Het is geen probleem! Ik kan stoppen wanneer ik wil.quote:
Geen tijd voor een nieuwe vraag, ik heb geen tijd, ik moet werken, daarom.quote:Op woensdag 15 september 2010 13:03 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Waarom niet cashen deze puntje?
Maar zo heeft Grobbel al zeker 50 punten gepakt dit jaarquote:Op woensdag 15 september 2010 13:06 schreef cafca het volgende:
[..]
Geen tijd voor een nieuwe vraag, ik heb geen tijd, ik moet werken, daarom.
En nu pakt 'ie er weer 1quote:Op woensdag 15 september 2010 13:07 schreef Grobbel het volgende:
Enfin, dan een gerichte gok op The Tower. Met dank aan cafca.
Ja, ik ook. Maar soms ben ik principieelquote:Op woensdag 15 september 2010 13:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Maar zo heeft Grobbel al zeker 50 punten gepakt dit jaar
ow ok..dat viel dan minder op.quote:Op woensdag 15 september 2010 13:09 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Maar soms ben ik principieel
* Grobbel gniffelt en gnuift.quote:Op woensdag 15 september 2010 13:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Maar zo heeft Grobbel al zeker 50 punten gepakt dit jaar
quote:Op woensdag 15 september 2010 13:10 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Berkery staat volgens mij 2e in de hit 'n run-ranglijst
Ik ben dan weer wel heel principieel dat ik pas een nieuwe vraag plaats als mijn antwoord wordt goedgekeurd en het punt is toegekend. Dat zo'n vraagsteller soms uren op zich laat wachten, tsja... Dan ben ik ook niet altijd meer online natuurlijk.quote:
Trentemoller is een baas. Prachtige dingen gemaaktquote:
Katiequote:Op woensdag 15 september 2010 15:15 schreef Grobbel het volgende:
KT Tunstall? Die heeft in elk geval weer een nieuwe.
ik ga er van uit dat ze het zelf isquote:Op woensdag 15 september 2010 15:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Blijkbaar. Maar wie die vrouw op de hoes is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |