Gewoon een applausband, film opgenomen voor een blue screen in Limburgquote:Op zaterdag 11 september 2010 21:45 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Het is dat er niet heel veel mensen (hoogstens 500) staan op die plek.
Oh gaat het daar over hierquote:Op zaterdag 11 september 2010 21:45 schreef crv het volgende:
[..]
das dan weer het andere uiterste![]()
We kunnen toch wel weer gewoon over sex drank en muziek praten
Research, die poll is er echt geweest.quote:Op zaterdag 11 september 2010 21:48 schreef -Miauw- het volgende:
Ok, waar heeft Wilders die statistieken vandaan
Die verzint hij ter plekke.quote:Op zaterdag 11 september 2010 21:48 schreef -Miauw- het volgende:
Ok, waar heeft Wilders die statistieken vandaan
Dat blijkt welquote:Op zaterdag 11 september 2010 21:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh gaat het daar over hierIk dacht over talentenjachten (kom hier niet zo vaak).
Vast veel leukerquote:Op zaterdag 11 september 2010 21:49 schreef Karina het volgende:
Op Ned 1 persiflage trouwens van Wilders.
Klopt, maar de uitspraken die hij doet zijn alleen populistisch en raken kant noch wal.quote:Op zaterdag 11 september 2010 21:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zal wel raar zijn, maar ik heb hem nog niet één flagrante leugen horen vertellen.
waarom luister je dan naar hemquote:
Haha was dat? Ik fietste donderdag nog noor de PC, suffe straat is het eigenlijk hè....quote:Op zaterdag 11 september 2010 21:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Al afgelopen nu, ik zit te wachten op Bij ons in de PC.
Allemaal verhalen over de PC Hoofdstraat en BN'ers etc. Best een grappig programma op zich.quote:Op zaterdag 11 september 2010 21:52 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Haha was dat? Ik fietste donderdag nog noor de PC, suffe straat is het eigenlijk hè....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |