgende die hij beledigd wat kordater.
Als zijn verhaal al waar is ben je echt een domme debiel als je die ander ook maar met 1 vinger aanraakt.. als je ruzie hebt en mensen gaan aan je gezicht zitten zou ik dat toch minstens als intimiderend ervaren. In het geval van Stoms en Nina met de 20 achternamen is het natuurlijk prachtig om dan in eerste instantie het verhaal van de klappen naar buiten te laten komen, krijg je ervan als je je vingers niet thuis houd.. de juridische procedures kennen ze vast goed genoeg.

Sowieso vind ik dat Storms ieder spreekrecht verloren heeft na zelf een zaak aan te halen tussen Quote en zijn Vrouw.. terwilj je 'tot in den treure' afspraken hebt gemaakt om haar buiten beeld te houden :') Hij geeft het zelf toe, maar ziet ie dan echt niet hoe catastrofaal stom dat was als hij binnen die 10 minuten ook nog over de journalistiek in het algemeen wil gaan discussieren. Je hebt voor zo'n gesprek toch een idee waar je het over wilt gaan hebben, in ieder geval je opening.. en als je dat niet hebt zijn er altijd wel een paar dingen waarvan je weet dat je die punten in iedergeval níet moet aanhalen. Beetje ongeloofwaardig.
pi_86482786
quote:
Op woensdag 15 september 2010 19:21 schreef Boca_Raton het volgende:
niet? je denkt dat hij gevallen is voor haar charmes of nee dr uiterlijk :r ? :') _O-

tering ik zou mn hond nog van die nina aftrappen :D
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_86483127
blijkt niet eens goed geslagen te zijn....jammer
  woensdag 15 september 2010 @ 23:52:52 #244
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_86483134
quote:
Op woensdag 15 september 2010 23:41 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

niet? je denkt dat hij gevallen is voor haar charmes of nee dr uiterlijk :r ? :') _O-

tering ik zou mn hond nog van die nina aftrappen :D
En wat hebben we een respect voor girls hier in het Westen. :N

Girls tellen hier alleen maar mee als ze eruit zien als ze er goed uitzien. :N

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_86483171
quote:
Op woensdag 15 september 2010 23:52 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Hier heb je een punt. :{
[..]

respect voor iemand die duizenden mensen willens en wetens heeft benadeeld om er zelf stinkend rijk mee te worden :? nee ik heb inderdaad absoluut GEEN respect voor die draak.

haha te laat met je edit...
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 15 september 2010 @ 23:59:43 #246
862 Arcee
Look closer
pi_86483336
quote:
REACTIE DWDD
GESPREK: PIETER STORMS EN JORT KELDER
Het gesprek in DWDD zou gaan over de, volgens Pieter Storms, belabberde stand van de journalistiek. Hij vindt Jort Kelder exemplarisch voor deze verloedering. Beide heren waren bereid de degens te kruisen. Al snel werd duidelijk dat zij ervoor kozen dit debat vooral zeer persoonlijk te voeren. Hard tegen hard, waarbij in razende vaart oude, explosieve dossiers werden geopend. Zo was het een dynamiek die niet te keren was.

Wij vonden overigens niet dat wij één van de twee sterke, door de wol geverfde persoonlijkheden in bescherming moesten nemen, maar hoopten natuurlijk wel dat ook de minder goed ingevoerde kijker alle verwensingen en verwijzingen kon duiden en begrijpen. Wij zouden ons kunnen voorstellen dat dit niet in alle gevallen is gelukt. Maar dat is zowel de charme als het ongemak van live tv: het loopt altijd anders dan je van tevoren denkt. Perfect is het zelden.

Sterker: Matthijs vindt na iedere uitzending dat het beter had gekund.
Wel hechten wij er nog aan om na een dag vol publiciteit te benadrukken dat wij geen enkele toezegging hebben gedaan dat Nina Storms niet in beeld zou worden gebracht of een vraag zou worden gesteld. Het was overigens Pieter Storms zelf die Nina Storms in de discussie introduceerde. Niet Jort Kelder en ook zeker niet Matthijs.

Dieuwke Wynia, eindredacteur DWDD
  donderdag 16 september 2010 @ 00:03:00 #247
pi_86483440
quote:

In het westen beoordelen wie iedereen individueel. Ik zie jou niet als moslim en Nina niet als girl
pi_86483643
quote:
Op donderdag 16 september 2010 00:03 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

In het westen beoordelen wie iedereen individueel. Ik zie jou niet als moslim en Nina niet als girl
ik zie nina als een het :{ ik ben er niet van overtuigd dat het een man of vrouw is dus heb hierin geen keuze :{
pi_86483692
Leuk dat Nina zegt dat Jort een rat is, kan mij toch nog vaag iets herinneren van world online.....
"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_86483745
quote:
Op donderdag 16 september 2010 00:09 schreef ssebass het volgende:
Leuk dat Nina zegt dat Jort een rat is, kan mij toch nog vaag iets herinneren van world online.....
ja precies duizenden mensen bankroet maken om zelf stinkend rijk te worden en dan iemand anders een vuile rat noemen :') je zou dr toch :r
pi_86484411
quote:
Op donderdag 16 september 2010 00:11 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

ja precies duizenden mensen bankroet maken om zelf stinkend rijk te worden en dan iemand anders een vuile rat noemen :') je zou dr toch :r
...geven? :9~
pi_86484833
quote:
Op donderdag 16 september 2010 00:35 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

...geven? :9~
;(
  donderdag 16 september 2010 @ 01:15:31 #253
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_86485118
Pieter Storms, de hardcore televisiemaker, die erin geluisd is door de redactie.
Die niet doorhad dat zijn vrouw op de eerste rij prominent in beeld zou worden gebracht.
Die wel even in z'n eentje zou kunnen bepalen wat de regie wel of niet in beeld brengt, en op welke manier. Die, kortom, zijn eigen item het liefste voor laat kauwen alsof het gaat om een pr-stunt.

Die een discussie over de teloorgang van de journalistiek al in den beginne afraffelt met een halfslachtig algemeen voorbeeld uit de Telegraaf en dan de zaak direct toespitst op zijn persoonlijke affaire.

Die zijn opponent niet eens gelegenheid geeft om verhaal te doen.
Die na afloop van zijn publieke vernedering fysiek verhaal komt halen.

Wat wil die kwast ons duidelijk maken?

We mogen blij wezen dat er ratten zijn die deze bouvier in zijn poten willen bijten.

Riooljournalistiek FTW. ^O^ Deze man verdiende maar één ding: een affakkeling in het openbaar. De pek, en de veren.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_86485577
quote:
Op donderdag 16 september 2010 01:15 schreef Ringo het volgende:
Pieter Storms, de hardcore televisiemaker, die erin geluisd is door de redactie.
Die niet doorhad dat zijn vrouw op de eerste rij prominent in beeld zou worden gebracht.
Die wel even in z'n eentje zou kunnen bepalen wat de regie wel of niet in beeld brengt, en op welke manier. Die, kortom, zijn eigen item het liefste voor laat kauwen alsof het gaat om een pr-stunt.

Die een discussie over de teloorgang van de journalistiek al in den beginne afraffelt met een halfslachtig algemeen voorbeeld uit de Telegraaf en dan de zaak direct toespitst op zijn persoonlijke affaire.

Die zijn opponent niet eens gelegenheid geeft om verhaal te doen.
Die na afloop van zijn publieke vernedering fysiek verhaal komt halen.

Wat wil die kwast ons duidelijk maken?

We mogen blij wezen dat er ratten zijn die deze bouvier in zijn poten willen bijten.

Riooljournalistiek FTW. ^O^ Deze man verdiende maar één ding: een affakkeling in het openbaar. De pek, en de veren.
Je vergeet liegen over afspraken die gemaakt zouden zijn .. de eindredacteur zegt dit
quote:
Wel hechten wij er nog aan om na een dag vol publiciteit te benadrukken dat wij geen enkele toezegging hebben gedaan dat Nina Storms niet in beeld zou worden gebracht of een vraag zou worden gesteld.
pleased to meet you
pi_86485958
Wel goeie tv tho!
Noot noot.
pi_86486922
Storms/Brink zakt nog verder door het ijs _O-
pi_86487747
heeft kelder nu formeel een aanklacht ingediend en in hoeverre kunnen 3 intimiderende tikken op de wang strafrechterlijk vervolgt worden?
pi_86487789
quote:
Op donderdag 16 september 2010 09:03 schreef notagain het volgende:
heeft kelder nu formeel een aanklacht ingediend en in hoeverre kunnen 3 intimiderende tikken op de wang strafrechterlijk vervolgt worden?
Dat zou ik trouwens behoorlijk gay vinden als hij dat zou doen.
Go hard or go home
  Moderator / Redactie Sport donderdag 16 september 2010 @ 09:06:38 #259
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_86487805
quote:
HILVERSUM - De top van productiebedrijf Endemol heeft een boze brief geschreven aan Pieter Storms. Aanleiding is het verwijt van Storms dat Nederland lijdt aan ‘Endemollisering van de journalistiek’. Storms doelt daarbij op de verloedering van de journalistiek.

Storms gebruikte deze ‘krachtterm’ in zijn hoog opgelopen ruzie met Jort Kelder. De beide tv-persoonlijkheden zouden in De Wereld Draait Door een discussie voeren over de verloedering van de journalistiek, maar al na de eerste minuut sloeg de vlam in de pan. Na afloop van de uitzending vielen er zelfs klappen. De top van Endemol vraagt Pieter Storms nu om de firma Endemol niet in de ruzie te betrekken. Bovendien beschuldigen de Endemol-directeuren Pieter Storms ervan dat hij zelf zijn feiten niet checkt.

Hieronder de letterlijke tekst van deze brief:
OPEN BRIEF AAN PIETER STORMS n.a.v.
ZIJN BRIEF AAN MATTHIJS VAN NIEUWKERK
OVER DE UITZENDING DWDD d.d. 2010

Beste Pieter,
Naar aanleiding van jouw open brief aan Matthijs van Nieuwkerk denken we dat je al genoeg ruzie hebt en daar willen we ons dan ook uitdrukkelijk niet mee bemoeien (al is het allemaal niet fraai). Maar let wel een beetje op je woorden graag. Want wat wij vervelend vinden, is dat je in jouw brief klaagt over de 'Endemollisering' van de journalistiek. Waar komt dit in hemelsnaam vandaan?
Endemol Nederland is een productiebedrijf dat zich niet primair richt op journalistieke producties. Met trots maken wij zeer succesvolle programma's als Eén tegen 100, Ushi & Dushi, Miljoenenjacht, GTST, Holland's Next Top Model, Het Mooiste Pand van Nederland, Herrie in de Keuken, All You Need is Love, SOS Sonja, Hart in Aktie en de TV-Makelaar. En we zijn ook bekend van titels als Baantjer, Gooische Vrouwen, Wipeout, Dancing with the Stars en de Donorshow voor BNN. Wat hebben wij de journalistiek misdaan?

Endemol Nederland is overigens ook de producent van de prachtige programma's van Peter R. de Vries; en die zijn wel degelijk journalistiek. Uit jouw brief maken we op dat jij je zorgen maakt over journalisten die hun feiten niet checken. We gaan er vanuit dat zelfs jij het niet aandurft om te zeggen dat dit voor Peter R. de Vries geldt.

Endemol is een bekend 'merk' in televisieland en misschien moeten wij het maar als een compliment zien dat je ons vereenzelvigt met amusement (want we nemen aan dat je dat bedoelt). Maar hou ons toch maar buiten je aanklacht. Want je feiten kloppen niet en je kan niet met iedereen ruzie maken.

Met vriendelijke groet,
Namens Endemol Nederland
Peter Adrichem, Algemeen Directeur
Laurens Drillich, Creatief Directeur
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  donderdag 16 september 2010 @ 09:07:52 #260
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_86487827
quote:
Op donderdag 16 september 2010 09:03 schreef notagain het volgende:
Natuurlijk gaat ie dat niet doen. Hij spuugt op de collectieve neurose om alles via de rechter "op te lossen", en terecht.
pi_86487939
quote:
Want je feiten kloppen niet en je kan niet met iedereen ruzie maken.
pi_86487946
hahahaha mooie reactie van endemol _O-

mooi zou zijn als storms wel iedereen gaat affakkelen en ze allemaal een rechtzaak beginnen :Y

heb ik meteen een programmaidee voor zo: "100 tegen storms" :')
pi_86487954
Alsof de werkwijze van Pieter Storms altijd zo netjes was. Die stak ook letterlijk zijn voet tussen de deur als dat hem goed uitkwam.
pi_86488067
quote:

Girls tellen hier alleen maar mee als ze eruit zien als ze er goed uitzien. :N

Omdat je er om vraagt:

Ja, als je uit een land komt waar vrouwen onder lakens gestopt moeten worden omdat ze niet om aan te zien zijn kun je ook niet zo kieskeurig meer zijn.
  donderdag 16 september 2010 @ 09:23:21 #265
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_86488131
quote:
Maar hou ons toch maar buiten je aanklacht. Want je feiten kloppen niet en je kan niet met iedereen ruzie maken.
You don't want to mess with us!
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
pi_86488187
quote:
Op donderdag 16 september 2010 09:06 schreef borisz het volgende:

Endemol Nederland is overigens ook de producent van de prachtige programma's van Peter R. de Vries; en die zijn wel degelijk journalistiek.
Hier viel ik toch even van mijn stoel van het lachen... _O-
  donderdag 16 september 2010 @ 09:28:19 #267
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_86488229
quote:
Op donderdag 16 september 2010 09:20 schreef DS4 het volgende:

[..]

Omdat je er om vraagt:

Ja, als je uit een land komt waar vrouwen onder lakens gestopt moeten worden omdat ze niet om aan te zien zijn kun je ook niet zo kieskeurig meer zijn.
Ik ken de vrouwen uit die contreien een beetje en wat jij zegt zal bepaald niet de reden zijn van alle lappendragerij. :'). Integendeel, :9~!
  donderdag 16 september 2010 @ 09:31:20 #268
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_86488311
quote:
Op donderdag 16 september 2010 09:26 schreef DS4 het volgende:

[..]

Wat is precies je punt? De werkwijze van Peter de Vries lijkt me over het algemeen degelijk en voldoen aan de normen van de journalistiek.
pi_86488332
quote:
Op donderdag 16 september 2010 09:28 schreef Ringo het volgende:

Ik ken de vrouwen uit die contreien een beetje en wat jij zegt zal bepaald niet de reden zijn van alle lappendragerij. :'). Integendeel, :9~!
Ik neem mijn reactie net zo serieus als de post waar ik op reageer. ;)
pi_86488376
quote:
Op donderdag 16 september 2010 09:26 schreef DS4 het volgende:

[..]

noem eens het aantal blunders van de vries dan?

hij heeft al heel wat missstanden aangetoond en misdrijven opgelost
pi_86488454
quote:
Op donderdag 16 september 2010 09:31 schreef Ringo het volgende:

Wat is precies je punt? De werkwijze van Peter de Vries lijkt me over het algemeen degelijk en voldoen aan de normen van de journalistiek.
Zijn programma is op de eerste plaats amusement. Klaar.

Ten tweede is hij heel goed in het neerleggen van "een mogelijk scenario". Waarbij een mogelijke dader op een zodanige manier wordt weggezet dat de gemiddelde campinggast inderdaad denkt "dat mpet de dader geweest zijn". Soms klopt dat, maar soms ook niet.

Ook kan hij heel goed zijn in het lastigvallen van mensen. Dat noem ik ook geen journalistiek. Het is natuurlijk wel prachtig voor de campinggast die meent dat iedereen die iets op zijn kerfstok geen seconde rust meer verdient.

Natuurlijk heeft hij goede programma's gemaakt, maar zijn beste tijd heeft hij overduidelijk gehad en hij lijkt nu veel meer bezig te zijn met sensatie, kijkcijfers en amusement dan met feiten.

Dus daarom moet ik lachen. Als dit het beste voorbeeld van Endemol is... dan is de term Endemollisering verdomd goed gekozen!
pi_86488480
quote:
Op donderdag 16 september 2010 09:34 schreef notagain het volgende:

noem eens het aantal blunders van de vries dan?

hij heeft al heel wat missstanden aangetoond en misdrijven opgelost
Ik weet dat hij de held is van campinggaand Nederland.
pi_86488590
die brief :D
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_86488944
quote:
Op donderdag 16 september 2010 09:38 schreef DS4 het volgende:

[..]

Ik weet dat hij de held is van campinggaand Nederland.
tja, hij zou een superdroog programma kunnen maken.
maar zou het dan door mensen gevolgd worden?

het is onderzoek en "entertainment".

net als undercover in nederland, soms crap maar ook dat programma heeft behoorlijk wat misstanden aangetoond.

laten we niet vergeten dat we op schiphol nog net niet in onze holtes onderzocht worden maar dat je met een scanner en kleurenprinter gewoon ff het vliegtuig van beatrix kan bewonderen :')
pi_86489044
quote:
Op donderdag 16 september 2010 09:55 schreef notagain het volgende:

tja, hij zou een superdroog programma kunnen maken.
maar zou het dan door mensen gevolgd worden?
PrdV maakte vroeger een veel beter programma en daar werd ook naar gekeken.

quote:
laten we niet vergeten dat we op schiphol nog net niet in onze holtes onderzocht worden
Ik heb nooit problemen met de douane, dus wellicht is het uitstraling?
pi_86489341
quote:
Op donderdag 16 september 2010 09:58 schreef DS4 het volgende:

[..]

PrdV maakte vroeger een veel beter programma en daar werd ook naar gekeken.
[..]

Ik heb nooit problemen met de douane, dus wellicht is het uitstraling?
dat zegt niks over het feit dat peter nog steeds zaken oplost of aan de kaak stelt, dat er nu meer sensatie bijkomt is gewoon wat het publiek wil....

ik heb ook nooit problemen met de douane, ik kuier ook zo overal doorheen.
alleen de veiligheidseisen zijn wel heel streng.

sta ik daar met mijn oerhollandse kop en roomblanke vriendin...mag ik mijn zakken leeg maken, riem af, koffer door de scan, drinken dumpen, aansteker dumpen en word ik nog ff oppervlakkig gefouilleerd omdat dat ding nog piepte omdat ik 1 euro ergens in mijn achterzak had :')
pi_86490346
quote:
Op donderdag 16 september 2010 10:11 schreef notagain het volgende:

dat zegt niks over het feit dat peter nog steeds zaken oplost
Zoals de zaak Holloway zeker... Zo veel los Peter niet op.

quote:
of aan de kaak stelt,
Dat is niet noodzakelijk journalistiek. Zeker niet zoals Peter het vaak doet: hij insinueert

quote:
dat er nu meer sensatie bijkomt is gewoon wat het publiek wil....
Als het publiek wil dat Sasha de Boer het journaal naakt gaat presenteren en ze gaan over tot die maatregel, dan neem ik het journaal ook niet meer serieus. Ik zou wel een keer kijken uit nieuwsgierigheid, dat geef ik dan weer grif toe.

quote:
ik heb ook nooit problemen met de douane, ik kuier ook zo overal doorheen.
alleen de veiligheidseisen zijn wel heel streng.
In NL vind ik dat niet het geval.

quote:
sta ik daar met mijn oerhollandse kop en roomblanke vriendin...mag ik mijn zakken leeg maken, riem af, koffer door de scan, drinken dumpen, aansteker dumpen en word ik nog ff oppervlakkig gefouilleerd omdat dat ding nog piepte omdat ik 1 euro ergens in mijn achterzak had :')
En dat noem je streng? Zonder advocatenpas krijg je exact dezelfde behandeling als je een rechtbank in wil.
pi_86490527
quote:
Op donderdag 16 september 2010 10:44 schreef DS4 het volgende:

[..]

Zoals de zaak Holloway zeker... Zo veel los Peter niet op.
[..]

Dat is niet noodzakelijk journalistiek. Zeker niet zoals Peter het vaak doet: hij insinueert
[..]

Als het publiek wil dat Sasha de Boer het journaal naakt gaat presenteren en ze gaan over tot die maatregel, dan neem ik het journaal ook niet meer serieus. Ik zou wel een keer kijken uit nieuwsgierigheid, dat geef ik dan weer grif toe.
[..]

In NL vind ik dat niet het geval.
[..]

En dat noem je streng? Zonder advocatenpas krijg je exact dezelfde behandeling als je een rechtbank in wil.
de zaak holloway kon de fbi en de nederlandse recherche niet oplossen.
hij had zeker geen ongelijk dat joran heel gevaarlijk is en een lopende tijdbom is/was.

dat heeft joran onlangs we weer bewezen.

tja, ik kijk ook liever goede docu's, maar dan haken veel mensen af en het gaat sbs6 toch om geld verdienen.
wat hij onderzoekt is nog steeds goed alleen met een sensatiesaus overgoten.

ik vind het wel streng die controles.
de controles zijn gericht op een ontzettende kleine groep maar ze kunnen niet zeggen we controleren alleen die mensen want dan is het discriminatie.

en als ik wel een terrorist zou zijn dan zouden diezelfde controles niks uithalen want ik kan 100 manieren bedenken om wel een aanslag te plegen.
pi_86490733
quote:
Op donderdag 16 september 2010 10:49 schreef notagain het volgende:

de zaak holloway kon de fbi en de nederlandse recherche niet oplossen.
Het is ze tot op heden niet gelukt. Dat hebben ze gemeen met PrdV.

quote:
hij had zeker geen ongelijk dat joran heel gevaarlijk is en een lopende tijdbom is/was.

dat heeft joran onlangs we weer bewezen.
Bewezen? Ik geef toe dat het er niet fraai uit ziet, maar bewezen is nog niets.

quote:
tja, ik kijk ook liever goede docu's, maar dan haken veel mensen af en het gaat sbs6 toch om geld verdienen.
wat hij onderzoekt is nog steeds goed alleen met een sensatiesaus overgoten.
Dat vind ik allemaal prima, maar als ik Endemol was had ik dat voorbeeld niet genomen. Om redenen zoals genoemd.

quote:
ik vind het wel streng die controles.
de controles zijn gericht op een ontzettende kleine groep maar ze kunnen niet zeggen we controleren alleen die mensen want dan is het discriminatie.

en als ik wel een terrorist zou zijn dan zouden diezelfde controles niks uithalen want ik kan 100 manieren bedenken om wel een aanslag te plegen.
Ik denk dat die controles er meer zijn voor het veiligheidsgevoel van mensen dan werkelijk voor de veiligheid.

Maar ik heb er geen probleem mee. Het hoort bij vliegen.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 16 september 2010 @ 10:59:42 #280
862 Arcee
Look closer
pi_86490876
Endemol tikt Pieter Storms op de vingers
quote:
"Maar hou ons toch maar buiten je aanklacht. Want je feiten kloppen niet en je kan niet met iedereen ruzie maken."
  donderdag 16 september 2010 @ 11:00:28 #281
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_86490897
quote:
Zie post 259 in dit topic. :+.
  donderdag 16 september 2010 @ 11:01:45 #282
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_86490944
quote:
Op donderdag 16 september 2010 10:55 schreef DS4 het volgende:

Ik denk dat die controles er meer zijn voor het veiligheidsgevoel van mensen dan werkelijk voor de veiligheid.
Maar ik heb er geen probleem mee. Het hoort bij vliegen.
Wat is dat nu weer voor lulkoekargument, DS4. "Het hoort bij vliegen." Zoals ook het insinuerende toontje en de opgeklopte sensatie-pr "hoort" bij de journalistieke programma's van Peter de Vries? Omdat het publiek dat nu eenmaal wil?

Dat jij je graag laat betasten door geüniformeerde MBO'ers, wil nog niet zeggen dat het normaal is.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 16 september 2010 @ 11:03:48 #283
862 Arcee
Look closer
pi_86491003
quote:
Op donderdag 16 september 2010 11:00 schreef Dagonet het volgende:
Zie post 259 in dit topic. :+.
Juist. :s)
pi_86491275
Storms is echt keihard aan het afgaan nu _O-
Heerlijk.
  donderdag 16 september 2010 @ 11:32:26 #285
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_86492009
quote:

[..]

Wanneer het over Nina Brink gaat is er slechts één ter zake doend feit.

Echt.
Intelligent, but fucked up.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 16 september 2010 @ 11:34:29 #286
862 Arcee
Look closer
pi_86492073

http://www.telegraaf.nl/b(...)Pieter_Storms__.html

De Telegraaf is al aan minstens het 10e bericht over deze rel toe.:')
  donderdag 16 september 2010 @ 11:34:47 #287
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_86492085
Oh mens... de soap wordt alleen maar erger voor het echtpaar Storms. De redactie van DWDD spreekt hem al tegen over het in beeld brengen van Brink, Storms kan zijn tengels niet thuishouden na de uitzending en nu die geweldige brief van Endemol. Zó van: Storms, niet meer doen maar we hebben het er verder niet meer over want je hebt al genoeg ruzie met de rest :D
pi_86492104
quote:
Op donderdag 16 september 2010 11:12 schreef Scorpie het volgende:
Storms is echt keihard aan het afgaan nu _O-
Heerlijk.
Backfire heeft spontaan een nieuw hoogtepunt gekregen.
Dit, dus.
  donderdag 16 september 2010 @ 11:37:15 #289
308876 Relko
pi_86492174
quote:
Op donderdag 16 september 2010 11:34 schreef Arcee het volgende:
[ afbeelding ]

http://www.telegraaf.nl/b(...)Pieter_Storms__.html

De Telegraaf is al aan minstens het 10e bericht over deze rel toe.:')
Fuck Endemol, stelletje schijnheilige ratten.
pi_86492229
Zoals Kelder het al zei:

Blunderaar! Prutser!
pi_86492382
Bram Moszkowicz probeerde Jort Kelder ook nog even de schuld in de schoenen te schuiden omdat hij verschrikkelijke dingen had gezegd als golddigger en aanstaande ex. Hij probeerde gewoon Jort terug te pakken voor maffiamaatje.
  donderdag 16 september 2010 @ 11:47:24 #292
308876 Relko
pi_86492534
quote:
Op donderdag 16 september 2010 11:43 schreef Stansfield het volgende:
Bram Moszkowicz probeerde Jort Kelder ook nog even de schuld in de schoenen te schuiden omdat hij verschrikkelijke dingen had gezegd als golddigger en aanstaande ex. Hij probeerde gewoon Jort terug te pakken voor maffiamaatje.
Het is een vuil spel, vol hilariteit.
  donderdag 16 september 2010 @ 11:48:18 #293
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_86492560
Moszkowicz praat zoals het hem uitkomt. Zoals de wind waait, waait zijn jasje.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 16 september 2010 @ 11:51:41 #294
862 Arcee
Look closer
pi_86492691
quote:
Op donderdag 16 september 2010 11:48 schreef Boca_Raton het volgende:
Moszkowicz praat zoals het hem uitkomt. Zoals de wind waait, waait zijn jasje.
Ik mis infaam en abject nog. :s)
pi_86492716
quote:
Op donderdag 16 september 2010 11:01 schreef Ringo het volgende:

Wat is dat nu weer voor lulkoekargument, DS4. "Het hoort bij vliegen." Zoals ook het insinuerende toontje en de opgeklopte sensatie-pr "hoort" bij de journalistieke programma's van Peter de Vries? Omdat het publiek dat nu eenmaal wil?

Dat jij je graag laat betasten door geüniformeerde MBO'ers, wil nog niet zeggen dat het normaal is.
Jij moet minder koffie drinken zo vroeg in de ochtend.

Ik heb het geaccepteerd als onderdeel van vliegen. Ik weet bijna zeker dat ik dat mag.

En ik laat mij inderdaad graag betasten door geüniformeerde MBO-ers... Niet dat ik een grootschalig onderzoek gedaan heb, maar de stewardessen die ik in mijn bed heb mogen aantreffen waren bovengemiddeld leuk om in bed aan te treffen. Met één stewardess heb ik het zelfs aardig lang uitgehouden (als ze dit maar niet leest, want ze was purser en dan schijnt stewardess niet meer te mogen als titel).
pi_86492799
quote:
Op donderdag 16 september 2010 11:43 schreef Stansfield het volgende:
Klopt.

Overigens, ik vernam dat Brammetje inmiddels weer een nieuwe ruzie heeft... met de Belastingdienst dit keer. Maar ik ben daar nog geen bericht van tegengekomen. Is dat gewoon nog niet bekend, of zit ik veel te weinig op internet. :')
pi_86492828
quote:
LS,

Dinsdag was er een uitzending van ‘De wereld draait door.’ Ruim voor de uitzending waren Nina Brink, Pieter Storms en ondergetekende aanwezig in de studio van de Westergasfabriek.

Ruim van te voren gingen Nina en ik een speciale ruimte in, samen met de hoofdredactrice, waarin twee mannen achter vele schermen met filmpjes bezig waren. We zagen daar ook een trailer met Nina in beeld uit de WOL-tijd. Die werd achter de hand gehouden; mocht het tijdens de uitzending over WOL gaan dan konden de beelden direct worden getoond.

Nina maakte hier gelijk en overduidelijk bezwaar tegen. De uitzending gaat over Pieter Storms niet over mij, deelde zij de hoofdredactrice mee. Dus geen trailer over WOL, geen foto’s van haar; ook niet van het boek van Eric Smit.

‘Ik zal kijken wat ik doen kan,’ riposteerde de hoofdredactrice vervolgens. Nee, zei Nina: ik sta er op dat U dat niet doet. Duidelijk makend dat het om een resultaatsverplichting gaat en niet om een inspanningsverplichting. Niet een maar meerdere malen heeft zij de hoofdredactrice duidelijk gemaakt, dat de uitzending over Pieter Storms gaat en niet over haar. Zij stipuleerde overduidelijk dat zij niet in beeld wilde. Wel wilde zij een korte vraag beantwoorden over Solomon Burke, omdat zij die persoonlijk kent. Maar verder pertinent niet. Naar mijn mening was haar standpunt in dezen overduidelijk en niet voor tweeërlei uitleg vatbaar.

Na afloop zette de discussie zich feitelijk buiten de camera voort. Ik zat er op ongeveer anderhalve meter afstand naar te kijken. Als er zou zijn geslagen, zou ik dat gezien moeten hebben. En ik heb niets waargenomen.

Robert N.J. Kamerling

Prof.dr.mr. R.N.J.Kamerling RA
http://www.telegraaf.nl/b(...)innenland,buitenland

De Stormpjes hebben een vrindje er bij gehaald die al riposterend en stipulerend zijn betoog houdt
pi_86492914
Wie sloeg wie nou? Peter r de vries sloeg Jort of Pieter?
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 16 september 2010 @ 11:59:20 #299
862 Arcee
Look closer
pi_86492946
quote:
Op donderdag 16 september 2010 11:58 schreef kadeya het volgende:
Wie sloeg wie nou? Peter r de vries sloeg Jort of Pieter?
Volgens dat bericht sloeg Pieter sloeg. ;)
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 16 september 2010 @ 12:00:28 #300
862 Arcee
Look closer
pi_86492987
Op naar het volgende deel. :s)
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 16 september 2010 @ 12:00:40 #301
862 Arcee
Look closer
pi_86492992
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')