Gewoon een applausband, film opgenomen voor een blue screen in Limburgquote:Op zaterdag 11 september 2010 21:45 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Het is dat er niet heel veel mensen (hoogstens 500) staan op die plek.
Oh gaat het daar over hierquote:Op zaterdag 11 september 2010 21:45 schreef crv het volgende:
[..]
das dan weer het andere uiterste![]()
We kunnen toch wel weer gewoon over sex drank en muziek praten
Research, die poll is er echt geweest.quote:Op zaterdag 11 september 2010 21:48 schreef -Miauw- het volgende:
Ok, waar heeft Wilders die statistieken vandaan
Die verzint hij ter plekke.quote:Op zaterdag 11 september 2010 21:48 schreef -Miauw- het volgende:
Ok, waar heeft Wilders die statistieken vandaan
Dat blijkt welquote:Op zaterdag 11 september 2010 21:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh gaat het daar over hierIk dacht over talentenjachten (kom hier niet zo vaak).
Vast veel leukerquote:Op zaterdag 11 september 2010 21:49 schreef Karina het volgende:
Op Ned 1 persiflage trouwens van Wilders.
Klopt, maar de uitspraken die hij doet zijn alleen populistisch en raken kant noch wal.quote:Op zaterdag 11 september 2010 21:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zal wel raar zijn, maar ik heb hem nog niet één flagrante leugen horen vertellen.
waarom luister je dan naar hemquote:
Haha was dat? Ik fietste donderdag nog noor de PC, suffe straat is het eigenlijk hè....quote:Op zaterdag 11 september 2010 21:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Al afgelopen nu, ik zit te wachten op Bij ons in de PC.
Allemaal verhalen over de PC Hoofdstraat en BN'ers etc. Best een grappig programma op zich.quote:Op zaterdag 11 september 2010 21:52 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Haha was dat? Ik fietste donderdag nog noor de PC, suffe straat is het eigenlijk hè....
Wilders is al weg, nu staat er een vrouw te praten.quote:Op zaterdag 11 september 2010 21:53 schreef Karina het volgende:
Ik had het per ongelukt weggeklikt en ga het nu weer vanaf het begin zien volgens mij.
Dat het populistisch klinkt okee, dat is niet nieuw. Maar serieus, als je JUIST daar, een moskee gaat lopen bouwen geef je aan iedereen het verkeerde signaal af. Vind ik dan.quote:Op zaterdag 11 september 2010 21:52 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Klopt, maar de uitspraken die hij doet zijn alleen populistisch en raken kant noch wal.
Oh dat is leuk! Met Jort Kelder, hij neemt de mensen uit Zuid een beetje in de maling, de rijkelui daar zeg maar. PC is inderdaad niet veel soeps vind ik. Saai en niet echt hele leuke winkels.quote:Op zaterdag 11 september 2010 21:52 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Haha was dat? Ik fietste donderdag nog noor de PC, suffe straat is het eigenlijk hè....
Oh dan zie ik het toch live, zie nu een oude man in een bibliotheek of zo. Gemist wie het is.quote:Op zaterdag 11 september 2010 21:53 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Wilders is al weg, nu staat er een vrouw te praten.
Het is niet OP Ground Zero hé, het is er twee straten vandaan. En ik praat het niet goed dat er misschien een gebouwd wordt, maar hoe mensen als Wilders er over aangaan is ook overdreven.quote:Op zaterdag 11 september 2010 21:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat het populistisch klinkt okee, dat is niet nieuw. Maar serieus, als je JUIST daar, een moskee gaat lopen bouwen geef je aan iedereen het verkeerde signaal af. Vind ik dan.
Oh, ik kijk een streamquote:Op zaterdag 11 september 2010 21:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dan zie ik het toch live, zie nu een oude man in een bibliotheek of zo. Gemist wie het is.
Ja maar daar gaat het toch om die dag, moet je die senator eens horen nuquote:Op zaterdag 11 september 2010 21:52 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Klopt, maar de uitspraken die hij doet zijn alleen populistisch en raken kant noch wal.
Een senatorquote:Op zaterdag 11 september 2010 21:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dan zie ik het toch live, zie nu een oude man in een bibliotheek of zo. Gemist wie het is.
Amerikanen zijn daar gevoelig voor, maar dat betekent niet dat je verhaal geen inhoud kan hebbenquote:Op zaterdag 11 september 2010 21:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar daar gaat het toch om die dag, moet je die senator eens horen nu
Ahh dat met Jortquote:Op zaterdag 11 september 2010 21:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dat is leuk! Met Jort Kelder, hij neemt de mensen uit Zuid een beetje in de maling, de rijkelui daar zeg maar. PC is inderdaad niet veel soeps vind ik. Saai en niet echt hele leuke winkels.
Ja nee ik bedoel dit is een actie tegen die moskee, en wat Fles zei geen leugens, ze stonden te dansen op straat toen het gebeurde, ja het is opruiing maar goed daar is hij voor gehaaldquote:Op zaterdag 11 september 2010 21:56 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Amerikanen zijn daar gevoelig voor, maar dat betekent niet dat je verhaal geen inhoud kan hebben.
Ik vind het ook leuk omdat ik altijd bekende plekjes zie, hier in de buurt ook. Er is ook zo een stel uit de Beethovenstraat, die zie ik wel eens lopen daar (hebben een boetiek).quote:Op zaterdag 11 september 2010 21:57 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ahh dat met Jort![]()
Ja, ik moet zo lachen om de pc! Midden in de winter, al die mensen daar op een kluitje op een terrasje, vroer als een gek maar vooral blijven nippen aan die cappuccino! Laat zien dat je er bent![]()
http://nos.nl/nieuws/live/politiek24/wmv/quote:Op zaterdag 11 september 2010 21:57 schreef Dr_Flash het volgende:
de RTLstream ging bij mij op testbeeld en keihard piepen dus die heb ik uitgegooid.
Gossiequote:Op zaterdag 11 september 2010 21:57 schreef DeZwabber het volgende:
pfluweghhhhh ik inhaleer net een stukje popcorn
Woon je daar in Suyt? Meid, wat sjiekquote:Op zaterdag 11 september 2010 21:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind het ook leuk omdat ik altijd bekende plekjes zie, hier in de buurt ook. Er is ook zo een stel uit de Beethovenstraat, die zie ik wel eens lopen daar (hebben een boetiek).
Ik had nog wat wijn over van gisteren, ik heb de fles net gepaktquote:Op zaterdag 11 september 2010 21:59 schreef Karina het volgende:
Ik heb nog tucs over van gisteren, ik denk dat ik ze maar even ga pakken
Nou niet in de Beethovenstraat hoorquote:Op zaterdag 11 september 2010 21:59 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Woon je daar in Suyt? Meid, wat sjiek
quote:
Oh mooie buurt wel! Ik heb op het Stadionplein gewoond, nou ja een zijstraat.quote:Op zaterdag 11 september 2010 22:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou niet in de Beethovenstraat hoorBij het Olympiaplein, dat is 5 minuten lopen daarvan.
Staat aan jaquote:
Ja hoor best leuk, lekker rustig, beetje gehorig alleen (oude huizen he?).quote:Op zaterdag 11 september 2010 22:02 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh mooie buurt wel! Ik heb op het Stadionplein gewoond, nou ja een zijstraat.
En veel oude mensen ookquote:Op zaterdag 11 september 2010 22:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja hoor best leuk, lekker rustig, beetje gehorig alleen (oude huizen he?).
Het stukje popcorn was een highlight?quote:Op zaterdag 11 september 2010 22:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, dat was mijn avond wel zo'n beetje
Er is ergens nog een film maar ik weet dus niet welke ik wil zienquote:Op zaterdag 11 september 2010 22:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Had ik al gezien, nu bij ons in de PC.
Een hondenhalsbandje voor 9000 euroquote:Op zaterdag 11 september 2010 22:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Had ik al gezien, nu bij ons in de PC.
Ik ga straks The Untouchables denk ik kijkenquote:Op zaterdag 11 september 2010 22:05 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Er is ergens nog een film maar ik weet dus niet welke ik wil zien
Doneer 9000 euro aan het plaatselijke asielquote:Op zaterdag 11 september 2010 22:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Ach ja, als je ECHT niet meer weet wat je met je geld moet doenStomme hondjes ook.
Ladder 49 of Untouchables om half 11.quote:Op zaterdag 11 september 2010 22:05 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Er is ergens nog een film maar ik weet dus niet welke ik wil zien
Wel leuke herinneringen aan die buurt. Ik ging daar op kamers voor het eerst. Voor de kleine AH op de Stadionweg stond altijd een Italiaan die de daklozenkrant verkocht. Dat was de eerste man in Amsterdam die me om een date vroeg: "Ja,laten we gezellig samen eten en een film kijken. Maar dan wel bij jou thuis."quote:Op zaterdag 11 september 2010 22:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Valt wel mee. Tenminste, bij mij in de straat.
Daar doe ik altijd mijn boodschappenquote:Op zaterdag 11 september 2010 22:09 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wel leuke herinneringen aan die buurt. Ik ging daar op kamers voor het eerst. Voor de kleine AH op de Stadionweg stond altijd een Italiaan die de daklozenkrant verkocht. Dat was de eerste man in Amsterdam die me om een date vroeg: "Ja,laten we gezellig samen eten en een film kijken. Maar dan wel bij jou thuis."
Geweldig.quote:Op zaterdag 11 september 2010 22:09 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wel leuke herinneringen aan die buurt. Ik ging daar op kamers voor het eerst. Voor de kleine AH op de Stadionweg stond altijd een Italiaan die de daklozenkrant verkocht. Dat was de eerste man in Amsterdam die me om een date vroeg: "Ja,laten we gezellig samen eten en een film kijken. Maar dan wel bij jou thuis."
Oh nee die was het niet. Maar ik heb het ook over 1997 hè...:')quote:Op zaterdag 11 september 2010 22:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Daar doe ik altijd mijn boodschappenItaliaan nooit gezien, wel een viezerik met heel lang rasta haar, bah.
Oh ik woon hier nu 6 jaar, dus dan kan het wel kloppen.quote:Op zaterdag 11 september 2010 22:11 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh nee die was het niet. Maar ik heb het ook over 1997 hè...:')
Je bent oud.quote:Op zaterdag 11 september 2010 22:11 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh nee die was het niet. Maar ik heb het ook over 1997 hè...:')
Je bent ouder!quote:Op zaterdag 11 september 2010 22:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Heej! Ik ben waarschijnlijk nog ouder
Ik nietquote:Op zaterdag 11 september 2010 22:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Heej! Ik ben waarschijnlijk nog ouder
quote:Op zaterdag 11 september 2010 22:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb geen kinderen, dus in die zin ben ik geen ouder
Ik hou van deze scherpheid.quote:Op zaterdag 11 september 2010 22:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb geen kinderen, dus in die zin ben ik geen ouder
domme kutbeesten idd. ZO creatief in het naar binnen komen. Maar nu hier niks te doen blijkt, willen ze weer naar buiten. En dat lukt met geen mogelijkheid ter wereldquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |