Nee, want dat doet mij denken aan een kansloze wereldwijde webstek met alleen maar kansloze mensen.quote:Op zaterdag 11 september 2010 02:21 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
mag kenker ook ? die bekt wel lekker
mag ik je ook op msn, ik wil ook modje wordenquote:
quote:Op zaterdag 11 september 2010 02:21 schreef MYV het volgende:
[..]
Nee ik kan niet zo goed frans, hoewel ik een franse achternaam heb.
Ow damn.quote:Op zaterdag 11 september 2010 02:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Houd je in, ze is pas net legaal
quote:Op zaterdag 11 september 2010 02:23 schreef aight1 het volgende:
[..]
mag ik je ook op msn, ik wil ook modje worden
ga huilen man, falerquote:
Jean Pirate?quote:
ga even lekker een sok opeten ofzoquote:
ONZ natuurlijk, je moet je roots hoog houden.quote:
PUB. Nog beter voor je rep!quote:
Jij kwam toch niet meer op 4chan?quote:Op zaterdag 11 september 2010 02:17 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Kom dan. [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ga dan afterpartyenquote:Op zaterdag 11 september 2010 02:30 schreef napoleonfour het volgende:
Ik zit dus nu op een after party.
Nu alquote:Op zaterdag 11 september 2010 02:30 schreef napoleonfour het volgende:
een aften party?quote:Op zaterdag 11 september 2010 02:30 schreef napoleonfour het volgende:
Fok is toch iller of wat?quote:
Daar worden we toch niet toegelaten, niet als duo, want SWJ is het niet eens qua tongbeleid en murp mot me niet...quote:
Nouquote:Op zaterdag 11 september 2010 02:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb het flauwe vermoeden dat dit niet gemeend is
Het tempo van de nachtbagger?quote:Op zaterdag 11 september 2010 02:33 schreef TripleP het volgende:
Ik had toch uit kunnen gaan, want op dit tempo zit ik hier nog om 5 uur.
Doe een naam als bolmetkrenten is zoveel sexierquote:Op zaterdag 11 september 2010 02:33 schreef naatje_1 het volgende:
Misschien dat ik gewoon een vrouw van Flickr moet plukken en gaan posten onder een ander account, en dat ik dan PUB ga doen... Username: Krentenbol, of zou die al bezet zijn?
Beetje muziekjes draaien, beetje dromen, beetje tjaquote:
What's wrong with that, relax dudequote:Op zaterdag 11 september 2010 02:35 schreef TripleP het volgende:
[..]
Beetje muziekjes draaien, beetje dromen, beetje tja
ey zet hier nog eens een bazennummer neer ik houd van jou stijl tot nu toequote:Op zaterdag 11 september 2010 02:35 schreef TripleP het volgende:
[..]
Beetje muziekjes draaien, beetje dromen, beetje tja
letterlijk bazen muziekquote:Op zaterdag 11 september 2010 02:37 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
ey zet hier nog eens een bazennummer neer ik houd van jou stijl tot nu toe
ik hield het maarliefst 7 seconde volquote:
Meer recht-toe rechtaan D&B. Ziekste D&B track ooit.quote:Op zaterdag 11 september 2010 02:37 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
ey zet hier nog eens een bazennummer neer ik houd van jou stijl tot nu toe
njahh zeg voeg ik je net toe op msnquote:Op zaterdag 11 september 2010 02:38 schreef MYV het volgende:
Ik ga vanavond nog even uit met een vriend denk ik.
Friendzone
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |