Je mag iig de regel "topictitel" weghalen. Qua romeins heb je genoeg eurocalculators te vinden via Google..quote:Op zaterdag 11 september 2010 23:33 schreef MYV het volgende:
Als je de TT bedoelt, ik kan geen romeinse cijfers..
het is ook echt moeilijk om achter de vorige titel een extra I te zettenquote:Op zaterdag 11 september 2010 23:33 schreef MYV het volgende:
Als je de TT bedoelt, ik kan geen romeinse cijfers..
Dat bedoel ikquote:Op zaterdag 11 september 2010 23:52 schreef ranja het volgende:
[..]
het is ook echt moeilijk om achter de vorige titel een extra I te zetten
Helaas.quote:
Moeilijker dan gewoon normale cijfers, misschien moeten we eens.........quote:Op zaterdag 11 september 2010 23:52 schreef ranja het volgende:
[..]
het is ook echt moeilijk om achter de vorige titel een extra I te zetten
Zo moeilijk was ie toch niet?quote:Op zondag 12 september 2010 12:21 schreef WeezerButler het volgende:
WB meld zich na afwezigheid...
David Essex
Ik haal die 2 altijd door elkaarquote:Op zondag 12 september 2010 12:21 schreef WeezerButler het volgende:
WB meld zich na afwezigheid...
David Essex
zeker.quote:
n00b 2e, ik 3e...quote:Op maandag 13 september 2010 11:30 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
1e plaats gister Burnett ????
quote:Op maandag 13 september 2010 12:24 schreef Burnett het volgende:
[..]
De quiz bestond voor meer dan 2/3e uit punk/new wave.
Ah Korsakoff. Geweldige tent, heel wat uurtjes doorgebracht vroeger.quote:Op maandag 13 september 2010 12:24 schreef Burnett het volgende:
[..]
n00b 2e, ik 3e...![]()
De quiz bestond voor meer dan 2/3e uit punk/new wave.
Het winnende team had een vaste werknemer (al een jaar of 20) en een paar vaste klanten van café Korsakoff in de gelederen.
Burnett+1quote:
quote:Op maandag 13 september 2010 17:38 schreef Sack_Blabbath het volgende:
En met een duidelijkere foto is ie te makkelijk
Jij herkent Dave Mustaine nog steeds niet na al die jaren trivia?quote:
nee, dat soort bands lijkt met dat soort foto's allemaal op elkaarquote:Op maandag 13 september 2010 17:52 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Jij herkent Dave Mustaine nog steeds niet na al die jaren trivia?
Goede reden voor meer metalvragenquote:Op maandag 13 september 2010 18:04 schreef ranja het volgende:
[..]
nee, dat soort bands lijkt met dat soort foto's allemaal op elkaar
Je kent Hey Marloes, ik wil met je onder de douche niet?quote:
Nee en dat wil ik graag zo houden ookquote:Op maandag 13 september 2010 18:35 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Je kent Hey Marloes, ik wil met je onder de douche niet?
Gok op de vraag: Hey Ank, ik wil met je onder de zonnebank?
Ushi Dushiquote:Op maandag 13 september 2010 18:04 schreef Burnett het volgende:
Wat is de titel van de nieuwe single van Zanger Rinus?![]()
n00biedoodledandy + 1quote:Op zaterdag 11 september 2010 20:49 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Greg Norton van Hüsker Dü, Vieze Fur, Helmut Lotti, de zanger van Das Pop en Bob Fosko.
En anders Magazine.
Nah, zo geweldig was 't niet. Na 3 keer Cabaret Voltaire,Coil, Laibach en dan nog dingen als Nurse with Wound en Scraping Foetus off the Wheel ben je opeens heel blij als je Kiss from a Rose van Seal hoort.quote:
Wat van wie? Nu sporten, zie het straks welquote:I’ve been thinking too much about you
See the sunset with no sleep at all
Constantly thinking about you
And I can’t get through this at all
Daar zou ik allesbehalve vrolijk van worden. Die andere bands daarentegenquote:Op maandag 13 september 2010 19:48 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Nah, zo geweldig was 't niet. Na 3 keer Cabaret Voltaire,Coil, Laibach en dan nog dingen als Nurse with Wound en Scraping Foetus off the Wheel ben je opeens heel blij als je Kiss from a Rose van Seal hoort.
Af en toe een liedje tussendoor gaat wel, maar meer dan de helft van de middag ernaar moeten luisteren, nee dank je.quote:Op maandag 13 september 2010 20:05 schreef bartrid het volgende:
[..]
Daar zou ik allesbehalve vrolijk van worden. Die andere bands daarentegen
Ach dat is voor mij dagelijkse kost dus ik zou me daar prima vermaakt hebben. Maar ja smaken verschillen gelukkigquote:Op maandag 13 september 2010 20:08 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Af en toe een liedje tussendoor gaat wel, maar meer dan de helft van de middag ernaar moeten luisteren, nee dank je.
nou nou, 25 keer bekekenquote:Op dinsdag 14 september 2010 08:09 schreef Burnett het volgende:
10x vaker bekeken dan de nieuwe van Zanger Rinus. Errug bekend dus...
quote:The wild dogs cry out in the night
As they grow restless longing for some solitary company
I know that I must do what's right
As sure as Kilimanjaro rises like Olympus above the Serengeti
I seek to cure what's deep inside, frightened of this thing that I've become
quote:Op dinsdag 14 september 2010 15:55 schreef grimelda het volgende:
aston barett? van jampara & the batalion?
Helaas, peanut butter.quote:Op dinsdag 14 september 2010 19:48 schreef megalomaan het volgende:
Samsalabim is geband, die kan uit de lijst. Maar mag ik zijn punten overnemen?
quote:The greenhouse effect is the greenhouse effect
Once you started this, there's no returning back
Making plans for the baby room
But if we keep doin' wrong, it'll be a baby boom, ha
Boom, get it? Let me tell you somethin', ha
If you don't know what I'm sayin'
CO2 is the greenhouse effect, get it?
(Got to make a change)
F to the U to the T.U.R.E.
F to the U to the T.U.R.E.
Onze eigen Chief, jaquote:
quote:Op dinsdag 14 september 2010 23:51 schreef MadMaster het volgende:
Ze komt me wel bekend voor, maar ik weet even geen naam...
Nou ja, we hebben toch wel vaker aangegeven dat af en toe een hintje geen kwaad kan, toch? Ik mag aannemen dat je nog wel iets kan verzinnen zonder het meteen weg te geven... Hints over de hoogtijdagen, samenwerkingen, hits, albumtitels, oudere foto's, you name it.quote:Op woensdag 15 september 2010 10:08 schreef ranja het volgende:
Is iedereen op vakantie of zo? Gister gebeurde er hier niks en vandaag is het alweer zo rustig
Om er nou meteen een weggever van te maken zonder dat er in elk geval een paar mensen naar gekeken hebben
quote:Op woensdag 15 september 2010 10:08 schreef ranja het volgende:
Is iedereen op vakantie of zo? Gister gebeurde er hier niks en vandaag is het alweer zo rustig
Om er nou meteen een weggever van te maken zonder dat er in elk geval een paar mensen naar gekeken hebben
Volgens mij was je toch echt de eerste die over het lang openstaan van je vraag begon te klagen.quote:Op woensdag 15 september 2010 10:58 schreef ranja het volgende:
Ach gister heeft ook meer dan de halve dag een vraag open gestaan zonder reactie of geklaag.
Ik wilde even laten weten dat ik er wasquote:Op woensdag 15 september 2010 11:06 schreef Grobbel het volgende:
Volgens mij was je toch echt de eerste die over het lang openstaan van je vraag begon te klagen.
't is allemaal hullie se schuld!!quote:Op woensdag 15 september 2010 11:11 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
methodmich-, friekin_-, Burnett- en ranja-vragen die te lastig waren, dat is de reden voor rustig.
Bij mij heb je bijna altijd 1 zekerheidquote:Op woensdag 15 september 2010 11:15 schreef Grobbel het volgende:
[..]
't is allemaal hullie se schuld!!![]()
Gelukkig is die van n00bie al een stuk eenvoudiger.
bigshadow + 1quote:
Ah, schaamteloze vervolgvragen.quote:Op woensdag 15 september 2010 11:32 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
bigshadow + 1
Die ene zekerheid, mensen..
volgens mij heb ik 'm nooit gekendquote:Op woensdag 15 september 2010 11:34 schreef Grobbel het volgende:
En ik ben die plaat van Ryan Shaw eigenlijk nu alweer vergeten.
Over zekerheden gesproken: die voelde ik ook al aankomenquote:Op woensdag 15 september 2010 11:38 schreef ranja het volgende:
[..]
volgens mij heb ik 'm nooit gekend
quote:Well, I shuffled through the city on the 4th of July
I had a firecracker waiting to blow
Breakin' like a rocket who makin' its way
To the cities of Mexico
Lived in an apartment out on Avenue A
I had a tar-hut on the corner of 10th
Had myself a lover who was finer than gold
But I've broken up and busted up since
ga ik voor Frank Sinatraquote:Op woensdag 15 september 2010 12:14 schreef Grobbel het volgende:
Pre-emptive gok op Bryan Adams trouwens.
quote:Hierop besloot De Groot (Boudewijn) dat het tijd was voor een nieuwe stap in zijn carrière. Hij plande een serie afscheidsconcerten, met de beatband Names and Faces als begeleidingsband, en besloot een band op te richten onder de naam, met de bedoeling daarmee Engelstalig materiaal op te nemen. De band bestond naast De Groot uit Eelco Gelling van Cuby + Blizzards op gitaar, Jan Hollestelle op basgitaar, Jay Baar van Q65 op drums en Herman Deinum op toetsen, die allen als sessiemuzikanten al te horen waren geweest op Nacht en Ontij . Hun eerste single, In your life, bereikte begin 1969 de 20e plaats in de Top 40.
Het is geen probleem! Ik kan stoppen wanneer ik wil.quote:
Geen tijd voor een nieuwe vraag, ik heb geen tijd, ik moet werken, daarom.quote:Op woensdag 15 september 2010 13:03 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Waarom niet cashen deze puntje?
Maar zo heeft Grobbel al zeker 50 punten gepakt dit jaarquote:Op woensdag 15 september 2010 13:06 schreef cafca het volgende:
[..]
Geen tijd voor een nieuwe vraag, ik heb geen tijd, ik moet werken, daarom.
En nu pakt 'ie er weer 1quote:Op woensdag 15 september 2010 13:07 schreef Grobbel het volgende:
Enfin, dan een gerichte gok op The Tower. Met dank aan cafca.
Ja, ik ook. Maar soms ben ik principieelquote:Op woensdag 15 september 2010 13:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Maar zo heeft Grobbel al zeker 50 punten gepakt dit jaar
ow ok..dat viel dan minder op.quote:Op woensdag 15 september 2010 13:09 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Maar soms ben ik principieel
* Grobbel gniffelt en gnuift.quote:Op woensdag 15 september 2010 13:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Maar zo heeft Grobbel al zeker 50 punten gepakt dit jaar
quote:Op woensdag 15 september 2010 13:10 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Berkery staat volgens mij 2e in de hit 'n run-ranglijst
Ik ben dan weer wel heel principieel dat ik pas een nieuwe vraag plaats als mijn antwoord wordt goedgekeurd en het punt is toegekend. Dat zo'n vraagsteller soms uren op zich laat wachten, tsja... Dan ben ik ook niet altijd meer online natuurlijk.quote:
Trentemoller is een baas. Prachtige dingen gemaaktquote:
Katiequote:Op woensdag 15 september 2010 15:15 schreef Grobbel het volgende:
KT Tunstall? Die heeft in elk geval weer een nieuwe.
ik ga er van uit dat ze het zelf isquote:Op woensdag 15 september 2010 15:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Blijkbaar. Maar wie die vrouw op de hoes is?
Ik vreesde al dat je licht in het voordeel wasquote:
Nee, mijn antwoord is goed. Dat is een lokale artiest uit Nijmegen die al tig jaar bezig is met haar debuutplaat. Binnenkort schijnt het er nog echt van te komen ook, via Excelsior nog wel.quote:Op woensdag 15 september 2010 15:35 schreef MadMaster het volgende:
Donker haar en gitaar: Tanita Tikaram?
Ik ken haar persoonlijk, dus ja.quote:Op woensdag 15 september 2010 15:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik vreesde al dat je licht in het voordeel was
Noobiequesiqueno +1quote:
Toch op 3, 10, 9 en 9 gestaan in de Top 40quote:Op woensdag 15 september 2010 15:51 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
de laatste 3 zeggen mij niets, trouwens
Oh fuck, er had ook nog een D tussen moeten staan.quote:Op woensdag 15 september 2010 15:52 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Toch op 3, 10, 9 en 9 gestaan in de Top 40
Hey Grobbel, Dan ken je mijn Nationale popquizmaatje zeker ook vast wel uit het Nijmeegse. Hij is wel naar 030 verhuisd.... timmert ook lekker aan de wegquote:Op woensdag 15 september 2010 15:43 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ik ken haar persoonlijk, dus ja. Ze 'doet' het tegenwoordig met Jop van De Staat overigens.
Deze heren hebben ooit in een interview aangegeven geen Nijmeegse band meer genoemd te willen worden.Wie?
[ afbeelding ]
DJ St Paul.quote:Op woensdag 15 september 2010 15:54 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Hey Grobbel, Dan ken je mijn Nationale popquizmaatje zeker ook vast wel uit het Nijmeegse. Hij is wel naar 030 verhuisd....
http://www.stpaul.nl/wp-c(...)2-20100901-23301.jpg
Is die vraag voor een punt?quote:Op woensdag 15 september 2010 15:55 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
hey die zit toch ook in dat wederom falende Paul de Leeuw-programma?
Yup.quote:Op woensdag 15 september 2010 15:55 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
hey die zit toch ook in dat wederom falende Paul de Leeuw-programma?
Over rood kruisje gesproken; nee, mijn vraag voor een punt was nog ongesteld.quote:Op woensdag 15 september 2010 15:56 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Is die vraag voor een punt?
Ja dus.
Hij gebruikt het voetbalicoontje. Zal wel niet in foksilver zitten...quote:Op woensdag 15 september 2010 16:00 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
trouwens, ik weet niet waarom, maar in foksilver krijgen al je PI's een rood kruisje, Sack..
Uhm, dan ga ik even een bug melden over de ultrageheime nieuwe layout die we als mods al hebben.quote:Op woensdag 15 september 2010 16:00 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
trouwens, ik weet niet waarom, maar in foksilver krijgen al je PI's een rood kruisje, Sack..
Ben jij nog Mod dan? Dat LWL is toch dicht nu?quote:Op woensdag 15 september 2010 16:02 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Uhm, dan ga ik even een bug melden over de ultrageheime nieuwe layout die we als mods al hebben.
Ze zijn me vergetenquote:Op woensdag 15 september 2010 16:04 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ben jij nog Mod dan? Dat LWL is toch dicht nu?
quote:is the third album by American alternative rock band
released in October 1988 through SST Records.
It was the lastalbum with original bassist Lou Barlow until Beyond in 2007.
According to the book Our Band Could Be Your Life, Barlow sung the final track "Don't" with such force he started to cough blood afterwards.
Ik wilde 'm niet te lastig maken, maar dit was idd iets té..quote:Op woensdag 15 september 2010 16:16 schreef Grobbel het volgende:
Wel opvallend dat je de naam van Lou Barlow liet staan. Dan is het toch niet echt moeilijk meer...
Erg weinig.quote:
quote:Can you feel when the music starts to play
Rhythm of the music and my body starts to sway
You can feel when the music starts to groove
Rhythm of the music and my body starts to move
You'll be surprised with what you might find
You'll be surprised
You'll be surprised
quote:Untamed people, their untouched land
With pride in their culture and pride in their clan
Didn´t take long before the word got around
First comes first served, just take what you´ve found
Fought for the world an´ they paid with their lives
Stood proud till the end in the peace of all those lives
Eagle flies across the blood red skies
Reminds you of the past an´ brings tears to your eyes
quote:Op woensdag 15 september 2010 17:11 schreef Pink_Floyd het volgende:
I belieeeeeve in the power of American natives van Dance to Trance meen ik
Wie?quote:Theis a collective of late 1980s and early 1990s hip-hop artists known for their positive-minded, good-natured Afrocentric lyrics, and for pioneering the use of eclectic sampling and later jazz-influenced beats. Its principal members are the Jungle Brothers, De La Soul, and A Tribe Called Quest. The collective was also closely tied to the Universal Zulu Nation.
Noobiedabadon+1quote:Op woensdag 15 september 2010 18:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Mantas, Cronos & Abadon
Venom voor intimi
quote:
Grobbel + 1quote:
Hahaha, die vroeg ik laatst en toen werden deze 2 van deze foto als eerste genoemdquote:
Juist.quote:
ach, van die bruine negers... het is net als met hardrockers, ze lijken allemaal op elkaarquote:Op woensdag 15 september 2010 19:24 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Hahaha, die vroeg ik laatst en toen werden deze 2 van deze foto als eerste genoemd
Ja, blauwe negers zijn inderdaad een stuk herkenbaarderquote:Op woensdag 15 september 2010 19:27 schreef ranja het volgende:
[..]
ach, van die bruine negers... het is net als met hardrockers, ze lijken allemaal op elkaar
"The"quote:Op woensdag 15 september 2010 20:13 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Volgens mij weet ik het ook. Het eerste woord zeker, maar er zijn zoveel bands met dat eerste woord dat ik ze niet meer uit elkaar hou.
Pink_Floyd +1quote:Op woensdag 15 september 2010 20:14 schreef Pink_Floyd het volgende:
Dat zijn The Black Angels
Net als een paar jaartjes terug: The Black Angels en Black Mountain ongeveer tegelijk een nieuwe plaat in hetzelfde genre
Helemaal correctquote:Op woensdag 15 september 2010 21:00 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Hoover(phonic) - Blue wonder power milk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |