Groningenquote:
Zeggen ze daar allemaal steeds "he' overal achter.quote:
Jaaa, goede vraag, volgens mij hebben we niets van haar werk gezien/gehoord, of ik zat echt niet goed op te letten.quote:
Ze werkt als hoer in de avonden en het weekend als barvrouw bij een parenclub in loon op zandquote:Op zondag 10 oktober 2010 20:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Jaaa, goede vraag, volgens mij hebben we niets van haar werk gezien/gehoord, of ik zat echt niet goed op te letten.
Net even gemist dan zeker (radiologie?).quote:Op zondag 10 oktober 2010 20:20 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ze werkte in het UMCG als eh hoe noemden ze dat nou, van die foto's maken.
no se... ik weet niet eens waar Paaseiland ligt... maar mijn Spaans is ook niet meer 'je van het' - getuige mijn aqui?quote:Op zondag 10 oktober 2010 20:26 schreef Karina het volgende:
Volgens mij hebben ze in Chili toch zo een beetje hetzelfde klimaat als hier (dacht ik een keer gelezen te hebben)?
quote:Op zondag 10 oktober 2010 20:27 schreef Injetta het volgende:
Ze heeft nu al minstens 1000 x 'Ja' .. gezegd....
Is dat Gronings?
Jaquote:Op zondag 10 oktober 2010 20:27 schreef Injetta het volgende:
Ze heeft nu al minstens 1000 x 'Ja' .. gezegd....
Is dat Gronings?
3500km lees ik ergens?quote:Op zondag 10 oktober 2010 20:30 schreef Injetta het volgende:
Ziet er wel mooi uit allemaal. Maar wat gaat ze daar doen?
Hoe ver ligt het van Chili af eigenlijk?
3500 km...?quote:Op zondag 10 oktober 2010 20:32 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
3500km lees ik ergens?
Overigens is het ontdekt door een Nederlander
Het komt wel wat dommig over...quote:Op zondag 10 oktober 2010 20:40 schreef grazz het volgende:
Het Gronings staat bekend om het gebruik van het woordje ja, wat het beste vertaald kan worden als het woord immers. (...)
Hij ziet er inderdaad uit als een junkie.quote:
Helemaal niet.quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:04 schreef SillyWalks het volgende:
[..]
Hij ziet er inderdaad uit als een junkie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |