Bron: http://www.broadcastmagazine.nl/quote:Jort Kelder is gisteravond na de uitzending van DWDD geslagen door Pieter Storms. De twee hadden tijdens de uitzending flinke woorden met elkaar gehad. Dat meldt Kelder op de website 925.nl. Storms zou "drie ferme klapjes" op de wang van Kelder gegeven hebben. Ook zou de echtgenote van Storms, Nina Brink, hem "vuile rat" genoemd hebben.
Kelder schrijft er het volgende over: "Ik liep direct na de slottune naar achteren op de vloer, om bij te praten met de hoofdredactrice van DWDD. Al snel stiefelde Nina voorbij, en begon met een rood hoofd mij aan te spreken. 'Jij bent een rat! Jij bent rat! Jij bent een rat!', siste ze woest. Na de gezellige 'nazit' met Nina kwam Pieter erbij. Hij keek woest en probeerde mij met dat enorme fysiek te intimideren. Daarna gaf-ie mij drie ferme tikken op de wang. Mensen om mij heen schrokken en wilden ingrijpen, maar het deed geen pijn en ik was nauwelijks onder de indruk."
Maar die staat in klaagbaak, dit is nieuwsquote:Op woensdag 15 september 2010 10:31 schreef Stokstaart het volgende:
Is al een topic over Jort Kelder versus Pieter Storms
ik denk dat je jort niet zo snel over de rooie krijgt.quote:Op woensdag 15 september 2010 10:39 schreef Basp1 het volgende:
Nu is het jort die wat klapjes opgelopen heeft, het zou net zo goed jort zelf geweest kunnen zijn die wat klpsjes uitdeeld als ze hem gewoon het bloed onder de nagels vandaan zouden blijven halen.
Zo zien we maar dat geld alleen totaal niet gelukkig maakt.
Kijk het filmpje nog eens terug. Pieter begint als eerst over zijn vrouw. Jort zegt daarop hoe het echt zit.quote:Op woensdag 15 september 2010 10:58 schreef DustPuppy het volgende:
Nou ja, dat is natuurlijk stom van Pieter Storms, maar in de discussie had hij natuurlijk gewoon gelijk.
Het was ook wel onfatsoenlijk en onprofessioneel van Jort Kelder om ineens zo persoonlijk te maken door Nina Brink erin te betrekken.
quote:Op woensdag 15 september 2010 10:58 schreef DustPuppy het volgende:
Nou ja, dat is natuurlijk stom van Pieter Storms, maar in de discussie had hij natuurlijk gewoon gelijk.
Het was ook wel onfatsoenlijk en onprofessioneel van Jort Kelder om ineens zo persoonlijk te maken door Nina Brink erin te betrekken.
Sorry hoor, maar hij heeft gewoon gelijk als hij zegt dat een echte journalist het niet doet om geld te verdienen en dat Jort dit duidelijk wel doet. Dus waar hebben we het over?quote:Op woensdag 15 september 2010 11:01 schreef timmmmm het volgende:
Pieter Storms had echt volkomen ongelijk. Hij loopt maar een beetje te brallen in plaats van werkelijk ingaan op andermans argumenten
naast journalist is die ook presentator he.quote:Op woensdag 15 september 2010 11:03 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar hij heeft gewoon gelijk als hij zegt dat een echte journalist het niet doet om geld te verdienen en dat Jort dit duidelijk wel doet. Dus waar hebben we het over?
Dat is toch een volkomen irrelevant iets? Mag je soms ook constateren dat Kelder een gezonde handelsgeest in zich heeft? Of hard werkt voor zijn geld? Ik vind er in ieder geval niets mis mee. Als iemand zich met hard werken zo beloont.quote:Op woensdag 15 september 2010 11:03 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar hij heeft gewoon gelijk als hij zegt dat een echte journalist het niet doet om geld te verdienen en dat Jort dit duidelijk wel doet. Dus waar hebben we het over?
Hoi Pieter, gezellig dat je meepost.quote:Op woensdag 15 september 2010 11:03 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Blijkbaar over de stompzinnige dingen die jij uitkraamtquote:Op woensdag 15 september 2010 11:03 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Je kan niet én een journalist én een tvpersoonlijkheid zjin?quote:Op woensdag 15 september 2010 11:03 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Onfatsoenlijk om Nina erin te betrekken? Die vuile oplichtster heeft ik weet niet hoeveel mensen in het verderf gestort, als iemand het verdient om openlijk aan de schandpaal te worden genageld, is het die opgeblazen botoxteef wel. Waar haalt ze eigenlijk het lef vandaan om nog op tv te verschijnen....quote:Op woensdag 15 september 2010 10:58 schreef DustPuppy het volgende:
dan zijn er geen echte journalisten meer, iedereen doet het om eten op tafel te krijgen.quote:Op woensdag 15 september 2010 11:03 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Het heeft helemaal geen zin om daarop in te gaan. Voor hetzelfde geld heeft hij 4 studentenpandjes in zijn vastgoed BV, waar hij huur uit ontvangt en zichzelf zodoende vast beloont. Of heeft hij uit een nalatenschap 3 ton ontvangen.quote:Op woensdag 15 september 2010 11:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je kan niet én een journalist én een tvpersoonlijkheid zjin?
Dat zeg ik niet. Het gaat erom waarom je journalistiek bedrijft. Wat je er verder nog naast doet boeit dan niet.quote:Op woensdag 15 september 2010 11:09 schreef notagain het volgende:
naast journalist is die ook presentator he.
en hij zal nog wel wat adviesjes krijgen her en der om zijn geld succesvol te beleggen.
dus in feite is jort geen journalist omdat hij als totaal mens succesvol is
wat is dat nu weer voor dikke bullshit zeg.
Je weet dus echt niet wat journalist zijn inhoudt.quote:Op woensdag 15 september 2010 11:21 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Het gaat erom waarom je journalistiek bedrijft. Wat je er verder nog naast doet boeit dan niet.
Sowieso blijft Pieter inderdaad nogal hangen in zijn slachtofferrol. Lijkt meer op een rant dan wat anders, maar ik vond dat hij op sommige punten toch wel gelijk had.
En dat gekoketteer met die uitspraak van de rechter was ook nogal sneu.
Verder zitten beide personen ontzettend op de man te spelen (waar Pieter mee begon, granted), dus uiteindelijk verzandde deze discussie alleen maar in name calling en kan ik hier geen duidelijke winnaar aanwijzen.
Daar wil ik nog wel bij zeggen dat een beetje journalist niet terloops zou melden dat het om een SM relatie ging want dat is totaal irrelevant voor het punt dat je in je artikel probeert te maken en dat doe je dan alleen maar om lezers te lokken. Dat heeft mijns inziens niets met journalistiek te maken.
Oh ja hoor, dat is een saillant detail. Dat heeft juist alles met journalistiek te maken.quote:Op woensdag 15 september 2010 11:21 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Daar wil ik nog wel bij zeggen dat een beetje journalist niet terloops zou melden dat het om een SM relatie ging want dat is totaal irrelevant voor het punt dat je in je artikel probeert te maken en dat doe je dan alleen maar om lezers te lokken. Dat heeft mijns inziens niets met journalistiek te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |