abonnement Unibet Coolblue
pi_86358532
*O*
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_86358628
Respect voor zijn moeder...
pi_86358654
Dit is de eerste keer dat ik een relatie zie die op de klippen loopt in Grenzeloos Verliefd :o
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
  zondag 12 september 2010 @ 21:25:31 #4
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_86358658
Godsamme, ik ga even schijten en ze hebben het al uitgemaakt :( ;)
!!! Go 49-ers !!!
pi_86358710
quote:
Op zondag 12 september 2010 21:25 schreef koei het volgende:
Dit is de eerste keer dat ik een relatie zie die op de klippen loopt in Grenzeloos Verliefd :o
ja echt he, is voor het eerst ja
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
  zondag 12 september 2010 @ 21:28:13 #6
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_86358848
Zelfs zijn moeder vond haar een eenvoudig meisje :o
Rayen 2½ jaar!
pi_86358887
quote:
Op zondag 12 september 2010 21:28 schreef TimeJumper het volgende:
Zelfs zijn moeder vond haar een eenvoudig meisje :o
Makkelijk in de omgang en om in huis te hebben, gok ik zo.
pi_86358899
:'(
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_86358944
quote:
Op zondag 12 september 2010 21:25 schreef RobertoCarlos het volgende:
Godsamme, ik ga even schijten en ze hebben het al uitgemaakt :( ;)
:D
know'm sayin?
×
word? word.
  zondag 12 september 2010 @ 21:29:42 #10
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_86358952
quote:
Op zondag 12 september 2010 21:28 schreef Dr.Hilfiger het volgende:

[..]

Makkelijk in de omgang en om in huis te hebben, gok ik zo.
Ja ze hielp zo lekker met het afwassen _O-
Rayen 2½ jaar!
  zondag 12 september 2010 @ 21:30:28 #11
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_86359013
Heeft hij het nou uitgemaakt? En vanwege de sex of iets anders?

Waarom gaan ze niet gewoon ff uit elkaar? Het is nu gelijk zo definitief..
!!! Go 49-ers !!!
  zondag 12 september 2010 @ 21:30:44 #12
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_86359039
Wel vreemd 6 weken in een heel zonnig land en nog geen spatje bruiner.
Hoe doe je dat??
Rayen 2½ jaar!
  zondag 12 september 2010 @ 21:32:01 #13
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_86359134
Het is daar niet echt zonnig, eerder vochtig en benauwd warm met bewolking
!!! Go 49-ers !!!
pi_86359189
Wel mooi om te zien hoe ze wordt opgevangen door haar familie :)
It's up to me now, turn on the bright lights..
  zondag 12 september 2010 @ 21:33:03 #15
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_86359235
quote:
Op zondag 12 september 2010 21:30 schreef RobertoCarlos het volgende:
Heeft hij het nou uitgemaakt? En vanwege de sex of iets anders?

Waarom gaan ze niet gewoon ff uit elkaar? Het is nu gelijk zo definitief..
!!! Go 49-ers !!!
  zondag 12 september 2010 @ 21:33:20 #16
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_86359249
quote:
Op zondag 12 september 2010 21:30 schreef RobertoCarlos het volgende:
Heeft hij het nou uitgemaakt? En vanwege de sex of iets anders?

Waarom gaan ze niet gewoon ff uit elkaar? Het is nu gelijk zo definitief..
Yep.
Sex (vermoed ik) en hij deed veel buitenactiviteiten en zij wilde thuis op de bank zitten vermoed ik.
Rayen 2½ jaar!
pi_86359358
Hij had denk ik hele andere verwachtingen dan zij. Het werkte gewoon niet, cultuurverschillen die niet overbrugd werden en voor hem was de lol er schijnbaar snel af. Moedig dat ze gegaan is: een ervaring rijker en een illusie armer. Ze verdient inderdaad beter (zoals zijn moeder al zei).
pi_86359418
Ik vond het een heel lief meisje. En ja, mensen zijn in hun eigen omgeving vaak heel anders.
Ze is in ieder geval een ervaring rijker.
  zondag 12 september 2010 @ 21:35:44 #19
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_86359420
Ok, dus die wrijving van voor de reclame...... pff, ik weet niet, wel erg plotseling, ik weet niet of ze het wel echt, echt geprobeerd hebben....
En een ding is zeker: ze hebben in NL nooit over sex gesproken... 8)7
!!! Go 49-ers !!!
  zondag 12 september 2010 @ 21:36:37 #20
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_86359477
;(
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_86359663
quote:
Op zondag 12 september 2010 21:35 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ok, dus die wrijving van voor de reclame...... pff, ik weet niet, wel erg plotseling, ik weet niet of ze het wel echt, echt geprobeerd hebben....
En een ding is zeker: ze hebben in NL nooit over sex gesproken... 8)7
Zij heeft er naar mijn idee best veel voor over gehad. Ook bewonderenswaardig hoe veel energie ze stak in het leren van de taal (hier in NL en daar). Maar de twee zaten op een totaal verschillende golflengte. Jammer voor haar, want ze verdiende beter dan dat Braziliaanse...uh...aapje :P
pi_86359792
Ik vond het echt een lief meisje, ze stak echt veel energie in de relatie. Maar helaas. Moest toen ze terug kwam op Schiphol bijna huilen :@.
  zondag 12 september 2010 @ 21:41:38 #23
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_86359846
Ik snap niet dat zo'n meisje naar Brazilië vertrekt terwijl ze zo'n jongen amper kent. Ze kon er immers van te voren sowieso niet mee communiceren omdat er een taalbarriere was.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_86359848
quote:
Op zondag 12 september 2010 21:25 schreef koei het volgende:
Dit is de eerste keer dat ik een relatie zie die op de klippen loopt in Grenzeloos Verliefd :o
Idd, eindelijk iemand die verstandig was en voor haar zelf koos in plaats van te denken, het komt wel goed.....

En tuurlijk is het geven en nemen in een relatie maar tot op zekere hoogte, je kunt en moet niet iemand willen veranderen.
  zondag 12 september 2010 @ 21:41:56 #25
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_86359866
quote:
Op zondag 12 september 2010 21:40 schreef Nouk het volgende:
Moest toen ze terug kwam op Schiphol bijna huilen :@.
Ik ook. :@ Vond het wel zielig hoor. ;(
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  zondag 12 september 2010 @ 21:42:34 #26
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_86359913
Maar hij heeft het dus uitgemaakt? Hij zei bij het afscheid wel dat ie het echt, echt heeft geprobeerd.... dat zag ik dan ff niet zo...
!!! Go 49-ers !!!
  zondag 12 september 2010 @ 21:43:26 #27
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_86359966
quote:
Op zondag 12 september 2010 21:42 schreef RobertoCarlos het volgende:
Maar hij heeft het dus uitgemaakt? Hij zei bij het afscheid wel dat ie het echt, echt heeft geprobeerd.... dat zag ik dan ff niet zo...
Dat vond ik ook bullshit.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_86359997
Ik wilde kijken hoe het nu met haar was, is de site van net5 down :{.
  zondag 12 september 2010 @ 21:47:34 #29
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_86360212
quote:
Op zondag 12 september 2010 21:43 schreef Nouk het volgende:
Ik wilde kijken hoe het nu met haar was, is de site van net5 down :{.
Ja ik wil ook lezen. :(
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  zondag 12 september 2010 @ 21:48:15 #30
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_86360253
Ik kijk het zo half, maar is het ooit wel eens voorgekomen dat zo'n meisje emigreerde naar haar vriendje en daar gelukkig werd met haar vriend? Iedere keer dat ik het nu gezien heb liep het af met twee enkeltjes Nederland.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_86360386
quote:
Op zondag 12 september 2010 21:40 schreef Nouk het volgende:
Ik vond het echt een lief meisje, ze stak echt veel energie in de relatie. Maar helaas. Moest toen ze terug kwam op Schiphol bijna huilen :@.
ik ook... :'(
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
  zondag 12 september 2010 @ 21:50:41 #32
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_86360427
Dat manneke was toch ook nog helemaal niet toe aan een serieuze relatie.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_86360912
en dan terug naar Friesland, "jeetje" :')
pi_86361148
op de site:

- September 2010 -

Inmiddels ben ik negen maanden terug op Nederlandse bodem, wat klinkt dat toch alweer lang…


Gemis


De eerste twee maanden na mijn terugkomst heb ik de tijd genomen om uit te rusten van mijn Brazilië-avontuur. En met rust bedoel ik dan: niet werken, niet continu bezoek ontvangen, veel slapen, en alleen dingen doen waar je zin in hebt! Ik vond het heel moeilijk om terug te zijn in Nederland. Ik miste Gilvandro ontzettend, ik miste het kleine, maar toch gezellige huisje waar ik woonde, ik miste mijn Braziliaanse moeder, ik miste de Portugese taal en ik miste de zon.

Aan de slag


Na die twee maanden heb ik mezelf een schop onder de kont gegeven en contact opgenomen met mijn oude werkgever, het verzorgingshuis waar ik voor mijn vertrek ook werkte. Daar konden ze mijn hulp goed gebruiken, dus vanaf maart ben ik het zorgteam weer komen versterken. De eerste dagen waren verschrikkelijk. Je gaat weer meedraaien in de maatschappij en dat betekent automatisch dat je veel mensen tegenkomt. En alle mensen die je tegenkomt vragen hoe het met je gaat en wat er allemaal is gebeurd in Brazilië. Toch werd het gelukkig voor mijn omgeving ook weer snel normaal dat ik in Nederland was, wat het voor mij wat relaxter maakte om me op straat en op mijn werk te begeven. Het heeft me goed gedaan om weer aan het werk te gaan. Dat gaf me een doel en ik kreeg meer structuur in mijn dagelijks leven. Ook kon ik mijn gedachten even richten op mijn werk in plaats van op alle gebeurtenissen in Brazilië.

Uitlaatklep


De afgelopen maanden heb ik naast mijn werk, vooral aandacht besteed aan het maken van leuke uitstapjes, het ontmoeten van vrienden en het schrijven en spelen van muziek. Vooral muziek is voor mij een uitlaatklep. Die heb ik nodig en het geeft me nieuwe energie. Ik ben positief ingesteld, geniet van de mooie dingen in het leven en doe mijn best om mijn leven weer op te bouwen. Toch is dat niet altijd eenvoudig. Ik heb het ‘thuisgevoel’ nog niet weer gevonden en het verdriet en gemis dat er nog steeds is, herinneren me vaak aan mijn tijd in Brazilië. Soms vraag ik me af wat ik anders had kunnen of moeten doen…

Eigen plek


Tot op de dag van vandaag ben ik werkzaam in het verzorgingshuis en woon ik bij mijn ouders. Mijn familie vindt het gezellig dat ik er ben en ik vind het gezellig dat zij er zijn! Toch merk ik dat ik de behoefte krijg om weer op mezelf te gaan wonen, lekker mijn eigen plekje met mijn eigen spulletjes. Ook ben ik toe aan vernieuwing wat betreft mijn werk. Daarom zal ik binnenkort het verzorgingshuis gedag zeggen en zal de komende tijd in het teken staan van ‘opzoek naar een nieuw avontuur’. Wát het nieuwe avontuur zal zijn en wáár op de wereld het nieuwe avontuur mij zal brengen, dat weet ik nog niet. Maar als ik ergens enthousiast voor ben, dan zal ik er voor de volle 100 % voor gaan en ik heb er alle vertrouwen in dat de toekomst me mooie dingen zal brengen.
pi_86362466
straks ff via internet terug kijken
  zondag 12 september 2010 @ 22:20:26 #36
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_86362550
Positief verhaal eigenlijk wel :Y
!!! Go 49-ers !!!
  zondag 12 september 2010 @ 22:29:41 #37
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_86363220
Sneu om te zien dat ze uit elkaar gingen. Had het idee dat hij wat onvolwassen was en inderdaad echt niet toe was aan een relatie. Bovendien leek hij valse verwachtingen te hebben t.o.v. de sex.

quote:
Op zondag 12 september 2010 21:19 schreef TimeJumper het volgende:

[..]

Dat er samen gegeten word.
Er eerst spaghetti word gegeten, daarna de kip, en daarna de bonen. En niet alles door elkaar ;)
En 's avonds op de bank natuurlijk met een bakje koffie.
En daarna samen slapen en wakker worden zonder geneuk O+
Eigenlijk het typische Friese boerenleven dus. Denk dat zij zich toch verkeken heeft op het zich aanpassen.

[ Bericht 68% gewijzigd door SEMTEX op 12-09-2010 22:35:36 ]
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  zondag 12 september 2010 @ 23:57:43 #38
94451 SillyWalks
Ministry of Silly Walks
pi_86367716
quote:
Op zondag 12 september 2010 22:29 schreef SEMTEX het volgende:
Bovendien leek hij valse verwachtingen te hebben t.o.v. de sex.
Dat had ze kunnen weten als ze zich 5 minuten in de Zuid-Amerikaanse cultuur had verdiept. IEDEREEN daar heeft geen seks voor het huwelijk, en kijk eens hoeveel ongetrouwde tienermeisjes daar kinderen hebben. Woord en daad zijn daar heel iets anders dan in het directe Friesland.

[ Bericht 0% gewijzigd door SillyWalks op 13-09-2010 00:06:18 ]
Minister: lt's not particularly silly, is it? I mean, the right leg isn't silly at all and the left leg merely does a forward aerial half turn every alternate step.
Mr Pudey: Yes, but I think that with Government backing I could make it very silly.
pi_86368155
quote:
Op zondag 12 september 2010 23:57 schreef SillyWalks het volgende:

[..]

Dat had ze kunnen weten als ze zich 5 minuten in de Zuid-Amerikaanse cultuur had verdiept. IEDEREEN daar heeft geen seks voor het huwelijk, en kijk eens hoeveel ongetrouwde tienermeisjes daar kinderen hebben. Woord en daad zijn daar heel iets andere dan in het directe Friesland.
Dat kun je ook omdraaien, hij is hier een flinke tijd geweest en had kunnen weten dat Nederlanders zich aan hun woord houden en dat hij van haar niets kon verwachten voor het huwelijk.
know'm sayin?
×
word? word.
  maandag 13 september 2010 @ 00:10:09 #40
94451 SillyWalks
Ministry of Silly Walks
pi_86368286
quote:
Op maandag 13 september 2010 00:07 schreef alors het volgende:

[..]

Dat kun je ook omdraaien, hij is hier een flinke tijd geweest en had kunnen weten dat Nederlanders zich aan hun woord houden en dat hij van haar niets kon verwachten voor het huwelijk.
Oh ik zeg ook niet dat hij niet heel erg fout zat, maar zij was gewoon erg naïef.

Trouwens wel frappant dat iemand uit Friesland, waarvan ik toch altijd het idee heb dat er niet veel meer te doen is dan schuurfeesten, het TE saai vond in het regenwoud... waarschijnlijk had ik me daar verhangen aan een palm!
Minister: lt's not particularly silly, is it? I mean, the right leg isn't silly at all and the left leg merely does a forward aerial half turn every alternate step.
Mr Pudey: Yes, but I think that with Government backing I could make it very silly.
  maandag 13 september 2010 @ 00:16:40 #41
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_86368546
Inderdaad, ze woonde in een behoorlijk dorp met een buurtbakkertje, en dat zaaltje waar ze haar awkward afscheid hield, leek ook van de kerk gehuurd. Haar 'ik zit liever binnen' strookte niet met het feit dat ze zich er verveelde.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  maandag 13 september 2010 @ 01:23:01 #42
94451 SillyWalks
Ministry of Silly Walks
pi_86370370
quote:
Op maandag 13 september 2010 00:16 schreef SEMTEX het volgende:
Inderdaad, ze woonde in een behoorlijk dorp met een buurtbakkertje, en dat zaaltje waar ze haar awkward afscheid hield, leek ook van de kerk gehuurd. Haar 'ik zit liever binnen' strookte niet met het feit dat ze zich er verveelde.
Ik schrok ook erg van het beeld dat zij schetste van de verschillen in culturen: de Nederlandse cultuur is om binnen op de bank voor de tv te zitten. -O-
Minister: lt's not particularly silly, is it? I mean, the right leg isn't silly at all and the left leg merely does a forward aerial half turn every alternate step.
Mr Pudey: Yes, but I think that with Government backing I could make it very silly.
  maandag 13 september 2010 @ 01:27:15 #43
277031 Zhe-AnGeL
Ikke ist lievt
pi_86370429
Nou ik snapte niet hoe ze kon vallen op die knul....sorry hoor...
Nou ja smaken verschillen...maar het leek me al snel duidelijk dat ze zich totaal niet op haar plek voelde daar.
En volgens mij had hij al een ander op het oog, jemig dat saaie kind op de bank had hij wel gezien, hij wilde dansen...naar buiten.
En ze wilde op de bank....
Goed dat hij er een punt achter gezet heeft.
Zeker ook voor haar.
Maar ik vermoed dat ze hardleers is en het alsnog eens zal gaan proberen met iemand uit zo'n land.

Kan me niet voorstellen dat je in die armoede kunt leven als je beter gewend bent.
Pff geeneens een telefoon in huis, geen internet, hadden ze een tv?
Niet gezien dus maar goed...lijkt me mega erg.
Daarnaast het huis zat bouwvallig in elkaar, houten latjes met gaten.... oh oh :{w
Snollebolt
  maandag 13 september 2010 @ 08:17:39 #44
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_86372052
Het komt op mijn ook gewoon over als een vakantieliefde. En ik denk dat ze heel weinig ervaring met jongens heeft en daardoor dacht dat dit DE liefde van haar leven was.
En toch vind ik dat ook zij haar niet echt heeft aangepast. Wel als het gaat om de feitelijke zaken, daar gaan wonen, taal leren, etc., (da's allemaal echt te bewonderen, maar is ook wel weer spannend voor iemand uit Friesland), maar niet als het gaat om de relatie zelf, dus over het gevoel binnen de relatie. Ze houdt wel erg vast aan hoe zij vindt dat het in NL aan hoe zij vindt dat het zou moeten zijn. Ik betwijfel of ze heeft geprobeerd om haar vriend echt te begrijpen en of ze daarover gepraat hebben.
Een voorbeeld is de seks, hoe kun je nou verwachten van iemand dat die geen seks met je heeft, als je regelmatig stevig zit te zoenen, samen tegen elkaar aan in bed gaat liggen, etc. Maar he, geen seks....Dat kun je toch nauwelijks van een niet-christelijke man/vrouw eisen?

(dit natuurlijk ff los van wat de rol van ons apie....)
!!! Go 49-ers !!!
  maandag 13 september 2010 @ 10:11:47 #45
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_86374279
quote:
Op maandag 13 september 2010 01:23 schreef SillyWalks het volgende:

[..]

Ik schrok ook erg van het beeld dat zij schetste van de verschillen in culturen: de Nederlandse cultuur is om binnen op de bank voor de tv te zitten. -O-
:')
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  maandag 13 september 2010 @ 10:14:12 #46
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_86374342
quote:
Op maandag 13 september 2010 01:27 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
hadden ze een tv?
Niet gezien dus maar goed...lijkt me mega erg.
Dan heb je niet goed opgelet want die hadden ze wel.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_86375977
Ook leuk de omtrekkende bewegingen van die gozer of hij nog naar het vliegveld zou komen om afscheid te nemen.
Mijn man en ik riepen al meteen, die gaat niet komen.

Zij had het ook door en nam "voor de zekerheid" vast afscheid van hem bij die vrienden.
Triest als je dan zo Brazilie verlaat.
Wat ik wel raar vond was, dat zij helemaal zelf geen sociaal leven heeft proberen op te bouwen. Ze was volgens mij erg op hem en zijn familie gericht.
  maandag 13 september 2010 @ 11:54:50 #48
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_86377122
quote:
Op maandag 13 september 2010 01:23 schreef SillyWalks het volgende:

[..]

Ik schrok ook erg van het beeld dat zij schetste van de verschillen in culturen: de Nederlandse cultuur is om binnen op de bank voor de tv te zitten. -O-
Inderdaad dat heb je goed omschreven. Bijzondere vaststelling van haar over de cultuurverschillen. Verbazend

Zoals het lelijke knulletje constateerde, zei wil geen plezier maken.
Niet in het leven en niet in bed imho. ;)
Volgens mij is het zo'n prototype christelijk meisje. Tekeer gaan in het huishouden, op de bank, snel trouwen en kinderen maken en dan is het leven goed :')
Rayen 2½ jaar!
  maandag 13 september 2010 @ 12:05:57 #49
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_86377423
quote:
Op maandag 13 september 2010 11:54 schreef TimeJumper het volgende:

[..]

zei wil
:')
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  Moderator maandag 13 september 2010 @ 12:12:43 #50
9859 crew  Karina
Woman
pi_86377608
Ik heb het net gekeken en eigenlijk had ik vanaf het begin al een vermoeden dat het misschien niet zou gaan lukken. Die jongen was echt nog een "jongen", met zijn elke avond op stap gaan, dansen, etc.

Op het eind zei ze "we hebben het geprobeerd", maar dat heb ik niet echt gezien van zijn kant, maar ik denk ook wel dat hij al snel doorhad dat ze eigenlijk helemaal niet bij elkaar pasten. Ik had ook niet het idee dat hij het erg vond dat ze wegging. Die moeder was wel lief en die vond het heel erg dat ze wegging.

Dat van de Nederlandse Cultuur is binnen op de bank zitten, dat is natuurlijk niet zo raar, hier is het een stuk kouder en het regent vaak, als het hier net zo warm was als in Brazilië dan zou het leven zich ook meer buiten afspelen.

Ze had misschien beter eerst een paar weken daar kunnen gaan logeren (waar het eigenlijk nu ook op uitdraaide) om te kijken hoe het nou ECHT is om daar te wonen.

En wat ik al eerder zei: die jongen was echt geen leuke jongen.

Ik vroeg me trouwens ook af hoe dat zat met het samen eten. Ik weet niet of je Spanje en Portugal met Brazilië kunt vergelijken, maar daar eet altijd iedereen 's avonds uitgebreid met de hele familie.

[ Bericht 6% gewijzigd door Karina op 13-09-2010 12:35:51 ]
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_86378795
quote:
Op maandag 13 september 2010 12:12 schreef Karina het volgende:
Ik heb het net gekeken en eigenlijk had ik vanaf het begin al een vermoeden dat het misschien niet zou gaan lukken. Die jongen was echt nog een "jongen", met zijn elke avond op stap gaan, dansen, etc.

Op het eind zei ze "we hebben het geprobeerd", maar dat heb ik niet echt gezien van zijn kant, maar ik denk ook wel dat hij al snel doorhad dat ze eigenlijk helemaal niet bij elkaar pasten. Ik had ook niet het idee dat hij het erg vond dat ze wegging. Die moeder was wel lief en die vond het heel erg dat ze wegging.

Dat van de Nederlandse Cultuur is binnen op de bank zitten, dat is natuurlijk niet zo raar, hier is het een stuk kouder en het regent vaak, als het hier net zo warm was als in Brazilië dan zou het leven zich ook meer buiten afspelen.

Ze had misschien beter eerst een paar weken daar kunnen gaan logeren (waar het eigenlijk nu ook op uitdraaide) om te kijken hoe het nou ECHT is om daar te wonen.

En wat ik al eerder zei: die jongen was echt geen leuke jongen.

Ik vroeg me trouwens ook af hoe dat zat met het samen eten. Ik weet niet of je Spanje en Portugal met Brazilië kunt vergelijken, maar daar eet altijd iedereen 's avonds uitgebreid met de hele familie.
Hier ben ik het roerend mee eens. Zij probeerde maar hij niet. Hij deed bijv. ook geen moeite om samen te eten. Als je zoiets kleins kunt doen om je geliefde blij te maken, dan doe je dat toch? Ik kreeg trouwens ook de indruk dat de moeder zich ergerde aan haar zoon wat dat betreft.

In de zomer samen met vrienden op een terras zitten vind ik al anders als altijd op een bankje moeten zien toekijken hoe meneer aan het voetballen is of dansles geeft. Je kunt ook weleens samen iets ondernemen en dat zag je ze op dat uitzonderlijke boottochtje samen ook niet doen.

Het was geen leuke jongen en ik ben blij dat ze kon toegeven aan haar teleurstellingen (je zag steeds vaker dat strakke doorzettende gezichtje terwijl ze duidelijk niet gelukkig was) en dat ze bijv. niet daar gebleven is in die armoedige rimboe met een paar koters van een egoistisch kereltje alleen omdat ze een fout niet zou hebben durven toe te geven. Die mensen heb je nl. ook nog.

Verder las ik dat ze in eerste instantie haar oude baan heeft opgepakt maar dit is natuurlijk helemaal rottig. Want het voelt wrs. als een soort falen. Daarom is het goed dat ze naar een nieuwe uitdaging zoekt.
  maandag 13 september 2010 @ 18:37:57 #52
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_86390274
Ik zat nog te denken dat zij alle kenmerken heeft van een meisje dat zich in laat pakken door een loverboy:
beschermd opgevoed, naïef, weinig kennis van de buitenwereld, te aardig enzovoorts.
In feite gebeurde dat nu ook namelijk een beetje.

Het is op die rare manier misschien eigenlijk maar goed dat ze deze (harde) ervaring heeft gehad......
!!! Go 49-ers !!!
  maandag 13 september 2010 @ 18:41:28 #53
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_86390404
quote:
Op maandag 13 september 2010 18:37 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik zat nog te denken dat zij alle kenmerken heeft van een meisje dat zich in laat pakken door een loverboy:

Je kan ook overdrijven natuurlijk. :')
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  maandag 13 september 2010 @ 18:51:55 #54
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_86390740
quote:
Op maandag 13 september 2010 18:41 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Je kan ook overdrijven natuurlijk. :')
Denk er nou eerst eens over na, voordat je wat post... kan best leerzaam voor je zijn.. :Y
!!! Go 49-ers !!!
  maandag 13 september 2010 @ 19:00:00 #55
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_86391079
quote:
Op maandag 13 september 2010 18:51 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

Denk er nou eerst eens over na, voordat je wat post...
Dat kun je beter zelf doen. :P
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  maandag 13 september 2010 @ 20:15:40 #56
94451 SillyWalks
Ministry of Silly Walks
pi_86394434
quote:
Op maandag 13 september 2010 18:37 schreef RobertoCarlos het volgende:
Het is op die rare manier misschien eigenlijk maar goed dat ze deze (harde) ervaring heeft gehad......
Ik kreeg niet de indruk dat ze er veel van had geleerd. Misschien moest het allemaal even bezinken.

Ze lijkt graag uit Friesland weg te willen om het avontuur tegemoet te gaan, maar als ze 'daar' dan is, dan wil ze weer dat saaie bankhangen doen wat ze gewend is.
Minister: lt's not particularly silly, is it? I mean, the right leg isn't silly at all and the left leg merely does a forward aerial half turn every alternate step.
Mr Pudey: Yes, but I think that with Government backing I could make it very silly.
  maandag 13 september 2010 @ 20:27:47 #57
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_86395107
quote:
Op maandag 13 september 2010 01:27 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Pff geeneens een telefoon in huis, geen internet, hadden ze een tv?
Niet gezien dus maar goed...lijkt me mega erg.
De tv:

!!! Go 49-ers !!!
pi_86399354
quote:
Op maandag 13 september 2010 18:37 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik zat nog te denken dat zij alle kenmerken heeft van een meisje dat zich in laat pakken door een loverboy:
beschermd opgevoed, naïef, weinig kennis van de buitenwereld, te aardig enzovoorts.
In feite gebeurde dat nu ook namelijk een beetje.

Het is op die rare manier misschien eigenlijk maar goed dat ze deze (harde) ervaring heeft gehad......
Ik denk dat je beter zelf na kunt denken voordat je iets post.
Je kletst uit je nek namelijk. Dit meisje valt totaal niet in het profiel van loverboyslachtoffer.
  maandag 13 september 2010 @ 22:05:15 #59
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_86400688
quote:
Op maandag 13 september 2010 21:45 schreef Stali het volgende:

[..]

Ik denk dat je beter zelf na kunt denken voordat je iets post.
Je kletst uit je nek namelijk. Dit meisje valt totaal niet in het profiel van loverboyslachtoffer.
Jammer dat dit zo moet :N Jammer dat je je opmerking niet onderbouwt :N
!!! Go 49-ers !!!
pi_86401272
quote:
Op maandag 13 september 2010 22:05 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

Jammer dat dit zo moet :N Jammer dat je je opmerking niet onderbouwt :N
Anders verdiep je je zelf eens wat meer in de profielen.
Jij bent zelf iemand die bijv. SuperrrTuxxx kort door de bocht aanvalt.

Maar wrs. trap ik nu ergens in he? :@ .
pi_86407236
Iemand enig idee van wie die versie van Run was die ze bij het afscheid op de achtergrond hadden?
pi_86414010
Die jongen heeft 1 jaar in Nederland gewoond, dan weet je toch wel hoe het er hier aan toegaat en wat zij verwacht als ze daarnaar toe gaat.
Ik vond het bizar dat hij totaal geen moeite deed om het haar naar haar zin te maken.
Ik vroeg mij ook af wat zijn verwachtingen van haar komst waren. Sex in iedergeval, dus dat viel wat tegen, maar voor de rest?????
pi_86441995
quote:
Op maandag 13 september 2010 12:54 schreef Stali het volgende:

[..]

Hier ben ik het roerend mee eens. Zij probeerde maar hij niet. Hij deed bijv. ook geen moeite om samen te eten. Als je zoiets kleins kunt doen om je geliefde blij te maken, dan doe je dat toch? Ik kreeg trouwens ook de indruk dat de moeder zich ergerde aan haar zoon wat dat betreft.

In de zomer samen met vrienden op een terras zitten vind ik al anders als altijd op een bankje moeten zien toekijken hoe meneer aan het voetballen is of dansles geeft. Je kunt ook weleens samen iets ondernemen en dat zag je ze op dat uitzonderlijke boottochtje samen ook niet doen.

Het was geen leuke jongen en ik ben blij dat ze kon toegeven aan haar teleurstellingen (je zag steeds vaker dat strakke doorzettende gezichtje terwijl ze duidelijk niet gelukkig was) en dat ze bijv. niet daar gebleven is in die armoedige rimboe met een paar koters van een egoistisch kereltje alleen omdat ze een fout niet zou hebben durven toe te geven. Die mensen heb je nl. ook nog.

Verder las ik dat ze in eerste instantie haar oude baan heeft opgepakt maar dit is natuurlijk helemaal rottig. Want het voelt wrs. als een soort falen. Daarom is het goed dat ze naar een nieuwe uitdaging zoekt.
Inderdaad goed dat ze het durfde toe te geven. Ze is gewoon weer een ervaring rijker. Bij dat niet durven toegeven dat je verkeerd zit moet ik gelijk denken aan dat meisje in Indonesië. Die gaf ook maar niet toe dat ze verkeerd zat. Heette die jongen niet Ferianton ofzoiets? Ze begonnen een internetbedrijfje...met haar geld..
pi_86449951
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 22:05 schreef Kidney_bean01 het volgende:

[..]

Inderdaad goed dat ze het durfde toe te geven. Ze is gewoon weer een ervaring rijker. Bij dat niet durven toegeven dat je verkeerd zit moet ik gelijk denken aan dat meisje in Indonesië. Die gaf ook maar niet toe dat ze verkeerd zat. Heette die jongen niet Ferianton ofzoiets? Ze begonnen een internetbedrijfje...met haar geld..
Oh dat mens. Ja die ging trouwen om hem maar tevreden te stellen!

Over dit stel, dit was de eerste keer dat ik om Grenzeloos Verliefd moest huilen. Hoe ze het afscheid en haar aankomst op Schiphol hadden gefilmd. Vreselijk! Even buiten die jongen, maar in landen zoals Brazilie (of waar het warmer is buiten) speelt heel veel van het leven op straat af. Ik denk dat daar maar weinig mensen zijn die de hele dag thuis binnen zitten.
pi_86454815
quote:
Op woensdag 15 september 2010 07:27 schreef Michellee het volgende:

[..]

Oh dat mens. Ja die ging trouwen om hem maar tevreden te stellen!

Over dit stel, dit was de eerste keer dat ik om Grenzeloos Verliefd moest huilen. Hoe ze het afscheid en haar aankomst op Schiphol hadden gefilmd. Vreselijk! Even buiten die jongen, maar in landen zoals Brazilie (of waar het warmer is buiten) speelt heel veel van het leven op straat af. Ik denk dat daar maar weinig mensen zijn die de hele dag thuis binnen zitten.
Dat merk je al als je op vakantie gaat naar Spanje, Griekenland of ergens anders aan de Mediterraanse zee. Iedereen gaat ´s avonds een terrasje pakken. Je bent ook gek als je de hele dag in je stikhete kamer blijft zitten (of je moet airco hebben natuurlijk). Nederlanders blijven binnen, omdat het óf te koud is, óf regent. Bijvoorbeeld ook met oud en nieuw. Ik heb familie die uit een ander land komt, die was verbaasd dat Nederlanders allemaal binnen blijven in hun eigen huis en zelf vuurwerk gaan afsteken. Die was gewend op grote pleinen met zijn allen naar vuurwerk te gaan kijken en te feesten. Het begint er nu wel een beetje in te komen in Nederland, maar het is simpelweg dan gewoon te koud (rond het vriespunt meestal) om uren buiten te gaan lopen feesten
pi_86474197
Ik was inderdaad ook verrast dat het deze keer niet goed uitpakte. Hebben we nog niet gehad.

Ik hoop niet dat ik iemand op zijn/haar tenen trap, maar ik kan begrijpen dat het ook wel een afknapper moet zijn als je na 3 jaar nog geen sex met elkaar hebt gehad.
Het is toch ook een belangrijk onderdeel van een relatie en ook op dat vlak moet je weten of je compatible bent..........
  woensdag 15 september 2010 @ 20:52:43 #67
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_86474671
quote:
Op woensdag 15 september 2010 20:42 schreef Dutchgirly23 het volgende:
Ik was inderdaad ook verrast dat het deze keer niet goed uitpakte. Hebben we nog niet gehad.

Ik hoop niet dat ik iemand op zijn/haar tenen trap, maar ik kan begrijpen dat het ook wel een afknapper moet zijn als je na 3 jaar nog geen sex met elkaar hebt gehad.
Het is toch ook een belangrijk onderdeel van een relatie en ook op dat vlak moet je weten of je compatible bent..........
Waarom zou je daarmee iemand op de tenen trappen :? Da's toch gewoon jouw mening?
En da's wat ik eerder ook zei... En het wordt de braziliaanse macho-man daarnaast nog eens erg moeilijk gemaakt met al dat zoenen...
!!! Go 49-ers !!!
pi_86477503
quote:
Op woensdag 15 september 2010 20:52 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

Waarom zou je daarmee iemand op de tenen trappen :? Da's toch gewoon jouw mening?
En da's wat ik eerder ook zei... En het wordt de braziliaanse macho-man daarnaast nog eens erg moeilijk gemaakt met al dat zoenen...
Mja, Roberto je hebt gelijk, dat korte roze broekje wat ze droeg was ook zeer uitdagend en provocerend naar hem toe. Hij kon er als nep-christen niet mee omgaan. Vanaf het begin af aan was het duidelijk dat ze streng in de leer was. Dat heeft hij te respecteren. Dan moet je haar geen hoop geven. :)
pi_86492735
quote:
Op woensdag 15 september 2010 21:46 schreef Dr.Hilfiger het volgende:

[..]

Mja, Roberto je hebt gelijk, dat korte roze broekje wat ze droeg was ook zeer uitdagend en provocerend naar hem toe. Hij kon er als nep-christen niet mee omgaan. Vanaf het begin af aan was het duidelijk dat ze streng in de leer was. Dat heeft hij te respecteren. Dan moet je haar geen hoop geven. :)
Hier ben ik het wel mee eens. Ze kenden elkaar al drie jaar of langer zelfs. Beetje gek dat zoiets op den duur ineens een punt zou zijn.
pi_86526719
quote:
Op donderdag 16 september 2010 11:52 schreef Stali het volgende:

[..]

Hier ben ik het wel mee eens. Ze kenden elkaar al drie jaar of langer zelfs. Beetje gek dat zoiets op den duur ineens een punt zou zijn.
Hij dacht misschien: ´we rotzooiden ook al een beetje achter de deur als mijn schoonmoeder in de keuken stond, wie weet gaat ze wel verder als er geen toezicht van haar ouders in de buurt is en ze, net als in de gehele Braziliaanse cultuur, wel zegt dat ze geen sex voor het huwelijk wil, maar het wel doet´ ofzoiets. :P En daarbij moet ik ook wel zeggen, als je gaat slapen in hetzelfde bed als hem, dan vraag je toch een beetje om moeilijkheden... ;)
  vrijdag 17 september 2010 @ 11:56:01 #71
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_86531072
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 09:26 schreef Kidney_bean01 het volgende:

[..]

En daarbij moet ik ook wel zeggen, als je gaat slapen in hetzelfde bed als hem, dan vraag je toch een beetje om moeilijkheden... ;)
Waarom? Dat mannen zich niet kunnen inhouden ligt aan hunzelf en niet aan de vrouw.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_86531717
Ze was vanaf het begin duidelijk dat de grens bij seks lag. Dus uitdagende kleding, zoenen, knuffelen, samen in bed slapen, dat zijn allemaal dingen die gewoon kunnen, en daardoor is ze hem niet aan het uitdagen ofzo. Ik vermoed dat het uit is gegaan puur om de seks, en dan is dus hij compleet de schuldige en zij heeft geen schuld. Hij zegt op gegeven moment in de aflevering dat het bij Brazilianen gewoon is allemaal geen seks voor het huwelijk te hebben, maar dat iedereen het toch doet. Denk dat hij dat van haar ook wel verwachtte op gegeven moment.
pi_86532781
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 12:12 schreef Tegan het volgende:
Ze was vanaf het begin duidelijk dat de grens bij seks lag. Dus uitdagende kleding, zoenen, knuffelen, samen in bed slapen, dat zijn allemaal dingen die gewoon kunnen, en daardoor is ze hem niet aan het uitdagen ofzo. Ik vermoed dat het uit is gegaan puur om de seks, en dan is dus hij compleet de schuldige en zij heeft geen schuld. Hij zegt op gegeven moment in de aflevering dat het bij Brazilianen gewoon is allemaal geen seks voor het huwelijk te hebben, maar dat iedereen het toch doet. Denk dat hij dat van haar ook wel verwachtte op gegeven moment.
Nou ja, dan hield hij simpelweg niet van haar. Je hoeft niet je hele cultuur overboord te gooien maar datzelfde geld dan ook voor haar. Hoeveel moeite is het om de ander een beetje tegemoet te komen door bij. samen te eten? Dat soort dingen doe je voor elkaar als je van elkaar houdt en dan waren ze wel getrouwd met seks.

En dat willen uitproberen voor het huwelijk vind ik rationeel gezien gewoon onzin. Seks zit tussen je oren.
Als je stapelverliefd bent en fysiek in orde dan uit zich dit wel.
  zaterdag 18 september 2010 @ 10:23:41 #74
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_86564575
quote:
Op woensdag 15 september 2010 21:46 schreef Dr.Hilfiger het volgende:

[..]

Mja, Roberto je hebt gelijk, dat korte roze broekje wat ze droeg was ook zeer uitdagend en provocerend naar hem toe. Hij kon er als nep-christen niet mee omgaan. Vanaf het begin af aan was het duidelijk dat ze streng in de leer was. Dat heeft hij te respecteren. Dan moet je haar geen hoop geven. :)
Tja, je kunt ook een argument niet willen begrijpen 8)7 ..... Je hoort mij namelijk niet zeggen dat ze hem uitdaagt of zo :')
Wel dat zij omgekeerd ook wat begrip voor het effect van geen-sex voor het huwelijk op hem zou kunnen hebben. Waarschijnlijk is ze daar wat te naïef in geweest of zo, maar als je een beetje de latino-cultuur kent dan weet je dat sex en macho-zijn belangrijk. Daarnaast kun je vrij snel aan ons apie zien dat het macho-mannetje is, dat sex belangrijk vindt, ondanks misschien zijn brave voorkomen.

Dan maak je het iemand behoorlijk moeilijk door te gaan tongen, stevig en uitgebreid elkaar vast te houden, je naakt te laten zien, samen luchtig gekleed in bed te gaan slapen, etc. Dat weet je dat het voor de ander extra moeilijk is om geen sex te hebben. Ondanks alle controle-freaks hier die elk gevoel perfect kunnen controleren.
Daarnaast geeft ze toch ook (onbewust) een signaal af dat er eigenlijk meer mogelijk is dan er gezegd is. Als je bijv. stiekem achter de rug van de ouders (toch) met het apie gaat zitten zoenen, wat denkt een macho-latino mannetje dan?

Natuurlijk kan iemand zich zodanig opofferen dat ie dat allemaal voor haar doet, echt hartstikke mooi natuurlijk. Maar je kunt het offer wel minder groot maken voor een ander....

(en nee, ik zeg dus niet dat het allemaal haar schuld is :O )
!!! Go 49-ers !!!
pi_86609284
Vanavond:

quote:
Zondag 19 september 2010: Carlijne & Marius



Carlijne ontmoet tijdens haar rondreis door Afrika de surfer Marius. Eenmaal terug in Nederland, mist Carlijne Marius heel erg en besluit ze voorgoed naar Zuid-Afrika te vertrekken. Marius heeft een huis geregeld waar ze samen met nog iemand gaan wonen. Carlijne geniet volop van haar leven in Zuid-Afrika met Marius, maar moet nog wel een baan zien te vinden…
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_86613529
Vind dit zo'n leuk koppel hè! O+
pi_86614327
quote:
Op zondag 19 september 2010 20:59 schreef Melochan het volgende:
Vind dit zo'n leuk koppel hè! O+
het meisje heeft last van zelfmoordneigingen wil graag met een laptop op haar rug door zuid-afrika fietsen :N typisch nederlands gedrag in een onbekend land :')
pi_86614363
quote:
Op zondag 19 september 2010 20:59 schreef Melochan het volgende:
Vind dit zo'n leuk koppel hè! O+
Vind ik ook...eerst dacht ik, wat een naïviteit van dat meidje...alles achter je laten en ervan overtuigd zijn dat alles altijd wel goed komt. Maar wat als het mis gaat...dan heeft ze in ieder geval een prachtige tijd gehad daar.
pi_86614501
quote:
Op zondag 19 september 2010 21:13 schreef harcoi het volgende:

[..]

het meisje heeft last van zelfmoordneigingen wil graag met een laptop op haar rug door zuid-afrika fietsen :N typisch nederlands gedrag in een onbekend land :')
Ik vraag me af hoe het komt dat ze zich zo vol zelfvertrouwen beweegt in zo'n gevaarlijk land.
Zit dat er gewoon in, is het een talent, of is ze gewoon echt verschrikkelijk naief?
  zondag 19 september 2010 @ 21:17:32 #80
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_86614572
quote:
Op zondag 19 september 2010 21:16 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]



Ik vraag me af hoe het komt dat ze zich zo vol zelfvertrouwen beweegt in zo'n gevaarlijk land.
Zit dat er gewoon in, is het een talent, of is ze gewoon echt verschrikkelijk naief?
Ik ben ook in veel 'gevaarlijke' landen geweest, maar daar ter plaatse bleek het in de praktijk allemaal toch best wel mee te vallen.
Net zoals ik ook al 20x in de Bijlmer geweest ben zonder overvallen te zijn.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_86616324
quote:
Poeh waar te beginnen, ik zit nu alweer een paar maanden in Zuid Afrika en er gebeurt hier zoveel dat het moeilijk gaat worden alles in 1 verhaal te krijgen!

Verhuisd

In Durban werd ik echt knettergek van onze huisgenoot. Hij zou het wel niet allemaal expres doen, maar voor mij was hij echt too much. Voordat we elkaar in de haren zouden vliegen hebben Marius en ik besloten om te vertrekken naar Pretoria. Daar wonen we bij Marius zijn ouders in. Het was wel even wennen in het begin. In Durban was het erg genieten, met name het surfen, de vrienden en de gezelligheid daar. Dat gemis was eerst wel even balen, want ik kon nu net lekker mijn eigen gang gaan en had een paar leuke vrienden gemaakt.

Knoop doorgehakt

Ook 1 van de voordelen om naar Pretora te verhuizen was dat ik zo zijn ouders ook beter zou leren kennen en de rest van zijn familie. Zijn familie is ontzettend leuk en gezellig en het is ontzettend fijn om hier bij hun te wonen. Marius zijn zus en kinderen uit Australië waren hier ook nog een paar weken wat ontzettend druk, maar erg gezellig was. Ook kan Marius zich volop op zijn studie concentreren want die heeft het mega druk in de laatste maanden van zijn studie. Nu kunnen we in Pretoria ook veel beter geld sparen door bij zijn ouders in te wonen. We zijn er namelijk eindelijk uit waar we heen gaan als Marius straks afgestudeerd is. Onze arme vrienden en familie werden gek van ons. We kwamen bijna elke week met een ander land aanzetten, maar nu zijn de knopen doorgehakt en hebben we de tickets in the pocket.

Spannende plannen

We gaan eerst naar Nederland zodat ik eindelijk Marius kan showen. Ik vertrek een maand eerder zodat ik wat Euro’s kan verdienen en Marius komt met de kerst en blijft 6 weken. Daarna vertrekken we naar Thailand voor een korte trip. Na Thailand gaan we ons toch min of meer settelen en wel in Australië. We trekken eerst bij Marius zijn zus, man + kids in en zullen vanuit daar de boel verder regelen. Ik heb ontzettend veel zin in onze spannende plannen. Ook zo’n zin om Marius Nederland te laten zien, lekker fietsen door Amsterdam, onze gewoontes en mijn vrienden en familie.

Backpacken

Mijn laatste weken hier zal ik veel reizen. Mijn zus en mijn vriendinnetje komen waar ik ontzettend naar uitkijk. We gaan 5 weken met de auto door Zuid-Afrika, Botswana en Zambia reizen. Met Marius ben ik net naar Mozambique geweest, heerlijk hebben we gehad. Toen ik vorig jaar aan het backpacken was heb ik vrienden gemaakt in een heel klein dorpje ver weg van alles. Die vriend van mij heeft daar allemaal projecten voor de locale mensen uit het dorp. Ze verbouwen rijst, hebben een kleine bakkerij, zo’n 20 vrouwen uit het dorp komen dagelijks om sieraden te maken, ook wonen er een paar weeskinderen, krijgen de locale mensen eten etc. Ze hebben een aantal paarden daar die ik trainde tegen kost en inwoning. Heerlijk was het om dag en nacht buiten te zijn en bezig te zijn met de beesten en te helpen bij alle projecten. Erg fijn ook om zo’n goed project te zien, want Umthombo heeft toch wel een vieze nasmaak achter gelaten. Elke keer zag ik ook weer zoveel enthousiaste vrijwilligers komen en gaan bij Umthombo en elke keer dezelfde verhalen en teleurstelling. Verschrikkelijk hoe een project over de rug van straatkinderen zoveel geld kan verdienen. Hier kan ik me nog altijd erg over opwinden. Zuid-Afrika is zo’n prachtig land en ik vind het ontzettend leerzaam om hier een poos te wonen maar ik word soms wel gek van de corruptie en het onrecht, de luiheid van de mensen en de hardheid van de ander. Zonde van een land dat zo mooi is en zoveel te bieden heeft.

Leven en genieten

Al met al ben ik hier wel erg gelukkig, ontzettend blij met Marius en de manier hoe wij leven en genieten. We zijn erg gelukkig met elkaar en zo blij dat we elkaar gevonden hebben. Samen kunnen we zo lekker al deze heerlijke reisplannen maken, ontmoeten we leuke nieuwe mensen, leren van andere culturen, genieten van het mooi land en de dieren in Zuid-Afrika maar vooral van elkaar! Fantastisch.. Life is beautiful!!


Liefs Marius en Carlijne
Die hebben het best goed voor elkaar zo te lezen, een heel ander verhaal dan vorige week :)
pi_86617006
Leuk voor ze :). Leuk verhaaltje.

Ik had niet zoveel met ze omdat ze heel anders denken dan ik, maar ik ben blij voor ze dat ze elkaar hebben gevonden :).
  zondag 19 september 2010 @ 21:55:19 #83
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_86617010
Kak... is deze aflevering nog ergens te bekijken?
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_86618365
quote:
Op zondag 19 september 2010 21:17 schreef LXIV het volgende:

[..]

Ik ben ook in veel 'gevaarlijke' landen geweest, maar daar ter plaatse bleek het in de praktijk allemaal toch best wel mee te vallen.
Net zoals ik ook al 20x in de Bijlmer geweest ben zonder overvallen te zijn.
Dit dus. Zuid-Afrika valt hartstikke mee. Zoals ze al zei vind de meeste criminaliteit plaats in de townships. En besides that; overal kan je iets overkomen. Of dat nou in Amsterdam, Tokyo, Budapest of Durban is. :)

Oh, en in de Bijlmer kom ik al 10 jaar lang elke dag, en ook daar is me echt nog nooit wat overkomen. Gelukkig. Ik vind Amsterdam West trouwens veul enger. Maar das off-topic~

quote:
Op zondag 19 september 2010 21:43 schreef Hippos het volgende:

[..]

Die hebben het best goed voor elkaar zo te lezen, een heel ander verhaal dan vorige week :)
Aah! O+ Leuk verhaal joh! Ben blij voor ze dat ze zo gelukkig zijn. Straalden ze ook écht uit.

quote:
Op zondag 19 september 2010 21:55 schreef SEMTEX het volgende:
Kak... is deze aflevering nog ergens te bekijken?
Jawel, op Net5.nl :)
pi_86661584
quote:
Dank je wel. :) .

Stom, ik heb het bij terugzoeken helemaal niet in de gids zien staan ook. Maar begon dit programma en "ik vertrek" namelijk een beetje te missen.
pi_86869004
Vanavond:

quote:
Zondag 26 september 2010: Nicole & Francisco
Nicole leert tijdens haar vrijwilligerswerk in Guatemala Francisco kennen en wordt stapelverliefd op hem. Na een paar keer tussen Guatemala en Nederland te hebben gependeld, besluit Nicole te emigreren. Het huis waar ze samen gaan wonen, vindt Nicole veel te klein en ze wil zo snel mogelijk verhuizen. Ze vinden al snel een nieuw huisje en Nicole kan parttime aan de slag bij de bar waar Francisco ook werkt, maar dit blijkt helaas niet genoeg te zijn om rond te komen...

The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_86871956
Kijk weer mee.
pi_86872173
Het lijkt me echt verschrikkelijk als je kind zo ver weg gaat wonen. Begrijp wel dat de dochter dat niet begrijpt maar ze gaat echt ver weg. Arme moeder.
pi_86872221
Lijkt mij ook heel erg. Hoe jong of oud je kind ook is, dat maakt niet uit.
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
  Moderator zondag 26 september 2010 @ 20:12:43 #91
9859 crew  Karina
Woman
pi_86872304
Het zijn toch vaak een beetje dezelfde types, van die kinderen nog. Net als die jongen van laatst, uit Brazilie.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  zondag 26 september 2010 @ 20:20:55 #92
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_86872667
Direct vanuit je ouders samen gaan wonen en ook nog in het buitenland...
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_86872761
quote:
Op zondag 26 september 2010 20:20 schreef SEMTEX het volgende:
Direct vanuit je ouders samen gaan wonen en ook nog in het buitenland...
Nou ja, ze is jong en kan altijd weer naar huis met een ervaring rijker. Zo is het ook.
pi_86872904
Het is echt nog een kind, hoe ze ook reageerde toen haar moeder uitsprak dat ze het moeilijk had met haar vertrek: 'doe niet zo gek/stom'. Impulsief en naief. Maar inderdaad, je weet nooit hoe dingen gaan lopen in het leven.
pi_86872999
Ah das wel leuk voor d'r, een Belgische schoonzus
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_86873552
Ik zie totaal geen chemie tussen deze mensen. Wat vinden jullie?
pi_86873703
Ik kijk ook mee, net thuis. Dat meisje is wel knap. Verder nog geen mening.
pi_86873980
Knappe meid inderdaad, ben benieuwd of het gaat werken; wel leuk dat ze een Belgisch schoonzusje heeft. Hopelijk heeft ze daar wat steun aan.
pi_86875002
Tof van ze dat ze Max niet wegdoen.
pi_86875023
quote:
Op zondag 26 september 2010 21:03 schreef Stali het volgende:
Tof van ze dat ze Max niet wegdoen.
Wat was er dan?
pi_86875121
quote:
Op zondag 26 september 2010 21:04 schreef Tegan het volgende:

[..]

Wat was er dan?
Ze zijn op zoek naar andere woonruimte omdat dat kamertje veel te klein is.
Bij de meeste appartementen zijn huisdieren niet welkom maar ze kiezen dus echt voor die hond en die gaat niet zomaar weg.
pi_86875536
ohoh :{
Ik zie dit niet echt meer goedkomen...
pi_86875781
Ik vind het wel een dapper meisje.
  zondag 26 september 2010 @ 21:18:31 #104
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_86875805
quote:
Op zondag 26 september 2010 20:37 schreef Stali het volgende:
Ik zie totaal geen chemie tussen deze mensen. Wat vinden jullie?
Me neither.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_86875835
quote:
Op zondag 26 september 2010 21:18 schreef Stali het volgende:
Ik vind het wel een dapper meisje.
Ja echt wel, ze is echt heel dapper en stoer!
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_86876100
Ik zie ook geen chemie, het verschil met dat stel van vorige week, Marius en Carlijne, is enorm. Die waren knalverliefd.
pi_86876105
Blijft ze nu alleen daar?
  zondag 26 september 2010 @ 21:24:20 #108
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_86876153
Ik vind 9 van de 10 afleveringen hetzelfde. Een Nederlands meisje vertrekt naar het verre buitenland om daar met een knulletje dat eigenlijk maar net toe is aan een vriendinnetje dat hij op zaterdagavond ziet, te gaan samenwonen.
Op een gegeven moment gaat het mis en vertrekt mutse terug naar NL.

Óf een Nl-se meid komt in een arm land terecht, wordt ondanks haar goede papieren overal geweigerd op de arbeidsmarkt, vriend heeft ook geen werk en voert verder ook niks uit, geldstroom van thuis droogt op en meisje vertrekt naar Nederland met de belofte vriendje over 3 mnd over te laten komen.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_86876378
quote:
Op zondag 26 september 2010 21:24 schreef LXIV het volgende:
Ik vind 9 van de 10 afleveringen hetzelfde. Een Nederlands meisje vertrekt naar het verre buitenland om daar met een knulletje dat eigenlijk maar net toe is aan een vriendinnetje dat hij op zaterdagavond ziet, te gaan samenwonen.
Op een gegeven moment gaat het mis en vertrekt mutse terug naar NL.

Óf een Nl-se meid komt in een arm land terecht, wordt ondanks haar goede papieren overal geweigerd op de arbeidsmarkt, vriend heeft ook geen werk en voert verder ook niks uit, geldstroom van thuis droogt op en meisje vertrekt naar Nederland met de belofte vriendje over 3 mnd over te laten komen.


C'est la vie he.

Ik ben ook op jonge leeftijd geemigreerd. Veel is ook herkenbaar.
pi_86876610
Wel goed dat ze niet meteen terug is gegaan naar Nederland.
  zondag 26 september 2010 @ 21:31:43 #111
94451 SillyWalks
Ministry of Silly Walks
pi_86876614
Leuke rode string.
Minister: lt's not particularly silly, is it? I mean, the right leg isn't silly at all and the left leg merely does a forward aerial half turn every alternate step.
Mr Pudey: Yes, but I think that with Government backing I could make it very silly.
  zondag 26 september 2010 @ 21:35:27 #112
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_86876836
Ik weet niet wat ik aan hem zie, maar echt enthousiast is ie niet.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_86876858
Wat raar dat ze gaan trouwen terwijl ze recentelijk nog alleen is gaan wonen.
  zondag 26 september 2010 @ 21:39:02 #114
94451 SillyWalks
Ministry of Silly Walks
pi_86877065
quote:
Op zondag 26 september 2010 21:35 schreef Tegan het volgende:
Wat raar dat ze gaan trouwen terwijl ze recentelijk nog alleen is gaan wonen.
Ja maar als je trouwt zijn al je problemen voorbij. En als dat niet werkt neem je wat koters. Dan zal hij vast niet meer met zijn vrienden uitgaan!
Minister: lt's not particularly silly, is it? I mean, the right leg isn't silly at all and the left leg merely does a forward aerial half turn every alternate step.
Mr Pudey: Yes, but I think that with Government backing I could make it very silly.
pi_86877443
quote:
Op zondag 26 september 2010 21:35 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik weet niet wat ik aan hem zie, maar echt enthousiast is ie niet.
Nergens echt he? Ik zag net als Semtex en Cinnamongirl de chemie ook niet.
Het kan trouwens best zo zijn dat hij zich ongemakkelijk voelde bij de camera.

Waarom weet ik niet maar ik vond het echt geen plezierige jongen maar misschien kwam hij niet goed uit de verf.
pi_86877486
quote:
Op zondag 26 september 2010 21:39 schreef SillyWalks het volgende:

[..]

Ja maar als je trouwt zijn al je problemen voorbij. En als dat niet werkt neem je wat koters. Dan zal hij vast niet meer met zijn vrienden uitgaan!
Leuke nickname heb jij trouwens.
  zondag 26 september 2010 @ 21:47:14 #117
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_86877599
quote:
Op zondag 26 september 2010 21:44 schreef Stali het volgende:

[..]



Nergens echt he? Ik zag net als Semtex en Cinnamongirl de chemie ook niet.
Het kan trouwens best zo zijn dat hij zich ongemakkelijk voelde bij de camera.

Waarom weet ik niet maar ik vond het echt geen plezierige jongen maar misschien kwam hij niet goed uit de verf.
Kan ook ja. :)
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  maandag 27 september 2010 @ 21:45:10 #118
94451 SillyWalks
Ministry of Silly Walks
pi_86920258
quote:
Op zondag 26 september 2010 21:45 schreef Stali het volgende:

[..]



Leuke nickname heb jij trouwens.
Haha dat is volgens mij voor het eerst dat iemand iets over mijn nick zegt.
Thanks ;)
Minister: lt's not particularly silly, is it? I mean, the right leg isn't silly at all and the left leg merely does a forward aerial half turn every alternate step.
Mr Pudey: Yes, but I think that with Government backing I could make it very silly.
  Moderator dinsdag 28 september 2010 @ 09:15:58 #119
9859 crew  Karina
Woman
pi_86931679
Ik heb het gisteren pas kunnen kijken en had het idee bij die twee dat het een beetje "vadertje-moedertje" spelen was. Die jongen is toch veel te jong en kinderachtig om al te gaan trouwen?
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  dinsdag 28 september 2010 @ 12:16:48 #120
58921 Day
You can fly!
pi_86936844
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 09:15 schreef Karina het volgende:
Ik heb het gisteren pas kunnen kijken en had het idee bij die twee dat het een beetje "vadertje-moedertje" spelen was. Die jongen is toch veel te jong en kinderachtig om al te gaan trouwen?
Dat geldt voor haar net zo goed. Vond d'r erg verwend overkomen.
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
pi_87142006
quote:
Zondag 3 oktober 2010: Joanne & Luiz Felipe
Als Joanne op vakantie in Brazilië is, ontmoet ze de bekende basketballer Luiz Felipe en vallen de twee als een blok voor elkaar. Het stel reist enkele jaren heen en weer tussen Nederland en Brazilië, waarna Joanne besluit zich definitief bij Luiz Felipe te vestigen. Luiz Felipe heeft een contract bij sportclub Minas Tenis Clube in Belo Horizonte. Joanne geniet volop van het luxe leventje als basketbalvrouw maar wil graag verhuizen naar Sao Paulo. Het stel laat daar een appartement bouwen, maar weten niet of ze hier hun leventje kunnen opbouwen want misschien wordt Luiz Felipe wel ergens anders geplaatst.
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
  Moderator zondag 3 oktober 2010 @ 20:01:20 #122
9859 crew  Karina
Woman
pi_87142918
Lijkt me een leuke aflevering, geen arme sloeber dit keer in ieder geval, in tegendeel!
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  zondag 3 oktober 2010 @ 20:02:15 #123
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_87142962
Zo knap is ie nou ook weer niet.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  Moderator zondag 3 oktober 2010 @ 20:04:20 #124
9859 crew  Karina
Woman
pi_87143043
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 20:02 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Zo knap is ie nou ook weer niet.
Dat heb ik elke week als ze zeggen "hij is zo knap", kwestie van smaak denk ik (of liefde maakt blind, kan ook).
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_87143084
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 20:01 schreef Karina het volgende:
Lijkt me een leuke aflevering, geen arme sloeber dit keer in ieder geval, in tegendeel!
Dit!
It's up to me now, turn on the bright lights..
pi_87143109
hij ziet eruit als een hoop stront :r
  zondag 3 oktober 2010 @ 20:09:02 #127
16715 Mylene
*schatje*
pi_87143226
Zei ze nou 'hi girls' tegen haar vriendinnen? :')
pi_87143338
'K vind hem knapper dan haar. :') Maar leuk idd dat de man in kwestie een keer wél geld heeft, benieuwd!
  zondag 3 oktober 2010 @ 20:28:04 #129
123170 alors
zlata1234
pi_87143975
Ik schakel even in, maar dit lijkt me wel een schatje :Y
know'm sayin?
×
word? word.
  zondag 3 oktober 2010 @ 20:30:16 #130
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_87144063
Ik kan niet precies benoemen wat het is, maar ik mag haar niet zo :{
pi_87144162
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 20:30 schreef detulp050 het volgende:
Ik kan niet precies benoemen wat het is, maar ik mag haar niet zo :{
ik deel je gevoel
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_87144183
gaat zij eigenlijk werken? Of blijft ze lekker afhankelijk van hem zodat ze de hele dag met zijn creditcard kan gaan shoppen :')
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
  zondag 3 oktober 2010 @ 20:36:43 #133
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_87144363
Ze gaat toch iets van stagelopen? Ze zal wel een cursus Portugees hebben gedaan en iets met communicatie gaan doen.

Nee, tuurlijk niet! Praat alleen engels en wil iets met kinderen doen ofzo, een goededoelendingn het liefst
pi_87144571
aah ze was blij dat hij goed speelde, want ze had er toch niet aan moeten denk dat háár vriend de stumper van de wedstrijd zou zijn :r
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
  zondag 3 oktober 2010 @ 20:42:40 #135
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_87144637
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 20:30 schreef detulp050 het volgende:
Ik kan niet precies benoemen wat het is, maar ik mag haar niet zo :{
Dat heb ik ook.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_87144641
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 20:32 schreef MissJ het volgende:
gaat zij eigenlijk werken? Of blijft ze lekker afhankelijk van hem zodat ze de hele dag met zijn creditcard kan gaan shoppen :')
Dat wijf verdient een nekschot met haar smerige tanden :r
pi_87144715
Wat een ontzettende tut is dat grietje. Echt een uv-je (uvsv corps meisje).
Ben benieuwd of we nog iets van stage lopen te zien krijgen.
Het zou haar sieren als ze iets van vrijwillligerswerk voor de armen zou gaan doen.
  zondag 3 oktober 2010 @ 20:44:17 #138
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_87144724
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 20:42 schreef harcoi het volgende:

[..]

Dat wijf verdient een nekschot met haar smerige tanden :r
Heb je die van haar moeder gezien. :')
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_87144835
Wat een onwijze kakker zeg. Ik kijk normaal altijd en vind het een erg leuk programma maar ik hoef dit niet te zien.

Over het paard getilde muts, met d'r shoppingtourtje. Bah... zit niks warms aan die vrouw zeg.
  zondag 3 oktober 2010 @ 20:48:26 #140
16715 Mylene
*schatje*
pi_87144927
Ja, zelfs een koelkast geeft meer warmte dan haar.
pi_87144953
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 20:48 schreef Mylene het volgende:
Ja, zelfs een koelkast geeft meer warmte dan haar.
_O-
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_87144975
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 20:44 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Heb je die van haar moeder gezien. :')
Whaha, die moeder in t geheel _O-
Leuk vooruitzicht voor d'r vriend :')
It's up to me now, turn on the bright lights..
pi_87145093
Gelukkig vindt ze het allemaal niet zo bijzonder en is ze er lekker nuchter onder. Als heel Nederland maar wel weet dat zij zo'n leven leidt...
pi_87145435
Ik zou haar wel geven, maar puur om een avond uit elkaar te trekken. Verder is het echt een typisch ufje.
  zondag 3 oktober 2010 @ 20:57:35 #145
16715 Mylene
*schatje*
pi_87145436
Hoor ze eens praten over dat appartement :r.
pi_87145498
Haar shades staan haar trouwens niet.
  zondag 3 oktober 2010 @ 20:59:35 #147
16715 Mylene
*schatje*
pi_87145559
Ik vind hem wel leuk. Alleen een beetje teveel tandvlees als ie lacht :{ .
  zondag 3 oktober 2010 @ 21:00:01 #148
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_87145590
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 20:51 schreef bloempje-moi het volgende:
Als heel Nederland maar wel weet dat zij zo'n leven leidt...
Dat dacht ik dus meteen toen ik de beschrijving van vanavond las.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_87145859
Ik mag haar ook niet.
Always keep an open mind and a compassionate heart
pi_87146041
Prima.
  zondag 3 oktober 2010 @ 21:09:37 #151
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_87146130
Ik hoor haar vooral over slaapkamers, restaurantjes, winkels :')
pi_87146139
Een extwa kamewtje voow de maid. :r
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  zondag 3 oktober 2010 @ 21:09:58 #153
16715 Mylene
*schatje*
pi_87146151
Waarom praten ze eigenlijk niet gewoon in het Portugees tegen elkaar :?
  zondag 3 oktober 2010 @ 21:10:58 #154
16715 Mylene
*schatje*
pi_87146216
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 21:09 schreef detulp050 het volgende:
Ik hoor haar vooral over slaapkamers, restaurantjes, winkels :')
Nog even en ze scoort een Louis Vuitton tas.
pi_87146227
Golddigger.
pi_87146273
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 21:09 schreef Mylene het volgende:
Waarom praten ze eigenlijk niet gewoon in het Portugees tegen elkaar :?
dat vroeg ik me net ook al af
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
  zondag 3 oktober 2010 @ 21:13:36 #157
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_87146365
Ik vind dit omhooggevallen gedoe helemaal niks, doe mij maar iemand die naar een arme sloeber gaat en allerlei primitieve dingen moet doen.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_87146375
[quote]Op zondag 3 oktober 2010 21:11 schreef Tegan het volgende:
Golddigger.
[/quote

Dat is het! :Y
Always keep an open mind and a compassionate heart
  zondag 3 oktober 2010 @ 21:13:58 #159
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_87146383
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 20:30 schreef detulp050 het volgende:
Ik kan niet precies benoemen wat het is, maar ik mag haar niet zo :{
Heb ik ook. :Y En ze is ergens best knap, maar ook weer niet mooi of zo, kweet het niet...
!!! Go 49-ers !!!
  zondag 3 oktober 2010 @ 21:14:26 #160
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_87146409
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 21:09 schreef Mylene het volgende:
Waarom praten ze eigenlijk niet gewoon in het Portugees tegen elkaar :?
Is voor het programma, hoeven ze geen vertaler in te schakelen
!!! Go 49-ers !!!
pi_87146410
Is wat anders dan een halve plaggenhut in Zambia :{
Het is er gelikt allemaal, om de een of andere manier kan ik niet echt meeleven in deze aflevering.
  zondag 3 oktober 2010 @ 21:14:48 #162
16715 Mylene
*schatje*
pi_87146430
Het is gewoon een uit de hoogte doen tante.
pi_87146462
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 21:09 schreef Mylene het volgende:
Waarom praten ze eigenlijk niet gewoon in het Portugees tegen elkaar :?
Hij hoopt natuurlijk op een carriere bij een Amerikaanse ploeg, dan moet ie wel z'n Engels een beetje oefenen. En als hij dan bij de Knicks speelt, kan zij lekker shoppen op 5th Avenue. :P
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_87146691
Wat ik me afvraag he.
Hij zei net dat zij steeds de helft wil betalen. Maar waarvan dan? Zij heeft toch helemaal geen inkomen?
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_87146730
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 21:19 schreef MissJ het volgende:
Wat ik me afvraag he.
Hij zei net dat zij steeds de helft wil betalen. Maar waarvan dan? Zij heeft toch helemaal geen inkomen?
Ik dacht zelfs dat hij zei: she is gonna pay for her own money. :') Maar dat ging me wat te snel.
pi_87146768
Wat raar dat zijn vader hem bij voor- en achternaam noemt.
  zondag 3 oktober 2010 @ 21:24:58 #167
16715 Mylene
*schatje*
pi_87147025
Zie je Louis Vuitton.
pi_87147038
aah ze gaat weer eens shoppen en dit keer in de Braziliaanse PC Hooftstraat :')
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_87147378
"En dan als we straks rijker zijn gaan we groter wonen hoor." :') .
  zondag 3 oktober 2010 @ 21:31:33 #170
76542 jack4ya
bê-ê-êh
pi_87147453
Starterswoninkje van 110m2... Tuurlijk wijffie
pi_87147796
Verslag hoe het nu gaat

quote:
- Oktober 2010 -

Het is nu september, inmiddels beschouw ik Brazilië alweer 8 maanden als officieel thuis. Wat gaat de tijd snel! Na de laatste opnames in São Paulo zijn Luiz en ik vertrokken naar Nederland om te genieten van onze lange vakantie. We zijn onder de pannen geweest bij vrienden in Amsterdam en bij mijn ouders in Arnhem.

We hebben twee weken samen genoten van de Nederlandse zomer. En we hadden een leuk familieweekend in het vooruitzicht tot Luiz een telefoontje kreeg van de coach van het Nationaal team dat hij zo snel mogelijk naar Brazilië moest komen. Dus twee dagen later was Luiz weer terug in São Paulo om zich bij het team te voegen en bleef ik in Nederland verder genieten van mijn familie en vrienden.

WK
Wat een heerlijk oranje feest hebben we deze zomer in Nederland beleefd, echt ongelofelijk! Ook ik heb met vrienden op het Museumplein, op dakterrassen en in het Vondelpark staan juichen in het oranje. Een extra hoogtepunt voor mij was de wedstrijd tegen Brazilië! Nu nog heb ik het vaak over die wedstrijd in dit voetbal land!

Terwijl ik aan het genieten was van de bbq’s in Amsterdam was Luiz druk aan het trainen. We hielden veel contact per telefoon zodat ik op de hoogte was van zijn ontwikkelingen binnen het nationaal team en hij van mijn tijd in Nederland.

Uiteindelijk heb ik mijn ticket verlengt omdat Luiz verschillende toernooien had in Zuid-Amerika. Hierdoor heb ik nog meer kunnen genieten van de lange zomeravonden met vrienden in de tuin en het Nederlandse strand.

São Paulo
Na 6 weken zonder elkaar te zijn geweest kwamen Luiz en ik in augustus op dezelfde dag weer thuis in São Paulo, Luiz als Zuid-Amerika kampioen uit Colombia en ik met een lading drop uit Nederland.

Het appartement dat we nu huren is in dezelfde straat waar vrienden van ons wonen. Dit is echt een fijne plek waar we onze rust vinden in het hectische leven hier in São Paulo. Luiz is namelijk alweer druk met het staatskampioenschap van São Paulo. Twee keer per week zijn er wedstrijden. De thuiswedstrijden worden ditmaal niet alleen door mij bezocht maar ook familie en vrienden komen elke keer kijken, dat maakt het nog gezelliger.

Ook ik ben begonnen met m’n drukke leven. Ik heb een uitdagende afstudeeropdracht bij São Paulo Futebol Clube en ik hoop dit binnen een half jaar af te kunnen sluiten zodat ik officieel klaar ben met mijn studie en het werkende leven kan beginnen.

De weekenden zitten sociaal vol met verjaardagen, bbq’s en gewone diner dates. Doordeweeks ga ik met vriendinnen naar de sportschool voor de ontspanning en gezelligheid. Op deze manier hebben Luiz en ik samen en individueel een leven. Mijn leventje hier in Brazilië blijft elke dag heerlijk, het is fijn te weten dat Luiz en ik samen een thuis zijn, in welke stad of land we ook wonen.

Bedankt familie en vrienden voor de tijd die jullie voor me vrij maken wanneer ik in Nederland ben. Dank jullie voor de geweldige mail en Skype momenten. Het is heerlijk om op de hoogte te zijn van de dingen die er in Nederland gebeuren zonder mij!

Liefs Joanne en Luiz Felipe
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_87148889
Lag het aan mij of was het dit keer een enorm lange zit?

Aanvankelijk dacht ik wel dat het een heel leuke nuchtere meid zou zijn die haar afstuderen heel serieus nam. Het kan aan de montage liggen maar er zat gewoon he-le-maal niets bij. Bij hem niet en bij haar al helemaal niet.
Met vrienden dit, met vriendinnen dat en duur shoppen en dat voortdurende stopwoordje "gesellig". Ik zag die levendigheid totaal niet en het programma duurde maar. Uiteindelijk vond ik haar een stomvervelend en oppervlakkig kind.
pi_87149811
De meeste reacties op de site van Grenzeloos verliefd zijn ook niet bepaald positief :')
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_87150530
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 22:05 schreef MissJ het volgende:
De meeste reacties op de site van Grenzeloos verliefd zijn ook niet bepaald positief :')
Klopt, ik zat ze net ook te lezen. Ben benieuwd hoe lang ze er op blijven staan. Er zat inderdaad weinig spannends in deze aflevering, weinig inhoud. Ging over een appartement, hoeveel badkamers, een open keuken, welke soort kraan, basketbal, feestjes, feestjes, shoppen, shoppen en een stage. Volgende keer paaseiland (als ik het goed las), dat lijkt me wat meer avontuur :)
  Moderator maandag 4 oktober 2010 @ 17:59:00 #175
9859 crew  Karina
Woman
pi_87176661
Ik heb niet zoveel toe te voegen, het was oppervlakkig en saai. En zij denkt alleen maar aan shoppen, eten, duur appartement en Luis Felipe die zo goed mogelijk moet spelen, anders staat ZIJ voor schut schijnbaar.

Als je in zo een arm land woont, kun je ook, in plaats van elke dag te shoppen, vrijwilligerswerk gaan doen, al is het maar 1 middagje in de week. Ik zou me tenminste al snel vervelen met alleen maar winkelen en bij het zwembad liggen.

En dan dat nieuwe appartement, hij wilde er wel een tijdje blijven wonen volgens mij, maar voor haar was het maar een "beginnetje".

Dat 100x keer gezellig roepen was mij ook al opgevallen.

@Tegan: bedoel je dat zijn vader hem Luis Felipe noemde? Dat zijn allebei zijn voornamen.

En weet iemand wat "weerwolven" is? Als werkwoord. Daar had zij het op een gegeven moment over, het zal wel iets studentikoos zijn denk ik? Maar wat?
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_87178058
Ik heb even zitten zoeken naar dat "weerwolven". Waarschijnlijk gaat het om dit spel:

http://www.anderspel.nl/weerwolven.html
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_87178317
Ja dit was natuurlijk geen zak aan...kakmeisje gaat van de ene kaksituatie naar de andere. Ik wil d'r jankend in de sloppenwijken zien staan, veel leuker ~O>
"Make money. Make more money. Make other people produce so as to make more money."
Hubbard Communications Office Policy Letter (9 March 1972)
pi_87179443
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 17:59 schreef Karina het volgende:
Ik heb niet zoveel toe te voegen, het was oppervlakkig en saai. En zij denkt alleen maar aan shoppen, eten, duur appartement en Luis Felipe die zo goed mogelijk moet spelen, anders staat ZIJ voor schut schijnbaar.

Als je in zo een arm land woont, kun je ook, in plaats van elke dag te shoppen, vrijwilligerswerk gaan doen, al is het maar 1 middagje in de week. Ik zou me tenminste al snel vervelen met alleen maar winkelen en bij het zwembad liggen.

En dan dat nieuwe appartement, hij wilde er wel een tijdje blijven wonen volgens mij, maar voor haar was het maar een "beginnetje".

Dat 100x keer gezellig roepen was mij ook al opgevallen.

@Tegan: bedoel je dat zijn vader hem Luis Felipe noemde? Dat zijn allebei zijn voornamen.

En weet iemand wat "weerwolven" is? Als werkwoord. Daar had zij het op een gegeven moment over, het zal wel iets studentikoos zijn denk ik? Maar wat?
Weerwolven is idd dat spel dat werd genoemd hierboven. Best leuk opzich.

En ik dacht idd dat Filipe zijn achternaam was...
pi_87179489
Ik weet niet of ik vrijwilligerswerk zou gaan doen, maar ik zou ook niet zoveel shoppen enzo.
  maandag 4 oktober 2010 @ 19:22:34 #180
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_87179557
Ik weet al wat ze zou zeggen op jullie kritiek: BOEIE! ;)
!!! Go 49-ers !!!
  maandag 4 oktober 2010 @ 19:50:25 #181
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_87180787
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 21:30 schreef Tegan het volgende:
"En dan als we straks rijker zijn gaan we groter wonen hoor." :') .
Nou inderdaad, het golddiggertje :r
Volgens mij was ze daarom verliefd, want in het begin was de klik helemaal niet zo.
Dat begon pas toen ze samen een tripje maakten.
Ja toen kwam ze natuurlijk meer te weten van "zijn geweldig leventje"


quote:
Op zondag 3 oktober 2010 21:52 schreef Stali het volgende:
Lag het aan mij of was het dit keer een enorm lange zit?

Aanvankelijk dacht ik wel dat het een heel leuke nuchtere meid zou zijn die haar afstuderen heel serieus nam. Het kan aan de montage liggen maar er zat gewoon he-le-maal niets bij. Bij hem niet en bij haar al helemaal niet.
Met vrienden dit, met vriendinnen dat en duur shoppen en dat voortdurende stopwoordje "gesellig". Ik zag die levendigheid totaal niet en het programma duurde maar. Uiteindelijk vond ik haar een stomvervelend en oppervlakkig kind.
Nou geselliggggggggggg, ik heb me rotgestoord. Overal was het soooo geselligggggggg.
Daar draait het om in het leven, geselligggggheid.
En natuurlijk overal buiten de deur eten, en 's avonds met vrienden geselliggg wat drinken, want ze zijn ook allemaal sooo geselliggggg.
Nou en die vrouwen waarmee ze praatte, waarmee het sooo geselligggg zou zijn, die keken helemaal niet sooo gesellliggggg en geínteresseerd (in haar).
Die uitzending bleef maar duren :{
Rayen 2½ jaar!
pi_87183810
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 19:22 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik weet al wat ze zou zeggen op jullie kritiek: BOEIE! ;)
_O- precies ,zij zit lekker daar , jullie hier, zal ze denken oO<
wat een jaloersie hier :X _O-
  maandag 4 oktober 2010 @ 20:58:02 #183
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_87183924
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 20:55 schreef EilandjeOnline het volgende:

[..]

jaloersie
:X
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_87187158
nou ik ben écht niet jaloers op dat neppe leventje van haar

leuk om 1 dagje zo te leven ,maar niet elke dag zeg...
pi_87190348
tuurlijk niet ;)
ik denk dat ik het wel een maandje of 2 zo vol zou kunnen houden , maar daarna zou ik wel wat nuttigers gaan doen.
Overigens begrijp ik al de reacties wel maar om nou zoveel te gallen hier op het forum over haar :')
Na het zien van de aflevering online voor 30 min. ben ik een andere aflevering wezen kijken; Thierry en Carlijn vond ik heel interessant.

[ Bericht 72% gewijzigd door EilandjeOnline op 04-10-2010 23:01:07 ]
pi_87190749
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 20:58 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

:X
ik lig op bed te tikken en kijk vertikaal naar het scherm van mn notebook ja :6
pi_87208297
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 18:50 schreef MrData het volgende:
Ja dit was natuurlijk geen zak aan...kakmeisje gaat van de ene kaksituatie naar de andere. Ik wil d'r jankend in de sloppenwijken zien staan, veel leuker ~O>
Was inderdaad een kakkert
Always keep an open mind and a compassionate heart
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 20:30:12 #188
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_87222546
inderdaad.


Ik vond die uitzending over die meid in Zuid-Afrika en die vorige in, ik dacht... Guatemala wél interessant. Deze meid was alleen maar decadent en verwaand aan het doen. Heb de aflevering niet uitgekeken.
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 23:22:57 #189
94451 SillyWalks
Ministry of Silly Walks
pi_87230914
Wat ik het ergst vond was dat ze ERG duidelijk maakte dat haar Braziliaanse "vriendinnen" echt PRECIES hetzelfde waren als haar Nederlandse vriendinnen.
Zullen die Nederlandse vriendinnen leuk vinden, dat ze zo makkelijk vervangbaar zijn.

Ik vond hem er trouwens iets te aboriginal-erig uitzien.



Minister: lt's not particularly silly, is it? I mean, the right leg isn't silly at all and the left leg merely does a forward aerial half turn every alternate step.
Mr Pudey: Yes, but I think that with Government backing I could make it very silly.
pi_87248216
haha ja die laatste foto lijkt wel beetje op hem :o . Al 23 bladzijden reacties op dit stel op de grenzeloos verliefd site. De meeste reacties zijn ook niet zo positief.
Always keep an open mind and a compassionate heart
pi_87249233
Is er trouwens ook een aflevering tussen van de jongen die naar een ander land gaat voor een meisje?
"Make money. Make more money. Make other people produce so as to make more money."
Hubbard Communications Office Policy Letter (9 March 1972)
pi_87249925
Die van Paaseilend, zou dat een couchsurfer zijn... ze hebben elkaar in NL ontmoet toen hij op zoek was naar een slaapplaats.
  Moderator woensdag 6 oktober 2010 @ 16:30:21 #193
9859 crew  Karina
Woman
pi_87250610
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 20:55 schreef EilandjeOnline het volgende:

[..]

_O- precies ,zij zit lekker daar , jullie hier, zal ze denken oO<
wat een jaloersie hier :X _O-
Ik zat al te wachten op zo een reactie. Maar ik kan eerlijk zeggen dat ik absoluut niet jaloers ben, ja het lijkt allemaal leuk en aardig, maar na een maand of twee heb je het echt wel gezien hoor.

Plus het feit dat het erin zit dat je nog wel een paar keer zal moeten verhuizen, vanwege zijn werk (want dat is het tenslotte), ben je net gesettled, kun je weer alles inpakken, dat lijkt me echt helemaal niets.

En, over een paar jaar kan hij niet meer basketballen, wat dan? Want volgens mij was het ook niet zo dat hij schatrijk werd van dat gebasketbal, hij verdient goed natuurlijk, maar niet goed genoeg om op zijn dertigste met pensioen te kunnen gaan van het geld dat hij heeft verdiend.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  woensdag 6 oktober 2010 @ 16:34:04 #194
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_87250756
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 16:30 schreef Karina het volgende:

[..]

Ik zat al te wachten op zo een reactie. Maar ik kan eerlijk zeggen dat ik absoluut niet jaloers ben, ja het lijkt allemaal leuk en aardig, maar na een maand of twee heb je het echt wel gezien hoor.

Plus het feit dat het erin zit dat je nog wel een paar keer zal moeten verhuizen, vanwege zijn werk (want dat is het tenslotte), ben je net gesettled, kun je weer alles inpakken, dat lijkt me echt helemaal niets.

En, over een paar jaar kan hij niet meer basketballen, wat dan? Want volgens mij was het ook niet zo dat hij schatrijk werd van dat gebasketbal, hij verdient goed natuurlijk, maar niet goed genoeg om op zijn dertigste met pensioen te kunnen gaan van het geld dat hij heeft verdiend.
Idd. En hij is bekend en populair enzo. Leuk hoor om altijd en overal herkend te worden en "de vrouw van...." te zijn. :') Dat is niet echt iets om jaloers op te zijn. :{
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  woensdag 6 oktober 2010 @ 17:00:44 #195
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_87251883
En toch doet ze eigenlijk heel weinig verkeerd... ze is oprecht dankbaar en dat ze veel winkelt enzo, dat is gewoon haar keuze. Als ze dat leuk vindt, nou ja op zich niets mis mee.
!!! Go 49-ers !!!
  One tough cookie zaterdag 9 oktober 2010 @ 04:10:17 #196
169210 liesje1979
pi_87349125
Mijn vriendinnen denken dat ik hier alleen maar decadent aan het het zwembad hang en veel ga shoppen enzo.-O-

En dat is niet zo? :')
  Moderator zondag 10 oktober 2010 @ 20:01:29 #197
9859 crew  Karina
Woman
pi_87393816
Nu: Paaseiland. Verstandig meisje, gaat eerst drie weken op proef. Die man lijkt wel leuk, maar een beetje een hippie, 33 en volgens mij lummelt hij maar wat.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  zondag 10 oktober 2010 @ 20:04:10 #198
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_87393951
Paaseiland???

Aqui??? :D
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
pi_87394007
Hahah mijn god, wat een type die gast :D
  Moderator zondag 10 oktober 2010 @ 20:05:58 #200
9859 crew  Karina
Woman
pi_87394029
Oh hij heeft wel werk.

@Reddiablo: En hoezo aqui? Woon je er soms ;)
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Moderator zondag 10 oktober 2010 @ 20:07:23 #201
9859 crew  Karina
Woman
pi_87394094
Gazallag met Sinkerklaas :D
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_87394136
Al die woorden met de G :D Lijkt me wel een verstandige meid trouwens, veul minder ginnegappig dan die andere van vorige week.
  zondag 10 oktober 2010 @ 20:09:28 #203
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_87394168
Nuchtere Groninger ;)
  Moderator zondag 10 oktober 2010 @ 20:10:04 #204
9859 crew  Karina
Woman
pi_87394188
Ze zijn ook wat ouder die twee, alhoewel ik gemist heb hoe oud zij is, maar geen meisje van 22 in ieder geval.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Moderator zondag 10 oktober 2010 @ 20:11:44 #205
9859 crew  Karina
Woman
pi_87394254
Hij heeft wel een oude kop, ik zou hem ouder schatten dan 33.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_87394270
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 20:09 schreef detulp050 het volgende:
Nuchtere Groninger ;)
Groningen *O* :')

Moet wel goed komen met hen denk ik :Y
~The present is all there is~
  zondag 10 oktober 2010 @ 20:13:33 #207
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_87394324
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 20:09 schreef detulp050 het volgende:
Nuchtere Groninger ;)
Zeggen ze daar allemaal steeds "he' overal achter. :')
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  zondag 10 oktober 2010 @ 20:15:06 #208
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_87394391
Wat deed ze nou in NL?
!!! Go 49-ers !!!
pi_87394578
Ze woont hier en gaat verhuizen naar Paaseiland.
  Moderator zondag 10 oktober 2010 @ 20:19:05 #210
9859 crew  Karina
Woman
pi_87394596
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 20:15 schreef RobertoCarlos het volgende:
Wat deed ze nou in NL?
Jaaa, goede vraag, volgens mij hebben we niets van haar werk gezien/gehoord, of ik zat echt niet goed op te letten.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  zondag 10 oktober 2010 @ 20:20:19 #211
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_87394665
Ze werkte in het UMCG als eh hoe noemden ze dat nou, van die foto's maken.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  zondag 10 oktober 2010 @ 20:20:50 #212
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_87394689
Ik heb het begin gemist, vandaar.... Ze had het er wel over dat ze op Paaseiland ' iets in haar vakgebied' wilde doen..

Maar goed: verder!

Edit: okay dan, hopelijk hebben ze een ziekenhuis op Paaseiland
!!! Go 49-ers !!!
pi_87394708
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 20:19 schreef Karina het volgende:

[..]

Jaaa, goede vraag, volgens mij hebben we niets van haar werk gezien/gehoord, of ik zat echt niet goed op te letten.
Ze werkt als hoer in de avonden en het weekend als barvrouw bij een parenclub in loon op zand
  Moderator zondag 10 oktober 2010 @ 20:23:08 #214
9859 crew  Karina
Woman
pi_87394788
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 20:20 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ze werkte in het UMCG als eh hoe noemden ze dat nou, van die foto's maken.
Net even gemist dan zeker (radiologie?).
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_87394816
Ahw ze zijn zo leuk samen O+ Vind haar een mooie vrouw trouwens, die lippen! O+
  Moderator zondag 10 oktober 2010 @ 20:24:09 #216
9859 crew  Karina
Woman
pi_87394843
Ik vind ze een stuk leuker dan die twee van vorige week.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_87394860
Ik schakel pas 5 minuten geleden in, maar vind haar nu al heel erg leuk. Erg mooie dame ook! Die kerel moet ik nog ff wat beter checken.
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
  zondag 10 oktober 2010 @ 20:24:51 #218
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_87394874
lekker hoor, stromende regen... leve Paaseiland :D


ik zeg dat ze naar Chile gaan, lijkt me wel beter - maar goed, wie weet zijn ze daar gelukkig :)
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
pi_87394898
OMG dat hart met waxinelichtjes O+
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
  Moderator zondag 10 oktober 2010 @ 20:26:04 #220
9859 crew  Karina
Woman
pi_87394931
Volgens mij hebben ze in Chili toch zo een beetje hetzelfde klimaat als hier (dacht ik een keer gelezen te hebben)?
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_87395003
Ze heeft nu al minstens 1000 x 'Ja' .. gezegd....
Is dat Gronings?
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_87395024
Ja kan best koud worden daar dacht ik. Zou wel een keertje naar Paaseiland willen :o met die beelden enzo.
  zondag 10 oktober 2010 @ 20:28:17 #223
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_87395039
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 20:26 schreef Karina het volgende:
Volgens mij hebben ze in Chili toch zo een beetje hetzelfde klimaat als hier (dacht ik een keer gelezen te hebben)?
no se... ik weet niet eens waar Paaseiland ligt... maar mijn Spaans is ook niet meer 'je van het' - getuige mijn aqui?

Chili is zo'n uitgerekte sliert, dus denk dat het er in het zuiden wel koud kan zijn... maar in het noorden tropisch?
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
pi_87395063
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 20:27 schreef Injetta het volgende:
Ze heeft nu al minstens 1000 x 'Ja' .. gezegd....
Is dat Gronings?
:@ ik zeg dat ook vaak, ja :p :{
~The present is all there is~
  Moderator zondag 10 oktober 2010 @ 20:28:44 #225
9859 crew  Karina
Woman
pi_87395064
Ik dacht altijd dat Paaseiland nog kleiner was en dat er niemand woonde :@ Soort Pampus.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  zondag 10 oktober 2010 @ 20:28:47 #226
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_87395065
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 20:27 schreef Injetta het volgende:
Ze heeft nu al minstens 1000 x 'Ja' .. gezegd....
Is dat Gronings?
Ja
  zondag 10 oktober 2010 @ 20:29:25 #227
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_87395093
Zij is trouwens 31 en hij 33.

En als je haar hagelslag wil sturen, dan het liefst 'puur', zie:
http://petramaas.shareyourstory.nl/verhalen/De%20tijd%20vliegt
pi_87395118
"Ja, dat vond ik echt bijzonder, ja!" :D
pi_87395142
Ziet er wel mooi uit allemaal. Maar wat gaat ze daar doen?
Hoe ver ligt het van Chili af eigenlijk?
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_87395143
Hmm, ik wil ruzie zien!! :( :D
~The present is all there is~
  zondag 10 oktober 2010 @ 20:32:04 #231
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_87395236
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 20:30 schreef Injetta het volgende:
Ziet er wel mooi uit allemaal. Maar wat gaat ze daar doen?
Hoe ver ligt het van Chili af eigenlijk?
3500km lees ik ergens?

Overigens is het ontdekt door een Nederlander :D
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
pi_87395251
Met Ja.. geparkeerde auto's met fruit in de kofferbak. Ja de mensen zijn heel vriendelijk. En eh ja ze beginnen vaak toch in het Engels. Gewoon eh... ja.. Ik vind het eh.. ja.. Het weer is geweldig, ja. Ik vind het ja, heerlijk hiier ja...
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_87395270
Paar duizend kilometer nog, weer wat geleerd :) Dacht dat het echt vlak voor de kust lag.
pi_87395303
Ik kan niet meer luisteren naar wat ze zegt... ik hoor alleen nog maar dat ja ja ja ja ja ja ja ja ... -O-
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
  zondag 10 oktober 2010 @ 20:33:27 #235
16715 Mylene
*schatje*
pi_87395316
Tsja, je kan niet even naar de Action hè?

Ik vind het een beetje saai.
pi_87395390
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 20:32 schreef Reddiablo het volgende:

[..]

3500km lees ik ergens?

Overigens is het ontdekt door een Nederlander :D
3500 km...? -O- Jeetje... dan zit je wel een beetje opgesloten op zo'n eiland.
Ik word al claustrofobisch op Texel en dan zit je zo in een half uurtje weer op het vasteland.
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_87395408
Dat heeft ze snel besloten....
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
  zondag 10 oktober 2010 @ 20:36:56 #238
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_87395484
Hij lijkt me wel leuk. O+ En het is ook niet zo'n jongetje.

Dat Paaseiland lijkt me wel dodelijk saai.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_87395515
Leuk stel, en ik wens ze alle geluk van de wereld toe, maar dit is niet echt leuk om naar te kijken nee. :')
  zondag 10 oktober 2010 @ 20:38:21 #240
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_87395556
Nu al ten huwelijk gevraagd worden. :')
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_87395593
Nu al trouwen :o maar goed, ze zijn wel gahlensahlos vahlieft!
pi_87395685
Het Gronings staat bekend om het gebruik van het woordje ja, wat het beste vertaald kan worden als het woord immers. Een letterlijke vertaling naar het Nederlands is echter lastig. Het woord ja kan in vrijwel elke situatie worden gebruikt, wanneer iemand wil verwijzen naar een eerder gebeurde gebeurtenis of een bekend of een logisch feit. Vaak wordt het woord aan het einde van de zin geplaatst, maar kan eventueel ook in het midden van de zin staan.

© http://nl.wikipedia.org/w(...)ken_van_het_Gronings

Ja :P
~The present is all there is~
  zondag 10 oktober 2010 @ 20:42:15 #243
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_87395757
Ik vind het een leuk stel, maar ergens voelt het niet goed. Ik weet niet...ze wat naief of zo. Het gaat allemaal wat snel. Ik zou eerst een paar flinke ruzies gehad willen hebben voordat ik zou trouwen...
Maar ik gun ze het beste hoor..
!!! Go 49-ers !!!
  zondag 10 oktober 2010 @ 20:43:01 #244
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_87395796
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 20:40 schreef grazz het volgende:
Het Gronings staat bekend om het gebruik van het woordje ja, wat het beste vertaald kan worden als het woord immers. (...)
Het komt wel wat dommig over...
!!! Go 49-ers !!!
pi_87396031
Ze neukt een junk :r :r :r
pi_87396767
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 20:48 schreef harcoi het volgende:
Ze neukt een junk :r :r :r
:?
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
pi_87396784
Het begint lastig te worden in Santiago. Het komt niet heel geweldig over dat leven daar.
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
  zondag 10 oktober 2010 @ 21:04:12 #248
94451 SillyWalks
Ministry of Silly Walks
pi_87396808
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 21:03 schreef geppie het volgende:

[..]

:?
Hij ziet er inderdaad uit als een junkie.
Minister: lt's not particularly silly, is it? I mean, the right leg isn't silly at all and the left leg merely does a forward aerial half turn every alternate step.
Mr Pudey: Yes, but I think that with Government backing I could make it very silly.
  zondag 10 oktober 2010 @ 21:04:40 #249
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_87396823
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 21:04 schreef SillyWalks het volgende:

[..]

Hij ziet er inderdaad uit als een junkie.
Helemaal niet.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_87396875
Een Literair cafeetje beginnen met 0 ervaring. Maar het is wat. In die stad is het ellendig.
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
  zondag 10 oktober 2010 @ 21:06:35 #251
16715 Mylene
*schatje*
pi_87396922
Waar halen ze het geld vandaan? Dat heb ik geloof ik gemist.
  zondag 10 oktober 2010 @ 21:07:29 #252
94451 SillyWalks
Ministry of Silly Walks
pi_87396967
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 21:04 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Helemaal niet.
Ik kan zo 2 junkies hier in de buurt aanwijzen waar hij sprekend op lijkt.
Minister: lt's not particularly silly, is it? I mean, the right leg isn't silly at all and the left leg merely does a forward aerial half turn every alternate step.
Mr Pudey: Yes, but I think that with Government backing I could make it very silly.
  zondag 10 oktober 2010 @ 21:08:20 #253
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_87397025
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 21:06 schreef Mylene het volgende:
Waar halen ze het geld vandaan? Dat heb ik geloof ik gemist.
Hij is ingenieur geweest, en zal wel redelijk gespaard hebben :)
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
pi_87397078
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 21:07 schreef SillyWalks het volgende:

[..]

Ik kan zo 2 junkies hier in de buurt aanwijzen waar hij sprekend op lijkt.
Hij heeft niet zo'n uitgezakt junkenhoofd hoor.
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
  zondag 10 oktober 2010 @ 21:10:24 #255
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_87397142
Ongelofelijk dat ze niet van tevoren check hoe het is op Paaseiland voordat ze daar naar toe vertrekt :?

En het is allemaal de schuld van de Grote Boze Stad. :+
!!! Go 49-ers !!!
pi_87397180
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 21:09 schreef geppie het volgende:

[..]

Hij heeft niet zo'n uitgezakt junkenhoofd hoor.
Zoals eerder wordt opgemerkt heeft hij een standaard crackhead smerige junk is het :r
pi_87397215
Hij zou met haar overal kunnen leven zei hij ... Maar blijkbaar niet in Santiago....

Ze hebben wel ergens een heel idyllisch beeld van hun leven. En nu dat droombeeld van een prachtig eiland niet meteen uitkomt valt de realiteit ze zwaar.
Zelfs al hadden ze wel op dat Paaseiland gezeten, dan nog... dan had ze ook op een gegeven moment iedereen gemist toch? Dan had ze ook geen werk gehad.
Ik vind ze wat naïef..
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
  zondag 10 oktober 2010 @ 21:11:55 #258
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_87397234
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 21:10 schreef harcoi het volgende:

[..]

Zoals eerder wordt opgemerkt heeft hij een standaard crackhead smerige junk is het :r
Kijk eens in de spiegel ofzo.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_87397289
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 21:10 schreef harcoi het volgende:

[..]

Zoals eerder wordt opgemerkt heeft hij een standaard crackhead smerige junk is het :r
8)7 8)7
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
  zondag 10 oktober 2010 @ 21:13:11 #260
94451 SillyWalks
Ministry of Silly Walks
pi_87397295
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 21:11 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Kijk eens in de spiegel ofzo.
Hmm... ik begin te vermoeden dat je op hem lijkt ;)
Minister: lt's not particularly silly, is it? I mean, the right leg isn't silly at all and the left leg merely does a forward aerial half turn every alternate step.
Mr Pudey: Yes, but I think that with Government backing I could make it very silly.
  zondag 10 oktober 2010 @ 21:13:56 #261
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_87397335
Het werkt goed, dat rellen van Harcoi :s)
!!! Go 49-ers !!!
pi_87397367
Ik vind haar oprecht overkomen. Vind hem op zich ook wel aardig en dat hij er niet als een junk uitziet, maar goed ieder zijn mening. Ik denk wel "don't judge a book by the cover" maw oordeel niet iemand op hoe deze eruit ziet.
Always keep an open mind and a compassionate heart
  zondag 10 oktober 2010 @ 21:14:35 #263
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_87397380
Het is voor haar zo belangrijk dat ze vrienden/vriendinnen maakt... waarom gebeurt dat niet??? Heeft hij ook geen kennissen ofzo?
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
pi_87397420
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 21:14 schreef Reddiablo het volgende:
Het is voor haar zo belangrijk dat ze vrienden/vriendinnen maakt... waarom gebeurt dat niet??? Heeft hij ook geen kennissen ofzo?
Is het daar misschien gevaarlijk dat ze niet echt op zoek gaat? Ze doet blijkbaar alleen boodschappen daar in de stad.
Always keep an open mind and a compassionate heart
  One tough cookie zondag 10 oktober 2010 @ 21:16:15 #265
169210 liesje1979
pi_87397458
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 21:14 schreef Reddiablo het volgende:
Het is voor haar zo belangrijk dat ze vrienden/vriendinnen maakt... waarom gebeurt dat niet??? Heeft hij ook geen kennissen ofzo?
Volgens mij is hij nogal een onrustig type die al op veel plaatsen gewoond heeft.
Dus misschien heeft hij niet veel contacten daar.
  zondag 10 oktober 2010 @ 21:16:35 #266
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_87397479
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 21:14 schreef Reddiablo het volgende:
Het is voor haar zo belangrijk dat ze vrienden/vriendinnen maakt... waarom gebeurt dat niet??? Heeft hij ook geen kennissen ofzo?
Hij zit daar ook niet vaak, want hij zat de hele tijd op Paaseiland.. Wat voor werk heeft hij daar dan eigenlik?
!!! Go 49-ers !!!
  zondag 10 oktober 2010 @ 21:16:50 #267
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_87397485
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 21:13 schreef SillyWalks het volgende:

[..]

Hmm... ik begin te vermoeden dat je op hem lijkt ;)
_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  zondag 10 oktober 2010 @ 21:17:31 #268
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_87397520
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 21:13 schreef RobertoCarlos het volgende:
Het werkt goed, dat rellen van Harcoi :s)
En SillyWalks
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_87397622
Als het niks wordt kunnen ze altijd nog als straatartiesten/muzikanten aan de slag hij met zijn didgeridoo en zij met haar diabolo of als vuurspuwer

[ Bericht 2% gewijzigd door harcoi op 10-10-2010 21:28:56 ]
  zondag 10 oktober 2010 @ 21:25:34 #270
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_87397957
Moedig dat ze zo'n nieuwe start durven maken ^O^
!!! Go 49-ers !!!
  zondag 10 oktober 2010 @ 21:26:06 #271
16715 Mylene
*schatje*
pi_87397999
Waar is het hondje?
pi_87398004
Werd er op een gegeven moment wel moe van dat ze continue liepen te benadrukken hoe kut de grote stad wel niet is :') Jezusminna, had je maar beter moeten researchen ofzo. Of een plan B :')
pi_87398054
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 21:26 schreef Mylene het volgende:
Waar is het hondje?
Bij de huur van het appartementje in Santiago inbegrepen :')
  zondag 10 oktober 2010 @ 21:27:08 #274
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_87398058
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 21:26 schreef Mylene het volgende:
Waar is het hondje?
Ik vrees iets met een didgeridoo en een vuurspuwer??
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
pi_87398124
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 21:26 schreef Mylene het volgende:
Waar is het hondje?
Hebben ze opgegeten stroopwafels gevuld met hond c_/
pi_87398283
Update, de hond heeft het blijkbaar ook naar z'n zin in Pichilemu.
pi_87398358
Nu weten ze het weer zeker dat het overal zou gaan lukken. Na 1 jaar Santiago waren ze al op.. Het gaat hun helemaal niet overal samen lukken. Dat is toch gebleken? Ze moeten in ieder geval iets aan de kust, zon, zee, ruimte, anders houden ze het niet vol...
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
  zondag 10 oktober 2010 @ 21:32:05 #278
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_87398394
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 21:28 schreef harcoi het volgende:

[..]

Hebben ze opgegeten stroopwafels gevuld met hond c_/
Nee ze hebben broodjes gevuld met harcoi en silly.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  zondag 10 oktober 2010 @ 21:34:02 #279
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_87398505
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 21:31 schreef Injetta het volgende:
Nu weten ze het weer zeker dat het overal zou gaan lukken. Na 1 jaar Santiago waren ze al op.. Het gaat hun helemaal niet overal samen lukken. Dat is toch gebleken? Ze moeten in ieder geval iets aan de kust, zon, zee, ruimte, anders houden ze het niet vol...
Ze zijn allebei vrij kwetsbare types. Zij is eigenlijk veel te lief voor de stad en hij.. hij eigenlijk ook..
!!! Go 49-ers !!!
  zondag 10 oktober 2010 @ 21:34:27 #280
94451 SillyWalks
Ministry of Silly Walks
pi_87398533
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 21:32 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Nee ze hebben broodjes gevuld met harcoi en silly.
En de rest heb jij in je junken-aderen gespoten ;)
Minister: lt's not particularly silly, is it? I mean, the right leg isn't silly at all and the left leg merely does a forward aerial half turn every alternate step.
Mr Pudey: Yes, but I think that with Government backing I could make it very silly.
  zondag 10 oktober 2010 @ 21:35:54 #281
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_87398607
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 21:34 schreef SillyWalks het volgende:

[..]

En de rest heb jij in je junken-aderen gespoten ;)
Wat een dom wijf ben je toch. :')
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  zondag 10 oktober 2010 @ 21:38:29 #282
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_87398747
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 21:30 schreef Melochan het volgende:
Update, de hond heeft het blijkbaar ook naar z'n zin in Pichilemu.
quote:
Service Temporarily Unavailable
-O-
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  zondag 10 oktober 2010 @ 21:39:18 #283
94451 SillyWalks
Ministry of Silly Walks
pi_87398790
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 21:35 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Wat een dom wijf ben je toch. :')
Wat een gekke zwerver wekker ben je toch :')
Minister: lt's not particularly silly, is it? I mean, the right leg isn't silly at all and the left leg merely does a forward aerial half turn every alternate step.
Mr Pudey: Yes, but I think that with Government backing I could make it very silly.
pi_87398954
Op haar eigen blog:

quote:
Lieve allemaal,

We zijn verhuisd! Een week geleden zijn we bepakt en bezakt met de bus naar Pichilemu vertokken. Een hele onderneming met Coco in zijn grote reismand erbij. Het kalmeringsmiddel dat we voor hem gekocht hadden, moest in aantal druppels worden afgemeten. Een lastige klus zonder pipet en met een onrustige hond in de houdgreep. Uiteindelijk hebben we op goed geluk een gulp naar binnen kunnen krijgen wat resulteerde in een versufd hondje dat op zijn pootjes wankelde als ware hij flink beschonken. De dosering bleek dus aan de hoge kant, maar hij is in elk geval de busreis in het bagageruim goed doorgekomen.

En nu zijn we dus op de plaats van bestemming. En al is ons huis prachtig en ruim, staan er palmen in de tuin en kijken we elke dag uit over zee, toch voel ik me een beetje vreemd. Door de drukte van de afgelopen maanden heb ik er nauwelijks bij stilgestaan dat ik ineens aan de andere kant van de wereld woon. In de dagelijkse dingen sijpelde het besef wel langzaam door (het altijd bekeken worden, de omslachtige werkwijzen in winkels e.d, de 'wel-zeggen-niet-nakomen' mentaliteit van de Chilenen) maar nu we hier zijn besef ik eens te meer dat ik hier mijn leven moet gaan opbouwen. En dat vind ik soms doodeng. Het hele proces omtrent het cafeetje duurt (veel) langer dan ons lief is. Het spaargeld wat ik gehoopt had te investeren in dit project gaat langzaam maar zeker op aan huur, boodschappen en vliegtickets. Het vervelende is dat het vinden van werk hier niet gemakkelijk is. Soms lijkt het of er hier maar twee opties zijn: voor een slecht loon hele lange dagen maken of iets voor jezelf beginnen. Voor dat laatste heb je echter een zak eigen geld nodig, aangezien er weinig (geen?) programma's bestaan die startende ondernemers op gang helpen. Zo is het typisch Latijns-Amerikaanse cirkeltje, van de armen die arm blijven en de rijken die rijker worden, helaas weer rond.

Naast Andrés heb ik nog weinig vrienden gemaakt. In Santiago is het leven individualistisch en gehaast en als er al eens iemand een praatje maakte, waren het vaak mannen met een dubbele agenda. Chilenen hebben de neiging je altijd met een glimlach tegemoet te treden, ook als er onderhuids iets broeit. Wrok spuien ze echter liever achter je rug om tegen de buurman dan tegen jou. Daar snap ik als Nederlandse nog maar weinig van en dus vind ik het moeilijk vrienden maken. Bovendien roepen de mensen hier altijd dat het goed met ze gaat, dus durf ik niet zo goed aan te komen met mijn integratie-sores.. Gelukkig begrijpen Andrés en ik elkaar goed en kunnen we onze 'zorgen' delen. We staan met onze neuzen in dezelfde richting en dat geeft me het vertrouwen dat er iets goeds op ons pad zal komen.

Voor nu sluit ik af met een groet uit Pichilemu,
Petra

P.S. Mocht iemand zin hebben een heimwee-pakket te sturen (denk daarbij vooral aan (pure) hagelslag!) of gewoon een brief of kaartje, dan is dit ons nieuwe adres:
Pasaje El Pino #1
Pichilemu

Postcodes doen ze hier niet aan, maar geef wel even door als je iets stuurt, want thuisbezorgen doen ze hier ook niet aan. Zodra we weten dat er iets onderweg is, kunnen we af en toe langs het postkantoor gaan.

P.S. II: Op 10 oktober wordt onze aflevering van Grenzeloos Verliefd uitgezonden! Spannend!
pi_87399167
Zit ze nou te bedelen om voedselpaketten uit Nederland die junk maakt zeker al haar geld op aan heroïne :N
  zondag 10 oktober 2010 @ 23:17:34 #286
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_87403476
Van de site:
quote:
Grenzeloos Verliefd | Verslag Petra

Ik ben nu drie maanden in Chili en het besef is inmiddels goed doorgedrongen dat ik hier nu mijn leven moet gaan opbouwen. Al heb ik er vertrouwen in dat dit met Andrés zal gaan lukken, toch vind ik andere dingen hier best eens lastig. Zo wachten we nog steeds op voortgang van het proces rond het cafeetje in Pichilemu. Dit soort formaliteiten worden blijkbaar af en toe om zeer mysterieuze redenen meerdere malen opgeschort. We lopen soms behoorlijk tegen een bureaucratische muur op. Maar goed, we houden de moed erin en dat is hier in Pichilemu een stuk gemakkelijker op te brengen dan in Santiago. Wij zijn allebei geen grote-stadsmensen. Ook ons hondje Coco is weer zijn oude vrolijke zelf sinds we 'op het platteland' wonen. Nu komt hij natuurlijk uit Pichilemu, maar na een maand Santiago was hij al behoorlijk chagrijnig geworden..

Naast het wachten op het cafeetje hebben we zeker andere plannen in de richting van het toerisme, zo lijkt het runnen van een bed&breakfast ons super en daarnaast probeer ik me te bekwamen in de keuken om eventueel in de toekomst een soort table d'hôtes (lekker en vers eten bij iemand thuis) op te zetten. Inmiddels hebben we ons stroopwafelrecept geperfectioneerd en hebben we voor de verkoop hiervan een vergunning aangevraagd. Ook dit loopt via de gemeente en duurt dus allemaal even. In de tussentijd heb ik me aangemeld bij een talenschooltje hier om Engelse les te geven. De zin en de ideëen zijn er zeker, dus we hopen erop dat we binnenkort met iets kunnen beginnen hier. Om mijn onrust wat te beteugelen ben ik begonnen met yoga. Onze veranda met uitzicht op de Pacific leent zich hier bij uitstek voor en daar voel ik mij dan ook erg bevoorrecht door!

We genieten ontzettend van ons leven in Pichilemu. Elke dag zitten we tijdens het avondeten weer sprakeloos naar de zonsondergang te kijken, de één nog prachtiger dan de andere. We hebben een heerlijk huis en dito tuin. Het werken in de tuin vinden we allebei ontzettend ontspannend. Verder gaan we regelmatig naar het strand, heerlijk uitwaaien tijdens een lange wandeling of tijdens één van onze jutsessies. Andrés is in Nederland namelijk verliefd geworden op het concept 'juthout' en is nu met een tafel van juthout bezig. Best een gek idee dat we straks een tafel in huis hebben staan van deurposten van een huis dat de aardbeving niet al te rooskleurig heeft doorstaan.

Ik ben wel tot de conclusie gekomen dat emigreren niet zomaar iets is. Naast het praktische wel en wee heeft het ook mijn gevoelsleven verrijkt met een aantal emoties die ik nog niet eerder ervaren had. En dat zullen vast niet de laatste zijn geweest. Maar al komen soms op de meest onverwachte momenten ineens de tranen, sta ik nog steeds achter mijn besluit om het hier te gaan proberen. Ook voor Andrés is het niet altijd gemakkelijk om met mijn emotionele grillen om te moeten gaan. Maar bij elkaar vinden wij een soort rust dat me het vertrouwen geeft elke moeilijkheid te boven te kunnen komen.
!!! Go 49-ers !!!
pi_87464545
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 21:31 schreef Injetta het volgende:
Nu weten ze het weer zeker dat het overal zou gaan lukken. Na 1 jaar Santiago waren ze al op.. Het gaat hun helemaal niet overal samen lukken. Dat is toch gebleken? Ze moeten in ieder geval iets aan de kust, zon, zee, ruimte, anders houden ze het niet vol...
het gaat ze overal dus wel lukken: na een jaar santiago zijn ze namelijk nog steeds bij elkaar , en een jaar is best lang.
wat ik verder interessant vind aan deze aflevering is dat ze beiden hoog zijn opgeleid en er toch voor kiezen om zoiets als een b&b of een cafe te gaan beginnen.
pi_87640074
Vanavond:

quote:
Zondag 17 oktober 2010: Dimphy & Casey
Een Amerikaanse vriendin bezoekt Dimphy in Nederland en neemt 2 vrienden mee. Een van die vrienden is Casey. Dimphy wordt op slag verliefd en hij op haar! Na een week vertrekt Casey weer, maar 1,5 maand later staat hij alweer op de stoep. Al snel gaat Dimphy ook naar Seattle. Zo reizen ze 1,5 jaar op en neer tot Dimphy de knoop doorhakt: ze wil in Amerika wonen, bij Casey! Dimphy wil haar nieuwe leven in Amerika opbouwen en daar stort ze zich volledig op. Helaas mag ze niet betaald werk doen, want dat laat het toeristenvisum niet toe en dat levert stress op. Moet ze verplicht terug naar Nederland?
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_87641404
Mag weleens opschieten, wil ik het halen. Maar ben benieuwd. :).
pi_87642796
Ich bin wieder da! Lijkt me wel leuk, in de USA :)
pi_87642923
*O*
~The present is all there is~
pi_87643035
Schoolgenootje *O* Vind Keesie wel leuk O+
  zondag 17 oktober 2010 @ 20:02:12 #293
16715 Mylene
*schatje*
pi_87643073
Leuk stelletje lijkt het O+ .
  Moderator zondag 17 oktober 2010 @ 20:05:55 #294
9859 crew  Karina
Woman
pi_87643263
Helemaal vergeten, of eigenlijk, ik dacht dat het niet meer kwam. Morgenavond maar kijken dan.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_87643406
Het is pas net begonnen hoor...
pi_87643784
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 20:02 schreef Mylene het volgende:
Leuk stelletje lijkt het O+ .
Vorige week een junk en dit keer een redneck :N
pi_87643959
Anders kijk je gewoon niet he :D
pi_87644075
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 20:19 schreef Melochan het volgende:
Anders kijk je gewoon niet he :D
Dat bepaal ik altijd nog zelf !

Ik uit mijn kritiek daar is dit forum ook voor bedoeld tjap :+
pi_87644174
Okee okee :P
pi_87644292
Leuk stel, lief meisje denk ik!
pi_87644312
Ze gaan in een motel wonen _O-
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')