Zo zout heb ik het nog niet gegeten. Eerst je bemoeien met de inhoud van het programma, vervolgens op de eerste rij gaan zitten, dan begint je man over jou aan de discussietafel en kom je in beeld. Na de uitzending is het huil, krijs, ellende omdat je toch in beeld bent gekomen. En tot overmaat van ramp laat je een goede vriend zich er in mengen. Nee, geslagen heeft ie niet nee, maar fysieke tikken op iemands wang zijn óók intimiderend en absoluut not done.quote:Ruim van te voren gingen Nina en ik een speciale ruimte in, samen met de hoofdredactrice, waarin twee mannen achter vele schermen met filmpjes bezig waren. We zagen daar ook een trailer met Nina in beeld uit de WOL-tijd. Die werd achter de hand gehouden; mocht het tijdens de uitzending over WOL gaan dan konden de beelden direct worden getoond.
Ik vond het bijna schokkend om te zien hoe ze daar zat bij DWDD.quote:Op donderdag 16 september 2010 12:03 schreef Boca_Raton het volgende:
Kan die vrouw niet een keer voor zichzelf opkomen?
Is zij misschien een type die anderen de kastanjes uit het vuur laat halen of zo?quote:Op donderdag 16 september 2010 12:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik vond het bijna schokkend om te zien hoe ze daar zat bij DWDD.
Je mag toch veronderstellen dat ze de nodige ervaring heeft en voor zichzelf op kan komen.quote:Op donderdag 16 september 2010 12:07 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Is zij misschien een type die anderen de kastanjes uit het vuur laat halen of zo?
Nou is Robert Kamerling niet de eerste de beste... dus ik geloof niet dat hij zich voor een karretje laat spannen (hoewel je natuurlijk nooit weet of hij ooit om wat voor reden dan ook (maar hij is heel erg goed op het gebied van fraudezakenquote:Op donderdag 16 september 2010 11:55 schreef Ericr het volgende:
De Stormpjes hebben een vrindje er bij gehaald die al riposterend en stipulerend zijn betoog houdt
Het zal geen klap met een vuist geweest zijn, maar feit is dat Storms het gezicht van Kelder heeft aangeraakt. En dat is op z'n minst toch wel een behoorlijk kansloze, wanhopige en laffe actie te noemen. Daarmee maakt Storms zich alleen maar belachelijker, ongeacht de klap of tik.quote:Op donderdag 16 september 2010 12:04 schreef Relko het volgende:
Ik geloof niet dat Pieter Jort geslagen heeft. Het lijkt mij aannemelijker dat Jort een briesje langs zijn gezicht voelde en dit als een klap heeft ervaren.
True, goed punt. Ik kon mij al niet voorstellen dat hij zijn vuist gebruikt had.quote:Op donderdag 16 september 2010 12:14 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Het zal geen klap met een vuist geweest zijn, maar feit is dat Storms het gezicht van Kelder heeft aangeraakt. En dat is op z'n minst toch wel een behoorlijk kansloze, wanhopige en laffe actie te noemen. Daarmee maakt Storms zich alleen maar belachelijker, ongeacht de klap of tik.
Idd, gore stelletje teringratten daar. Dat ze hard mogen vallen.quote:Op donderdag 16 september 2010 12:18 schreef Robin__ het volgende:Die brief van Endemol.. we willen ons er niet in mengen want je hebt al ruzie genoeg maar we doen het nu toch maar even.
Maar volgens mij heb ik Jort zn maatje, Eric Smit ook al eens iets horen zeggen over Endemol.. dat ie zich daar eens op ging richten als ie klaar was met Nina
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |