abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 16 september 2010 @ 12:00:44 #1
862 Arcee
Look closer
pi_86493051
Gaat nog een mooie soap worden zo. *O*.
  donderdag 16 september 2010 @ 12:03:04 #3
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_86493091
Over dat stukje van die vriend die erbij was:

quote:
Ruim van te voren gingen Nina en ik een speciale ruimte in, samen met de hoofdredactrice, waarin twee mannen achter vele schermen met filmpjes bezig waren. We zagen daar ook een trailer met Nina in beeld uit de WOL-tijd. Die werd achter de hand gehouden; mocht het tijdens de uitzending over WOL gaan dan konden de beelden direct worden getoond.
Zo zout heb ik het nog niet gegeten. Eerst je bemoeien met de inhoud van het programma, vervolgens op de eerste rij gaan zitten, dan begint je man over jou aan de discussietafel en kom je in beeld. Na de uitzending is het huil, krijs, ellende omdat je toch in beeld bent gekomen. En tot overmaat van ramp laat je een goede vriend zich er in mengen. Nee, geslagen heeft ie niet nee, maar fysieke tikken op iemands wang zijn óók intimiderend en absoluut not done.

Kan die vrouw niet een keer voor zichzelf opkomen?
  donderdag 16 september 2010 @ 12:04:21 #4
308876 Relko
A force to be reckoned with.
pi_86493146
Ik geloof niet dat Pieter Jort geslagen heeft. Het lijkt mij aannemelijker dat Jort een briesje langs zijn gezicht voelde en dit als een klap heeft ervaren.
pi_86493221
quote:
Op donderdag 16 september 2010 12:03 schreef Boca_Raton het volgende:
Kan die vrouw niet een keer voor zichzelf opkomen?
Ik vond het bijna schokkend om te zien hoe ze daar zat bij DWDD.
  donderdag 16 september 2010 @ 12:07:36 #6
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_86493251
quote:
Op donderdag 16 september 2010 12:06 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Ik vond het bijna schokkend om te zien hoe ze daar zat bij DWDD.
Is zij misschien een type die anderen de kastanjes uit het vuur laat halen of zo?
pi_86493335
quote:
Op donderdag 16 september 2010 12:07 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Is zij misschien een type die anderen de kastanjes uit het vuur laat halen of zo?
Je mag toch veronderstellen dat ze de nodige ervaring heeft en voor zichzelf op kan komen.
pi_86493337
quote:
Op donderdag 16 september 2010 11:55 schreef Ericr het volgende:
De Stormpjes hebben een vrindje er bij gehaald die al riposterend en stipulerend zijn betoog houdt
Nou is Robert Kamerling niet de eerste de beste... dus ik geloof niet dat hij zich voor een karretje laat spannen (hoewel je natuurlijk nooit weet of hij ooit om wat voor reden dan ook (maar hij is heel erg goed op het gebied van fraudezaken ;) ) ooit al dan niet middellijk in dienst is geweest bij mevrouw Storms).

Maar zelfs als zijn lezing klopt, dan klopt het verhaal van Pieter niet. Die heeft het over afspraken vooraf en op basis van die afspraken zou Nina in de studio aanwezig zijn...

Nu blijkt dat hierover pas is gesproken in de studio zelf. En belangrijker: dat helemaal geen toezegging is gedaan. Dat mevrouw Storms een resultaatsverplichting heeft geëist doet daar natuurlijk geen donder aan af.

Kortom: ook al poogt hij de zaak kennelijk te redden, het levert alleen maar op dat in ieder geval de lezing van Storms niet klopt.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  donderdag 16 september 2010 @ 12:11:20 #9
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_86493395
Kelder beweert toch nergens dat ie geslagen is?
  donderdag 16 september 2010 @ 12:11:39 #10
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_86493404
Het is hun beider dwangmatige neiging om iedereen voortdurend hun eisen op te leggen. Die opgespoten gnoom is het gewoon om met haar vuist op tafel te slaan en te roepen dat ditendat naar háár wens dient te gebeuren en anders zullen de rapen gaar zijn; met die houding is ze zo groot kunnen worden. Die bouvier aan haar zijde deed vroeger niets anders dan binnendringen in de comfortzone van zijn opponenten en dan maar stampei maken, net zolang totdat die opponent op de knieën zat en smeekte dat het wel genoeg is zo.

Het zijn alletwee mensen zonder geweten, met maar één doel: het binnenhalen van hun Grote Gelijk. En daarvoor moet alles en iedereen wijken.

Normaal ben ik niet zo van de maaiveldtheorie, laat iedereen de kop maar lekker uitsteken, zonder gehinderd te worden. Maar in dit geval is het goed dat men de zeis meedogenloos hanteert. Hun kop deraf, a.u.b.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_86493440
heerlijke mediaoorlog.
  donderdag 16 september 2010 @ 12:14:50 #12
308876 Relko
pi_86493513
Misschien gaat Pieter nog wel even langs bij Jort, even een paar goeie vuistslagen geven.
pi_86493515
quote:
Op donderdag 16 september 2010 12:04 schreef Relko het volgende:
Ik geloof niet dat Pieter Jort geslagen heeft. Het lijkt mij aannemelijker dat Jort een briesje langs zijn gezicht voelde en dit als een klap heeft ervaren.
Het zal geen klap met een vuist geweest zijn, maar feit is dat Storms het gezicht van Kelder heeft aangeraakt. En dat is op z'n minst toch wel een behoorlijk kansloze, wanhopige en laffe actie te noemen. Daarmee maakt Storms zich alleen maar belachelijker, ongeacht de klap of tik.
  donderdag 16 september 2010 @ 12:15:43 #14
308876 Relko
pi_86493539
quote:
Op donderdag 16 september 2010 12:14 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Het zal geen klap met een vuist geweest zijn, maar feit is dat Storms het gezicht van Kelder heeft aangeraakt. En dat is op z'n minst toch wel een behoorlijk kansloze, wanhopige en laffe actie te noemen. Daarmee maakt Storms zich alleen maar belachelijker, ongeacht de klap of tik.
True, goed punt. Ik kon mij al niet voorstellen dat hij zijn vuist gebruikt had.
pi_86493629
:') Die brief van Endemol.. we willen ons er niet in mengen want je hebt al ruzie genoeg maar we doen het nu toch maar even.

Maar volgens mij heb ik Jort zn maatje, Eric Smit ook al eens iets horen zeggen over Endemol.. dat ie zich daar eens op ging richten als ie klaar was met Nina
  donderdag 16 september 2010 @ 12:19:25 #16
308876 Relko
pi_86493648
quote:
Op donderdag 16 september 2010 12:18 schreef Robin__ het volgende:
:') Die brief van Endemol.. we willen ons er niet in mengen want je hebt al ruzie genoeg maar we doen het nu toch maar even.

Maar volgens mij heb ik Jort zn maatje, Eric Smit ook al eens iets horen zeggen over Endemol.. dat ie zich daar eens op ging richten als ie klaar was met Nina
Idd, gore stelletje teringratten daar. Dat ze hard mogen vallen.
pi_86493984
Je hebt er al een mooi OP van gemaakt zie ik ^O^

les net je pm pas. :+
pi_86494754
I'm loving it
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_86494864
Echt....een paar mannen die als haantjes ruzie maken aan een tafel en daar moet dan overal over bericht worden als ware het erg belangrijk? Kansloos.
pi_86495263
terugvindpets :9
pi_86495285
Het gaat steeds bizardere vormen aannemen . Storms heeft zijn reputatie wel enorm tegen zeg :X
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_86495579
quote:
Op donderdag 16 september 2010 13:11 schreef Den_Haag het volgende:
terugvindpets :9
ik ook ik ook :9
Jusqu'ici tout va bien...
pi_86495641
quote:
Op donderdag 16 september 2010 13:21 schreef Manono het volgende:

[..]

ik ook ik ook :9
o|O o|O
pi_86495816
Pfft. Wat een mediageilheid.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  donderdag 16 september 2010 @ 13:41:06 #25
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_86496191
Team Jort!
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  donderdag 16 september 2010 @ 14:06:14 #26
163094 Ladidadida
En zo is het. En niet anders.
pi_86497056
quote:
Op donderdag 16 september 2010 13:29 schreef Tamashii het volgende:
Pfft. Wat een mediageilheid.
Maar wel leuk om te volgen :@
Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+
pi_86498795
Wat ik niet snap aan Pieter Storms is dat hij na het afterpartydebacle nog steeds ruchtbaarheid aan zijn verhaal wil geven door de media op te zoeken. Die kerel heeft echt zijn kansen verspeeld nadat hij fysiek actief werd want anders had hij namelijk wel een paar goede punten om op terug te vallen.
Ain't nothing to it but to do it.
Greece
pi_86501082
quote:
Op donderdag 16 september 2010 12:11 schreef Boca_Raton het volgende:
Kelder beweert toch nergens dat ie geslagen is?
Drie ferme tikken op de wang noemt die het
quote:
Enfin, de uitzending was verhit, en van enige uitwisseling van argumenten kon dankzij de normen en waarden van dit roestige breekijzer geen sprake zijn. Veel mensen vragen zich af wat er na de uitzending gebeurde. Het volgende. Ik liep direct na de slottune naar achteren op de vloer, om bij te praten met Dieuwke Wynia, de hoofdredactrice van DWDD. Al snel stiefelde Nina voorbij, en begon met een rood hoofd mij aan te spreken. 'Jij bent een rat! Jij bent een rat! Jij bent een rat!', siste ze woest. Waarna er nog wat andere observaties van de klein grote vrouw volgden. Ze vindt mij schizofreen. Waarom ontgaat mij, maar ik denk dat ze op doelt op die hele affaire met dat Quote-verhaal en dat boek van Smit. Niet omdat het onwaar is, maar omdat zij er iedere keer maar op terug komen, de juridische oorlog blijven voeren en steeds weer de publiciteit opzoeken om vooral Eric Smit te besmeuren. De man heeft naar mijn oordeel een geserreerde biografie geschreven die moeiteloos ieder rechterlijk oordeel kan doorstaan. Sterker, dat heeft-ie al gedaan, want het kort geding dat over het boek gevoerd is heeft Smit met 10-0 gewonnen. Hoe het met de bodemprocedures afloopt zien we dan wel weer.

Na de gezellige 'nazit' met Nina kwam Pieter erbij. Hij keek woest en probeerde mij met dat enorme fysiek te intimideren. Daarna gaf-ie mij 3 ferme tikken op de wang. Mensen om mij heen schrokken en wilden ingrijpen, maar het deed geen pijn en ik was nauwelijks onder de indruk. Het is wel interessant dat de bodylanguage van het duo Storm-Vleeschdraager zo naadloos aansluit bij hun zakelijke- en juridische handelen. Intimidatie, dat is hun methode. Dat hebben ze jaren geleden geprobeerd met Eric Smit, en nu ben ik kennelijk aan de beurt. Het zij zo.
http://925.nl/archief/2010/09/15/storms-in-glas-modder
pleased to meet you
  donderdag 16 september 2010 @ 16:00:50 #29
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_86501394
quote:
Op donderdag 16 september 2010 15:52 schreef moussie het volgende:
Drie ferme tikken op de wang noemt die het
Als hij het nou met zijn half harde geslacht had gedaan dan was het pas een bazenactie geweest! :D

[ Bericht 0% gewijzigd door SicSicSics op 16-09-2010 16:08:47 ]
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_86501620
quote:
Op donderdag 16 september 2010 14:49 schreef Mendeljev het volgende:
Wat ik niet snap aan Pieter Storms is dat hij na het afterpartydebacle nog steeds ruchtbaarheid aan zijn verhaal wil geven door de media op te zoeken. Die kerel heeft echt zijn kansen verspeeld nadat hij fysiek actief werd want anders had hij namelijk wel een paar goede punten om op terug te vallen.
Iets van kat in het nauw en rare sprongen en zo. :')
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  donderdag 16 september 2010 @ 16:10:01 #31
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_86501700
quote:
Op donderdag 16 september 2010 16:07 schreef Hathor het volgende:

[..]

Iets van kat in het nauw en rare sprongen en zo. :')
Iets van een dolle hond en het schuim op zijn bek en zo.
pi_86501998
quote:
Op donderdag 16 september 2010 16:00 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Als hij het nou met zijn half harde geslacht had gedaan dan was het pas een bazenactie geweest! :D
Lol, ik zie het al helemaal voor me, Storms is Kelder aan het swaffelen terwijl Nina in haar strakke slangeleren SM-pakje met de zweep zit te knallen en zit te sissen 'toe maar ratjessss.. '
pleased to meet you
pi_86504075
Als ik Storms was geweest had ik hem op beeld in zijn gezicht geswaffeld, dat zal hem leren, die vlegel.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_86504117
Het blijft ook maar doorgaan hè. :')
pi_86504189
Wat heeft Nina Brink eigenlijk voor straf gehad voor haar oplichtingspraktijk met World Online?
pi_86505612
LOL, dit komt van de Telegrof site:

quote:
Wat ongelofelijk grappig dat de PR-mensen van familie Storms, i.o.v. Kay van der Linde, nu onder pseudoniem bij elk artikel hierover pro-Storms zitten te reageren! Heel afwisselend, de ene keer netjes, dan weer vol spelfouten, heel natuurlijk allemaal. Haha, wat een zielig gedoe! Kay, ik ken de nicks! Het is toch wel erg als je PR-man nog zieliger is dan jij zelf.
Ik lach me compleet de tering als het waar is. :P
pi_86507030
Jort Kelder :r -O- :'(
pi_86507673
quote:
Op donderdag 16 september 2010 17:53 schreef contactpersoon het volgende:
LOL, dit komt van de Telegrof site:
[..]

Ik lach me compleet de tering als het waar is. :P
Rustig aan Jort
  donderdag 16 september 2010 @ 19:36:05 #39
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_86508900
quote:
Open brief aan Endemol inzake Pieter Storms.

Aan Endemol
t.a.v. Peter Adrichem, Algemeen Directeur
Laurens Drillich, Creatief Directeur

Naar aan leiding van jullie open brief in antwoord op de open brief van Pieter Storms nu mijn open brief aan jullie. Allemaal open brieven.

Jullie zijn kennelijk beledigd dat Pieter Storms de term Endemolisering van de journalistieke hanteert als aanduiding dat deze vorm journalistiek zeg maar het drek is van de bovenste plank.

Als voorbeeld van outstanding journalistiek uit jullie stal verwijzen jullie naar de Mediahuurmoordenaar en rechtens vastgesteld Maffiajournalist Heer Peter de Worstenman.

“Endemol Nederland is overigens ook de producent van de prachtige programma's van Peter R. de Vries; en die zijn wel degelijk journalistiek. Uit jouw brief maken we op dat jij je zorgen maakt over journalisten die hun feiten niet checken. We gaan er vanuit dat zelfs jij het niet aandurft om te zeggen dat dit voor Peter R. de Vries geldt.”

Men moet maar durvende zg redactie van de Vries is een broeinest van uitgerangeerde junken, verlopen gangstersletjes, mislukte ex moordenaars, corrupte ex-politiemensen en andere lieden van het aller laagste rioolniveau.

Kennelijk zijn jullie of achterlijk of aartsbrutaal en verblindt van de dollar tekens! Het showprogramma Peter R. de Vries is niet eens van jullie. Dat programma is qua merknaam eigendom van de mafioso’s John de Mol en Berlosconi. Dat is één.

Twee: Het programma is informeel daarnaast middels De Vries eigendom van bepaalde Volks Maffia als het gaat om bepaalde inhoud en /of anderszins.

Dus hou op met die zg, wij zijn beledigt onzin, jullie zijn alleen al door het te stellen dat De Vries een integer journalistiek programma maakt een stel leugenaars van de bovenste plank en daarmee hebben jullie met jullie zg. open brief aangetoond dat Pieter Storms volkomen gelijk heeft om riool journalistiek van het ergste soort Endemolisering te noemen met als Godfather van die drek Heer Peter de Worstenman.

Ik daag jullie twee minkukels dan ook uit tot een discussie aan de tafel van De wereld draait door en neem vooral jullie parade paardje Heer Peter de Worsten man mee. Maar een klein verzoekje mijnerzijds voor de goede orde zouden jullie dan wel voor dat heer Peter aan tafel gaat ervoor zorg willen dragen dat hij een Pamper om heeft, want ik ben de penetrante geur bij de RAI nog steeds niet vergeten.

In afwachting van jullie antwoord,

Met de vriendelijke groeten,

Ing Steve Brown
_O-.

Kan iemand deze kneus trouwens een secretaresse aanbevelen die wel de Nederlandse taal machtig is?
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  donderdag 16 september 2010 @ 19:40:24 #40
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_86509043
:o, :D!!
( :{ ) ;(
  donderdag 16 september 2010 @ 19:40:30 #41
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_86509051
Wij wachten nu op Peter R de Vries.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_86510757
quote:
Op donderdag 16 september 2010 19:36 schreef Dagonet het volgende:

[..]

_O-.

Kan iemand deze kneus trouwens een secretaresse aanbevelen die wel de Nederlandse taal machtig is?
Dat ten eerste .. ten tweede dit
quote:
Dat programma is qua merknaam eigendom van de mafioso’s John de Mol en ...
Kan iemand deze minkukel even vertellen dat John de Mol het mollige gedeelte was, en tegenwoordig weer is, van Endemol. Over feiten checken gesproken ..
pleased to meet you
pi_86511504
quote:
Op donderdag 16 september 2010 19:36 schreef Dagonet het volgende:

[..]

_O-.

Schrijven moet je doorgaans niet aan ingenieurs overlaten.. en sowieso is het een beetje vreemd om er mee te ondertekenen.
  donderdag 16 september 2010 @ 20:39:46 #44
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_86511616
quote:
Op donderdag 16 september 2010 20:37 schreef Robin__ het volgende:

[..]

Schrijven moet je doorgaans niet aan ingenieurs overlaten.. en sowieso is het een beetje vreemd om er mee te ondertekenen.
Hij is helemaal geen Ing. Hij heeft rechten gestudeerd.
pi_86513070
quote:
Op donderdag 16 september 2010 20:39 schreef Boca_Raton het volgende:

Hij is helemaal geen Ing. Hij heeft rechten gestudeerd.
Het een sluit het ander niet uit.

Maar ik ga ook maar eens een open brief schrijven denk ik. Is hip!
  donderdag 16 september 2010 @ 21:15:41 #46
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_86513192
quote:
Op donderdag 16 september 2010 21:13 schreef DS4 het volgende:

Het een sluit het ander niet uit.
Dan ken je de geschiedenis en handel en wandel van Steve Brown niet. :o
pi_86513425
Ze zijn alle twee nogal irritant.
pi_86514398
quote:
Op donderdag 16 september 2010 21:15 schreef Boca_Raton het volgende:

Dan ken je de geschiedenis en handel en wandel van Steve Brown niet. :o
Ik heb hem zelfs ontmoet.

Maar dat doet helemaal niets af aan mijn opmerking, die gewoon los staat van dhr. Brown.
  donderdag 16 september 2010 @ 21:43:05 #49
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_86514601
quote:
Op donderdag 16 september 2010 21:39 schreef DS4 het volgende:

[..]

Ik heb hem zelfs ontmoet.

Maar dat doet helemaal niets af aan mijn opmerking, die gewoon los staat van dhr. Brown.
Is niet erg hoor, even op de vingers getikt worden.
pi_86514807
quote:
Op donderdag 16 september 2010 21:43 schreef Boca_Raton het volgende:

Is niet erg hoor, even op de vingers getikt worden.
Ik begrijp niet helemaal wat je wil zeggen eigenlijk...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')