Gewoon een applausband, film opgenomen voor een blue screen in Limburgquote:Op zaterdag 11 september 2010 21:45 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Het is dat er niet heel veel mensen (hoogstens 500) staan op die plek.
Oh gaat het daar over hierquote:Op zaterdag 11 september 2010 21:45 schreef crv het volgende:
[..]
das dan weer het andere uiterste![]()
We kunnen toch wel weer gewoon over sex drank en muziek praten
Research, die poll is er echt geweest.quote:Op zaterdag 11 september 2010 21:48 schreef -Miauw- het volgende:
Ok, waar heeft Wilders die statistieken vandaan
Die verzint hij ter plekke.quote:Op zaterdag 11 september 2010 21:48 schreef -Miauw- het volgende:
Ok, waar heeft Wilders die statistieken vandaan
Dat blijkt welquote:Op zaterdag 11 september 2010 21:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh gaat het daar over hierIk dacht over talentenjachten (kom hier niet zo vaak).
Vast veel leukerquote:Op zaterdag 11 september 2010 21:49 schreef Karina het volgende:
Op Ned 1 persiflage trouwens van Wilders.
Klopt, maar de uitspraken die hij doet zijn alleen populistisch en raken kant noch wal.quote:Op zaterdag 11 september 2010 21:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zal wel raar zijn, maar ik heb hem nog niet één flagrante leugen horen vertellen.
waarom luister je dan naar hemquote:
Haha was dat? Ik fietste donderdag nog noor de PC, suffe straat is het eigenlijk hè....quote:Op zaterdag 11 september 2010 21:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Al afgelopen nu, ik zit te wachten op Bij ons in de PC.
Allemaal verhalen over de PC Hoofdstraat en BN'ers etc. Best een grappig programma op zich.quote:Op zaterdag 11 september 2010 21:52 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Haha was dat? Ik fietste donderdag nog noor de PC, suffe straat is het eigenlijk hè....
Wilders is al weg, nu staat er een vrouw te praten.quote:Op zaterdag 11 september 2010 21:53 schreef Karina het volgende:
Ik had het per ongelukt weggeklikt en ga het nu weer vanaf het begin zien volgens mij.
Dat het populistisch klinkt okee, dat is niet nieuw. Maar serieus, als je JUIST daar, een moskee gaat lopen bouwen geef je aan iedereen het verkeerde signaal af. Vind ik dan.quote:Op zaterdag 11 september 2010 21:52 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Klopt, maar de uitspraken die hij doet zijn alleen populistisch en raken kant noch wal.
Oh dat is leuk! Met Jort Kelder, hij neemt de mensen uit Zuid een beetje in de maling, de rijkelui daar zeg maar. PC is inderdaad niet veel soeps vind ik. Saai en niet echt hele leuke winkels.quote:Op zaterdag 11 september 2010 21:52 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Haha was dat? Ik fietste donderdag nog noor de PC, suffe straat is het eigenlijk hè....
Oh dan zie ik het toch live, zie nu een oude man in een bibliotheek of zo. Gemist wie het is.quote:Op zaterdag 11 september 2010 21:53 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Wilders is al weg, nu staat er een vrouw te praten.
Het is niet OP Ground Zero hé, het is er twee straten vandaan. En ik praat het niet goed dat er misschien een gebouwd wordt, maar hoe mensen als Wilders er over aangaan is ook overdreven.quote:Op zaterdag 11 september 2010 21:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat het populistisch klinkt okee, dat is niet nieuw. Maar serieus, als je JUIST daar, een moskee gaat lopen bouwen geef je aan iedereen het verkeerde signaal af. Vind ik dan.
Oh, ik kijk een streamquote:Op zaterdag 11 september 2010 21:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dan zie ik het toch live, zie nu een oude man in een bibliotheek of zo. Gemist wie het is.
Ja maar daar gaat het toch om die dag, moet je die senator eens horen nuquote:Op zaterdag 11 september 2010 21:52 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Klopt, maar de uitspraken die hij doet zijn alleen populistisch en raken kant noch wal.
Een senatorquote:Op zaterdag 11 september 2010 21:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dan zie ik het toch live, zie nu een oude man in een bibliotheek of zo. Gemist wie het is.
Amerikanen zijn daar gevoelig voor, maar dat betekent niet dat je verhaal geen inhoud kan hebbenquote:Op zaterdag 11 september 2010 21:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar daar gaat het toch om die dag, moet je die senator eens horen nu
Ahh dat met Jortquote:Op zaterdag 11 september 2010 21:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dat is leuk! Met Jort Kelder, hij neemt de mensen uit Zuid een beetje in de maling, de rijkelui daar zeg maar. PC is inderdaad niet veel soeps vind ik. Saai en niet echt hele leuke winkels.
Ja nee ik bedoel dit is een actie tegen die moskee, en wat Fles zei geen leugens, ze stonden te dansen op straat toen het gebeurde, ja het is opruiing maar goed daar is hij voor gehaaldquote:Op zaterdag 11 september 2010 21:56 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Amerikanen zijn daar gevoelig voor, maar dat betekent niet dat je verhaal geen inhoud kan hebben.
Ik vind het ook leuk omdat ik altijd bekende plekjes zie, hier in de buurt ook. Er is ook zo een stel uit de Beethovenstraat, die zie ik wel eens lopen daar (hebben een boetiek).quote:Op zaterdag 11 september 2010 21:57 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ahh dat met Jort![]()
Ja, ik moet zo lachen om de pc! Midden in de winter, al die mensen daar op een kluitje op een terrasje, vroer als een gek maar vooral blijven nippen aan die cappuccino! Laat zien dat je er bent![]()
http://nos.nl/nieuws/live/politiek24/wmv/quote:Op zaterdag 11 september 2010 21:57 schreef Dr_Flash het volgende:
de RTLstream ging bij mij op testbeeld en keihard piepen dus die heb ik uitgegooid.
Gossiequote:Op zaterdag 11 september 2010 21:57 schreef DeZwabber het volgende:
pfluweghhhhh ik inhaleer net een stukje popcorn
Woon je daar in Suyt? Meid, wat sjiekquote:Op zaterdag 11 september 2010 21:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind het ook leuk omdat ik altijd bekende plekjes zie, hier in de buurt ook. Er is ook zo een stel uit de Beethovenstraat, die zie ik wel eens lopen daar (hebben een boetiek).
Ik had nog wat wijn over van gisteren, ik heb de fles net gepaktquote:Op zaterdag 11 september 2010 21:59 schreef Karina het volgende:
Ik heb nog tucs over van gisteren, ik denk dat ik ze maar even ga pakken
Nou niet in de Beethovenstraat hoorquote:Op zaterdag 11 september 2010 21:59 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Woon je daar in Suyt? Meid, wat sjiek
quote:
Oh mooie buurt wel! Ik heb op het Stadionplein gewoond, nou ja een zijstraat.quote:Op zaterdag 11 september 2010 22:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou niet in de Beethovenstraat hoorBij het Olympiaplein, dat is 5 minuten lopen daarvan.
Staat aan jaquote:
Ja hoor best leuk, lekker rustig, beetje gehorig alleen (oude huizen he?).quote:Op zaterdag 11 september 2010 22:02 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh mooie buurt wel! Ik heb op het Stadionplein gewoond, nou ja een zijstraat.
En veel oude mensen ookquote:Op zaterdag 11 september 2010 22:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja hoor best leuk, lekker rustig, beetje gehorig alleen (oude huizen he?).
Het stukje popcorn was een highlight?quote:Op zaterdag 11 september 2010 22:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, dat was mijn avond wel zo'n beetje
Er is ergens nog een film maar ik weet dus niet welke ik wil zienquote:Op zaterdag 11 september 2010 22:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Had ik al gezien, nu bij ons in de PC.
Een hondenhalsbandje voor 9000 euroquote:Op zaterdag 11 september 2010 22:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Had ik al gezien, nu bij ons in de PC.
Ik ga straks The Untouchables denk ik kijkenquote:Op zaterdag 11 september 2010 22:05 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Er is ergens nog een film maar ik weet dus niet welke ik wil zien
Doneer 9000 euro aan het plaatselijke asielquote:Op zaterdag 11 september 2010 22:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Ach ja, als je ECHT niet meer weet wat je met je geld moet doenStomme hondjes ook.
Ladder 49 of Untouchables om half 11.quote:Op zaterdag 11 september 2010 22:05 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Er is ergens nog een film maar ik weet dus niet welke ik wil zien
Wel leuke herinneringen aan die buurt. Ik ging daar op kamers voor het eerst. Voor de kleine AH op de Stadionweg stond altijd een Italiaan die de daklozenkrant verkocht. Dat was de eerste man in Amsterdam die me om een date vroeg: "Ja,laten we gezellig samen eten en een film kijken. Maar dan wel bij jou thuis."quote:Op zaterdag 11 september 2010 22:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Valt wel mee. Tenminste, bij mij in de straat.
Daar doe ik altijd mijn boodschappenquote:Op zaterdag 11 september 2010 22:09 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wel leuke herinneringen aan die buurt. Ik ging daar op kamers voor het eerst. Voor de kleine AH op de Stadionweg stond altijd een Italiaan die de daklozenkrant verkocht. Dat was de eerste man in Amsterdam die me om een date vroeg: "Ja,laten we gezellig samen eten en een film kijken. Maar dan wel bij jou thuis."
Geweldig.quote:Op zaterdag 11 september 2010 22:09 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wel leuke herinneringen aan die buurt. Ik ging daar op kamers voor het eerst. Voor de kleine AH op de Stadionweg stond altijd een Italiaan die de daklozenkrant verkocht. Dat was de eerste man in Amsterdam die me om een date vroeg: "Ja,laten we gezellig samen eten en een film kijken. Maar dan wel bij jou thuis."
Oh nee die was het niet. Maar ik heb het ook over 1997 hè...:')quote:Op zaterdag 11 september 2010 22:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Daar doe ik altijd mijn boodschappenItaliaan nooit gezien, wel een viezerik met heel lang rasta haar, bah.
Oh ik woon hier nu 6 jaar, dus dan kan het wel kloppen.quote:Op zaterdag 11 september 2010 22:11 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh nee die was het niet. Maar ik heb het ook over 1997 hè...:')
Je bent oud.quote:Op zaterdag 11 september 2010 22:11 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh nee die was het niet. Maar ik heb het ook over 1997 hè...:')
Je bent ouder!quote:Op zaterdag 11 september 2010 22:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Heej! Ik ben waarschijnlijk nog ouder
Ik nietquote:Op zaterdag 11 september 2010 22:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Heej! Ik ben waarschijnlijk nog ouder
quote:Op zaterdag 11 september 2010 22:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb geen kinderen, dus in die zin ben ik geen ouder
Ik hou van deze scherpheid.quote:Op zaterdag 11 september 2010 22:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb geen kinderen, dus in die zin ben ik geen ouder
domme kutbeesten idd. ZO creatief in het naar binnen komen. Maar nu hier niks te doen blijkt, willen ze weer naar buiten. En dat lukt met geen mogelijkheid ter wereldquote:
NO MUG HERE!quote:
Ahhhhhh, dat dusquote:Op zaterdag 11 september 2010 22:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
NO MUG HERE!
NO MUG HERE!
NO MUG HERE!
NO MUG HERE!
Ik heb ze niet gezien, maar wel gevoeld.quote:Op zaterdag 11 september 2010 22:19 schreef Karina het volgende:
Ik heb de hele zomer nog geen mug gezien eigenlijk, wel een paar wespen, maar ook niet zoveel.
Hahaha, ik weet niet ik krijg het idee dat jij echt een hekel hebt aan muggenquote:Op zaterdag 11 september 2010 22:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
domme kutbeesten idd. ZO creatief in het naar binnen komen. Maar nu hier niks te doen blijkt, willen ze weer naar buiten. En dat lukt met geen mogelijkheid ter wereld
Daar wil jij ook geen muggen hoorquote:Op zaterdag 11 september 2010 22:23 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hahaha, ik weet niet ik krijg het idee dat jij echt een hekel hebt aan muggen![]()
ZO creatief in het naar binnen komenik zie het meteen helemaal voor me
*mission: impossible deuntje neuriet*quote:Op zaterdag 11 september 2010 22:23 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hahaha, ik weet niet ik krijg het idee dat jij echt een hekel hebt aan muggen![]()
ZO creatief in het naar binnen komenik zie het meteen helemaal voor me
Jezus! Ik word nooit geprikt, maar dat is ook het ergste niet vind ik, dat zoemen, daar word je helemaal gek van en als je het licht aandoet, zijn die kutbeesten nergens te vinden, licht uit en ja hoor, zoeeemmm,.quote:Op zaterdag 11 september 2010 22:23 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik heb ze niet gezien, maar wel gevoeld.![]()
72 muggenbulten op 1 dag is het record.
Hier idemquote:Op zaterdag 11 september 2010 22:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Jezus! Ik word nooit geprikt, maar dat is ook het ergste niet vind ik, dat zoemen, daar word je helemaal gek van en als je het licht aandoet, zijn die kutbeesten nergens te vinden, licht uit en ja hoor, zoeeemmm,.
Ik was ook bij water geweest, maar toch vond ik het wel een beetje veel van het goede. En jeukenquote:Op zaterdag 11 september 2010 22:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Jezus! Ik word nooit geprikt, maar dat is ook het ergste niet vind ik, dat zoemen, daar word je helemaal gek van en als je het licht aandoet, zijn die kutbeesten nergens te vinden, licht uit en ja hoor, zoeeemmm,.
quote:Op zaterdag 11 september 2010 22:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar wil jij ook geen muggen hoor
Ik wacht op Studio SPort gewoonquote:Op zaterdag 11 september 2010 22:25 schreef D. het volgende:
Een tassenkamer. Wist niet eens dat het bestond
* -Miauw-ziet mug aan touw door plafond komen, elektrische vliegenmeppers vermijdendquote:Op zaterdag 11 september 2010 22:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
*mission: impossible deuntje neuriet*
Ik weet niet of je Expeditie Robinson kijkt, maar Kim die zat ook ECHT helemaal onder de bulten.quote:Op zaterdag 11 september 2010 22:25 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik was ook bij water geweest, maar toch vond ik het wel een beetje veel van het goede. En jeukenecht niet normaal.
Je bent lelijk genoeg ja?quote:Op zaterdag 11 september 2010 22:27 schreef DeZwabber het volgende:
geen muggen hier, en geen wespen
zat deze zomer wel een keer aan een steiger, twee meiden en ene jongen helemaal lekgestoken
ik niets
Ah, sporttassenquote:Op zaterdag 11 september 2010 22:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik wacht op Studio SPort gewoon
Net goedquote:Op zaterdag 11 september 2010 22:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik weet niet of je Expeditie Robinson kijkt, maar Kim die zat ook ECHT helemaal onder de bulten.
Oh wacht, ik weet wat je bedoeltquote:Op zaterdag 11 september 2010 22:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
NO MUG HERE!
NO MUG HERE!
NO MUG HERE!
NO MUG HERE!
quote:Op zaterdag 11 september 2010 22:27 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
* -Miauw-ziet mug aan touw door plafond komen, elektrische vliegenmeppers vermijdend
Leroy Fer, van Feyenoord.quote:
Ik kijk ookquote:Op zaterdag 11 september 2010 21:53 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Wilders is al weg, nu staat er een vrouw te praten.
Oh ja Feyenoord, daar ken ik niemand vanquote:Op zaterdag 11 september 2010 22:30 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat is Leroy Fer van Feyenoord.
Nog steeds ja?quote:Op zaterdag 11 september 2010 22:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Leroy Fer werkt in de fanshop van Feyenoordcoole gast is dat
Uiteraard, in een ninja pakje met werpsterren voor de vliegenmeppersquote:
Ik kijk ookquote:Op zaterdag 11 september 2010 21:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Nu weer volle aandacht op Federer - Djokovic.
Uiteraardquote:Op zaterdag 11 september 2010 22:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Leroy Fer werkt in de fanshop van Feyenoordcoole gast is dat
Ajax vind ik het enige jammere van Amsterdamquote:Op zaterdag 11 september 2010 22:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja Feyenoord, daar ken ik niemand van
Hij kluste daar wat bij toch? Of liep stage zoietsquote:
quote:Op zaterdag 11 september 2010 22:31 schreef Kally het volgende:
[..]
Uiteraard, in een ninja pakje met werpsterren voor de vliegenmeppers
Dat is nou jammerquote:Op zaterdag 11 september 2010 22:32 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ajax vind ik het enige jammere van Amsterdam
quote:Op zaterdag 11 september 2010 22:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is nou jammerMaar ik woon in Zuid he, dus ik ben natuurlijk ook voor AFC
quote:Op zaterdag 11 september 2010 22:34 schreef Kally het volgende:
En Miauw, zo'n oortje in en mic voor contact met de andere muggen, plannen gemaakt van te voren op mini velletjes papier
Haha het enige bewijs is de muggenbult die je 's ochtend overhoudt met daarin, als je heel goed kijkt'een speciaal muggenlogoquote:Op zaterdag 11 september 2010 22:35 schreef Kally het volgende:
Die velletjes papier verbranden natuurlijk vanzelf zodat er geen bewijs overblijft
quote:Op zaterdag 11 september 2010 22:35 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
en een 'uitkijkmug' die eigenlijk net te dik en te lomp is om aan een touw te hangen en dus op de uitkijk staat
Zoenmmmmmm got yaquote:Op zaterdag 11 september 2010 22:36 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Haha het enige bewijs is de muggenbult die je 's ochtend overhoudt met daarin, als je heel goed kijkt'een speciaal muggenlogo
En hij is heel gulzig dus alles stroomt er altijd naast bij hemquote:Op zaterdag 11 september 2010 22:36 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Ach gosh ja en daar nemen ze een mini flesje voor mee omdat hij niet zelf kan prikken
quote:Op zaterdag 11 september 2010 22:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
En hij is heel gulzig dus alles stroomt er altijd naast bij hem
quote:
Gewonnen?quote:
en een spin die de draad verzorgt om aan naar beneden af te dalen, en naderhand een dubbelagent blijkt te zijn en ze allemaal oppeuzeltquote:Op zaterdag 11 september 2010 22:36 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Ach gosh ja en daar nemen ze een mini flesje voor mee omdat hij niet zelf kan prikken
Ja maar we schrijven niet mugs en weet niet of ze onze schrijftaal al geleerd hebbenquote:Op zaterdag 11 september 2010 22:38 schreef -Miauw- het volgende:
Shit kal, we brengen ze op verkeerde ideeen
quote:Op zaterdag 11 september 2010 22:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
en een spin die de draad verzorgt om aan naar beneden af te dalen, en naderhand een dubbelagent blijkt te zijn en ze allemaal oppeuzelt
Ze zijn slimquote:Op zaterdag 11 september 2010 22:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar we schrijven niet mugs en weet niet of ze onze schrijftaal al geleerd hebben
Nee als ik gezoem hoor zie ik dit weerquote:Op zaterdag 11 september 2010 22:40 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ook haha! Musquito's will never be the same
Hij deed dat toen hij 17 was en nog a-junior was, als stagiair. Het lijkt me niet dat hij het nu nog doet of hoeft te doen.quote:Op zaterdag 11 september 2010 22:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hij kluste daar wat bij toch? Of liep stage zoietsOf dat nog steeds is weet ik eigenlijk niet
Oh ik had ooit een spelletje op mijn mobiel, keek je door je camera en kon je muggen doodschieten of zo!quote:Op zaterdag 11 september 2010 22:40 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ook haha! Musquito's will never be the same
Hahahaquote:Op zaterdag 11 september 2010 22:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
en een spin die de draad verzorgt om aan naar beneden af te dalen, en naderhand een dubbelagent blijkt te zijn en ze allemaal oppeuzelt
Coolquote:Op zaterdag 11 september 2010 22:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ik had ooit een spelletje op mijn mobiel, keek je door je camera en kon je muggen doodschieten of zo!
quote:Op zaterdag 11 september 2010 22:41 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hahaha![]()
ok, maar dit stukje knip ik wel uit het script in mijn slaapkamer ok
Hehe je had een high score?quote:Op zaterdag 11 september 2010 22:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ik had ooit een spelletje op mijn mobiel, keek je door je camera en kon je muggen doodschieten of zo!
Ik ookquote:
Ik ken het nietquote:Op zaterdag 11 september 2010 22:43 schreef Karina het volgende:
[..]
http://symbianize.info/fo(...)amera-game-t464.html heel oud al.
Hij weet het altijd beter dan welke bondscoach dan ook maar hij probeert het zelf nooit. Dat haat ik zo.quote:Op zaterdag 11 september 2010 22:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Met zijn eeuwige domme gezwets wat nergens meer over gaat op den duur
Goezoquote:
Ja Willem is hylarischquote:Op zaterdag 11 september 2010 22:45 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hij weet het altijd beter dan welke bondscoach dan ook maar hij probeert het zelf nooit. Dat haat ik zo.
Zijn uitspraken zijn wel weer erg leuk, gewoom omdat ze zo...zo..'duh' zijn.
Doe mij maar Van Hanegem
Untouchables maar weer eensquote:Op zaterdag 11 september 2010 22:46 schreef Karina het volgende:
Ik merk wel dat er geen reet op tv is, ik zit studio sport te kijken
Dat vind ik denk ik juist leuk aan hemquote:Op zaterdag 11 september 2010 22:47 schreef Karina het volgende:
Van Hanegem vind ik dan weer irritant. Maar zal wel komen omdat het een Rotterdammer is
Ach ja, ik heb mijn vooroordelenquote:Op zaterdag 11 september 2010 22:48 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat vind ik denk ik juist leuk aan hem
Nee, kleine patser. Doet me denken aan een bulldogquote:Op zaterdag 11 september 2010 22:48 schreef Karina het volgende:
Martin Jol vind ik trouwens ook niet leuk.
Ik bel nog met een Nokia 6600 van een jaar of 7 oudquote:Op zaterdag 11 september 2010 22:48 schreef DeZwabber het volgende:
ik heb whack-a-mole op m'n mobiel
hyperactief met je vinger op het scherm porren
Het blijft een Hagenaar.quote:Op zaterdag 11 september 2010 22:48 schreef Karina het volgende:
Martin Jol vind ik trouwens ook niet leuk.
kijk maar uit dat j der niêt doorheen slaatquote:Op zaterdag 11 september 2010 22:48 schreef DeZwabber het volgende:
ik heb whack-a-mole op m'n mobiel
hyperactief met je vinger op het scherm porren
Je bent een echte Amsterdammer?quote:Op zaterdag 11 september 2010 22:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Ach ja, ik heb mijn vooroordelen
Hij blijft niet leukquote:
prima toch daar heb je zo'n ding toch ook voorquote:Op zaterdag 11 september 2010 22:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik bel nog met een Nokia 6600 van een jaar of 7 oud
Ja, nooit ergens anders gewoond, nou ja ooit 3 maanden in Purmerend toen ik nog klein was.quote:Op zaterdag 11 september 2010 22:50 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Je bent een echte Amsterdammer?
dat is iets waar ik stiekem wel bang voor ben jaquote:Op zaterdag 11 september 2010 22:50 schreef crv het volgende:
[..]
kijk maar uit dat j der niêt doorheen slaat
quote:
Ah, ik ben importquote:Op zaterdag 11 september 2010 22:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja, nooit ergens anders gewoond, nou ja ooit 3 maanden in Purmerend toen ik nog klein was.
de ene betekent toch homoquote:
EN voor die tijd best modern, GPRS, kalender, bluetooth, camera, fototoestel, meer hoef ik ook niet. Internetten op mijn telefoon hoeft niet voor mij.quote:Op zaterdag 11 september 2010 22:51 schreef crv het volgende:
[..]
prima toch daar heb je zo'n ding toch ook voor
Lekker rustigquote:Op zaterdag 11 september 2010 22:47 schreef -Miauw- het volgende:
Ik kijk helemaal niets. Ik lig in bed, zonder tv
dat vergeet ik telkensquote:
Zwabber ookquote:Op zaterdag 11 september 2010 22:55 schreef Kally het volgende:
Ik heb wack a mole als echt spel, leuk als je dronken bent met anderen zit je met je hamer op molletjes te meppen met een irri muziekje
Ik heb het even gegoogled, ik zag een youtube ervan, kindje dat zat te meppen met een hamertje inderdaad.quote:Op zaterdag 11 september 2010 22:55 schreef Kally het volgende:
Ik heb wack a mole als echt spel, leuk als je dronken bent met anderen zit je met je hamer op molletjes te meppen met een irri muziekje
Toch teveel gedronken zekerquote:
Ik drink nooit teveelquote:Op zaterdag 11 september 2010 22:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Toch teveel gedronken zekerIk zit in dubio: nog een fles wijn openmaken of de Mojito of maar een glaasje fris.
Ja is ook van de jongstequote:Op zaterdag 11 september 2010 22:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb het even gegoogled, ik zag een youtube ervan, kindje dat zat te meppen met een hamertje inderdaad.
Die is vies hequote:Op zaterdag 11 september 2010 23:01 schreef DeZwabber het volgende:
toch niet mojito uit een flesje he
Jawelquote:Op zaterdag 11 september 2010 23:01 schreef DeZwabber het volgende:
toch niet mojito uit een flesje he
Wie verspilt er nou wijnquote:
uhuh, sinds ik een keer gestrand ben in een tent in kroatie waar ze lekkere tequila en goede mohito's hadden adoreer ik die dingenquote:Op zaterdag 11 september 2010 23:02 schreef Kally het volgende:
[..]
Die is vies he![]()
Ik maak het het liefst zelf, kreeg dat pakket voor mijn moederdag
quote:
Ik ook zo lekkerquote:Op zaterdag 11 september 2010 23:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
uhuh, sinds ik een keer gestrand ben in een tent in kroatie waar ze lekkere tequila en goede mohito's hadden adoreer ik die dingen
Leuke realitycheck.quote:Op zaterdag 11 september 2010 23:10 schreef -Miauw- het volgende:
Hahaha ik kan me voorstellen als mensen de TT zien dat ze hier snel naar toe komen om hun zegje te doen en dan gaat het over...muggen, Studio Sport, mobiele spelletjes en wijn![]()
geen sex vandaagquote:Op zaterdag 11 september 2010 23:10 schreef -Miauw- het volgende:
Hahaha ik kan me voorstellen als mensen de TT zien dat ze hier snel naar toe komen om hun zegje te doen en dan gaat het over...muggen, Studio Sport, mobiele spelletjes en wijn![]()
En dus totaal niet over talentenjachten of Wildersquote:Op zaterdag 11 september 2010 23:10 schreef -Miauw- het volgende:
quote:Op zaterdag 11 september 2010 23:13 schreef Karina het volgende:
[..]
En dus totaal niet over talentenjachten of Wilders
je hebt erom gevraagdquote:
quote:Op zaterdag 11 september 2010 23:18 schreef crv het volgende:
[..]
je hebt erom gevraagd
kort samengevat
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Graag gedaanquote:Op zaterdag 11 september 2010 23:19 schreef Karina het volgende:
[..]
oh ja, is al weer een tijdje geleden, bedankt voor de update
Ja wel velig hequote:Op zaterdag 11 september 2010 23:22 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nouja er zit in ieder geval een condoom bij.
Haha die had ik nog gemist in eerste instantie.quote:Op zaterdag 11 september 2010 23:22 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nouja er zit in ieder geval een condoom bij.
Ja en met al die virussen die je hier treftquote:Op zaterdag 11 september 2010 23:23 schreef crv het volgende:
[..]
Ja wel velig he![]()
Al moet c_a die niet gebruiken anders wordt het nooit wat
Jaquote:Op zaterdag 11 september 2010 23:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Haha die had ik nog gemist in eerste instantie.
En is het heel suf als ik moet lachen als iemand Janmaat heet?
nee, archibald mag ookquote:Op zaterdag 11 september 2010 23:23 schreef Karina het volgende:
[..]
TETTENquote:Op zaterdag 11 september 2010 23:18 schreef crv het volgende:
[..]
je hebt erom gevraagd
kort samengevat
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Virussen hierquote:Op zaterdag 11 september 2010 23:23 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja en met al die virussen die je hier treft
duurde lang flashquote:
Lul, wie legt zijn bier dan ook in de vriezerquote:
Moet meteen aan Hans denkenquote:Op zaterdag 11 september 2010 23:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ik had volgens mij via mijn PM een virus gekregen en een hardnekkige ook nog. Of het was toeval, maar dan wel HEEL toevallig.quote:
Toeval bestaat nietquote:Op zaterdag 11 september 2010 23:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ik had volgens mij via mijn PM een virus gekregen en een hardnekkige ook nog. Of het was toeval, maar dan wel HEEL toevallig.
quote:
quote:
Ik kreeg laatst ook een melding toen ik een Pm opendequote:Op zaterdag 11 september 2010 23:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ik had volgens mij via mijn PM een virus gekregen en een hardnekkige ook nog. Of het was toeval, maar dan wel HEEL toevallig.
nou dan mag ik wel oppassen als ik het met jou doequote:Op zaterdag 11 september 2010 23:28 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik kreeg laatst ook een melding toen ik een Pm opende
dat was omdat er 1 iemand iets via pm had gedaan, en dan registreert hij heel fok als potentieel gevaarlijk, voor iedereen, niets om je zorgen over te makenquote:Op zaterdag 11 september 2010 23:28 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik kreeg laatst ook een melding toen ik een Pm opende
Is dat DE janmaat?quote:
Dat sowiesoquote:Op zaterdag 11 september 2010 23:29 schreef crv het volgende:
[..]
nou dan mag ik wel oppassen als ik het met jou doe
Iemand had iets via PM gedaan?quote:Op zaterdag 11 september 2010 23:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dat was omdat er 1 iemand iets via pm had gedaan, en dan registreert hij heel fok als potentieel gevaarlijk, voor iedereen, niets om je zorgen over te maken
quote:Op zaterdag 11 september 2010 23:16 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik heb daar wel goede herinneringen aan met jou
Oh ga lekker slapen C_Aquote:Op zaterdag 11 september 2010 23:31 schreef charmed_angel het volgende:
Aan de zieken hier.... Zijn jullie ook misselijk? Ik heb geen drank op, maar ben misselijk en het liefst wil ik kotsen.
Voel me ook niet lekker en ben zooiooooo moe
quote:Op zaterdag 11 september 2010 23:31 schreef charmed_angel het volgende:
Aan de zieken hier.... Zijn jullie ook misselijk? Ik heb geen drank op, maar ben misselijk en het liefst wil ik kotsen.
Jij ook moppiequote:
c_aquote:Op zaterdag 11 september 2010 23:31 schreef charmed_angel het volgende:
ze is al een paar dagen zoquote:Op zaterdag 11 september 2010 23:33 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Toch zwanger kan he ook al bloed je
whehehe, iemand had volgens mij een link naar een site met malware via pm verstuurd naar iemand andersquote:
tandjes gepoetst ?quote:
*ik denk ik snap*quote:Op zaterdag 11 september 2010 23:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
whehehe, iemand had volgens mij een link naar een site met malware via pm verstuurd naar iemand anders
de browser pikte dat op, en dan meldt hij meteen voor iedereen fok als potentieel malware dinges
*niet goed is in dit simpel uitleggen*
Vandaarquote:
volgens mij kan je dan beter eerst boven de plee gaan hangen maar goed, ik ben geen expertquote:Op zaterdag 11 september 2010 23:35 schreef Karina het volgende:
Als je wilt kotsen en je bent moe, lekker je bedje in gaan hoor
dan niet meer snoepenquote:
Teiltje meequote:Op zaterdag 11 september 2010 23:36 schreef crv het volgende:
[..]
volgens mij kan je dan beter eerst boven de plee gaan hangen maar goed, ik ben geen expert
Ja ziek is ziekquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |