quote:Op dinsdag 14 september 2010 23:51 schreef MadMaster het volgende:
Ze komt me wel bekend voor, maar ik weet even geen naam...

Nou ja, we hebben toch wel vaker aangegeven dat af en toe een hintje geen kwaad kan, toch? Ik mag aannemen dat je nog wel iets kan verzinnen zonder het meteen weg te geven... Hints over de hoogtijdagen, samenwerkingen, hits, albumtitels, oudere foto's, you name it.quote:Op woensdag 15 september 2010 10:08 schreef ranja het volgende:
Is iedereen op vakantie of zo? Gister gebeurde er hier niks en vandaag is het alweer zo rustig
Om er nou meteen een weggever van te maken zonder dat er in elk geval een paar mensen naar gekeken hebben

quote:Op woensdag 15 september 2010 10:08 schreef ranja het volgende:
Is iedereen op vakantie of zo? Gister gebeurde er hier niks en vandaag is het alweer zo rustig
Om er nou meteen een weggever van te maken zonder dat er in elk geval een paar mensen naar gekeken hebben

Volgens mij was je toch echt de eerste die over het lang openstaan van je vraag begon te klagen.quote:Op woensdag 15 september 2010 10:58 schreef ranja het volgende:
Ach gister heeft ook meer dan de halve dag een vraag open gestaan zonder reactie of geklaag.

Ik wilde even laten weten dat ik er wasquote:Op woensdag 15 september 2010 11:06 schreef Grobbel het volgende:
Volgens mij was je toch echt de eerste die over het lang openstaan van je vraag begon te klagen.

't is allemaal hullie se schuld!!quote:Op woensdag 15 september 2010 11:11 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
methodmich-, friekin_-, Burnett- en ranja-vragen die te lastig waren, dat is de reden voor rustig.

Bij mij heb je bijna altijd 1 zekerheidquote:Op woensdag 15 september 2010 11:15 schreef Grobbel het volgende:
[..]
't is allemaal hullie se schuld!!![]()
Gelukkig is die van n00bie al een stuk eenvoudiger.

bigshadow + 1quote:

Ah, schaamteloze vervolgvragen.quote:Op woensdag 15 september 2010 11:32 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
bigshadow + 1
Die ene zekerheid, mensen..

volgens mij heb ik 'm nooit gekendquote:Op woensdag 15 september 2010 11:34 schreef Grobbel het volgende:
En ik ben die plaat van Ryan Shaw eigenlijk nu alweer vergeten.

Over zekerheden gesproken: die voelde ik ook al aankomenquote:Op woensdag 15 september 2010 11:38 schreef ranja het volgende:
[..]
volgens mij heb ik 'm nooit gekend

quote:Well, I shuffled through the city on the 4th of July
I had a firecracker waiting to blow
Breakin' like a rocket who makin' its way
To the cities of Mexico
Lived in an apartment out on Avenue A
I had a tar-hut on the corner of 10th
Had myself a lover who was finer than gold
But I've broken up and busted up since

ga ik voor Frank Sinatraquote:Op woensdag 15 september 2010 12:14 schreef Grobbel het volgende:
Pre-emptive gok op Bryan Adams trouwens.

quote:Hierop besloot De Groot (Boudewijn) dat het tijd was voor een nieuwe stap in zijn carrière. Hij plande een serie afscheidsconcerten, met de beatband Names and Faces als begeleidingsband, en besloot een band op te richten onder de naam, met de bedoeling daarmee Engelstalig materiaal op te nemen. De band bestond naast De Groot uit Eelco Gelling van Cuby + Blizzards op gitaar, Jan Hollestelle op basgitaar, Jay Baar van Q65 op drums en Herman Deinum op toetsen, die allen als sessiemuzikanten al te horen waren geweest op Nacht en Ontij . Hun eerste single, In your life, bereikte begin 1969 de 20e plaats in de Top 40.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |