nu is het compleetquote:
goede tietenquote:
ik ookquote:Op zaterdag 11 september 2010 01:38 schreef aight1 het volgende:
ik ben moe maar ik ben te lui om naar mn bedje te gaan
G̡̛̮̝̤̤͍̬͇̯̹̱̮͓̣͚͍̩̣̮͔̏̎̾ͫ̾́̅͒ͦ͘e̛̤̝̲͖͙̞̹̰̘͇̫͓͗͗ͭ͑̓̄̽̾͘͟͞i̸̝̳̺͉̳̳͋̇̂̽ͦ͊̆̽ͦ͂͋̓͆͊̑ͫͭͯ̚l̨̟͓̟͚̱ͨ̿̏̎ͤ͌ͬ͋̓̿̚͜ ̷͔̟̞̪̩̩͚͕̹̏̑̏̇͊̔͋̒͗͊ͭ͂̎̃̾ͤ̚͞m̸̷̰̦̮̲̗͓̜͔̝̦̫̻̰̩̏ͫͦ̽͂͋̉̿ͯ̈́͐̀ͮ̐́̆ͧ̕̕͠ͅa̷̶̳͖̼͍̰͈͓̖̮̦͚̭̻͍̽ͨ̌̌ͨ̈́̂̍ͮ͞͞ͅn̲̲̘̙̤ͥ̋̓̀ͤ͗̂̃̒̾̇̑̿͌ͨ̈͢͜!̢͚̬̲̻̖̙̱̻̠͚̩͍͍̯̮͒̓͌̍͊͒ͤ̈ͥ̽̐ͅͅ ͤ̿̉͆̿̾ͮ͐̋ͤ̅̐̃̊̔́͘͟͏̤̦̠̬̞̟͕̤̺͍̬̟͖͘quote:
En goed veel vorst zodat er normaal ijs ligt ipv dat halve werk.quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:38 schreef Panzermaus het volgende:
Het moet winter worden, met veel sneeuw.
idd,quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:38 schreef Panzermaus het volgende:
het moet keiveel sneeuwen, maar daarna moet het ook weer in 1 uurtje allemaal weg zijn. ik haat die blubber kutzooiquote:Op zaterdag 11 september 2010 01:38 schreef Panzermaus het volgende:
Ik lig er al in, dat is het probleem ook niet..quote:
En mij laten schrikken zeker, forget it.quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:35 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
Samen films kijken dan ?
Wat mindfuck films
JVT -- de stofzuiger .. wat doe je fok! ?!quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:38 schreef JanPiraat het volgende:
http://www.youtube.com/watch#!v=9XSywaxYhfo&feature=related
Ik vond die laatst op een een oude mp3-speler. De trein van Grunn naar Rotterdam heeft het gewetenquote:Op zaterdag 11 september 2010 01:40 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
JVT -- de stofzuiger .. wat doe je fok! ?!
heb je iedereen in die trein gepijpt of gewoon meegezongen ?quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:41 schreef TripleP het volgende:
[..]
Ik vond die laatst op een een oude mp3-speler. De trein van Grunn naar Rotterdam heeft het geweten
Dat is een fijn stuk emo.quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:39 schreef MYV het volgende:
Wie maakt van mijn foto een leuke paint
Het moet gewoon lang blijven liggen (niet dooien dus), en het moet ook snel gaan sneeuwen want die periode tussen de zomer en de winter (de herfst dus) word ik vaak wat neerslachtiger. Merk het ook aan de muziek die je dan luistert.quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:39 schreef aight1 het volgende:
[..]
het moet keiveel sneeuwen, maar daarna moet het ook weer in 1 uurtje allemaal weg zijn. ik haat die blubber kutzooi
paint nog welquote:Op zaterdag 11 september 2010 01:39 schreef MYV het volgende:
Paolo Nutiniquote:Op zaterdag 11 september 2010 01:42 schreef aight1 het volgende:
Hey, I put some new shoes on and suddenly everything's right
Alhoewel mijn ondertitel anders doet vermoeden heb ik gewoon meegezongen.quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:41 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
heb je iedereen in die trein gepijpt of gewoon meegezongen ?
Paolo Nutini ftw!quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:42 schreef aight1 het volgende:
Hey, I put some new shoes on and suddenly everything's right
ja maar na 2 dagen is het geen toffe sneeuw meer. dan is het allemaal van die ijzige zooi waar ik chagrijnig van wordtquote:Op zaterdag 11 september 2010 01:42 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Het moet gewoon lang blijven liggen (niet dooien dus), en het moet ook snel gaan sneeuwen want die periode tussen de zomer en de winter (de herfst dus) word ik vaak wat neerslachtiger. Merk het ook aan de muziek die je dan luistert.
je hebt een fobo, maar er staat niets inquote:Op zaterdag 11 september 2010 01:44 schreef TripleP het volgende:
THEYYYYY GOT NOTHING ON YOOOOOOOOOU BABYYYYYYYYYYYYYY
Dat is toch gewoon Hoobastank?quote:
Emoquote:Op zaterdag 11 september 2010 01:42 schreef Ace-of-Spades het volgende:
[..]
Dat is een fijn stuk emo.
B.O.B.quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:44 schreef TripleP het volgende:
THEYYYYY GOT NOTHING ON YOOOOOOOOOU BABYYYYYYYYYYYYYY
T_C is door de shredderrrquote:Op zaterdag 11 september 2010 01:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
je hebt een fobo, maar er staat niets in
pro detailsquote:
de wattes?quote:
Zie UI.quote:
Deze is coolquote:Op zaterdag 11 september 2010 01:46 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Hoobastank - The Reason
En die heb je wss wel eens zien langskomenquote:
shazamquote:Op zaterdag 11 september 2010 01:47 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Als jullie een leuk nummer horen, pleur je die dan ook altijd als notitie in je Mobiel?
geniaal lied!quote:
dat beeld krijg ik nooit meer van m'n netvliesquote:
Als ik de titel weet wel ja.quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:47 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Als jullie een leuk nummer horen, pleur je die dan ook altijd als notitie in je Mobiel?
Jij hebt nu rood haar en connecties met BB?quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:48 schreef TripleP het volgende:
[..]
En die heb je wss wel eens zien langskomen
als ik dat niet weet, pleur ik altijd gewoon een stukje tekst, meestal genoegquote:
MYV piratenchickquote:Op zaterdag 11 september 2010 01:39 schreef MYV het volgende:
dat is wel duidelijk yaquote:
quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:49 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
MYV piratenchick
[ afbeelding ]
Ben weer terug naar blond en die connecties zijn er altijd al geweest. Al sinds 2007.quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Jij hebt nu rood haar en connecties met BB?
IKNOWquote:Op zaterdag 11 september 2010 01:50 schreef TripleP het volgende:
[..]
Ben weer terug naar blond en die connecties zijn er altijd al geweest. Al sinds 2007.
Een taartje voor iedereen.quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:50 schreef PsychoTheRapist het volgende:
Even drinken halen, wilt iemand anders nog wat ?
Eenschquote:Op zaterdag 11 september 2010 01:51 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Een taartje voor iedereen.
thx gaat er wel inquote:Op zaterdag 11 september 2010 01:51 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Een taartje voor iedereen.
No you don'tquote:
Van appeltaart tot tompouce, je mag kiezen wat voor taart je hebben wilt.quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:52 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
thx gaat er wel inwat voor taart ?
Dat heb ik heul niet allemaal in huisquote:Op zaterdag 11 september 2010 01:53 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Van appeltaart tot tompouce, je mag kiezen wat voor taart je hebben wilt.
ziet er heul happy uitquote:
Dat van die connecties wel, dat van dat blond niet, maar wel goede keuze, weer terug naar blondquote:
hmm kende het nog niet maar wel lekker jaquote:Op zaterdag 11 september 2010 01:52 schreef TripleP het volgende:
Wij hebben aardbeientaart in huis, best wel groot en ik hou helemaal niet zo van taart.. Ik ga 'm dus niet zelf helemaal opeten.quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:54 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
Dat heb ik heul niet allemaal in huis
Kan wel een taart bakken als je wilt
he verdorie ik dacht lekker taartje naar binnen te schuiven maar als ik het zo lees is het een digitale fakequote:Op zaterdag 11 september 2010 01:53 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Van appeltaart tot tompouce, je mag kiezen wat voor taart je hebben wilt.
de da,me zegt doeiquote:Op zaterdag 11 september 2010 01:55 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Ik ga naar bedje toe![]()
gegroet allen!
!!!geweldig stukje
![]()
Welterusten Freddyquote:Op zaterdag 11 september 2010 01:55 schreef ViezeFreddiey het volgende:
gegroet allen!
!!!geweldig stukje
![]()
Heul niet fakequote:Op zaterdag 11 september 2010 01:55 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
he verdorie ik dacht lekker taartje naar binnen te schuiven maar als ik het zo lees is het een digitale fake
Rond stond ook goed hoorquote:Op zaterdag 11 september 2010 01:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat van die connecties wel, dat van dat blond niet, maar wel goede keuze, weer terug naar blond
handigquote:
danheb je downquote:Op zaterdag 11 september 2010 01:57 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
Ik kan m'n elleboog aanraken met m'n tong
En wat is de reden dat je vandaag niet uit bent?quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:57 schreef TripleP het volgende:
[..]
Rond stond ook goed hoormaar mijn haar is raar en dus werd ik weer blond binnen no time
mjah ik kijk nauwelijks scrubs dus geen idee wtf dit was maar wel helemaal gekekenquote:Op zaterdag 11 september 2010 01:55 schreef ViezeFreddiey het volgende:
gegroet allen!
!!!geweldig stukje
![]()
Ze zit tegenwoordig op de foks.quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:57 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Is dat nou nog iets geworden met meissie35 dan?
quote:
quote:
Trustenquote:
* GekruldeMondhoek bestelt online taarten en laat ze bij JanPiraat afleverenquote:Op zaterdag 11 september 2010 01:55 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
he verdorie ik dacht lekker taartje naar binnen te schuiven maar als ik het zo lees is het een digitale fake
Foto! Foto! Foto!quote:
Is dat haar echt? Ik zat er nog even aan te denken ja.quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:58 schreef Rectum het volgende:
[..]
Ze zit tegenwoordig op de foks.
http://forum.fok.nl/user/history/317796
Afwachten dus.
Jan eet ze online op en zn maag knort nog offlinequote:Op zaterdag 11 september 2010 01:59 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
* GekruldeMondhoek bestelt online taarten en laat ze bij JanPiraat afleveren
ja van enen en nullen vult je maag ook niet echtquote:Op zaterdag 11 september 2010 02:00 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Jan eet ze online op en zn maag knort nog offline
hey zonder dat gekraak zat jij hier nu niet okquote:Op zaterdag 11 september 2010 02:00 schreef PsychoTheRapist het volgende:
Maar ik ga denk slapen mensen, het gekraak van m'n ouders' bed is opgehouden
Het is geen kloon want ze is een bovenquoter. Tevens heeft ze interesse in onze muziek. Het kan bijna niet missen.quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:59 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Is dat haar echt? Ik zat er nog even aan te denken ja.
GKM stuurt de complete HEMA-taartenafdeling linea recta naar Janquote:Op zaterdag 11 september 2010 02:00 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Jan eet ze online op en zn maag knort nog offline
Durven wij het haar rechtstreeks te vragen?quote:Op zaterdag 11 september 2010 02:01 schreef Rectum het volgende:
[..]
Het is geen kloon want ze is een bovenquoter. Tevens heeft ze interesse in onze muziek. Het kan bijna niet missen.
slaap zequote:Op zaterdag 11 september 2010 02:00 schreef PsychoTheRapist het volgende:
Maar ik ga denk slapen mensen, het gekraak van m'n ouders' bed is opgehouden
Ik niet. Uiteindelijk is het toch weer ZwangerPetro/ ZangerPetroFan/ Silverlady/ SilverladyFan/ met een nieuwe account.quote:Op zaterdag 11 september 2010 02:02 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Durven wij het haar rechtstreeks te vragen?
Jan houd van GKM en moet kotsenquote:Op zaterdag 11 september 2010 02:02 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
GKM stuurt de complete HEMA-taartenafdeling linea recta naar Jan
Uiteindelijk zijn gewoon alle accounts van hem.quote:Op zaterdag 11 september 2010 02:03 schreef Rectum het volgende:
[..]
Ik niet. Uiteindelijk is het toch weer ZwangerPetro/ ZangerPetroFan/ Silverlady/ SilverladyFan/ met een nieuwe account.
een oude goudequote:
Hopelijk misselijk van de taart en niet van mij.quote:Op zaterdag 11 september 2010 02:05 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Jan houd van GKM en moet kotsen
van de taart inderdaad hoorquote:Op zaterdag 11 september 2010 02:07 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Hopelijk misselijk van de taart en niet van mij.
Hou het dan maar bij je snoepvoorraad.quote:
het is 'm ook echt nogquote:Op zaterdag 11 september 2010 02:07 schreef JanPiraat het volgende:
2 toffifees voor je topic![]()
[ afbeelding ]
zo dat duurexde ffquote:
dat is gewoon pro!quote:
trusteuhhquote:Op zaterdag 11 september 2010 02:08 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Hou het dan maar bij je snoepvoorraad.
Tevens verkapte goedenacht-wensing. Auf wiedertoedeeels.
maak jij maar een beterequote:
ik had deze al vliegenvlug met liefde en skills gemaaktquote:
Amy Winehouse in haar goeie tijd was tofquote:Op zaterdag 11 september 2010 02:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik dacht even aan Amy Winehouse. In haar goeie tijd dan hè
slaap lekker eejjquote:Op zaterdag 11 september 2010 02:10 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Hoi![]()
even spieken.
GSK gaat naar bed , is nogal moe
hopen dat de hond stil blijft
Gaan we nu raad de cupmaat spelen?quote:Op zaterdag 11 september 2010 02:11 schreef Penisbaard het volgende:
Tevens,
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Uhuhquote:Op zaterdag 11 september 2010 02:11 schreef aight1 het volgende:
[..]
Amy Winehouse in haar goeie tijd was tof
tegenwoordig wel jaquote:
hihi, dat rijmtquote:Op zaterdag 11 september 2010 02:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Gaan we nu raad de cupmaat spelen?
Ik begin: 70C.
kit katquote:
fokking eendenquote:Op zaterdag 11 september 2010 02:15 schreef ZodiaX het volgende:
Nog maar een willekeurig plaatje.
Hier sta ik trouwens helemaal achter.
[ afbeelding ]
Onaardige opmerkingen, onaardige opmerkingen.quote:Op zaterdag 11 september 2010 02:14 schreef MYV het volgende:
[..]
Oh hoi Penis, je was mij nog niet opgevallen.
+1quote:Op zaterdag 11 september 2010 02:15 schreef ZodiaX het volgende:
Nog maar een willekeurig plaatje.
Hier sta ik trouwens helemaal achter.
[ afbeelding ]
of je haar wil toevoegen op msn, ze typt toch geen fransquote:
ik dacht budies, is dat weer wat nieuwsquote:Op zaterdag 11 september 2010 02:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
of je haar wil toevoegen op msn, ze typt toch geen frans
Zullen we frans praten, dan?quote:Op zaterdag 11 september 2010 02:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
of je haar wil toevoegen op msn, ze typt toch geen frans
owneejj niet die kankerdonaldquote:Op zaterdag 11 september 2010 02:17 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Kom dan. [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eerst werken tot 22:30, daarna wilde ik naar komonazmuk in de melkweg gaan, maar blut. Dus ga ik chillen met mn nieuwe laptop.quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
En wat is de reden dat je vandaag niet uit bent?
quote:
welke, hoe duur en bevalt ie?quote:Op zaterdag 11 september 2010 02:18 schreef TripleP het volgende:
[..]
Eerst werken tot 22:30, daarna wilde ik naar komonazmuk in de melkweg gaan, maar blut. Dus ga ik chillen met mn nieuwe laptop.
die had sok als UIquote:Op zaterdag 11 september 2010 02:17 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Kom dan. [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Blijkbaarquote:Op zaterdag 11 september 2010 02:20 schreef remlof het volgende:
Wacht even, MYV lijkt op de nog leuke Amy Winehouse dus?
Daarom is het ook "kenser"quote:Op zaterdag 11 september 2010 02:17 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
mjah ik krijg altijd bashers als ik kanker zeg ik ben het zat
bon, bisousquote:
sokquote:
hehe ik heb er ook zo eenquote:Op zaterdag 11 september 2010 02:21 schreef MYV het volgende:
[..]
Nee ik kan niet zo goed frans, hoewel ik een franse achternaam heb.
Nee, want dat doet mij denken aan een kansloze wereldwijde webstek met alleen maar kansloze mensen.quote:Op zaterdag 11 september 2010 02:21 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
mag kenker ook ? die bekt wel lekker
mag ik je ook op msn, ik wil ook modje wordenquote:
quote:Op zaterdag 11 september 2010 02:21 schreef MYV het volgende:
[..]
Nee ik kan niet zo goed frans, hoewel ik een franse achternaam heb.
Ow damn.quote:Op zaterdag 11 september 2010 02:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Houd je in, ze is pas net legaal
quote:Op zaterdag 11 september 2010 02:23 schreef aight1 het volgende:
[..]
mag ik je ook op msn, ik wil ook modje worden
ga huilen man, falerquote:
Jean Pirate?quote:
ga even lekker een sok opeten ofzoquote:
ONZ natuurlijk, je moet je roots hoog houden.quote:
PUB. Nog beter voor je rep!quote:
Jij kwam toch niet meer op 4chan?quote:Op zaterdag 11 september 2010 02:17 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Kom dan. [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ga dan afterpartyenquote:Op zaterdag 11 september 2010 02:30 schreef napoleonfour het volgende:
Ik zit dus nu op een after party.
Nu alquote:Op zaterdag 11 september 2010 02:30 schreef napoleonfour het volgende:
een aften party?quote:Op zaterdag 11 september 2010 02:30 schreef napoleonfour het volgende:
Fok is toch iller of wat?quote:
Daar worden we toch niet toegelaten, niet als duo, want SWJ is het niet eens qua tongbeleid en murp mot me niet...quote:
Nouquote:Op zaterdag 11 september 2010 02:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb het flauwe vermoeden dat dit niet gemeend is
Het tempo van de nachtbagger?quote:Op zaterdag 11 september 2010 02:33 schreef TripleP het volgende:
Ik had toch uit kunnen gaan, want op dit tempo zit ik hier nog om 5 uur.
Doe een naam als bolmetkrenten is zoveel sexierquote:Op zaterdag 11 september 2010 02:33 schreef naatje_1 het volgende:
Misschien dat ik gewoon een vrouw van Flickr moet plukken en gaan posten onder een ander account, en dat ik dan PUB ga doen... Username: Krentenbol, of zou die al bezet zijn?
Beetje muziekjes draaien, beetje dromen, beetje tjaquote:
What's wrong with that, relax dudequote:Op zaterdag 11 september 2010 02:35 schreef TripleP het volgende:
[..]
Beetje muziekjes draaien, beetje dromen, beetje tja
ey zet hier nog eens een bazennummer neer ik houd van jou stijl tot nu toequote:Op zaterdag 11 september 2010 02:35 schreef TripleP het volgende:
[..]
Beetje muziekjes draaien, beetje dromen, beetje tja
letterlijk bazen muziekquote:Op zaterdag 11 september 2010 02:37 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
ey zet hier nog eens een bazennummer neer ik houd van jou stijl tot nu toe
ik hield het maarliefst 7 seconde volquote:
Meer recht-toe rechtaan D&B. Ziekste D&B track ooit.quote:Op zaterdag 11 september 2010 02:37 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
ey zet hier nog eens een bazennummer neer ik houd van jou stijl tot nu toe
njahh zeg voeg ik je net toe op msnquote:Op zaterdag 11 september 2010 02:38 schreef MYV het volgende:
Ik ga vanavond nog even uit met een vriend denk ik.
Friendzone
halloquote:
Niks.quote:Op zaterdag 11 september 2010 02:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
What's wrong with that, relax dude
Schat niks ontvangen, PM de jouwe ns?quote:Op zaterdag 11 september 2010 02:39 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
njahh zeg voeg ik je net toe op msn
quote:Op zaterdag 11 september 2010 02:39 schreef TripleP het volgende:
[..]
Meer recht-toe rechtaan D&B. Ziekste D&B track ooit.
Aztec werd idd nog gedraaid door noisia in de Helling laatst. Alles ging KAPOT.quote:
cntrol shift?quote:Op zaterdag 11 september 2010 02:41 schreef liesje1979 het volgende:
Wat zijn jullie aan het doen_
Grr ik haat mijn toetsenbord nu is het vraagteken weer kwijt, en smileys typen wil ook niet nu. (insert emo)
whaa goed hoor de knietjes bewegen meequote:Op zaterdag 11 september 2010 02:39 schreef TripleP het volgende:
[..]
Meer recht-toe rechtaan D&B. Ziekste D&B track ooit.
ik lees wat over nano technologie en fok en luister muziekquote:Op zaterdag 11 september 2010 02:41 schreef liesje1979 het volgende:
Grr ik haat mijn toetsenbord nu is het vraagteken weer kwijt, en smileys typen wil ook niet nu. (insert emo)
Van NL naar EN schakelen zo rechtsonderin bij de taakbalk.quote:Op zaterdag 11 september 2010 02:41 schreef liesje1979 het volgende:
Das minder....quote:Op zaterdag 11 september 2010 02:42 schreef liesje1979 het volgende:
Nee, na crtl shift is mijn vraagteken =
zet je toetsenbordje eens op USAquote:Op zaterdag 11 september 2010 02:42 schreef liesje1979 het volgende:
Nee, na crtl shift is mijn vraagteken =
maar iig dit dusquote:Op zaterdag 11 september 2010 02:42 schreef TripleP het volgende:
[..]
Van NL naar EN schakelen zo rechtsonderin bij de taakbalk.
Heb ik al een paar keer gedaan. ±´?quote:Op zaterdag 11 september 2010 02:42 schreef TripleP het volgende:
[..]
Van NL naar EN schakelen zo rechtsonderin bij de taakbalk.
quote:Op zaterdag 11 september 2010 02:43 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
zet je toetsenbordje eens op USA
quote:
Welk besturingssysteem heb je?quote:Op zaterdag 11 september 2010 02:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heb ik al een paar keer gedaan. ±´?
Dat is een emogif.
helden zijn hetquote:Op zaterdag 11 september 2010 02:41 schreef TripleP het volgende:
[..]
Aztec werd idd nog gedraaid door noisia in de Helling laatst. Alles ging KAPOT.
¨§©¤¥¢„|“quote:
YES!quote:
quote:Op zaterdag 11 september 2010 02:46 schreef liesje1979 het volgende:
oh wacht ik zie dat ik niet goed gevinkt had, nog eens dan,
VS
vraagteken _
Na crl shft =
Ja fuck
Niet je internet, maar je computer.quote:
waarom niet meisjequote:
Oh god, nu wordt het ingewikkeld.quote:Op zaterdag 11 september 2010 02:48 schreef TripleP het volgende:
[..]
Niet je internet, maar je computer.
ook gewoon bij deze computer hoor, niet iedereen heeft ccleanerquote:Op zaterdag 11 september 2010 02:49 schreef naatje_1 het volgende:
Het besturingssysteem kan je zien in CCleaner, dacht ik?
how cutequote:Op zaterdag 11 september 2010 02:51 schreef liesje1979 het volgende:
Nu nog weer normale letters.
Oh, ik ben hier weg hoor, ben ze weer kwijt.
±´'
Blijf.quote:Op zaterdag 11 september 2010 02:51 schreef liesje1979 het volgende:
Nu nog weer normale letters.
Oh, ik ben hier weg hoor, ben ze weer kwijt.
±´'
Ik vind dat gewoon handig, anders moet je weer overal gaan zoeken hoe je PC heet enzoquote:Op zaterdag 11 september 2010 02:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
ook gewoon bij deze computer hoor, niet iedereen heeft ccleaner_!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |