Goede reden voor meer metalvragenquote:Op maandag 13 september 2010 18:04 schreef ranja het volgende:
[..]
nee, dat soort bands lijkt met dat soort foto's allemaal op elkaar
Je kent Hey Marloes, ik wil met je onder de douche niet?quote:
Nee en dat wil ik graag zo houden ookquote:Op maandag 13 september 2010 18:35 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Je kent Hey Marloes, ik wil met je onder de douche niet?
Gok op de vraag: Hey Ank, ik wil met je onder de zonnebank?
Ushi Dushiquote:Op maandag 13 september 2010 18:04 schreef Burnett het volgende:
Wat is de titel van de nieuwe single van Zanger Rinus?![]()
n00biedoodledandy + 1quote:Op zaterdag 11 september 2010 20:49 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Greg Norton van Hüsker Dü, Vieze Fur, Helmut Lotti, de zanger van Das Pop en Bob Fosko.
En anders Magazine.
Nah, zo geweldig was 't niet. Na 3 keer Cabaret Voltaire,Coil, Laibach en dan nog dingen als Nurse with Wound en Scraping Foetus off the Wheel ben je opeens heel blij als je Kiss from a Rose van Seal hoort.quote:
Wat van wie? Nu sporten, zie het straks welquote:I’ve been thinking too much about you
See the sunset with no sleep at all
Constantly thinking about you
And I can’t get through this at all
Daar zou ik allesbehalve vrolijk van worden. Die andere bands daarentegenquote:Op maandag 13 september 2010 19:48 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Nah, zo geweldig was 't niet. Na 3 keer Cabaret Voltaire,Coil, Laibach en dan nog dingen als Nurse with Wound en Scraping Foetus off the Wheel ben je opeens heel blij als je Kiss from a Rose van Seal hoort.
Af en toe een liedje tussendoor gaat wel, maar meer dan de helft van de middag ernaar moeten luisteren, nee dank je.quote:Op maandag 13 september 2010 20:05 schreef bartrid het volgende:
[..]
Daar zou ik allesbehalve vrolijk van worden. Die andere bands daarentegen
Ach dat is voor mij dagelijkse kost dus ik zou me daar prima vermaakt hebben. Maar ja smaken verschillen gelukkigquote:Op maandag 13 september 2010 20:08 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Af en toe een liedje tussendoor gaat wel, maar meer dan de helft van de middag ernaar moeten luisteren, nee dank je.
nou nou, 25 keer bekekenquote:Op dinsdag 14 september 2010 08:09 schreef Burnett het volgende:
10x vaker bekeken dan de nieuwe van Zanger Rinus. Errug bekend dus...
quote:The wild dogs cry out in the night
As they grow restless longing for some solitary company
I know that I must do what's right
As sure as Kilimanjaro rises like Olympus above the Serengeti
I seek to cure what's deep inside, frightened of this thing that I've become
quote:Op dinsdag 14 september 2010 15:55 schreef grimelda het volgende:
aston barett? van jampara & the batalion?
Helaas, peanut butter.quote:Op dinsdag 14 september 2010 19:48 schreef megalomaan het volgende:
Samsalabim is geband, die kan uit de lijst. Maar mag ik zijn punten overnemen?
quote:The greenhouse effect is the greenhouse effect
Once you started this, there's no returning back
Making plans for the baby room
But if we keep doin' wrong, it'll be a baby boom, ha
Boom, get it? Let me tell you somethin', ha
If you don't know what I'm sayin'
CO2 is the greenhouse effect, get it?
(Got to make a change)
F to the U to the T.U.R.E.
F to the U to the T.U.R.E.
Onze eigen Chief, jaquote:
| Forum Opties | |